abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 januari 2013 @ 12:08:40 #226
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_122156946
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2013 12:07 schreef Vanyel het volgende:
Even een *O* voor een uur na de laatste portie pannenkoek met ei nog geen reactie :)
*O*
Dat zou mooi zijn zo vlak voor haar twee verjaardag er overheen gegroeid!
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_122157061
Ja mevrouw V droomt al van bergen taart.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 28 januari 2013 @ 12:40:22 #228
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_122157995
oh! Wat een leuk ventje TJ! O+

wat fijn Vanyel! Zou top zijn toch?

Vanmorgen bij cb geweest, de bmr-prik zit erin. :( Maar wat een bikkel, bijna geen traan, wel boos :D
Stats: 77 cm, 11060 gram oftewel 11 kilo en een beetje :P Handig kleertjes kopen voor die bolle van mij, broekjes mt 86 niet overbodig, maar mega omslaan! :D
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_122158266
Vanyel, dat zou fijn zijn zeg!!

Susie, voorlopig geen prikken meer *O*
Mooie score ook,
  maandag 28 januari 2013 @ 13:19:23 #230
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_122159485
gelukkig niet nee, daar zijn we tot 4 jaar ff mee klaar! *O*

ze ligt nu heerlijk te maffen (vanmorgen wilde ze niet), ze was binnen 5 minuten vertrokken die lieverd O+
pi_122160478
Susie je stoere bolle *O* *O*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  maandag 28 januari 2013 @ 18:04:58 #232
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_122173086
:* Wanneer mag R voor de prikjes?

En mag ik hier even kwijt dat ik die ontwikkeling zo ontzettend leuk vind! Word steeds meer en meer verliefd op d'r! O+ Dat gebrabbel waar ik geen hol van versta, heerlijk! :D
pi_122179546
Ghoeoeoed...wij hebben een knalrode teletubbie hier rondlopen. We dachten even aan de vijfde ziekte, maar dat blijkt het niet te zijn. Ook geen virusje, maar een allergische reactie. En een heftige ook. De vraag is nu: waarvan dan :? We hebben eigenlijk maar twee verdachten: de sojamelk van gisteravond of de douchefris van gistermiddag. Maar beiden heeft ie al eerder gehad, met in iedergeval niet zo'n sterke reactie.
Hij was vannacht wel vreselijk onrustig en begon ook weer te hoesten, dus we dachten al dat er iets aan zat te komen, maar dit zagen we niet aankomen. Morgen stond er al een afspraak met de kinderarts, dus ik ben benieuwd of hij hier nu nog iets mee kan. We hebben voor nu geen antihistamine mee gekregen, tienus lijkt er verder weinig last van te hebben, het ziet er alleen niet uit.

Een driewerf hoera voor je stoere meisje Susie. En Vanyel, zou het dadelijk echte taart kunnen zijn, dat zou mooi zijn!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_122181992
Oei mefke, lastig ook als je niet precies weet wat..
Reacties worden vaak ook heftiger toch, elke keer dat je het probeert iets erger?
pi_122183792
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 19:30 schreef mefke79 het volgende:
Ghoeoeoed...wij hebben een knalrode teletubbie hier rondlopen. We dachten even aan de vijfde ziekte, maar dat blijkt het niet te zijn. Ook geen virusje, maar een allergische reactie. En een heftige ook. De vraag is nu: waarvan dan :? We hebben eigenlijk maar twee verdachten: de sojamelk van gisteravond of de douchefris van gistermiddag. Maar beiden heeft ie al eerder gehad, met in iedergeval niet zo'n sterke reactie.
Hij was vannacht wel vreselijk onrustig en begon ook weer te hoesten, dus we dachten al dat er iets aan zat te komen, maar dit zagen we niet aankomen. Morgen stond er al een afspraak met de kinderarts, dus ik ben benieuwd of hij hier nu nog iets mee kan. We hebben voor nu geen antihistamine mee gekregen, tienus lijkt er verder weinig last van te hebben, het ziet er alleen niet uit.

Een driewerf hoera voor je stoere meisje Susie. En Vanyel, zou het dadelijk echte taart kunnen zijn, dat zou mooi zijn!
Dat is dan ook een late reactie, als het van gistermiddag of -avond vandaag pas rood werd. Of is dat normaal bij contactallergie?

Ik ben van Dot gewend verkeerd eten=kotsen en zielig, dat maakt oorzaakgevolgrelaties lekker makkelijk.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_122183984
Je kan schijnbaar snel en langzaam reageren. Ik geloof dat wij dan een langzame reactie hebben. Het begon vanochtend al. De douche was gisteren vrij laat (ik denk rond 1 uur) en de fles sojamelk zelfs pas rond zes uur. En dan te bedenken dat ie die sojamelk kreeg omdat we de koemelk wilde beperken om te kijken of dat beter voor zijn darmen is. Tja.
  maandag 28 januari 2013 @ 21:16:32 #237
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_122187337
Taart zonder ei of zonder melk of glutenvrij oid is ook echte taart :{
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 28 januari 2013 @ 21:24:28 #238
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_122187844
ach, arme Tienus! (moest wel even lachen om je vergelijking met een rode teletubbie! ;) ) Wel fijn dat jullie morgen naar de kinderarts moeten....zal je zien dat het dan weg is :X
  maandag 28 januari 2013 @ 21:46:25 #239
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_122189261
Argh halve post weg gegaan door ollie vingers maar ook een *O* voor dot en t mupke van Susie en de bink van TJ
pi_122200506
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 21:16 schreef _evenstar_ het volgende:
Taart zonder ei of zonder melk of glutenvrij oid is ook echte taart :{
Dat roep ik hier ook steeds maar dat wordt toch anders gezien.
pi_122200810
tuurlijk is dat ook echte taart! Het is alleen wel zo makkelijk als je 'gewone' taart kan kopen ipv heel speciale.
De uitslag is nog niet weg bij tienus, dus dat wordt een leuk bezoekje aan de kinderarts.
pi_122203469
Kan de kinderarts gelijk oordelen. Is soms ook wel handig..
Hoe ging het verder?

Hier vanochtend boodschappen gedaan. En Daan maar wijzen en "hap" zeggen. Gisteren een paar keer "kijken" en ons iets laten zien. We hebben een taalfase geloof ik ;)
  dinsdag 29 januari 2013 @ 10:57:12 #243
30252 Soempie
Procreating
pi_122204541
Oh mefke, wat sneu, gelukkig heeft hij er verder niet echt last van? Hoop dat de uitslag snel wegtrekt. Po (de rode) is wel de schattigste van de teletubbies. O+

Deepfreeze, het lijkt me zo leuk als de eerste echte woordjes komen. En dan gaat het daarna vaak ook enorm hard met de woordenschat.

Hier alleen woorden die niet af zijn (behalve papa en mama): kaa (klaar of kaas), ba (bal, vies), bababa (ballon), éamááá (sesamstraat). :D Dingen duidelijk maken doet hij vooral nog door te wijzen en nee te schudden als ik hem niet goed begrijp.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_122206317
Zo, wij zijn ontslagen bij de kinderarts. Er waren nog vragen over zijn balletjes en een eventuele liesbreuk, maar daar was volgens de kinderarts geen sprake van. Forlax moeten we blijven geven, maar dat kan via de huisarts.
Wel was hij verbaasd over de enorme allergische reacties. Hij is echt opgezwollen en rood met bultjes. Oorzaak is wrs voeding, kan eigenlijk geen wasmiddel oid zijn. Hij heeft nu iets voorgeschreven, dat was pas morgen op voorraad, dus daar starten we morgen mee. Tip is nu om alles op te schrijven wat hij gegeten heeft in de 24 uur voor de uitslag en dan over een aantal weken weer eens hetzelfde te gaan geven.
Toevallig sprak ik de leidster van het kdv, daar gaven ze em tot nu toe nog geen koemelk omdat wij dat gevraagd hadden vanwege het hoesten. Dat gaat nu prima, dus wel weer met melk starten. Merken we vast ook gauw genoeg of dat nog wat oplevert. In principe is ie getest op de grootste allergenen, al een tijdje terug, maar die uitslag schijnt niet heel betrouwbaar te zijn.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 12:04:23 #245
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_122206489
Ik zou sowieso een voedseldagboek voorlopig bijhouden ook ivm zijn huilen misschien heeft hij pijn?
  dinsdag 29 januari 2013 @ 18:48:11 #246
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_122222909
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 12:03 schreef Deepfreeze het volgende:
TJ, Wat een leuke foto's, die dramaqueen :D en 4 tandjes onder?
je ondertitel loopt wel iets achter ;)
Ja en ook 4 tandjes boven ;) en zijn kiezen komen er ook al door. Dat heeft me heel wat avonden gekost dat hij niet wilde slapen over niet eten maar te zwijgen :X :Y)
Héhé :9 ondertitel maar gelijk aangepast.

Susie leuk he die ontwikkeling :Y :Y Ik vind het verbazend wat er in zo'n jaar veranderd en hoeveel die kleine ukkies kunnen leren in een jaar tijd. Het gaat in een sneltreinvaart!

Mijn kleine is trouwens dol op in bad gaan. En als hij vind dat het tijd word sleept die me haast letterlijk naar de douche en gaat aan zijn badje slepen (die ik dan altijd in het grote bad zet) onderwijl hard roepen "die"' "die" :+
Rayen 2½ jaar!
pi_122245549
Fijn Mefke! Dat jullie niet terug hoeven!

TJ, lekker zo'n waterratje! Daan vindt het ook leuk.

En, daar was het minder eten al.. Het begon vorige week al met het weigeren van de broodkorsten (at alleen het midden op). Nu ook alleen nog zoet. Boterham met boter/smeerkaas weigert hij stug. Hoe lossen we dat nou weer op? Hij heeft vanochtend alleen zijn melk (120cc koemelk)op, en zijn boterham tot 5 keer toe weg gesmeten. Alleen nog een kwart stukje kaal brood op. Weinig zin om nu toe te geven en toch alleen maar zoet te geven. Kijken hoe zijn fruit straks gaat.

En nu hij het voeren weigert bij het avondeten is de portie die binnenkomt ook wat kleiner ;)
  woensdag 30 januari 2013 @ 10:51:10 #248
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_122248001
Hoe is de uitslag vandaag Mefke?

Balen dat hij minder wil eten DF. Tanden/kiezen op komst dus?
pi_122248726
Hij wil best wel eten. Alleen dan brood, zonder korsten, met appelstroop of jam.. Hij is sowieso deze week al wat mopperiger als hij iets niet mag. Dus denk dat zijn eigen willetje aan het groeien is ;)

tanden lijken wel op komst, maar hij at net wel een banaan, een mandarijn en een halve appel, dus heel veel last lijkt hij er niet van te hebben..
pi_122249902
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 18:04 schreef Susie het volgende:
:* Wanneer mag R voor de prikjes?

En mag ik hier even kwijt dat ik die ontwikkeling zo ontzettend leuk vind! Word steeds meer en meer verliefd op d'r! O+ Dat gebrabbel waar ik geen hol van versta, heerlijk! :D
Volgende week moet ze!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')