Tuurlijk wel; een poly-bootje op de Noordzee is al te zien dmv een radar bakentje. dus een kraan van een paar honderd ton gaat vast wel een vlekkie maken op het groene scherm.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:57 schreef 2cv het volgende:
Is zo'n 'dunne' kraan wel te zien op de radar ?
Nieuw bericht van vanochtendquote:NEW TODAY TIL 1301161700EST
RESTRICTED AREA (TEMPORARY) OWING TO INCIDENT AT VAUXHALL BRIDGE
RESTRICTION OF FLYING REGULATIONS HAVE BEEN MADE UNDER ARTICLE 161
OF THE AIR NAVIGATION ORDER 2009 IN AREA BOUNDED BY A CIRCLE RADIUS
2NM CENTRED ON 512915N 0000727W.
PILOTS ARE FORBIDDEN TO FLY WI THE DESIGNATED AREA WITHOUT
PERMISSION OF LONDON TERMINAL CONTROL (SWANWICK) (EMERGENCY
CONTROLLING AUTHORITY) TEL 02380 401110 .
Het oude bericht dat er altijd al op stond.quote:Q) EGTT/QOBCE/IV/M/AE/000/008/5129N00007W001
A) EGLW
HIGH RISE JIB CRANE (LIT AT NIGHT) OPR WI 1NM 5129N 00007W, HGT
770FT AMSL (VAUXHALL, CENTRAL LONDON), OPS CTC 020 7820 3151
12-10-0429/AS 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
zo gek is dat niet. je was misschien gewoon niet de beste kandidaat, of voldeed niet aan alle eisen, of of... altijd terugbellen en vragen waaromquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:50 schreef .Neovo. het volgende:
Verdamme, had gesolliciteerd voor een stageplek, en het leek allemaal ok, maar vandaag kreeg ik een telefoontje dat het toch niet door zou gaan
Ik was aangenomen, dus in feite kon ik daar in februari beginnen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zo gek is dat niet. je was misschien gewoon niet de beste kandidaat, of voldeed niet aan alle eisen, of of... altijd terugbellen en vragen waarom
ah. da's minder. wel slecht hoor dat ze dat afblazen nadat het eigenlijk rond was.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:02 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik was aangenomen, dus in feite kon ik daar in februari beginnen.
Ik heb vanmiddag gebeld om nog wat te vragen en toen kreeg ik te horen dat het feestje niet doorging. Omdat ze niet kunnen bieden wat mijn opleiding vraagt en ik maar 15 weken stage moet lopen ipv de gewenste 20.. Tsja
That's my boy.quote:
Nee, het is slecht dat je het 2 weken van te voren pas te horen krijgt, en dat je er per ongeluk achter moet komen, omdat jij zelf belt. dát zuigt.. kan altijd gebeuren zoiets, maar de manier waarop is bagger in deze natuurlijk.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ah. da's minder. wel slecht hoor dat ze dat afblazen nadat het eigenlijk rond was.
deze mag je quoten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, het is slecht dat je het 2 weken van te voren pas te horen krijgt, en dat je er per ongeluk achter moet komen, omdat jij zelf belt. dát zuigt.. kan altijd gebeuren zoiets, maar de manier waarop is bagger in deze natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |