abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128232377
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 11:25 schreef Prospos het volgende:
Aangezien ts groot is en 100 kilo weegt zou ik meer investeren in een goed matras en spiraalbodem. Een beetje goed matras gaat tien jaar mee en geen vier.
Luister je naar dit advies TS want dit is wel van belang. Niks is zo vervelend als je een maand of wat na aankoop al door je bed heen zakt vanwege je gewicht.

Het klinkt ongeloofwaardig maar het gebeurd!
pi_128752043
*knip*

Reclame maken doen we hier gewoon niet :)
Ik heb je post daarom aangepast.

Met vriendelijke groeten,
Vonkenboer
Moderator K&W

[ Bericht 84% gewijzigd door Vonkenboer op 09-07-2013 21:39:59 ]
pi_128754842
Ik heb 3 weken geleden 2 nieuwe matrassen gekocht bij Royal Health Foam. Dit bedrijf levert ook aan ziekenhuizen en hebben we een kijkje genomen. Prijs kwaliteit gezien zit het zeker wel goed. Was 1580 euro voor 2 matrassen van 25cm dik, waarvan 1 firm en ander medium. Levenslang 100% garantie voor problemen zoals doorzakken etc.

Was eerst skeptisch omdat ze echt alleen maar goede reacties op hun site hebben staan. Maar nu geloven we het wel en zijn allebei erg tevreden. Werden ook vriendelijk te woord gestaan en werd uitleg gegeven over het type matras en het verschil. Ze hebben alleen matrassen en bodems, geen omschotten. De levertijd was 3/4 weken
pi_130819054
Ga eens maar eens afvallen, dan praten we daarna wel verder.
Koop een baksteen.
  vrijdag 6 september 2013 @ 20:37:08 #30
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_130895507
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 18:09 schreef Papiertje95 het volgende:
Als je bijvoorbeeld zo'n 1 meter 95 bent dan is 100 kilo een heel normaal gewicht hoor.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_130928967
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 september 2013 20:37 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Als je bijvoorbeeld zo'n 1 meter 95 bent dan is 100 kilo een heel normaal gewicht hoor.
Hoe kom je erbij dat TS 1,95 is dan?
Koop een baksteen.
  zondag 8 september 2013 @ 02:17:00 #32
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_130937607
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:41 schreef Papiertje95 het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, ik doe slechts een poging om de "val nou eens af!"-ongenuanceerde posts een tikkie te relativeren. ;)
Omdat ik dergelijke opmerkingen nogal ongepast vind.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  zondag 8 september 2013 @ 11:48:09 #33
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_130941940
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 18:09 schreef Papiertje95 het volgende:
Niet iedereen heeft de lengte-gewichtsverhouding van een panlat of heeft het uiterlijk van een spijker.
Nu genoeg gerelativeerd en verder maar ontopic :)
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_130942016
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 02:17 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, ik doe slechts een poging om de "val nou eens af!"-ongenuanceerde posts een tikkie te relativeren. ;)
Omdat ik dergelijke opmerkingen nogal ongepast vind.
Ja maar wat jij vind vindt ik niet zo interessant.
Koop een baksteen.
  zondag 8 september 2013 @ 15:59:35 #35
365231 Fera
Fire & Blood
pi_130950966
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:41 schreef Papiertje95 het volgende:

[..]

Hij had wel een langer bed nodig dan normaal, dus het zou goed kunnen dat het een lange vent is. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_130955227
quote:
3s.gif Op zondag 8 september 2013 15:59 schreef Fera het volgende:

[..]

Hij had wel een langer bed nodig dan normaal, dus het zou goed kunnen dat het een lange vent is. :)
Dat zou kunnen, maar zomaar getallen te noemen slaat toch nergens op? Hij kan toch ook 2,05 of 1,93 zijn?
Koop een baksteen.
pi_130955266
quote:
10s.gif Op zondag 8 september 2013 11:48 schreef cvboer het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft de lengte-gewichtsverhouding van een panlat of heeft het uiterlijk van een spijker.
Nu genoeg gerelativeerd en verder maar ontopic :)
Bedankt voor deze structurele bijdrage!
Koop een baksteen.
  maandag 9 september 2013 @ 11:21:10 #38
404598 JohnnyDepp
You only live ones, Enjoy it!
pi_130980748
Wij hebben een boxpsring met Avec matrassen. Avec is een nederlands product en word dus ook nog hier gemaakt. Het zijn geen goedkope matrassen/bedden, maar gaan wel tot 220 en de matrassen kun je per lichaamsgewicht kopen. Wij hebben ook 2 verschillende matrassen maar 1 tike (schrijf ik dat goed) de hoes om je matras heen waardoor je geen gat creert. maar je wel beide kan liggen op een matras wat voor jouw gewicht bestemd is.
Het is zeker belangrijk om een goed matras te kopen, de meeste gaan gemiddeld 10 jaar mee. En bedenk even hoeveel tijd je in bed besteed in je leven? Dat is meer dan in de auto of op je bank dus koop gewoon een goed matras en kussen heb je langer plezier van je lichaam zonder kwaaltje.

Wel nog een tip bestel geen matrassen en boxspring apart van elkaar zonder erop gelegen te hebben met de juiste matras, elke matras voelt anders aan op een boxspring. Dus heb je je matras uitgezocht zoek daarna je boxspring en leg die matrassen erop dan weet je ook of die combi goed voelt. Laat die mensen in de beddenwinkel maar slepen voor je :D
  dinsdag 10 september 2013 @ 12:06:15 #39
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_131018620
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 17:26 schreef knoblaucha6 het volgende:
Voor mensen met een moeilijke rug is er maar één matras namelijk Customatraz.
Google even want ik mag uiteraard niet spammen maar eerlijk: het is een verrukking. Elk matras wordt gewoon op je lichaam gemaakt met losse, smalle compartimenten welke ten alle tijden verwisselbaar/vervangbaar zijn precies dáár waar je extra steun nodig hebt. Dus dat weegt al op tegen een compleet matras wat niet goed is, immers kun je je op maat gemaakte matras gewoon per deel laten aanpassen.
(wordt ook aangevolen door fysio's en chiropractors (zo kwam ik eraan, via mijn chiropractor), wordt zelfs toegepast in verzorgings- en pallitatieve zorg want voorkomt ook ligplekken.
Deze oude knoflookbol slaapt voor het eerst in járen weer eindelijk eens (in bed en maanden op de bank) en dat ook nog zonder pijn én een fris gemoed bij het opstaan.
Serieus, ik ben voor het eerst in jaren met extreme rug- én nekpijn weer gelukkig pijnvrij, uitgerust en fruitig.
(en nee, ik heb géén aandelen _O- )
chiropractors zijn kwakzalvers.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_131019246
Nou, als tig onderzoeken en scans door de neuroloog niks opleveren en de chiropractor me, in tegenstelling tot de fysiotherapeut, in no time van jarenlange zware hoofdpijn, tintelingen, uitvalsverschijnselen en orientatieproblemen heeft afgeholpen zal mijn chiropractor toch best wel iets goed doen ^O^
Waar het stinkt is het warm.
pi_131019942
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 september 2013 12:06 schreef fathank het volgende:

[..]

chiropractors zijn kwakzalvers.
onzin
pi_131020022
Koop via MP een elektrisch verstelbare bedbodem, timmer er zelf iets omheen en geef je geld uit aan een echt goede matras ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')