/var/log/messages?quote:Op zondag 14 april 2013 18:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zoals? /var/log/kern.log is ook leeg en ik zie niet echt andere interessante logs daar.. (en /var/log/dmesg is natuurlijk leeg..)
Omdat raw_input een string returnt, en input de input evalueert.quote:Op zondag 14 april 2013 18:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom? We hebben in het college het alleen over raw input gehad, vandaar dat ik het gebruik.
Aha, goed vak danquote:Op zondag 14 april 2013 19:58 schreef thabit het volgende:
[..]
Omdat raw_input een string returnt, en input de input evalueert.
Zelfstudie ftwquote:
Het is geen kookcursus ofzo.quote:
Koken leren je ook door het zelf te doen.quote:
wdn is dronken.quote:Op zondag 14 april 2013 21:27 schreef wdn het volgende:
[..]
Koken leren je ook door het zelf te doen.
quote:Op zondag 14 april 2013 21:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ah shit![]()
* SpaceInvaders terug naar haar enige recht kruipt.
Dat is een manier. Ik refereerde natuurlijk naar het blind opvolgen van recepten, wat geen goede manier is om iets te leren, zeker niet programmeren.quote:Op zondag 14 april 2013 21:27 schreef wdn het volgende:
[..]
Koken leren je ook door het zelf te doen.
Ja. Maar niet privequote:
Daar ben ik nu ook wel achter inderdaad. Het lijkt me leuk om het te leren in de toekomst maar door meerdere factoren lukt het op dit moment niet.quote:Op zondag 14 april 2013 21:28 schreef trancethrust het volgende:
[..]
[..]
Dat is een manier. Ik refereerde natuurlijk naar het blind opvolgen van recepten, wat geen goede manier is om iets te leren, zeker niet programmeren.
Ok. Maar programmeren is het maken van een recept.quote:Op zondag 14 april 2013 21:28 schreef trancethrust het volgende:
[..]
[..]
Dat is een manier. Ik refereerde natuurlijk naar het blind opvolgen van recepten, wat geen goede manier is om iets te leren, zeker niet programmeren.
Inderdaad! Arch vind ik heerlijk, maar niet geschikt voor beginners.quote:Op maandag 22 april 2013 14:37 schreef Daeron het volgende:
Arch ftw
Ik zou, ondanks dat ik Arch awesome vind, het niet aan een beginner aanraden. Dan zou ik wss eerder inderdaad Ubuntu ofzo aanraden. Stuk meer beginner-friendly.
Maar als je dan een paar jaar ervaring verder bent is het wel een goede ervaring om Arch te gaan gebruiken.
Voor de huis-tuin-en-keuken gebruiker niet, dat is ook helemaal niet het doel van Arch.quote:Op maandag 22 april 2013 16:44 schreef KomtTijd... het volgende:
Waar precies is dat "goed" voor? Voor de huis-tuin-en-keuken computergebruiker?
Waar is de distro dat gewoon zegt: please.. just stay away?quote:Op maandag 22 april 2013 13:44 schreef robin007bond het volgende:
Ik blijf deze grappig vinden, ondanks dat ik zelf Arch Linux goed vind.
[ afbeelding ]
Instant winquote:Op maandag 22 april 2013 13:44 schreef robin007bond het volgende:
Ik blijf deze grappig vinden, ondanks dat ik zelf Arch Linux goed vind.
[ afbeelding ]
Erg goede vraag!quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:28 schreef wdn het volgende:
Weet iemand de historische achtergrond waarom in terminal <shift><arrow> A B C D oplevert?
Ja w00t Debianquote:Op woensdag 24 april 2013 12:51 schreef d4v1d het volgende:
http://lists.debian.org/d(...)013/04/msg00006.html !!
Debian wheezy release gepland voor het weekend van 4 / 5 mei. Fuck bevrijdingsdag enzo(
)
Ik weet het alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |