SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..non est vivere sed valere vita est ..
Waarom dat dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:05 schreef Muisraket het volgende:
40 weinig om voor te leven? Dat lijkt me juist een super tijd.
Stabiliteit, naar alle waarschijnlijkheid. Huisje, boompje beestje en een baan.quote:
precies dit; beetje gesettled niet die gehaastheid van beginnen met werken enzo.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Stabiliteit, naar alle waarschijnlijkheid. Huisje, boompje beestje en een baan.
Ik kan me voorstellen dat me dat later heel fijn lijkt maar nu lijkt me dat echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Stabiliteit, naar alle waarschijnlijkheid. Huisje, boompje beestje en een baan.
Ik word nu gewoon gek van mijn onzekerheid wat een baan en zo betreft, dus daarom lijkt rust me daarover echt heel fijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat me dat later heel fijn lijkt maar nu lijkt me dat echt verschrikkelijk
Hm ja, maar dan nogquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik word nu gewoon gek van mijn onzekerheid wat een baan en zo betreft, dus daarom lijkt rust me daarover echt heel fijn.
Vond de middelbare school en het stuk studentenleven wat ik heb meegepikt nu ook niet echt ideaal.. die continue prestratiedrang van degenen om me heen en al die geforceerde gezelligheid (lees: zuipen wanneer het maar kon). Stoppen met school en gaan werken was een goede beslissing voor me destijds.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat me dat later heel fijn lijkt maar nu lijkt me dat echt verschrikkelijk
Ik doe ook bepaald niet mee aan het studentenleven wat continu zuipen betreft en heb daar helemaal geen spijt van.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vond de middelbare school en het stuk studentenleven wat ik heb meegepikt nu ook niet echt ideaal.. die continue prestratiedrang van degenen om me heen en al die geforceerde gezelligheid (lees: zuipen wanneer het maar kon). Stoppen met school en gaan werken was een goede beslissing voor me destijds.
Maar daar doe ik dus niet aan mee. En een beetje onregelmatige tijden van college, werken wanneer ik wil en overal in Nederland wel mensen hebben waar ik naartoe kan qua tijd en geld vind ik ideaal nuquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vond de middelbare school en het stuk studentenleven wat ik heb meegepikt nu ook niet echt ideaal.. die continue prestratiedrang van degenen om me heen en al die geforceerde gezelligheid (lees: zuipen wanneer het maar kon). Stoppen met school en gaan werken was een goede beslissing voor me destijds.
Dat laatste vind ik nog wel het vervelendste ja; niet meer gratis kunnen reizen met OV, en al je afspraken in het weekend moeten plannen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar daar doe ik dus niet aan mee. En een beetje onregelmatige tijden van college, werken wanneer ik wil en overal in Nederland wel mensen hebben waar ik naartoe kan qua tijd en geld vind ik ideaal nu
maar: meer geld voor concerten en leuke dingenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik nog wel het vervelendste ja; niet meer gratis kunnen reizen met OV, en al je afspraken in het weekend moeten plannen.
Ik heb altijd al gewerkt enzo dus geld is voor mij geen probleem. (Nu klinkt het alsof ik rijk ben, maar dat is niet zo. Heb echter wel genoeg om te doen wat ik wilquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
maar: meer geld voor concerten en leuke dingen
Goeie pa wel danquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Onzin weer..
Mijn pa is net de 70 voorbij en bijna actiever dan ooit. Werkt voor de gemeenteraad (vond ie leuk toen ie tijd kreeg na z'n pensioen), doet bestuurswerk voor vluchtelingenwerk in de regio, sport 3x per week, gaat zeker een paar keer per jaar op vakantie (en dan niet naar een of andere centerparcs, maar gewoon Europa in of naar Amerika).
Geen enkele reden om dan al dood te willen hoor, maar het hangt er natuurlijk vanaf wat je er zelf van maakt
Ik ken meer mensen die er niet kunnen komen dan mensen die er wel kunnen komenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goeie pa wel dan. Je weet wel dat niet iedereen daar kan komen he.
.
Vrienden van mij zijn ook de 60 gepasseerd en nog fit allesquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ken meer mensen die er niet kunnen komen dan mensen die er wel kunnen komenEn één voorbeeld is nog steeds geen bewijs voor een stelling natuurlijk
Ik vind dat je gelijk hebt
Ik zeg ook niet dat het onmogelijk is, maar ik weet niet of ik die leeftijd wil halen hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vrienden van mij zijn ook de 60 gepasseerd en nog fit alles. Ik zie het gewoon somberder in voor mezelf
.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het onmogelijk is, maar ik weet niet of ik die leeftijd wil halen hoor
En alles voorzichtig doen want straks breek je iets. En oprecht geloven dat alles beter was toen je zelf nog jong wasquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ook niet. Achter de geraniums zitten...
Gelukkig word wel je anus gepoetst voor jequote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En alles voorzichtig doen want straks breek je iets. En oprecht geloven dat alles beter was toen je zelf nog jong was
Maar je kan niet meer de bijbehorende erectie krijgenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gelukkig word wel je anus gepoetst voor je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |