abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 januari 2013 @ 15:33:48 #251
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_122256793
Oeh, sterkte alvast! :*

Hier at Anouk ook gewoon haar fruit, maar avondeten ruk... een week later was daar in ene een kies! Heel apart vond ik het in ieder geval. Nu met name alles van het bord van papa en mama willen eten, maar niet van haar eigen bord :P Of ons een hapje willen geven, maar toch maar niet, hoppa zo haar eigen mond in _O- Kleine grapjas.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_122277062
:W Ik heb een dreumes O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_122277512
Welkom clubsoda.

Deepfreeze, en fruit op brood? Geprakte banaan ofzo? Gezond, smeerbaar en hij eet goed fruit blijkbaar.
Of smeerworst? En anders appelstroop, pindakaas en als tussendoortje een blokje kaas ofzo?
pi_122287377
Clubsoda, nog gefeliciteerd!

Danic, banaan ga ik eens proberen. Smeerworst trekt hij een vies gezicht bij ;)
pi_122290456
danic hoe gaat het met Eva haar ruggetje? heeft ze nog last van uitslag?

en hoe is het met de kleine van mefke?

DF hier kwamen vorige week 4 tanden samen! van eten kwam er ook niet zo veel van

Ze heeft fases, soms wil ze wel eten soms wil ze alleen op mama liggen en uren lang drinken/sabbelen..ik vind het niet erg als het op mama dagen is, zitten we lekker knus op de bank iets op tv te kijken of boek lezen maar in het weekend dan wil ik wel graag wat doen, gelukkig kan mijn man ontstekend goed met haar spelen

Ze loopt trouwens aan de hand :D zoo schattig! lijkt wel een dronken man :D want balans is nog niet goed en met de rechter voet lijkt ze meer stappen te zetten dan de linker
Als het droog is zal ik met haar ook in de tuin/op straat oefenen
Even kijken naar goede schoenen dit weekend
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_122291945
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 22:17 schreef Clubsoda het volgende:
:W Ik heb een dreumes O+
*O*

Hoe was de verjaardag?

Bitterend, schattig he, meelopen. O+

Ik heb een kleine voetballer. Als hij de bal in een hoekje werkt pakt hij hem op en gooit hem weer in de open ruimte om verder te kunnen. Gister heeft hij bijna niks anders gedaan. 8)7
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_122292771
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 11:51 schreef Soempie het volgende:

[..]

*O*

Hoe was de verjaardag?

Bitterend, schattig he, meelopen. O+

Leuk! Hij was nog een beetje ziekig en heel moe daardoor, maar hij vond de slingers prachtig, vond na een paar keer zelfs de wishbone leuk (eerste keer erop was huilen :') ), heeft gesmuld van de taart en heeft eindeloos met de ballonnen gespeeld. Dit weekend viert hij zijn verjaardag met papa.

Wat lief, een kleine voetballer. M is ook dol op ballen maar die gebruikt alleen zijn handjes nog.

DF, hier wordt ook slecht gegeten opeens. Krap een boterham waar hij voorheen wel twee at. Mijnes wil geen zoet op brood, die smult vooral van roomkaas of geitenkaas.
pi_122302662
Danic, we hebben succes. Een kwart banaan geprakt, en anderhalf boterham verdwenen. Zonder de korsten te laten liggen ^O^
pi_122308608
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 12:19 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Leuk! Hij was nog een beetje ziekig en heel moe daardoor, maar hij vond de slingers prachtig, vond na een paar keer zelfs de wishbone leuk (eerste keer erop was huilen :') ), heeft gesmuld van de taart en heeft eindeloos met de ballonnen gespeeld. Dit weekend viert hij zijn verjaardag met papa.

Wat leuk. O+ Had je een dag vrij om z'n verjaardag te vieren? En wat tof dat hij een wishbone heeft gekregen. Daar gaat hij vast heel lang plezier van hebben. :)

Deepfreeze, tosti kaas met peer is hier ook een succes. Net als de boterham met banaan of mango.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 31 januari 2013 @ 19:15:46 #260
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_122309668
Kwam hier ook alvast even spieken... en ik val meteen met m'n neus in de boter.
TJ wat heb je toch een mooi mannetje! O+

En Clubsoda, waar blijft onze spam? :P ~O>
pi_122318997
Oh deepfreeze, goed om te horen! Lekkere gezonde boterhammen dus.

Bitterend, lief dat je het vraagt. De uitslag op haar rug is weg, in haar knieholten niet. Dat zijn nogsteeds flinke eczeemlekken. Maar nu de vorst en sneeuw weg is heb ik goede hoop dat het snel beter gaat. De cetomacrogolgel heeft al veel geholpen.
pi_122330015
Blegh ean is al 3wk vanaf 04:30 wakker en ik zelf vanaf 04:00 want al 3wk verkouden. Hopelijk vindt ze snel het slaap knopje weer.

en welkom voor alle mama's met dreumessen.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 08:36:02 #263
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_122330055
f_r, jemig.....dat is toch niet vol te houden, wil ze ook niet bij jullie in bed verder slapen oid, is ze gewoon klaarwakker of heeft ze honger/vieze luier oid? Wat een gedoe. :*
pi_122330095
Half 5 is echt niet grappig! Voor wat het waard is: Lena heeft het ook een tijdje gedaan en slaapt inmiddels weer wat langer, zomaar, zonder er iets voor te doen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 08:42:48 #265
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_122330140
pfff, 4.30? En dan dacht ik dat ik vroeg wakker ben iedere dag! (6.00) :*
Hier wil Anouk niet bij ons verder slapen, nooit gedaan ook, dat is gewoon veel te leuk bij papa en mama in bed! :)
pi_122330500
4.30? Ik zou geloof ik gek worden.. :X
Vanochtend begon er iemand vrolijk mama-mama-mama te roepen om half 7. Nog even terug ingestopt, en toen sliep hij nog lekker verder tot 7.20 (en we hem wakker moesten maken). Maar ik ben aardig gezegend met 2 goede slapers..
pi_122330569
Ow zo vroeg :( Dat zou ik niet redden, dan moet ik zelf om 2100 uur naar bed ofzo :')

Wij gaan zo even langs het CB voor de BMR prik, want bij de vorige check up was meneer net beter. En daarna gaan we krentjes eten, want dat heeft hij dan verdiend :)
pi_122330676
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 18:46 schreef Soempie het volgende:

[..]

Wat leuk. O+ Had je een dag vrij om z'n verjaardag te vieren? En wat tof dat hij een wishbone heeft gekregen. Daar gaat hij vast heel lang plezier van hebben. :)

Deepfreeze, tosti kaas met peer is hier ook een succes. Net als de boterham met banaan of mango.
Ik ben altijd vrij op woensdag, maar anders had ik een vrije dag genomen :Y Eerste verjaardag is zo bijzonder. Ik hoop dat hij snel een beetje groeit zodat hij bij de grond kan. Hij kan al wel zeer professioneel van de fiets afstappen :+

Jeetje f_r, dat is wel heel vroeg! Ik hoop dat het snel een iets fatsoenlijker tijdstip wordt!
pi_122330942
4.30 is inderdaad echt niet leuk!! Sarah heeft dat ook heel lang gehad en dan moest ze ook naar beneden.
Vannacht was ze1 uur wakker en wildenaarbeneden, nou mooi niet!
Maar dat vroege 4.30 is hier ook vanzelf later geworden, het was een paar weken tussen 7 en 8, maar tegenwoordigis het tussen 6 en 6.30, das eigenlijk wel acceptabel.zegaat dan nu een filmpje kjken bij mij in bed of een boekje lezen of een spelletje op de Ipad en dan vermaakt ze zich zo een uurtje, dat maakt het helemaal fijn.

Maar FR :* ook voor jezelf van verkouden zijn word je zo moe!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_122331141
Dot is eigenlijk niet zo regelmatig. Als ze naar het kdv moet, moeten we haar wakker maken. Verder varieert ze ergens tussen half 7 en 9. Helaas we vaker richting dat eerste.
4.30 is echt midden in de nacht, dan begint je dag al zo afschuwelijk slecht.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_122331260
Fotospam!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 10:22:03 #272
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_122332619
wat een leuk mannetje CS! O+

En Nirak, ik duik er regelmatig om 21 al in! Anders red ik het niet :D
pi_122332796
Clubsoda wat een schatje.
Bij ons in bed is ook geen succes ik heb zelf een blauwe plek op mijn hoofd door haar kopstoot. Ze is echt klaar wakker.cen om 06:00 gaat mijn wekker weer op ma t/m do
  vrijdag 1 februari 2013 @ 16:49:42 #274
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_122347542
F_R, wat een rotsituatie, heb je misschien desnoods een mogelijkheid om met je partner een soort nachtdienst te wisselen? Dat de een met de kleine ff bezig is en de ander (ergens anders) door kan slapen?

Ik wil even jullie mening:

Larissa gooit zich keihard achterover zodra ze " nee" hoort. Dat is dan op schoot, en dan gaat ze met haar hoofd keihard tegen je kin. Erg pijnlijk als je er niet op tijd bij bent. Een waarschuwing helpt voor het moment, maar 5 seconden later doet ze het weer zodra ze "nee" hoort.

Ik vraag mij af of dit nog wel een fase is, aangezien ze dit dus al heel lang doet.

Wat te doen?
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  vrijdag 1 februari 2013 @ 19:57:08 #275
30252 Soempie
Procreating
pi_122354128
Clubsoda, wat een leuke spam van M! Ik vind de foto in het gras zo leuk! Hij kijkt heel onderzoekend en ingespannen naar die spriet en dan zo met z'n handje... O+ En wat een charmeur, met z'n mooie ogen.

The Tankgirl, waar zeg je 'nee' op? Komt ze dan ergens aan? Wat gebeurt er bijvoorbeeld als je haar handje vastpakt of als je een alternatief geeft zonder 'nee' te zeggen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')