PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Gewoon 5 atb verbiedenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:30 schreef diedjuh het volgende:
5k lijkt me beter, het moet toch voor de lol blijven, anders gaan mensen met 5atb spelen vrees ik.
Dit.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:30 schreef Ozz-03 het volgende:
Doe dan 15-20K is voor ieder Ps3'er wel betaalbaar.![]()
Dan verdiend de nummer twee er ook nog aan en eventueel nummer 3 ook.
Gun ons xbox'ers ook een pleziertjequote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:30 schreef diedjuh het volgende:
5k lijkt me beter, het moet toch voor de lol blijven, anders gaan mensen met 5atb spelen vrees ik.
Gaan we Xboxworld uitnodigen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:30 schreef diedjuh het volgende:
5atb moet gewoon verboden zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:30 schreef diedjuh het volgende:
MEquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:33 schreef Metjehond het volgende:
JA PRECIES. IEDEREEN HAAT EN NU HALEN ZE OOK NOG ME 25K WEG!
Nee, maar ik ga er niet allemaal over klagen want ik ben goed genoeg om elk team (inclusief 5 atb) opzij te zetten.quote:
behalve mijn team.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga er niet allemaal over klagen want ik ben goed genoeg om elk team (inclusief 5 atb) opzij te zetten.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat lag niet aan jou team, dat lag aan jou ! Teveel skills to pay the bills.
*kuch*patser*kuch*quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga er niet allemaal over klagen want ik ben goed genoeg om elk team (inclusief 5 atb) opzij te zetten.
geen interesse in 25K? Dan niet, ondankbare hondquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:33 schreef Metjehond het volgende:
JA PRECIES. IEDEREEN HAAT EN NU HALEN ZE OOK NOG ME 25K WEG!
Met je 5atb Brazilianen jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke katerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
geen interesse in 25K? Dan niet, ondankbare hond
Ja ik zie gewoon het nut niet van elk topic hier wel een paar keer te zeggen 5 atbquote:
Het is een obsessie. Een pure obsessiequote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik zie gewoon het nut niet van elk topic hier wel een paar keer te zeggen 5 atb, counter hoertjes
, pace
etc. Die mensen gaan echt niet er anders door spelen, enige wat je kan doen is van ze winnen.
In friendlies maak ik (bijna) geen sweaties meer, vroeger altijdquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik zie gewoon het nut niet van elk topic hier wel een paar keer te zeggen 5 atb, counter hoertjes
, pace
etc. Die mensen gaan echt niet er anders door spelen, enige wat je kan doen is van ze winnen.
het blijft alleen jammer dat pace zo'n bepalende factor isquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
, pace
Kloptquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het blijft alleen jammer dat pace zo'n bepalende factor is
Vroeger kon dat ook gewoon en zei je tegen elkaar: netjes. (in de setting dat je met vrienden speelt) Nu heeft de community besloten dat het not done is.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
In friendlies maak ik (bijna) geen sweaties meer, vroeger altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |