nee want ik ben nu gestoptquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je bent een slachtoffer omdat je dankzij je 'zware' situatie nu niets productiefs uitvoert (behalve dan mensen van illegaal gekweekte jonkos voorzien, waardoor je ook nog eens belasting ontduikt).
Het aannemen van een slachtoffer rol heeft niets te maken met een terug val in je blowgedrag.
Dat je genetisch aanleg kan hebben voor verslaving betekent ook nog niet dat je er zelf geen hand in hebt. Jij bent degene die doorgaat terwijl je misschien van binnen voelt dat het niet normaal is wat je doet.
Is er iets schatjequote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:33 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Even weer volgen, volgens mij voel ik een cockfight.
https://www.google.com/se(...)n+ziekte&gs_l=serp.3..0i10i30.549081.549919.0.550080.5.5.0.0.0.1.238.622.3j1j1.5.0.les%3B..0.0...1c.1.awNeCzQzDhE&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&bvm=bv.41018144,d.d2k&fp=c5361dc7b29fe766&biw=1920&bih=955quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ongeveer alle onderzoeken over dit onderwerp?
Dat drijf je nu steeds weer door, maar omdat dat cannabis en alcoholverbruik je hersenen dusdanig hebben aangetast kun je uit mijn posts niet zien dat de slachtoffer rol fucking niets te maken heeft met of je nu nog blowt of niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
nee want ik ben nu gestopt!
Verveel me lichtelijk.quote:
Dus je gaat werken?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
nee want ik ben nu gestopt!
jawel jullie zeggen dat ik die rol aanneem maar dat ode ik helemaal niet, ik ben ziek en ben nu aan t revalideren dat is de waarheid. Gewoon constatering verder niks met slachtoffer of geen slachtoffer te maken.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat drijf je nu steeds weer door, maar omdat dat cannabis en alcoholverbruik je hersenen dusdanig hebben aangetast kun je uit mijn posts niet zien dat de slachtoffer rol fucking niets te maken heeft met of je nu nog blowt of niet.
nee volgend jaar studeren tot die tijd bevalt dit me welquote:
Spoilers op eigen risicoquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
verslaving IS een ziekte dat noem ik nu niet zo dat IS gewoon zo. Feit. Vaak genoeg bewezen. En ik neem ook geen slachtoffer rol aan dan was ik nog steeds wel aan tblowen??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als de dezelfde moraal en manier van redeneren behoud als die je nu had, was het misschien voor je omgeving wel een stuk beter geweest dat je er inderdaad niet meer was.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
dan nog ben ik blij dat ik dat heb gedaan omdat k anders waarschijnlijk hier niet eens meer was![]()
Echt ongelooflijk dom dit.I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson![]()
Ah, klinkt al beter.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
nee volgend jaar studeren tot die tijd bevalt dit me wel
Wat ga je studeren?![]()
![]()
Mijn constatering is dat je je 'revalidatie' en oude gewoontes de schuld geeft van je houding en je jezelf daardoor gelegitimeerd voelt, om je te goed te voelen voor werk binnen je kwaliteiten en om een uitkering nogal te misbruiken.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
jawel jullie zeggen dat ik die rol aanneem maar dat ode ik helemaal niet, ik ben ziek en ben nu aan t revalideren dat is de waarheid. Gewoon constatering verder niks met slachtoffer of geen slachtoffer te maken.
De constatering is dus dat je dingen uit het verleden de schuld geeft van gedrag waarvan je weet dat het met een vingerknip te veranderen valt. En dat, zo constateer ik, is slachteroffer gedrag. Jammer genoeg wil je hieraan niet toegeven omdat je in je eigen ogen de stoerste moiboy around is. Maar wake-up, de wereld zit niet te wachten op moiboys. Je smatjes ook niet nadat ze zelf erachter komen dat je niets meer te bieden hebt dan 'keiharde goeie seks' en een uitkering
![]()
![]()
Dit is hoe ik jouw gemiddelde week inschat en ik zit er niet ver naast.quote:
40 uur per week werken als het effe tegen zit wel meer doodmoe kom je thuis wil je effe tot rust komen.Heb je een zeikwijf en kinderen die huilen/zeuren aan je kop.en zit je met je bakkes wat goedkope spaghetti van de Aldi weg te kannen,terwijl je naar shownieuws kijkt en langzaam je hersenscellen afsterven.Om vervolgens daarna een saaie film te gaan kijken op rtl7,waarbij je om de 10 minuten reclame voorgeschoteld krijgt.
Om daarna te gaan slapen en neuken zit er niet in want morgen moet je vroeg op en dat herhaalt zich 5 keer per week.En dan denk je dat je in de weekend helemaal vrij bent.Nope,je kinderen en vrouw willen aandacht.En je moet daarnaar toe en daar naartoe en voor je het weet is het maandag en sta je weer sloot koffie te drinken om vervolgens zogenaamd te lachen om die slechte grappen van je baas.
Ik zeg een ding fuck that shit niggeh.Je hebt de verkeerde baan genomen als Sven Kramers.![]()
Oja en daarom mogen we ook geen kritiek geven op hoe Buffalo met z'n leven is omgegaan, omdat wij 'er niet zijn geweest'. Wijze woorden homosexuele Jezus.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:34 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Als je nog nooit verslaafd bent geweest heb je ook geen idee, alcohol, drugs is niet te vergelijken met je mietjes nicotine verslaving.![]()
Knap hoe je dit doet. Nee serieus. Je zit er 100% naast. Echt gewoon alles wat hierboven staat klopt niet..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:41 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Dit is hoe ik jouw gemiddelde week inschat en ik zit er niet ver naast.
40 uur per week werken als het effe tegen zit wel meer doodmoe kom je thuis wil je effe tot rust komen.Heb je een zeikwijf en kinderen die huilen/zeuren aan je kop.en zit je met je bakkes wat goedkope spaghetti van de Aldi weg te kannen,terwijl je naar shownieuws kijkt en langzaam je hersenscellen afsterven.Om vervolgens daarna een saaie film te gaan kijken op rtl7,waarbij je om de 10 minuten reclame voorgeschoteld krijgt.
Om daarna te gaan slapen en neuken zit er niet in want morgen moet je vroeg op en dat herhaalt zich 5 keer per week.En dan denk je dat je in de weekend helemaal vrij bent.Nope,je kinderen en vrouw willen aandacht.En je moet daarnaar toe en daar naartoe en voor je het weet is het maandag en sta je weer sloot koffie te drinken om vervolgens zogenaamd te lachen om die slechte grappen van je baas.
Ik zeg een ding fuck that shit niggeh.![]()
Zoals we weten ben jij ook gewoon een student die deze dingen (ondanks zijn stoere prietpraat) gewoon gaat doen later.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:41 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Dit is hoe ik jouw gemiddelde week inschat en ik zit er niet ver naast.
Ik zeg een ding fuck that shit niggeh.Jammer voor jezelf ben je nog in de ontkenningsfase en ben je bang je internetpenis in te moeten leveren.
![]()
Ik ben alcoholverslaafde geweest, voor een korte periode weliswaar, maar toch, jullie doen net alsof het een eet of rook verslaving en dat is toch echt duizend keer lichter en kijk hoe fucking veel mensen daar van rondlopen!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Oja en daarom mogen we ook geen kritiek geven op hoe Buffalo met z'n leven is omgegaan, omdat wij 'er niet zijn geweest'. Wijze woorden homosexuele Jezus.I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson![]()
Ik kan er niks aan doen dat jij de verkeerde baan hebt genomen als Sven Kramersquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zoals we weten ben jij ook gewoon een student die deze dingen (ondanks zijn stoere prietpraat) gewoon gaat doen later.Jammer voor jezelf ben je nog in de ontkenningsfase en ben je bang je internetpenis in te moeten leveren.
Je hebt de verkeerde baan genomen als Sven Kramers.![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:45 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat jij de verkeerde baan hebt als Sven Kramers![]()
![]()
Wil je ook een aai over je bol? Ben jij ook een slachtoffer van je eigen genen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:44 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik ben alcoholverslaafde geweest, voor een korte periode weliswaar, maar toch, jullie doen net alsof het een eet of rook verslaving en dat is toch echt duizend keer lichter en kijk hoe fucking veel mensen daar van rondlopen!![]()
![]()
Je woordgrappen en referenties zijn bedroevend slechtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:45 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat jij de verkeerde baan hebt genomen als Sven Kramers![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: