quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:45 schreef 2cv het volgende:
Zometeen maar eens even een ruit bij de buurman in kinkelen. Die man zou MIJN oprijbokken buiten neer leggen zodat ik er mee aan de slag kon vandaag
Was het zo'n grote beker? Of zo'n lullig klein kutbekertje uit de automaat?quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:57 schreef Anne het volgende:
Anders gooi je even een beker hete thee over jezelf heen!!
Een lullig kutbekertje. Toch zit, of in dit geval zat, er aardig wat thee in.quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Was het zo'n grote beker? Of zo'n lullig klein kutbekertje uit de automaat?
Da's wel balen ja... Ik heb zelf altijd zo'n grote mok met dubbele dosis. Maar omdat het een zwaar stenen tafelmodel is, valt ie niet snel om.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Een lullig kutbekertje. Toch zit, of in dit geval zat, er aardig wat thee in.
Deze inderdaad blijkbaar:quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:00 schreef Barcaconia het volgende:
Tegen een kraan aangevlogen die in het centrum stond. 770ft hoog (250mtr ongeveer), terwijl het zicht door de mist beperkt was tot 250mtr.
De kraan stond in de luchtvaartberichten van London gewoon vermeld. Vraag me af waarom een helicopter in slecht zicht zo laag over een stad vliegt.
bron is diverse nieuwsberichten, waarheid niet geverifieerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |