scheld niet met godsnaam,quote:Op maandag 14 januari 2013 23:47 schreef Stuart het volgende:
Godverdomme een power cut van een fractie van een seconde en die hoerige kut Virgin router heeft een eeuwigheid nodig om weer een signaal door te geven![]()
![]()
![]()
Doe eens normaal man, jezus.quote:
Slaap lekkerrrrquote:
nee, IK noem m'n naam minder graag. Ben niet altijd aardig over bepaalde mensen en mijn naam zou erg makkelijk te Googlen zijnquote:Op maandag 14 januari 2013 23:46 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo nieter zijn zoveel mensen die sophia heten
Je hebt een rare naam?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, IK noem m'n naam minder graag. Ben niet altijd aardig over bepaalde mensen en mijn naam zou erg makkelijk te Googlen zijn
quote:
Ik wil het wel voor je doen hoor Yusufquote:Op maandag 14 januari 2013 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, IK noem m'n naam minder graag. Ben niet altijd aardig over bepaalde mensen en mijn naam zou erg makkelijk te Googlen zijn
raar is wat anders, maar minder vaak voorkomend.quote:
Misschien vergeeft hij je nietquote:
Haha, want?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:49 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Pardon, kan jij eigenlijk nog een beetje normaal doen?
Yusuf!quote:Op maandag 14 januari 2013 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
raar is wat anders, maar minder vaak voorkomend.
En Fok scoort altijd goed op Google
oooh haha okeequote:Op maandag 14 januari 2013 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mits je oprecht berouw toont wordt je altijd vergevenquote:
Deze manquote:
quote:
"Rot op" is niet netjes.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:50 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haha, want?
Ik vraag netjes of je je plaatjes in spoilers wilt zetten, en dan ben ik gelijk het zeikwijf..
tijd voor een biechtquote:Op maandag 14 januari 2013 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mits je oprecht berouw toont wordt je altijd vergeven
Ik hou ook van jouquote:Op maandag 14 januari 2013 23:50 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Deze mankom hier vaker! Ik zal je met alle liefde ontvangen
ah okee. Dus je hoeft niet extra te bidden nu voor het slapen gaanquote:Op maandag 14 januari 2013 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mits je oprecht berouw toont wordt je altijd vergeven
Slaap lekkerquote:
Ik weet niet waar u het over heeft jongedamequote:Op maandag 14 januari 2013 23:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ah okee. Dus je hoeft niet extra te bidden nu voor het slapen gaan
jij zei godverdomme. moet je nu niet bidden om vergiffenisquote:Op maandag 14 januari 2013 23:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet niet waar u het over heeft jongedame
Ik heb gehoord dat in engeland de dames van lichte zeden het best zijnquote:Op maandag 14 januari 2013 23:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet niet waar u het over heeft jongedame
Jazeker wel. Het is natuurlijk walgelijk dat ik me op die manier publiekelijk heb laten gaan. Ik schaam mij zeer zeer zeer diepquote:Op maandag 14 januari 2013 23:53 schreef supersof het volgende:
[..]
jij zei godverdomme. moet je nu niet bidden om vergiffenis
Nu viel t mee, maar als hij t leuk vind 1 miljoen miljard plaatjes achter elkaar te posten.,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |