PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Gewoon 5 atb verbiedenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:30 schreef diedjuh het volgende:
5k lijkt me beter, het moet toch voor de lol blijven, anders gaan mensen met 5atb spelen vrees ik.
Dit.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:30 schreef Ozz-03 het volgende:
Doe dan 15-20K is voor ieder Ps3'er wel betaalbaar.![]()
Dan verdiend de nummer twee er ook nog aan en eventueel nummer 3 ook.
Gun ons xbox'ers ook een pleziertjequote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:30 schreef diedjuh het volgende:
5k lijkt me beter, het moet toch voor de lol blijven, anders gaan mensen met 5atb spelen vrees ik.
Gaan we Xboxworld uitnodigen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:30 schreef diedjuh het volgende:
5atb moet gewoon verboden zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:30 schreef diedjuh het volgende:
MEquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:33 schreef Metjehond het volgende:
JA PRECIES. IEDEREEN HAAT EN NU HALEN ZE OOK NOG ME 25K WEG!
Nee, maar ik ga er niet allemaal over klagen want ik ben goed genoeg om elk team (inclusief 5 atb) opzij te zetten.quote:
behalve mijn team.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga er niet allemaal over klagen want ik ben goed genoeg om elk team (inclusief 5 atb) opzij te zetten.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat lag niet aan jou team, dat lag aan jou ! Teveel skills to pay the bills.
*kuch*patser*kuch*quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga er niet allemaal over klagen want ik ben goed genoeg om elk team (inclusief 5 atb) opzij te zetten.
geen interesse in 25K? Dan niet, ondankbare hondquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:33 schreef Metjehond het volgende:
JA PRECIES. IEDEREEN HAAT EN NU HALEN ZE OOK NOG ME 25K WEG!
Met je 5atb Brazilianen jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke katerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
geen interesse in 25K? Dan niet, ondankbare hond
Ja ik zie gewoon het nut niet van elk topic hier wel een paar keer te zeggen 5 atbquote:
Het is een obsessie. Een pure obsessiequote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik zie gewoon het nut niet van elk topic hier wel een paar keer te zeggen 5 atb, counter hoertjes
, pace
etc. Die mensen gaan echt niet er anders door spelen, enige wat je kan doen is van ze winnen.
In friendlies maak ik (bijna) geen sweaties meer, vroeger altijdquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik zie gewoon het nut niet van elk topic hier wel een paar keer te zeggen 5 atb, counter hoertjes
, pace
etc. Die mensen gaan echt niet er anders door spelen, enige wat je kan doen is van ze winnen.
het blijft alleen jammer dat pace zo'n bepalende factor isquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
, pace
Kloptquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het blijft alleen jammer dat pace zo'n bepalende factor is
Vroeger kon dat ook gewoon en zei je tegen elkaar: netjes. (in de setting dat je met vrienden speelt) Nu heeft de community besloten dat het not done is.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
In friendlies maak ik (bijna) geen sweaties meer, vroeger altijd
Ga dit nou dit afbreken. Zeiken op 5atb is onze bindende factorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
, pace
De biermeisjes zijn een betere bindende factor. Kamikazie en ik zijn elkaar gaan waarderen dankzij de biermeisjesquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ga dit nou dit afbreken. Zeiken op 5atb is onze bindende factor
Vrienden onderling doen wij het nog altijd, ik ben volgens mij de enige die weet wat sweaty scoren is... weet niet of dat iets over mij zegtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vroeger kon dat ook gewoon en zei je tegen elkaar: netjes. (in de setting dat je met vrienden speelt) Nu heeft de community besloten dat het not done is.
Deze post is niks zonder pics he ...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De biermeisjes zijn een betere bindende factor. Kamikazie en ik zijn elkaar gaan waarderen dankzij de biermeisjes
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Deze post is niks zonder pics he ...
Herkenbaar!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vrienden onderling doen wij het nog altijd, ik ben volgens mij de enige die weet wat sweaty scoren is... weet niet of dat iets over mij zegt
We zijn dan wel weer vaak zo sportief om uittrappen van de keeper niet te scoren
Hehe ja als ik met vrienden speel krijg ik ook alleen dat soort goals tegen. Ik probeer altijd wel gewoon met de doorgebroken speler aan de bal te scorenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vrienden onderling doen wij het nog altijd, ik ben volgens mij de enige die weet wat sweaty scoren is... weet niet of dat iets over mij zegt
We zijn dan wel weer vaak zo sportief om uittrappen van de keeper niet te scoren
Die rechter onderin de hoek, die is zo lekker niet compleetquote:
Vind ik ook de interessantstequote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die rechter onderin de hoek, die is zo lekker niet compleetVraag je je af hoe het er voor de rest uitziet
Bij mij ligt dat nogal eraan tegen welke van mijn vrienden ik speelquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:43 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hehe ja als ik met vrienden speel krijg ik ook alleen dat soort goals tegen. Ik probeer altijd wel gewoon met de doorgebroken speler aan de bal te scoren
De Champions League is ook een competitie, maar is niet iedereen tegen elkaar.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:45 schreef Fuszy het volgende:
Je kan ook een competitie maken. Iedereen tegen elkaar spelen. Gewoon net als elke competitie in europa
Elke week 1 speelrondequote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:45 schreef Fuszy het volgende:
Je kan ook een competitie maken. Iedereen tegen elkaar spelen. Gewoon net als elke competitie in europa
Sweaty goalsquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:43 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hehe ja als ik met vrienden speel krijg ik ook alleen dat soort goals tegen. Ik probeer altijd wel gewoon met de doorgebroken speler aan de bal te scoren
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
De Champions League is ook een competitie, maar is niet iedereen tegen elkaar.
Bijdehandje Kamikazie
Ja of twee speelrondes per week?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Elke week 1 speelrondeZo een aantal wedstrijden achter elkaar kan ik helaas niet aan mee doen, ivm privé tijdsindeling
Ik ga er over nadenken. Ik wordt een beetje gek van alle verplichtingen de laatste tijdquote:
Onderling afspreken wanneer je gaat spelen, geen probleem lijkt me.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga er over nadenken. Ik wordt een beetje gek van alle verplichtingen de laatste tijdEn een toernooi is ook een soort van verplichting
Gewoon twee potjes in een week tijd met fok!kers. Beetje rekening houden met elkaars omstandigheden en t is goedquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga er over nadenken. Ik wordt een beetje gek van alle verplichtingen de laatste tijdEn een toernooi is ook een soort van verplichting
Kom op Opa...niet brommen...meedoen!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar de bridgeavond dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:51 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Kom op Opa...niet brommen...meedoen!
[ afbeelding ]
in de tijd dat ie hier zit te zeuren had ie al 2 rondes afgewerkt kunnen hebbenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gewoon twee potjes in een week tijd met fok!kers. Beetje rekening houden met elkaars omstandigheden en t is goed
Er is alleen een ps3 toernooi?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:52 schreef Fuszy het volgende:
DM/PM mij maar als je mee wilt doen. Bepalen we daarna wel de regels.
Zet er ff bij of je Xbox of PS3 speler bent. Zo goed ben ik niet in onthouden.
Gewoon poules. Nummers 1 en 2 door.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:52 schreef Ozz-03 het volgende:
Als we gewoon een competitie indeling doen. Iedereen twee keer tegen elkaar, de bovenste 4 spelen dan de halve finale en uiteindelijk de finale.
Dan krijg je bijvoorbeeld zoiets.
Halve finale
Nummer 1 - Nummer 3
Nummer 2 - Nummer 4
Finale
Winnaar W1 - Winnaar W2
Het gaat toch om de eer johquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:57 schreef Dudeweiser het volgende:
ik vind 15k wel een beetje karig, dat is een beetje als spelen voor spek en bonen. Kan je net zo goed wat seasons winnen
Mij maakt het niet uit. Ik doe zelf waarschijnlijk niet eens mee. (geen coins + team)quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:57 schreef Dudeweiser het volgende:
ik vind 15k wel een beetje karig, dat is een beetje als spelen voor spek en bonen. Kan je net zo goed wat seasons winnen
Betaalt* en vorig jaar moest dat ook al pauper. Verkoop je coins dan niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:58 schreef Kamikazie het volgende:
Wie betaald mijn inzet? Ik betaal uiteraard het terug met 50% meer als ik win.
En als het Ronaldo isquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:00 schreef Fuszy het volgende:
Op de ps3 voeg ik de wekelijkse packs er wel bij in het prijzengeld. Het is niet veel (2 packs per keer)
Dus de coins die uit de verkoop van die dingen komen
Ik heb je vorig jaar ook terug betaaldtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Betaalt* en vorig jaar moest dat ook al pauper. Verkoop je coins dan niet.
Wanneer heb je dat gedaan? Ik heb er de hele tijd naar zitten kijken, maar geen koopje gezien!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:53 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Goede dealVoor 173K te koop gezet
ps3quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:06 schreef BDIL het volgende:
Kan iemand mij inlichten over het toernooi ?
Valt nog weinig te vertellen. Ben aan het peilen wie er mee willen doen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:06 schreef BDIL het volgende:
Kan iemand mij inlichten over het toernooi ?
Ik kon het radenquote:
Xbox kan ik het ook bijhouden, alleen de coins niet. Heb geen xbox accountquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik kon het radenOp de xbox zijn mensen niet betrouwbaar
Wat had je dan verwacht na TOTYquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:09 schreef Maver24 het volgende:
IF Di Natale is flink in prijs gestegen. Die had ik dus eerder moeten kopen, getver,
Ik wilde zijn prijs checken, wat de goedkoopste BIN was. En toen zag ik deze, stond er echt net een paar secondes opquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wanneer heb je dat gedaan? Ik heb er de hele tijd naar zitten kijken, maar geen koopje gezien!
Lucky youquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wilde zijn prijs checken, wat de goedkoopste BIN was. En toen zag ik deze, stond er echt net een paar secondes op
niveautje xbw weer.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:16 schreef Maver24 het volgende:
Denken jullie dat Di Natale een upgrade gaat krijgen, zal wel niet he
wat wilde je dan doen, een zak coins achter hem leggen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
het is ineens een zak met coins wat je neerlegt voor hem,
Ja, maar hoe moeten wij weten of hij een UP gaat krijgen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
het is ineens een zak met coins wat je neerlegt voor hem,
Aan de stand van de maan misschien?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar hoe moeten wij weten of hij een UP gaat krijgen?
Ik vond de vraag wie een goede cb uit de BPL is een stuk beter eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Aan de stand van de maan misschien?
Naar de stand van de maan kijkenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Aan de stand van de maan misschien?
zeg mannen, als ik Forster op doel zet, dan krijgt Caulker toch nog steeds 9 chem?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen bad boy Bassong nogTenzij jullie nog goede tips hebben
Die is al een tijdje dood Limbo.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:22 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Naar de stand van de maan kijken![]()
![]()
Niet gewoon aan Paul de Octopus vragen
Iedere Engelsman op doel kanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zeg mannen, als ik Forster op doel zet, dan krijgt Caulker toch nog steeds 9 chem?
5 links van de 5 toch... ?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zeg mannen, als ik Forster op doel zet, dan krijgt Caulker toch nog steeds 9 chem?
skere homo's met jullie ps3quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:27 schreef Fuszy het volgende:
6 spelers op de ps3 so far en 1 op de xbox.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:39 schreef pascal08 het volgende:
Best bizar. De gaten tussen 3-5-2 spelers en de laagste BIN is nu gewoon 3 á 4k. Je kunt nu gewoon spelers insta-sellen met 2k winst als je 3-5-2 kaartjes oppikt voor <1k.
Nu nog de spelers in de goede formatie/positie, met dit team heb ik gisteren van 3 Engelse 4-4-2 teams en 1 3-5-2 Koreaans team gewonnen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:34 schreef Voltreffer het volgende:
[ afbeelding ]
We gaan eens met bronze spelen! Thanks DarkSonic!
Ik heb nog wel, maar ik geloof dat DannyDeko en StijnDa graag wilden verkopen dus DM hun anders eerst evenquote:
Wat. de. fak.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik ga geld verdienen aan die kneusjes
[ afbeelding ]
Haha nee. Ik handel alleen nog maar op de PS3 maar heb een klant die al weken zit te zeuren om 100k op de xboxquote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:42 schreef Confetti het volgende:
[..]
Haha nee. Ik handel alleen nog maar op de PS3 maar heb een klant die al weken zit te zeuren om 100k op de xbox![]()
Wil nu wel van hem af..
clubs?quote:
Ik stuur je wel een tradeofferquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:42 schreef HugoohAFCA het volgende:
Fuck. Zet ik mijn IF konko voor 150 op de markt.
XBOX
Een speler is 5k waard in 3-5-2 en in 3-4-2-1 is die maar 2K waard bv.quote:
seems legitquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:45 schreef Thorb het volgende:
Lol ging hem opzoeken
SMLENO
[ afbeelding ]
TOTY Ramos was 1,3 miljoen waard toen ik hem kocht voor 1,25 miljoen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:48 schreef Tim86 het volgende:
Alle TOTY zijn toch juist aan het stijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |