PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Gewoon 5 atb verbiedenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:30 schreef diedjuh het volgende:
5k lijkt me beter, het moet toch voor de lol blijven, anders gaan mensen met 5atb spelen vrees ik.
Dit.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:30 schreef Ozz-03 het volgende:
Doe dan 15-20K is voor ieder Ps3'er wel betaalbaar.![]()
Dan verdiend de nummer twee er ook nog aan en eventueel nummer 3 ook.
Gun ons xbox'ers ook een pleziertjequote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:30 schreef diedjuh het volgende:
5k lijkt me beter, het moet toch voor de lol blijven, anders gaan mensen met 5atb spelen vrees ik.
Gaan we Xboxworld uitnodigen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:30 schreef diedjuh het volgende:
5atb moet gewoon verboden zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:30 schreef diedjuh het volgende:
MEquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:33 schreef Metjehond het volgende:
JA PRECIES. IEDEREEN HAAT EN NU HALEN ZE OOK NOG ME 25K WEG!
Nee, maar ik ga er niet allemaal over klagen want ik ben goed genoeg om elk team (inclusief 5 atb) opzij te zetten.quote:
behalve mijn team.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga er niet allemaal over klagen want ik ben goed genoeg om elk team (inclusief 5 atb) opzij te zetten.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat lag niet aan jou team, dat lag aan jou ! Teveel skills to pay the bills.
*kuch*patser*kuch*quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga er niet allemaal over klagen want ik ben goed genoeg om elk team (inclusief 5 atb) opzij te zetten.
geen interesse in 25K? Dan niet, ondankbare hondquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:33 schreef Metjehond het volgende:
JA PRECIES. IEDEREEN HAAT EN NU HALEN ZE OOK NOG ME 25K WEG!
Met je 5atb Brazilianen jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke katerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
geen interesse in 25K? Dan niet, ondankbare hond
Ja ik zie gewoon het nut niet van elk topic hier wel een paar keer te zeggen 5 atbquote:
Het is een obsessie. Een pure obsessiequote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik zie gewoon het nut niet van elk topic hier wel een paar keer te zeggen 5 atb, counter hoertjes
, pace
etc. Die mensen gaan echt niet er anders door spelen, enige wat je kan doen is van ze winnen.
In friendlies maak ik (bijna) geen sweaties meer, vroeger altijdquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik zie gewoon het nut niet van elk topic hier wel een paar keer te zeggen 5 atb, counter hoertjes
, pace
etc. Die mensen gaan echt niet er anders door spelen, enige wat je kan doen is van ze winnen.
het blijft alleen jammer dat pace zo'n bepalende factor isquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
, pace
Kloptquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het blijft alleen jammer dat pace zo'n bepalende factor is
Vroeger kon dat ook gewoon en zei je tegen elkaar: netjes. (in de setting dat je met vrienden speelt) Nu heeft de community besloten dat het not done is.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
In friendlies maak ik (bijna) geen sweaties meer, vroeger altijd
Ga dit nou dit afbreken. Zeiken op 5atb is onze bindende factorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
, pace
De biermeisjes zijn een betere bindende factor. Kamikazie en ik zijn elkaar gaan waarderen dankzij de biermeisjesquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ga dit nou dit afbreken. Zeiken op 5atb is onze bindende factor
Vrienden onderling doen wij het nog altijd, ik ben volgens mij de enige die weet wat sweaty scoren is... weet niet of dat iets over mij zegtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vroeger kon dat ook gewoon en zei je tegen elkaar: netjes. (in de setting dat je met vrienden speelt) Nu heeft de community besloten dat het not done is.
Deze post is niks zonder pics he ...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De biermeisjes zijn een betere bindende factor. Kamikazie en ik zijn elkaar gaan waarderen dankzij de biermeisjes
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Deze post is niks zonder pics he ...
Herkenbaar!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vrienden onderling doen wij het nog altijd, ik ben volgens mij de enige die weet wat sweaty scoren is... weet niet of dat iets over mij zegt
We zijn dan wel weer vaak zo sportief om uittrappen van de keeper niet te scoren
Hehe ja als ik met vrienden speel krijg ik ook alleen dat soort goals tegen. Ik probeer altijd wel gewoon met de doorgebroken speler aan de bal te scorenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vrienden onderling doen wij het nog altijd, ik ben volgens mij de enige die weet wat sweaty scoren is... weet niet of dat iets over mij zegt
We zijn dan wel weer vaak zo sportief om uittrappen van de keeper niet te scoren
Die rechter onderin de hoek, die is zo lekker niet compleetquote:
Vind ik ook de interessantstequote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die rechter onderin de hoek, die is zo lekker niet compleetVraag je je af hoe het er voor de rest uitziet
Bij mij ligt dat nogal eraan tegen welke van mijn vrienden ik speelquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:43 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hehe ja als ik met vrienden speel krijg ik ook alleen dat soort goals tegen. Ik probeer altijd wel gewoon met de doorgebroken speler aan de bal te scoren
De Champions League is ook een competitie, maar is niet iedereen tegen elkaar.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:45 schreef Fuszy het volgende:
Je kan ook een competitie maken. Iedereen tegen elkaar spelen. Gewoon net als elke competitie in europa
Elke week 1 speelrondequote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:45 schreef Fuszy het volgende:
Je kan ook een competitie maken. Iedereen tegen elkaar spelen. Gewoon net als elke competitie in europa
Sweaty goalsquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:43 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hehe ja als ik met vrienden speel krijg ik ook alleen dat soort goals tegen. Ik probeer altijd wel gewoon met de doorgebroken speler aan de bal te scoren
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
De Champions League is ook een competitie, maar is niet iedereen tegen elkaar.
Bijdehandje Kamikazie
Ja of twee speelrondes per week?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Elke week 1 speelrondeZo een aantal wedstrijden achter elkaar kan ik helaas niet aan mee doen, ivm privé tijdsindeling
Ik ga er over nadenken. Ik wordt een beetje gek van alle verplichtingen de laatste tijdquote:
Onderling afspreken wanneer je gaat spelen, geen probleem lijkt me.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga er over nadenken. Ik wordt een beetje gek van alle verplichtingen de laatste tijdEn een toernooi is ook een soort van verplichting
Gewoon twee potjes in een week tijd met fok!kers. Beetje rekening houden met elkaars omstandigheden en t is goedquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga er over nadenken. Ik wordt een beetje gek van alle verplichtingen de laatste tijdEn een toernooi is ook een soort van verplichting
Kom op Opa...niet brommen...meedoen!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar de bridgeavond dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:51 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Kom op Opa...niet brommen...meedoen!
[ afbeelding ]
in de tijd dat ie hier zit te zeuren had ie al 2 rondes afgewerkt kunnen hebbenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gewoon twee potjes in een week tijd met fok!kers. Beetje rekening houden met elkaars omstandigheden en t is goed
Er is alleen een ps3 toernooi?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:52 schreef Fuszy het volgende:
DM/PM mij maar als je mee wilt doen. Bepalen we daarna wel de regels.
Zet er ff bij of je Xbox of PS3 speler bent. Zo goed ben ik niet in onthouden.
Gewoon poules. Nummers 1 en 2 door.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:52 schreef Ozz-03 het volgende:
Als we gewoon een competitie indeling doen. Iedereen twee keer tegen elkaar, de bovenste 4 spelen dan de halve finale en uiteindelijk de finale.
Dan krijg je bijvoorbeeld zoiets.
Halve finale
Nummer 1 - Nummer 3
Nummer 2 - Nummer 4
Finale
Winnaar W1 - Winnaar W2
Het gaat toch om de eer johquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:57 schreef Dudeweiser het volgende:
ik vind 15k wel een beetje karig, dat is een beetje als spelen voor spek en bonen. Kan je net zo goed wat seasons winnen
Mij maakt het niet uit. Ik doe zelf waarschijnlijk niet eens mee. (geen coins + team)quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:57 schreef Dudeweiser het volgende:
ik vind 15k wel een beetje karig, dat is een beetje als spelen voor spek en bonen. Kan je net zo goed wat seasons winnen
Betaalt* en vorig jaar moest dat ook al pauper. Verkoop je coins dan niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:58 schreef Kamikazie het volgende:
Wie betaald mijn inzet? Ik betaal uiteraard het terug met 50% meer als ik win.
En als het Ronaldo isquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:00 schreef Fuszy het volgende:
Op de ps3 voeg ik de wekelijkse packs er wel bij in het prijzengeld. Het is niet veel (2 packs per keer)
Dus de coins die uit de verkoop van die dingen komen
Ik heb je vorig jaar ook terug betaaldtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Betaalt* en vorig jaar moest dat ook al pauper. Verkoop je coins dan niet.
Wanneer heb je dat gedaan? Ik heb er de hele tijd naar zitten kijken, maar geen koopje gezien!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:53 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Goede dealVoor 173K te koop gezet
ps3quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:06 schreef BDIL het volgende:
Kan iemand mij inlichten over het toernooi ?
Valt nog weinig te vertellen. Ben aan het peilen wie er mee willen doen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:06 schreef BDIL het volgende:
Kan iemand mij inlichten over het toernooi ?
Ik kon het radenquote:
Xbox kan ik het ook bijhouden, alleen de coins niet. Heb geen xbox accountquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik kon het radenOp de xbox zijn mensen niet betrouwbaar
Wat had je dan verwacht na TOTYquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:09 schreef Maver24 het volgende:
IF Di Natale is flink in prijs gestegen. Die had ik dus eerder moeten kopen, getver,
Ik wilde zijn prijs checken, wat de goedkoopste BIN was. En toen zag ik deze, stond er echt net een paar secondes opquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wanneer heb je dat gedaan? Ik heb er de hele tijd naar zitten kijken, maar geen koopje gezien!
Lucky youquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wilde zijn prijs checken, wat de goedkoopste BIN was. En toen zag ik deze, stond er echt net een paar secondes op
niveautje xbw weer.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:16 schreef Maver24 het volgende:
Denken jullie dat Di Natale een upgrade gaat krijgen, zal wel niet he
wat wilde je dan doen, een zak coins achter hem leggen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
het is ineens een zak met coins wat je neerlegt voor hem,
Ja, maar hoe moeten wij weten of hij een UP gaat krijgen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
het is ineens een zak met coins wat je neerlegt voor hem,
Aan de stand van de maan misschien?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar hoe moeten wij weten of hij een UP gaat krijgen?
Ik vond de vraag wie een goede cb uit de BPL is een stuk beter eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Aan de stand van de maan misschien?
Naar de stand van de maan kijkenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Aan de stand van de maan misschien?
zeg mannen, als ik Forster op doel zet, dan krijgt Caulker toch nog steeds 9 chem?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen bad boy Bassong nogTenzij jullie nog goede tips hebben
Die is al een tijdje dood Limbo.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:22 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Naar de stand van de maan kijken![]()
![]()
Niet gewoon aan Paul de Octopus vragen
Iedere Engelsman op doel kanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zeg mannen, als ik Forster op doel zet, dan krijgt Caulker toch nog steeds 9 chem?
5 links van de 5 toch... ?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zeg mannen, als ik Forster op doel zet, dan krijgt Caulker toch nog steeds 9 chem?
skere homo's met jullie ps3quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:27 schreef Fuszy het volgende:
6 spelers op de ps3 so far en 1 op de xbox.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:39 schreef pascal08 het volgende:
Best bizar. De gaten tussen 3-5-2 spelers en de laagste BIN is nu gewoon 3 á 4k. Je kunt nu gewoon spelers insta-sellen met 2k winst als je 3-5-2 kaartjes oppikt voor <1k.
Nu nog de spelers in de goede formatie/positie, met dit team heb ik gisteren van 3 Engelse 4-4-2 teams en 1 3-5-2 Koreaans team gewonnen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:34 schreef Voltreffer het volgende:
[ afbeelding ]
We gaan eens met bronze spelen! Thanks DarkSonic!
Ik heb nog wel, maar ik geloof dat DannyDeko en StijnDa graag wilden verkopen dus DM hun anders eerst evenquote:
Wat. de. fak.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik ga geld verdienen aan die kneusjes
[ afbeelding ]
Haha nee. Ik handel alleen nog maar op de PS3 maar heb een klant die al weken zit te zeuren om 100k op de xboxquote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:42 schreef Confetti het volgende:
[..]
Haha nee. Ik handel alleen nog maar op de PS3 maar heb een klant die al weken zit te zeuren om 100k op de xbox![]()
Wil nu wel van hem af..
clubs?quote:
Ik stuur je wel een tradeofferquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:42 schreef HugoohAFCA het volgende:
Fuck. Zet ik mijn IF konko voor 150 op de markt.
XBOX
Een speler is 5k waard in 3-5-2 en in 3-4-2-1 is die maar 2K waard bv.quote:
seems legitquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:45 schreef Thorb het volgende:
Lol ging hem opzoeken
SMLENO
[ afbeelding ]
TOTY Ramos was 1,3 miljoen waard toen ik hem kocht voor 1,25 miljoen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:48 schreef Tim86 het volgende:
Alle TOTY zijn toch juist aan het stijgen?
En met Lamela? Die heb je gewoon bewaard of kunnen dumpen voor TOTY?quote:
Jij zit op de ps3, das waar ook. Hopelijk gaat tie op de xbox niet dalen. Hij zit daar rond de 900k, nog altijd hoger dan dat ik er voor betaald hebquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:49 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
TOTY Ramos was 1,3 miljoen waard toen ik hem kocht voor 1,25 miljoen.
Nu is de laagste BIN al 1,15 miljoen.
Ik denk dat ik daar in totaal iets minder dan 20K op verloren heb. Op een gegeven moment werden ze voor 2K verlies (een stuk of 20) gekocht. De andere 8 had ik met winst verkocht. Zo massaal een speler inkopen doe ik dus niet meer, ben er ook te ongeduldig voorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En met Lamela? Die heb je gewoon bewaard of kunnen dumpen voor TOTY?
Ik vind hem zijn geld zeker niet waard. Hij mag dan wel de beste verdediger in het spel zijn, hij loopt constant naar voren, ook kan hij enorm goed koppen maar door zijn lengte(1,83) heb je daar weinig aan.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Jij zit op de ps3, das waar ook. Hopelijk gaat tie op de xbox niet dalen. Hij zit daar rond de 900k, nog altijd hoger dan dat ik er voor betaald heb
Thiago Silva heeft andere workrates, maar verder precies hetzelfde probleemquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:52 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik vind hem zijn geld zeker niet waard. Hij mag dan wel de beste verdediger in het spel zijn, hij loopt constant naar voren, ook kan hij enorm goed koppen maar door zijn lengte(1,83) heb je daar weinig aan.
Geef mij maar Thiago Silva, die richt zich tenminste op verdedigen.
Ja, jammer dat er geen goede spelers verder uit zijn land komen om mee te hybriden.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:56 schreef Maver24 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Marcelo TOTY wel echt een beest vind, ben daar meer van onder de indruk dan van Ramos maar ja, Marcelo moet wel links hebben voor de chemi
Elke speler wordt tegenwoordig een beest genoemd.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:56 schreef Maver24 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Marcelo TOTY wel echt een beest vind, ben daar meer van onder de indruk dan van Ramos maar ja, Marcelo moet wel links hebben voor de chemi
Dat is niet zo moeilijk tochquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:56 schreef Maver24 het volgende:
I know you want it!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:56 schreef DutchSL het volgende:
Ik wil wel uit retirement komen voor een fok toernooi, maar dan moet ik met een budget team gaan spelen
Cissé-Gameiro
jemoeder
Zogbia-Diaby-Sissoko-Biabany
Mangala - Diakite - Sakho
Frey
ofzo
Laat ik dat maar niet doen
"Wat is dan een goede Braziliaanse CB?"quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, jammer dat er geen goede spelers verder uit zijn land komen om mee te hybriden.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:59 schreef Tostiapparaatje2 het volgende:
Hé, ik ben nieuw hier. Ik zat altijd op de Xboxworld forum, maar hier wordt veel meer gepost en het lijkt me hier gezelliger. Sommige van jullie hebben echt een vet team. Jammer dat ik niet zoveel coins heb. Vorige week had ik wel 100k winst door met bieden ineens met 100k te verhogen. Wat zijn jullie manieren om coins te verdienen?
Hier is mijn team trouwens. Van chemistry snap ik niet zoveel, dus daar moet je niet op letten.
[ afbeelding ]
Marcelo! Lekker koppenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
"Wat is dan een goede Braziliaanse CB?"
Hé, ik ben nieuw hier. Ik zat altijd op de Xboxworld forum, maar hier wordt veel meer gepost en het lijkt me hier gezelliger. Sommige van jullie hebben echt een vet team. Jammer dat ik niet zoveel coins heb. Vorige week had ik wel 100k winst door met bieden ineens met 100k te verhogen. Wat zijn jullie manieren om coins te verdienen?
Hier is mijn team trouwens. Van chemistry snap ik niet zoveel, dus daar moet je niet op letten.
[ afbeelding ]
Speltip 1: welkomquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:59 schreef Tostiapparaatje2 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Walcott schijnt een goeie te zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:59 schreef Tostiapparaatje2 het volgende:
[ afbeelding ]
opbokken en uithuilen, doeiquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:59 schreef Tostiapparaatje2 het volgende:
[ afbeelding ]
even quoten voor het nageslachtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Speltip 1: welkom
Speltip 2: ik zou wel op chem letten
Speltip 3 t/m 10: 5atb
quote:Op maandag 14 januari 2013 13:52 schreef Tostiapparaatje2 het volgende:
Nordin, ik heb iets voor je gemaakt, hopelijk vind je hem mooi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Chill, neem een kopje koffie, geef je vrouw een knuffquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Speltip 1: welkom
Speltip 2: ik zou wel op chem letten
Speltip 3 t/m 10: 5atb
Die is sleetje rijden met haar neefje en nichtjequote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Chill, neem een kopje koffie, geef je vrouw een knuff
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:02 schreef Tostiapparaatje2 het volgende:
Nou dat was een warm welkom zeg.
4-5-1 kaarten zijn te duurquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu nog de spelers in de goede formatie/positie, met dit team heb ik gisteren van 3 Engelse 4-4-2 teams en 1 3-5-2 Koreaans team gewonnen.
Hij begreep het niet na de 1e keerquote:
Chiellini op rechts, lekker naar binnen komen voor zijn linker.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:05 schreef Lindgren. het volgende:
Het valt ook niet op dat hij alle spelers gewoon even voor het plaatje uit positie heeft gesleept.
Wel met een Ronaldochop natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Chiellini op rechts, lekker naar binnen komen voor zijn linker.
kwaliteit van de lyrics is echt dramatisch gedaald tegenwoordigquote:
tradenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geen zin.Ik ben aan het traden jat0g.
Ik zat vanochtend op de bank met een heerlijk broodje en dit nummer op de radio:quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
kwaliteit van de lyrics is echt dramatisch gedaald tegenwoordig
dat is beter
hoe moest ie ook alweer?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ja pannekoek zo moet jij dus ook celebraten
Jaja,quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
wat is een L2?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
L2 ingedrukt houden en dan RS klikken.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zat vanochtend op de bank met een heerlijk broodje en dit nummer op de radio:
Wat een heerlijk moment was dat.
Ik prefereer dit soort werk normaliter:quote:
haha ja ik maakte meer een grapjequote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
'Je moet scoren voordat je kan celebraten' - Kamikaziequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Man bijt hond.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:18 schreef quer het volgende:
Keek net man bijt hond, oh god die figuren die daar in voorkomen...
Was iemand die lantaarnpalen spot en verzameld. Daarna kreeg ik een downie te zien die een luchtballonnen museum op zijn zolder heeft gebouwd.
PS: waar moet je je aanmelden voor het toernooi?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Man bijt hond.![]()
Nu weet je ook waar de blikken gevuld worden, die hier opengetrokken worden.
Wel minstens een keer in man bijt hond gezien?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:21 schreef FCsuarez het volgende:
kom ook maar eens uit me blik vandaan
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
'Je moet scoren voordat je kan celebraten' - Kamikazie
nee daarvoor moet ik nog 2 jaar. dan ben ik pas afgestudeerdquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:22 schreef quer het volgende:
[..]
[..]
Wel minstens een keer in man bijt hond gezien?
is al gepost.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:23 schreef OmniRocket het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe uitshirt NL elftal
paar posts omhoogquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:23 schreef OmniRocket het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe uitshirt NL elftal
welk filmpje?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:24 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe de Xbox-parties zijn die in dit topic zijn ontstaan, tot ik het filmpje van Rijst deze week zag.
Gezellig hequote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:24 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe de Xbox-parties zijn die in dit topic zijn ontstaan, tot ik het filmpje van Rijst deze week zag.
Die klonk best saai, maar was ook tijdens een potje dus af en toe concentratie modus aan anders zitten we straks in div 5quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:24 schreef Lindgren. het volgende:
Alle gewone gouden verkoop ik nu voor 600, had er 50 ofzoquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:31 schreef Toefjes het volgende:
Verkoop van de fitness kaartjes begint het einde te naderen
Ik ben jaloers op jullie economie. Hier slechts voor 350 a 400quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alle gewone gouden verkoop ik nu voor 600, had er 50 ofzo
sorry? Die +60 fitness?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alle gewone gouden verkoop ik nu voor 600, had er 50 ofzo
Voor hoeveel verkoop je ze?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:31 schreef Toefjes het volgende:
Verkoop van de fitness kaartjes begint het einde te naderen
Ja zeker. Al is het op PS3 tegenwoordig ook gezellig.quote:
Wij missen alleen Smookz, plotseling verdwenenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja zeker. Al is het op PS3 tegenwoordig ook gezellig.Met poker, omni, droogkloot Gerrit ( titititititi
) en Gekkezuiden soms.
Wie is dat hier?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wij missen alleen Smookz, plotseling verdwenen
1900. Misschien iets te laag, want verkoop er relatief veel. Maar heb geen zin om op 3 accounts keer op keer te switchen om er steeds 27 opnieuw te koop te moeten zettenquote:
Oh, daar heb ik ook nog weleens mee gechat. Ook best een toffe knul. Toen zat hij nog op PS3quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
jepperdeprep.
Ineens is hij nooit meer online op FOK en Xbox. Zonder iets te zeggen
O dat valt niet tegen. Ik wacht nog een paar dagen denk ik, wil er minimaal 2100 voor hebben.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
1900. Misschien iets te laag, want verkoop er relatief veel. Maar heb geen zin om op 3 accounts keer op keer te switchen om er steeds 27 opnieuw te koop te moeten zetten
Misschien geeft hij nu ook wel mode advies.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:44 schreef Thorb het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/174369
OH SNAP HIJ IS 7 JANUARI NOG ONLINE GEWEEST. HIJ NEGEERT ONS
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Misschien geeft hij nu ook wel mode advies.
Idd haha gekke peterquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Pary heeft slechte invloed op deze man
Vind het best, als Thorb en nog iemand meedoet perfectquote:
Zie ik eruit alsof ik niets meer aan wiskunde hoef te doenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Vind het best, als Thorb en nog iemand meedoet perfect
Paultje doet ook wel mee denk ik.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Vind het best, als Thorb en nog iemand meedoet perfect
Ja, welke wiskunde heb je ?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof ik niets meer aan wiskunde hoef te doen?
O ECHT HAHAHAHAHAH.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:42 schreef Alovenac het volgende:
[..]
We zitten op het besloten gedeelte.
Wiskunde Aquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:51 schreef BDIL het volgende:
Wiskunde A CE heb ik gehaald zonder te leren met een 6,8 kom nou maar
Kansrekenen![]()
Dan moet je poker even DM'en. En de eerste eis is geloof ik al een headset.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:51 schreef leoon. het volgende:
Wordt er deze avond nog clubs gedaan op de PS3? Zou graag vnv even meedoen. Zit nu in club met ze tweeën maar als de 1 niet kan, zoals deze avond, kan alleen invalswedstrijd..
Kroaat klinkt als Aziaat..is gewoon aangeboren.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:51 schreef BDIL het volgende:
Wiskunde A CE heb ik gehaald zonder te leren met een 6,8 kom nou maar
Kansrekenen![]()
Aah balen, zou vanavond extra goed voorzettenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niet echt heel kut, maar moet het wel herkansen.
Ach ja met een her kom je ook heel ver.
Ik snap Wi B nu wel eindelijk een beetje, intergraaltje hier primitiefje daar dat is hoe ik rol.quote:
tik 'm aan bro.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik snap Wi B nu wel eindelijk een beetje, intergraaltje hier primitiefje daar dat is hoe ik rol.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:53 schreef HugoohAFCA het volgende:
Iemand die dit voor me af wil maken?
http://www.futhead.com/fifa/squads/build/#
Taarabt hoeft niet als het niet anders kan.
Wil hem wel afmaken, maar jij moet beginnen...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:53 schreef HugoohAFCA het volgende:
Iemand die dit voor me af wil maken?
http://www.futhead.com/fifa/squads/build/#
Taarabt hoeft niet als het niet anders kan.
Moet ik ook autochtoon zijn?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dan moet je poker even DM'en. En de eerste eis is geloof ik al een headset.
Niemand begreep jack shit in de 5e en 6e en ik zag de logica erinquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kroaat klinkt als Aziaat..is gewoon aangeboren.
Oh crap. Foutje bedankt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wil hem wel afmaken, maar jij moet beginnen...
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:54 schreef Dudeweiser het volgende:
allemaal wiskunde A noobs hier
[..]
tik 'm aan bro.
Wees blij. Een bak ellende dat vak.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:55 schreef BDIL het volgende:
[..]Wiskunde B kon je niet kiezen bij een E&M profiel op onze school
liefst geen bpl? Jones maar lekker met 6 chem dan maar?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:55 schreef HugoohAFCA het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/3921000/
Zo dan.
Liefst geen bpl.
Taarabt hoeft niet.
iets met Granero en spanjolen ofzoquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:55 schreef HugoohAFCA het volgende:
Zo dan.
Liefst geen bpl.
Taarabt hoeft niet.
Ja niet helemaal BPL dan.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
liefst geen bpl? Jones maar lekker met 6 chem dan maar?
Trinidad spelersquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
liefst geen bpl? Jones maar lekker met 6 chem dan maar?
Verwacht niks van Jones he, heeft maar 78 rating.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:55 schreef HugoohAFCA het volgende:
Zo dan.
Liefst geen bpl.
Taarabt hoeft niet.
Voltreffer. Die man is daarna geband op XBW wegens het posten van screen op FOK.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:57 schreef wieisboos het volgende:
Welke idioot heeft überhaupt dit forum bekend gemaakt aan XBW
Hybrid voorin kan niet he met Jones..tenzij je verlepte Stoke spelers gaat gebruiken..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:55 schreef HugoohAFCA het volgende:
Zo dan.
Liefst geen bpl.
Taarabt hoeft niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |