Gewoon voor je in de straat?!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:19 schreef TJV het volgende:
Bohh nu die schotse hooglanders nog. Bazenkoeien zijn dat.
Ja kan tochquote:
kan-ker.quote:
Fixed.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:40 schreef Ame_thyst het volgende:
inb4 sharderon met "ER ZIJN WEL BOMMEN IN SYDNEY"
hoop dat er wel bommen zijn ja. heel die stad kapotquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:40 schreef Ame_thyst het volgende:
inb4 sharderon met "ER ZIJN WEL BOMMEN IN AMSTERDAM"
Het ergste is dat daar mensen in zitten waarbij ik op school en zelfs in de klas mee heb gezetenquote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:43 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Het ergste is dat daar mensen in zitten waarbij ik op school en zelfs in de klas mee heb gezeten
sloop m! Al zn topics kaputmachen!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:58 schreef tuut-chips het volgende:
Volgens mij heb ik CapnIzzy boosgemaakt in KLB, hij zoekt mijn oude posts op om te haten. ik had kritiek op zijn topic en 5 minuten later wordt er met_________! gereageerd op een post van VIER MAANDEN OUD
Hoe moeilijk is het om een echte opleiding te doenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:03 schreef Flodder450 het volgende:
Hoe fucking moeilijk is het om aan 20 niet-autischtische klasgenoten uit te leggen dat als de Server in je netwerk die je DNS, DHCP en je gateway regelt, IP 192.168.1.1 is, dat al je clients/servers die daarmee verbonden zijn dat adres OOK krijgen voor hun DNs,DHCP en gateway instellingen
Hoe moeilijk is het?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:16 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om een echte opleiding te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |