SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker, wat eten we ?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Lekker...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:08 schreef muhahaha het volgende:
Boterhammen.
Owja en Surinaamse scharreleieren.
Wait...whut? Hoe kom je aan luie eieren?![]()
![]()
Goed planquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:57 schreef Vinniiee het volgende:
Morgen maar eens naar de kapper, het wordt weer lang
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik had nog spaghetti over van gisteren dus dat heb ik net op
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik had een broodje met gerookte zalm..... en verse Jus....
Heleen van Royen vrijgezel... best lekker koppie... maar veul te grote b*k
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zo een Johma doosje, lag er ineensquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:10 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Lekker...
Wait...whut? Hoe kom je aan luie eieren?.
![]()
Zeldenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh ja, gesprek!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
Maar goed dat ik een overhemd aan doe naar gesprek zo
Succes dit dat alles!
Ik ga de sneeuw door
[b]AirwiN schreef [/b]
Sneeuw ??quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Succes!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
Maar goed dat ik een overhemd aan doe naar gesprek zo![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja, gesprek!
Succes dit dat alles!
Ik ga de sneeuw doorDank. Eerst nog even etenquote:![]()
![]()
>Tal, ik kom er nu aan. Loop je vast naar beneden? Ik ben er met 10 minuten.
< Ma, voel eens aan je voorhoofd!! Weet je hoe koud! Je toetert maar als je beneden staat!
Mensje spoort niet hoor.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
10 minuten wachten in de kouquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
>Tal, ik kom er nu aan. Loop je vast naar beneden? Ik ben er met 10 minuten.
< Ma, voel eens aan je voorhoofd!! Weet je hoe koud! Je toetert maar als je beneden staat!
Mensje spoort niet hoor.Die is gek. Je bent met 20 seconden beneden
![]()
![]()
Ja meestal loop ik haar tegemoet. Dan ben ik al bij de rotonde, scheelt haar weer keren enz.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
10 minuten wachten in de kouDie is gek. Je vent met 20 seconden beneden
Nu kan ze dat op zeker vergeten natuurlijk
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: