Klopt, al is in heel veel gebieden in Amerika een auto gewoon een noodzaak, omdat je anders geen boodschappen kunt doen omdat je in the middle of no where woont. Laat staan dat er scholen op fiets/brommerafstand zijn oid.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:37 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Met de VS is ook lastig vergelijken natuurlijk, daar doet men alles met de auto. Familie van me die daar laatst waren, vertelden dat ze voor gek verklaard werden toen ze even een stukje wilden wandelen 's avonds
naja.. even, los van dat het belachelijk duur is, die 10 euro verschil zit hem vooral in: de examinator rijdt in eigen auto mee, dus extra brandstofkosten voor CBR en het examen duurt langer. Dus ik snap wel dat motor duurder is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:18 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ter vergelijking, een autorijbewijs
Medische verklaring ¤23,80
Examen theorie (klassikaal) ¤25,55
Examen verkeersdeelname ¤90,90
Totaal ¤140,25
België.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:19 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Klopt, Nederland en nog een andere lidstaat zijn de enige die A1 op 18e pas toestaan. Ik weet zo niet meer welke andere lidstaat het was
Naja, als je weet wat voor geblunder er achter die vertalingsfout zit dan zie ik het nog wel veranderd wordenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:00 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Zat me een beetje in te lezen. Die derde richtlijn is al in 2006 goedgekeurd en moest door alle lidstaten in 2011 zijn 'doorgevoerd' om in 2013 van kracht te kunnen gaan.
Ergens heb ik daarom het idee dat ze daar nu geen veranderingen aan gaan maken.
Er is die dag wel iets over het CBRquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:53 schreef Wokkel1982 het volgende:
[..]
Als ik tijd heb overweeg ik het ook, anders wordt het een streampje bekijkenHeb je ergens documentje oid waarin staat aangegeven dat het op die datum plaatsvindt?
http://www.tweedekamer.nl(...)3977&dayofweek=&his=quote:9. Stand van zaken CBR
Nee nog niet, heb je misschien een emailadres van haar?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:46 schreef lezut het volgende:
[..]
Van Bernadette Verheijen, die ook bezig is met de petitie voor de tweede kamer. (Al een mailtje gestuurd?)
Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:47 schreef Wokkel1982 het volgende:
[..]
Met als verschil dat A2 wel direct toegankelijk is, correct me if I'm wrong.
Volgens mij is er geen ander land dat A2 ontoegankelijk heeft gemaakt voor >20-jarigen, ofniet?quote:
Zullen we het wel een beetje serieus houden?quote:
Klopt, had ik ook al gezegd paar posts terugquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:50 schreef Wokkel1982 het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen ander land dat A2 ontoegankelijk heeft gemaakt voor >20-jarigen, ofniet?
Neem me niet kwalijkquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:51 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Klopt, had ik ook al gezegd paar posts terug
Nederland is de enige lidstaat waarbij A1 vereist is om A2 te kunnen halen
Misschien goed hem te contacteren met een goed verhaal?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:39 schreef lezut het volgende:
PVV Kamerlid Machiel de Graaf gaat vragen stellen volgens mij.... volgens mij gaat het sowieso aan bod komen.
Ik ben niet elke dag snel, dus hierbij nog een reactie.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:12 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
naja.. even, los van dat het belachelijk duur is, die 10 euro verschil zit hem vooral in: de examinator rijdt in eigen auto mee, dus extra brandstofkosten voor CBR en het examen duurt langer. Dus ik snap wel dat motor duurder is.
Dat die medische verklaring zo veel kost is pas belachelijk, tegenwoordig is dat letterlijk gewoon een digitaal lijstje invullen met ja/nee vragen.
Hoe kom je aan de informatie mbt het in conclaaf gaan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:46 schreef lezut het volgende:
Het is stil hier![]()
Vanmiddag is de zitting, politiek24 maar even aanzetten dan. Morgen gaat er een groepje gedupeerden in conclaaf met een beleidsmedewerker van het ministerie I&M
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |