En dingen roepen over imagoschade. Alsof iemand hun eigen akties kan overtreffenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, die lezen hier mee en dan gaan ze je op Facebook lopen bedreigen. Heel kinderachtig allemaal eigenlijk
als de dodo rijdt dan schijnt het best een aardige trein te zijnquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:49 schreef bork het volgende:
[..]
Waarom komen die machinisten niet in opstand, werksfeer moet daar wel 0,0 zijn?
-Brak materiaal
het is helaas wel de kant die we meer en meer opgaan. Censuur en privacyschending van de consumentquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet dat dat enig gewenst resultaat oplevert trouwens, maar dat geheel terzijde
Ik heb een aantal keer in dat ding gezeten en ik vind het niets meer dan een opgevoerde SLT. Niets meer.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
als de dodo rijdt dan schijnt het best een aardige trein te zijn
Geen rijvaardig materieel in België lijkt wel..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:44 schreef James1988 het volgende:
twitter:StationschefBMO twitterde op dinsdag 15-01-2013 om 20:43:53Alvast 1 info voor morgenvroeg#fyra 9201 (Bxl 6u18 A’dam 8u19) en 9209 (Bxl 8u16 A’dam 10u19) zullen niet rijden#nmbs reageer retweet
En dan is er niks aan de hand. Maar zodra NS vertraging heeft is er paniek in heel het land.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, teringlijers, gewoon heel zoetermeer afknippen van den haag
Mijn langste filmpjes waren 20 minuten ofzo in Istanbul, Turkije. Toen wilde mn DSLR graag even uit om af te koelen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:51 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Heimelijk vieze filmpjes maken? Voor andere gevallen niks mis met meerdere shots toch
Overigens gaat mijn (canon) dslr gewoon door met opnemen na 4gb gefilmd te hebben, hij splitst de bestanden dan op. Na 30 minuten weet ik niet, zo lang hebben mijn shots nooit geduurd.
De tyfus.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Arriva gaat echt niet naar Nijmegen met die dingen reizen
ik ga m wel eens uittesten als ze een fatsoenlijke dienstregeling kunnen rijden.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:59 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik heb een aantal keer in dat ding gezeten en ik vind het niets meer dan een opgevoerde SLT. Niets meer.
Kijk, NS, een stuk techniek met een voorkeur voor lage temperaturenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:02 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Mijn langste filmpjes waren 20 minuten ofzo in Istanbul, Turkije. Toen wilde mn DSLR graag even uit om af te koelen.
Ik hecht toch meer waarde aan het oordeel van de machinisten dan die van een domme onwetende huppelkut uit Den Haag die achter haar bureautje denkt dat er geen onveilige situaties ontstaan.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:04 schreef b2py het volgende:
'Hogere maximumsnelheid treinen niet onveilig'
AMSTERDAM - Staatssecretaris van Infrastructuur en Milieu Wilma Mansveld (PvdA) ontkent dat de hogere snelheid waarmee treinen stations binnenrijden leidt tot onveiligheid op het spoor.
Dat zei ze dinsdag tijdens het vragenuurtje in de Tweede Kamer. Machinisten uitten maandag in de Volkskrant hun zorgen over de snelheidsverhoging.
"De Inspectie Leefomgeving en Transport ziet toe op de veiligheid", zei Mansveld. "Ik denk niet dat er onveilige situaties zijn."
Vakbond FNV Spoor luidde maandag de noodklok over de snelheid van treinen bij stations. Die ligt bij de meeste stations nu op maximaal 40 kilometer per uur, maar is bij sommige stations verhoogd naar 60 of 80 kilometer.
Vertrouwen
Een machinist vergeleek het Nederlande spoor in de Volkskrant met ‘een bananenrepubliek met een kerncentrale'.
VVD-Kamerlid Betty de Boer zei het ‘hoogst curieus' te vinden dat de machinisten hun zorgen via de media naar buiten brengen. Volgens haar is dat niet goed voor het vertrouwen van reizigers, die zo ‘de stuipen op het lijf wordt gejaagd'. Volgens haar handelt FNV Spoor niet in het belang van de reizigers.
Mansveld antwoordde dat het iedereen vrijstaat om te communiceren hoe hij wil. Wel zei ze dat het wellicht beter was als de machinisten eerst met de directie van de NS een gesprek hadden gevoerd.
Bron
Vandaag heeft Fyra 9256 gereden, en is in Vorst gestald. Fyra 9256 is niet meer gaan keren als 9257 terug. Zo zou de planning moeten zijn. Deze Fyra zou dan voor 9201 ev gebruikt worden. Als het meezit gaat 9201 dus gewoon rijdenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:00 schreef b2py het volgende:
[..]
Geen rijvaardig materieel in België lijkt wel..
Die jurist weet, als hij tenminste zijn diploma niet bij de cornflakes heeft ontvangen, ook wel dat het alleen maar bangmakerij is die de gang naar de rechter nooit overleeft. Maar je staat versteld bij hoeveel mensen het werkt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
Die jurist is volgens mij net zo goed als die V250, want zelfs ik kan met mijn 4 jaar MAVO vertellen dat de rechter de man in een eventuele zaak recht in zijn bek uitlacht.
Intimidatie. Hey, de DDR heeft het er 28 jaar op uitgehoudenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die jurist weet, als hij tenminste zijn diploma niet bij de cornflakes heeft ontvangen, ook wel dat het alleen maar bangmakerij is die de gang naar de rechter nooit overleeft. Maar je staat versteld bij hoeveel mensen het werkt.
Mwoah...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:53 schreef Aether het volgende:
Actie Frankrijk bij NS HiSpeed. Zijn dit echt interessante prijzen?
http://www.nshispeed.nl/nl/ns-hispeed-treinen/tgv-naar-frankrijk
quote:Ontdek of uw favoriete Franse bestemming tegen dit actietarief op de gewenste reisdatum beschikbaar is
De RIAA en MPAA nog een stuk langer.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Intimidatie. Hey, de DDR heeft het er 28 jaar op uitgehouden
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:05 schreef greavy het volgende:
[..]
Vandaag heeft Fyra 9256 gereden, en is in Vorst gestald.
Diverse machinisten hebben online het artikel, geheel terecht als onzin afgedaan. Daarnaast voldoen de huidige sporenlayouts vaak niet aan de laatste veiligheidsnormen maar voldoen ze minimaal grotendeels wel na de aanpassing. Het is echt een verschrikkelijk stukje gebakken lucht van FNV-spoor en ik ben echt benieuwd wat hun doel is van het verspreiden van dit soort onzin. Sowieso heb ik als vakbondsbuitenstaander een hogere pet op van de VVMC dan van FNV-spoor.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik hecht toch meer waarde aan het oordeel van de machinisten dan die van een domme onwetende huppelkut uit Den Haag die achter haar bureautje denkt dat er geen onveilige situaties ontstaan.![]()
Toppiequote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:36 schreef b2py het volgende:
Kabeldief geraakt door politiekogel in Jamioulx
Bij de interventie van de spoorwegpolitie na de kabeldiefstal in Jamioulx (provincie Henegouwen) werd één verdachte geraakt door een politiekogel. Dat bevestigt een gerechtelijke bron. Het treinverkeer tussen de stations van Charleroi-Zuid en Walcourt (lijn 132) verloopt intussen opnieuw normaal, meldt Frédéric Sacré, een woordvoerder van spoorwegbeheerder Infrabel.
Toen de spoorwegpolitie vanmorgen rond 5.30 uur op de plaats van de diefstal aankwam, ontdekte ze een verdachte bestelwagen die met gedoofde lichten reed. Wanneer de agenten de weg wilde barricaderen, reden de daders in volle vaart in hun richting. Een van de agenten loste een waarschuwingsschot en raakte de bestuurder van de bestelwagen.
De drie verdachten, die afkomstig zijn uit Oost-Europa, werden opgepakt en zijn ondervraagd. De gewonde is overgebracht naar het ziekenhuis van Montigny-le-Tilleul.
Het parket van Charleroi heeft de drie naar de onderzoeksrechter verwezen, en het parket vraagt hun aanhouding. Volgens de eerste elementen uit het onderzoek van de ballistisch expert handelde de agent uit wettige zelfverdediging.
Bron
precies. Ze zullen echt geen hogere snelheden toestaan als het niet veilig is. De veiligheidsinstanties kijken echt wel over de schouders van ProRail en de aannemers mee bij de aanpassingen die hiervoor benodigd zijnquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:18 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Diverse machinisten hebben online het artikel, geheel terecht als onzin afgedaan. Daarnaast voldoen de huidige sporenlayouts vaak niet aan de laatste veiligheidsnormen maar voldoen ze minimaal grotendeels wel na de aanpassing. Het is echt een verschrikkelijk stukje gebakken lucht van FNV-spoor en ik ben echt benieuwd wat hun doel is van het verspreiden van dit soort onzin. Sowieso heb ik als vakbondsbuitenstaander een hogere pet op van de VVMC dan van FNV-spoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |