zorgen, stress.quote:
Dat was ik meteen dacht toen ik die interviewfoto zag. Ik kan er natuurlijk naastzitten maar het komt wel erg overeen met wat ik over lichaamstaal heb gelezen en gezien.quote:
twitter:TourDeJose twitterde op dinsdag 15-01-2013 om 15:53:26Openness 2.0. Argos-Shimano will provide a 24h behind the scenes livestream of the team during TDF13, sponsor Born reports (via @TJJMulder) reageer retweet
Waarom wordt een oud nieuwsberichtje opnieuw gepubliceerd? Deze uitspraken van Maxje zijn toch al langer bekend?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:52 schreef JohnDDD het volgende:
http://www.nu.nl/sport/30(...)spect-armstrong.html
Haha die van heeswijk is ook wel een recalcitrante baas hoor! Idd, het feit dat armstrong gewoon hetzelfde gebruikte als de anderen maakt hem een echte superheld
niet betrouwbaarquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:13 schreef THEFXR het volgende:
Hier het stukje waarbij wordt bevestigd dat Ben Johnson erbij gelapt is:
en niet gaan zeuren dat de bron niet betrouwbaar is of andere spindoctor moves.
Wow het lijkt erop dat armstrong echt alles gaat vertellen! Zalig! Ik ga gewoon wakker blijven hoor!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:07 schreef marcodej het volgende:
Volledige CBS-interview Doprah: http://ht.ly/gPpuo
Was jij geen grote Armstrong fan? Of verwar ik je met iemand anders?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:15 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Wow het lijkt erop dat armstrong echt alles gaat vertellen! Zalig! Ik ga gewoon wakker blijven hoor!
Ja dat ben ik. Maar ik heb ook altijd, al vanaf het begin, volgehouden dat armstrong, net als al zijn tegenstrevers zich dopeerde. Ik zei zelfs in 2005 nog na die vogezenetappe vlak voor de rustdag waar het hele team van armstrong werd weggereden dat de bloedzakken natuurlijk pas op de rustdag kwamen. Dat is later bevestigd in het usada rapport ... Overigens stond ik de dag na de rustdag ook gewoon te juichen toen lance en team iedereen weer naar huis reden....ik vind lance gewoon zo'n baas dat ik elke soort exposure watertandend bekijk....eigenlijk is de enige persoon die meer van lance houdt dan ik lance zelf...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Was jij geen grote Armstrong fan? Of verwar ik je met iemand anders?
je wist niet dat iemand met 1 teelbal, herstel te kort komt en daarom nooit een lange ronde kan winnen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:26 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ja dat ben ik. Maar ik heb ook altijd, al vanaf het begin, volgehouden dat armstrong, net als al zijn tegenstrevers zich dopeerde. Ik zei zelfs in 2005 nog na die vogezenetappe vlak voor de rustdag waar het hele team van armstrong werd weggereden dat de bloedzakken natuurlijk pas op de rustdag kwamen. Dat is later bevestigd in het usada rapport ... Overigens stond ik de dag na de rustdag ook gewoon te juichen toen lance en team iedereen weer naar huis reden....ik vind lance gewoon zo'n baas dat ik elke soort exposure watertandend bekijk....eigenlijk is de enige persoon die meer van lance houdt dan ik lance zelf...
Voor een psychopaat heeft hij wel wat leuks gedaan met z'n leven.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:28 schreef alpeko het volgende:
Ieder zijn smaak, maar ik snap echt niet hoe je fan kunt zijn van zo'n klootzak. Los van de doping bedoel ik dan. Hoe hij met andere mensen is omgegaan, kan gewoon niet.
Da's waar. Hij is in ieder geval niet gaan moorden.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Voor een psychopaat heeft hij wel wat leuks gedaan met z'n leven.
Toen ik dat boek van Hamilton las, dacht ik, "Had hem het ravijn ingetrapt tijdens een afdaling"quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:28 schreef alpeko het volgende:
Ieder zijn smaak, maar ik snap echt niet hoe je fan kunt zijn van zo'n klootzak. Los van de doping bedoel ik dan. Hoe hij met andere mensen is omgegaan, kan gewoon niet.
Het blijft toch leuke TV, de wedstrijden 'an sich' toen ze de bergetappes al 'sprintend' reden en ze niet kapot te krijgen waren.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:28 schreef alpeko het volgende:
Ja tuurlijk. Maar Ricco zorgde ook voor leuke tv.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:55 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Het blijft toch leuke TV, de wedstrijden 'an sich' toen ze de bergetappes al 'sprintend' reden en ze niet kapot te krijgen waren.
Daarom won hij 7 keer de tour?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je wist niet dat iemand met 1 teelbal, herstel te kort komt en daarom nooit een lange ronde kan winnen?
Awel ja, was toch leuk, niet?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:59 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Maar Ricco zorgde ook voor leuke tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |