Heb jij geen goede internet security dan?quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:44 schreef Ame_thyst het volgende:
heb geen eens java op mijn pc staan, niet te vertrouwen die troep op het moment met al die exploits
Geen zin om de snelheid van mijn pc te slopen met een of ander internet security pakket. Heb daar nooit zo het nut van gezien.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:16 schreef SosuaCafe het volgende:
Antivirus is wat anders als een internet security pakket.
Er zijn legio's bedrijven die gewoon java gebruiken.Heb jij zulke staatgeheimen op je pc'tje dat je het niet aandurft? Maar goed. Je moet het zelf weten. Beetje placebo effect als je het mij vraagt.
Snelheid slopen is niet meer van deze tijd. Ik gebruik Eset. Zelfs norton krijgt in de recente tests een pluim. Het kost wel geld uiteraard. Mij 3 tientjes per jaar ofzo.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:23 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Geen zin om de snelheid van mijn pc te slopen met een of ander internet security pakket. Heb daar nooit zo het nut van gezien.
Heeft niets met durven te maken. Als ik lees dat java op het moment heel makkelijk te misbruiken is en ik gebruik java toch niet gooi ik het eraf. Zullen vast wel meer gaten in andere programma's op mijn pc zitten daar gaat het mij niet zo om.
http://www.av-comparatives.org/images/docs/avc_per_201210_en.pdfquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:26 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Snelheid slopen is niet meer van deze tijd. Ik gebruik Eset. Zelfs norton krijgt in de recente tests een pluim. Het kost wel geld uiteraard. Mij 3 tientjes per jaar ofzo.
Esetquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:26 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Snelheid slopen is niet meer van deze tijd. Ik gebruik Eset. Zelfs norton krijgt in de recente tests een pluim. Het kost wel geld uiteraard. Mij 3 tientjes per jaar ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |