Lena, gefeliciteerd! Wat ben je toch een poppetje
Evenstar, beterschap met O, hopelijk knapt hij snel op.
Zouden de slaapproblemen kunnen samenhangen met een fase in hun ontwikkeling? Ik las nl pas dat kindjes rond de 18 maanden ineens problemen kunnen krijgen bij het in slaap komen. Dit zou te makenhebben met verlatingsangst. Ineens is het besef er dat ze alleen achter blijven in die donkere slaapkamer en dat zorgt voor huilen. Wij hebben het ook net achter de rug.
Nu is eva al 20 maanden, maar hey je kan niet overal snel in zijn toch
Hier helpt vooruitblikken ook heel goed momenteel.
Ik moest vandaag helaas werken, dus heb de allereerste keer sleeën met mijn kind gemist
Eva vind sneeuw (neeuw!) fascinerend, maar alleen als zij binnen is blijkt nu. Vorige maand viel er ook een verdwaald laagje en dat was prachtig! Sindsdien is alle schuim 'neeuw'. Zeepsop uit mijn haar onder de douche, het laagje op je drinken als je met je beker schudt, zelfs de wolken zijn een tijdje 'neeuw' geweest.
Dus vriend haar in haar skibroek gehesen, snowboots aan, warme jas en muts en hop, op de slee.
En wat denk je?? Zodra ze over de drempel ging, ging ze in de ankers en weigerde ze nog een stap te zetten. Ook op de slee was het steeds 'neeuw, bah' 'nee neeuw! Ieuw bah'
So much voor de sneeuw dus.
Dat beloofd wat als we over een week of 2 naar Duitsland gaan om te sleeën