Ik heb toevallig afgelopen zaterdag een boxspring gekocht.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:00 schreef Ray123 het volgende:
Bedankt voor je reactie kovenant!
Ja wij hebben een offerte laten maken voor de Lifestyle 111. Die zou dan 180x220 zijn en electrisch verstelbaar. Incl. actie dat we een beter topmatras erbij krijgen van natuurlatex en nog 3 matrashoezen voor alles samen 2450 euro. Dat zou dan nog net kunnen.
Alleen had op forums meerdere negatieve dingen gelezen over Swiss, vandaar dat ik twijfels had...
Welk model hebben jullie gekozen?
En hoe lang was de levertijd bij jullie? Bij ons hadden ze het over circa 12 weken!!
maximaal 1000 veren per m² volgens de website, slaapt vast lekker. Bezorgen ze ook?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:29 schreef Ray123 het volgende:
Wij zijn uiteindelijk geslaagd bij TripleA in Roosendaal. Zij maken de bedden zelf in eigen fabriek en deze bedden zijn van erg hoge kwaliteit. Alles is zelf te kiezen: breedte, lengte, hoogte, hoofdbord, voetenbord, electrisch, topper enz enz enz...
We hebben gekozen voor een extra hoge boxspring van 1.80 x 2.20. Matrassen met 1000 veren p m2. Electrisch verstelbaar, extra dikke topper van 10cm met zowel een traagschuimkant als een lastilux (koudschuim) kant. Verder nog een gecapitonneerd hoofdbord gekozen. Echt een supermooi bed voor een scherpe prijs!
Een soortgelijke boxspring staat bij de gemiddelde winkel te koop voor ruim 1000 euro duurder...
TripleA is echt een aanrader!!
Geef het beestje dan gelijk een naam, hoeveel heb je betaald dan uiteindelijk nog? ¤ 2500,- zoiets?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:29 schreef Ray123 het volgende:
We hebben gekozen voor een extra hoge boxspring van 1.80 x 2.20. Matrassen met 1000 veren p m2. Electrisch verstelbaar, extra dikke topper van 10cm met zowel een traagschuimkant als een lastilux (koudschuim) kant. Verder nog een gecapitonneerd hoofdbord gekozen. Echt een supermooi bed voor een scherpe prijs! Een soortgelijke boxspring staat bij de gemiddelde winkel te koop voor ruim 1000 euro duurder...
Mwah, ken wel een aantal mensen die een sfeer open haard in hun slaapkamer hebben. Gewoon omdat het mooi staat / gezellig is. Persoonlijk vind ik het ook wel wat hebbenquote:Op zondag 28 april 2013 16:09 schreef Woep het volgende:
Lijkt wel een beetje op deze van Beterbed. Wel rare foto, wie zet er nou zijn bed in de woonkamer, of een open haard in de slaapkamer
Luister je naar dit advies TS want dit is wel van belang. Niks is zo vervelend als je een maand of wat na aankoop al door je bed heen zakt vanwege je gewicht.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:25 schreef Prospos het volgende:
Aangezien ts groot is en 100 kilo weegt zou ik meer investeren in een goed matras en spiraalbodem. Een beetje goed matras gaat tien jaar mee en geen vier.
Als je bijvoorbeeld zo'n 1 meter 95 bent dan is 100 kilo een heel normaal gewicht hoor.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:09 schreef Papiertje95 het volgende:
Ga eens maar eens afvallen, dan praten we daarna wel verder.
Hoe kom je erbij dat TS 1,95 is dan?quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:37 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Als je bijvoorbeeld zo'n 1 meter 95 bent dan is 100 kilo een heel normaal gewicht hoor.
Dat weet ik niet, ik doe slechts een poging om de "val nou eens af!"-ongenuanceerde posts een tikkie te relativeren.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:41 schreef Papiertje95 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat TS 1,95 is dan?
Niet iedereen heeft de lengte-gewichtsverhouding van een panlat of heeft het uiterlijk van een spijker.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:09 schreef Papiertje95 het volgende:
Ga eens maar eens afvallen, dan praten we daarna wel verder.
Ja maar wat jij vind vindt ik niet zo interessant.quote:Op zondag 8 september 2013 02:17 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik doe slechts een poging om de "val nou eens af!"-ongenuanceerde posts een tikkie te relativeren.
Omdat ik dergelijke opmerkingen nogal ongepast vind.
Hij had wel een langer bed nodig dan normaal, dus het zou goed kunnen dat het een lange vent is.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:41 schreef Papiertje95 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat TS 1,95 is dan?
Dat zou kunnen, maar zomaar getallen te noemen slaat toch nergens op? Hij kan toch ook 2,05 of 1,93 zijn?quote:Op zondag 8 september 2013 15:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij had wel een langer bed nodig dan normaal, dus het zou goed kunnen dat het een lange vent is.
Bedankt voor deze structurele bijdrage!quote:Op zondag 8 september 2013 11:48 schreef cvboer het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de lengte-gewichtsverhouding van een panlat of heeft het uiterlijk van een spijker.
Nu genoeg gerelativeerd en verder maar ontopic
chiropractors zijn kwakzalvers.quote:Op zondag 28 april 2013 17:26 schreef knoblaucha6 het volgende:
Voor mensen met een moeilijke rug is er maar één matras namelijk Customatraz.
Google even want ik mag uiteraard niet spammen maar eerlijk: het is een verrukking. Elk matras wordt gewoon op je lichaam gemaakt met losse, smalle compartimenten welke ten alle tijden verwisselbaar/vervangbaar zijn precies dáár waar je extra steun nodig hebt. Dus dat weegt al op tegen een compleet matras wat niet goed is, immers kun je je op maat gemaakte matras gewoon per deel laten aanpassen.
(wordt ook aangevolen door fysio's en chiropractors (zo kwam ik eraan, via mijn chiropractor), wordt zelfs toegepast in verzorgings- en pallitatieve zorg want voorkomt ook ligplekken.
Deze oude knoflookbol slaapt voor het eerst in járen weer eindelijk eens (in bed en maanden op de bank) en dat ook nog zonder pijn én een fris gemoed bij het opstaan.
Serieus, ik ben voor het eerst in jaren met extreme rug- én nekpijn weer gelukkig pijnvrij, uitgerust en fruitig.
(en nee, ik heb géén aandelen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |