quote:Op maandag 28 januari 2013 12:07 schreef Vanyel het volgende:
Even eenvoor een uur na de laatste portie pannenkoek met ei nog geen reactie
Dat is dan ook een late reactie, als het van gistermiddag of -avond vandaag pas rood werd. Of is dat normaal bij contactallergie?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:30 schreef mefke79 het volgende:
Ghoeoeoed...wij hebben een knalrode teletubbie hier rondlopen. We dachten even aan de vijfde ziekte, maar dat blijkt het niet te zijn. Ook geen virusje, maar een allergische reactie. En een heftige ook. De vraag is nu: waarvan danWe hebben eigenlijk maar twee verdachten: de sojamelk van gisteravond of de douchefris van gistermiddag. Maar beiden heeft ie al eerder gehad, met in iedergeval niet zo'n sterke reactie.
Hij was vannacht wel vreselijk onrustig en begon ook weer te hoesten, dus we dachten al dat er iets aan zat te komen, maar dit zagen we niet aankomen. Morgen stond er al een afspraak met de kinderarts, dus ik ben benieuwd of hij hier nu nog iets mee kan. We hebben voor nu geen antihistamine mee gekregen, tienus lijkt er verder weinig last van te hebben, het ziet er alleen niet uit.
Een driewerf hoera voor je stoere meisje Susie. En Vanyel, zou het dadelijk echte taart kunnen zijn, dat zou mooi zijn!
Dat roep ik hier ook steeds maar dat wordt toch anders gezien.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:16 schreef _evenstar_ het volgende:
Taart zonder ei of zonder melk of glutenvrij oid is ook echte taart
Ja en ook 4 tandjes bovenquote:Op maandag 28 januari 2013 12:03 schreef Deepfreeze het volgende:
TJ, Wat een leuke foto's, die dramaqueenen 4 tandjes onder?
je ondertitel loopt wel iets achter
Volgende week moet ze!quote:Op maandag 28 januari 2013 18:04 schreef Susie het volgende:
Wanneer mag R voor de prikjes?
En mag ik hier even kwijt dat ik die ontwikkeling zo ontzettend leuk vind! Word steeds meer en meer verliefd op d'r!Dat gebrabbel waar ik geen hol van versta, heerlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |