Jaja.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Behalve met jou dandat is fijn
Toen ik Doggie kusjes wou geven
And we start real slowquote:Op maandag 14 januari 2013 22:51 schreef promisionxexposed het volgende:
GIRL I'M GONNA SHOW YOU HOW TO DO IT
Gek genoeg ben ik vrij sociaalquote:Op maandag 14 januari 2013 22:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Autist![]()
Fysiek contact is leuk en fijn.
Als ik hierop nu ook ga reageren met de songtekst word de chat wel een beetje ergquote:Op maandag 14 januari 2013 22:51 schreef promisionxexposed het volgende:
GIRL I'M GONNA SHOW YOU HOW TO DO IT
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb geen seks voor het huwelijk
eh nee dezequote:Op maandag 14 januari 2013 22:51 schreef ImTheBase het volgende:
Dit zou de zomerhit moeten zijn trouwens
IJsland is de shit.
Brave meid.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
[..]
ditquote:Op maandag 14 januari 2013 22:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Jaja, zeggen ze allemaalquote:Op maandag 14 januari 2013 22:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Gek genoeg ben ik vrij sociaal
Ja met Heppie.
[..]
kus hihihiiquote:Op maandag 14 januari 2013 22:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jaja, zeggen ze allemaal
Ik ga slapen, doei, kus(behalve aan hypo, want zij is preuts)
Heel fijnquote:
truste!quote:Op maandag 14 januari 2013 22:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jaja, zeggen ze allemaal
Slaap lekkerquote:Op maandag 14 januari 2013 22:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jaja, zeggen ze allemaal
ja échtquote:Op maandag 14 januari 2013 22:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jaja, zeggen ze allemaal
waarheden dit, nooit de kans om met haar af te spreken, vrienden zijn mij altijd voorquote:Op maandag 14 januari 2013 22:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Gek genoeg ben ik vrij sociaal
Ja met Heppie.
Vuige slet.quote:
Ditquote:Op maandag 14 januari 2013 22:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
waarheden dit, nooit de kans om met haar af te spreken, vrienden zijn mij altijd voor
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
we zijn niet allemaal zoals jij
Bespaar me de smerige detailsquote:Op maandag 14 januari 2013 22:54 schreef Bustin_Beeber het volgende:
Gelukkig ben ik wel voor seks voor het huwelijk
Waarom?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:54 schreef Bustin_Beeber het volgende:
Beter tochquote:Op maandag 14 januari 2013 22:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
we zijn niet allemaal zoals jij
viezerik, piemelsquote:Op maandag 14 januari 2013 22:54 schreef Bustin_Beeber het volgende:
Alles.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:55 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Hoezo smerig? Wat is er vies aan seks?
... denken dat je niet "cool" bent als je niet ontmaagd ben voor je 16equote:
seksquote:Op maandag 14 januari 2013 22:55 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Een plasser is om mee te plassenquote:Op maandag 14 januari 2013 22:55 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Ze was toch niet serieus johquote:Op maandag 14 januari 2013 22:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
... denken dat je niet "cool" bent als je niet ontmaagd ben voor je 16e
Leeftijd boeit niet als je er maar klaar voor bent... heb meer respect voor degen die bijvoorbeeld pas op zijn 20ste ontmaagd word door iemand waar hij/zij ook echt van houd dan dat je op je 14e bijvoorbeeld ontmaagd word door een breezerslet of een player
Beetje maarquote:Op maandag 14 januari 2013 22:56 schreef Bustin_Beeber het volgende:
Serieuze vormen van autisme hier geloof ik...
je bent stoerquote:Op maandag 14 januari 2013 22:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Leeftijd boeit niet als je er maar klaar voor bent... heb meer respect voor degen die bijvoorbeeld pas op zijn 20ste ontmaagd word door iemand waar hij/zij ook echt van houd dan dat je op je 14e bijvoorbeeld ontmaagd word door een breezerslet of een player
Klopt, maar op deze leeftijd denken de meesten daar heel anders over, meisjes van 14 denken al heel gauw dat hun vriendje die ze net hebben de ware is.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat dacht ik niet, maar de persoon bleek achteraf een lul te zijn, kan ook gebeuren toch? Ik was er wel klaar voor hoorquote:Op maandag 14 januari 2013 22:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets niet goed. Wat zou dat trouwens uitmaken, je hebt toch verder niets aan je doos.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sekskrijg je een flubberkut van
En vrij logisch ook op je 16de als meisje zijnde/quote:Op maandag 14 januari 2013 22:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat dacht ik niet, maar de persoon bleek achteraf een lul te zijn, kan ook gebeuren toch? Ik was er wel klaar voor hoor
trouwen is voor plebsquote:Op maandag 14 januari 2013 22:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrfect
Maar snel gaan trouwen denk ik
Ik zeg ook niet dat je er niet klaar voor was maar omdat je emo.gif deed bij je zin van "niet voor je 16e ontmaagd worden"quote:Op maandag 14 januari 2013 22:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat dacht ik niet, maar de persoon bleek achteraf een lul te zijn, kan ook gebeuren toch? Ik was er wel klaar voor hoor
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:57 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets niet goed. Wat zou dat trouwens uitmaken, je hebt toch verder niets aan je doos.
Ik wil het er niet over hebbenquote:Op maandag 14 januari 2013 22:57 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Zonder seks was jij hier niet geweest.
Wie zegt dat?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil het er niet over hebben
Seks is voor de voortplanting, niet voor genot jij pervert
Godquote:
Seks is ook voor genot (liefde bedrijven) aan je vrouw, de enige echte jwz staat in de bijbel.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil het er niet over hebben
Seks is voor de voortplanting, niet voor genot jij pervert
Watte?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En vrij logisch ook op je 16de als meisje zijnde/
Oh sorry, voelde me een beetje aangevallen omdat ik me daar dus nog een beetje klote over voel.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je er niet klaar voor was maar omdat je emo.gif deed bij je zin van "niet voor je 16e ontmaagd worden"die overigens geloof ik niet serieus was
!
Hij appte me net. Hij was aan het lurken hier dus.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:59 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Wie? Heeft hij mij nog nooit verteld hoor.
Show mequote:Op maandag 14 januari 2013 22:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
Seks is ook voor genot (liefde bedrijven) aan je vrouw, de enige echte jwz staat in de bijbel.
Laat hem mij ff bellen dan: 09060006quote:Op maandag 14 januari 2013 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij appte me net. Hij was aan het lurken hier dus.
ALs meisje zijnde is het dan vrij logisch dat je zowel mentaal als fysiek al klaar bent voor seks.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Watte?
[..]
Oh sorry, voelde me een beetje aangevallen omdat ik me daar dus nog een beetje klote over voel.
Maarja, shit happens.
Geen zorgenquote:Op maandag 14 januari 2013 22:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Watte?
[..]
Oh sorry, voelde me een beetje aangevallen omdat ik me daar dus nog een beetje klote over voel.
Maarja, shit happens.
Gekkiequote:
Dat heeft echt niks met klaar zijn ervoor te makenquote:Op maandag 14 januari 2013 23:00 schreef promisionxexposed het volgende:
Als je niet klaar bent voor seks is het zo pijnlijk
Valt wel mee hoor.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:00 schreef promisionxexposed het volgende:
Geloof me, in de bijbel staat ook dat seks is om liefde te tonen tussen jou en je partner. Wel met je enige echte partner na het huwelijk uiteraard.quote:
Waarom kan het niet gewoon over koken, strijken, tuinieren of breien en haken gaanquote:Op maandag 14 januari 2013 23:00 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik geloof alleen in de Heerquote:Op maandag 14 januari 2013 23:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
Geloof me, in de bijbel staat ook dat seks is om liefde te tonen tussen jou en je partner. Wel met je enige echte partner na het huwelijk uiteraard.
quote:Op maandag 14 januari 2013 23:00 schreef supersof het volgende:
ik had mijn naam op mijn vaders mobiel veranderd in god en toen ging ik hem bellen
mwa ik denk er anders over, ik was bang voor pijn dus kwam het ook, men wat een hell was zeiken daarnaquote:Op maandag 14 januari 2013 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heeft echt niks met klaar zijn ervoor te makenAls je er klaar voor bent en geen goede voorbereiding hebt kan het net zo pijnlijk zijn hoor
quote:Op maandag 14 januari 2013 23:00 schreef supersof het volgende:
ik had mijn naam op mijn vaders mobiel veranderd in god en toen ging ik hem bellen
Ja dat is wel zo ja. maar dat is allemaal psychischquote:Op maandag 14 januari 2013 23:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa ik denk er anders over, ik was bang voor pijn dus kwam het ook, men wat een hell was zeiken daarna
De zin klopt niet.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:02 schreef Bustin_Beeber het volgende:
"When a men lays next to another men, he should be stoned", heb ik wel een paar keer naar geluisterd![]()
Het 11e gebod: Geniet.
hahahahaa ja. of in een andere ruimte zitten maar dat je die persoon toch kan horen. En dan onbekend bellen en als hij naar de telefoon loopt ophangen. En als die weer zit moet je weer bellen. En dan zo door gaanquote:Op maandag 14 januari 2013 23:02 schreef JRRY het volgende:
[..]![]()
Normaal als ik een lachende smiley doe, lach ik niet echt hardop ofzo maar nu wel.
daarom, als je je fijn voelt bij iemand gaat het toch een stuk makkelijkerquote:Op maandag 14 januari 2013 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo ja. maar dat is allemaal psychisch
Ik citeer de bijbel, engelse vertaling, dat ken ik toch niet uit m'n kopquote:
Absoluut. Je moet je helemaal op je gemak voelen wat dat betreft.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daarom, als je je fijn voelt bij iemand gaat het toch een stuk makkelijker
Vertaald door een imbeciel danquote:Op maandag 14 januari 2013 23:04 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Ik citeer de bijbel, engelse vertaling, dat ken ik toch niet uit m'n kop
precies, als je je fijn voelt bij iemand ben je imo klaar voor seksquote:Op maandag 14 januari 2013 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Absoluut. Je moet je helemaal op je gemak voelen wat dat betreft.
Ja, zal wel iemand zijn geweest die gelooft in wat er in staat.quote:
Wel met nog enige criteria aan leeftijd daarbij danquote:Op maandag 14 januari 2013 23:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
precies, als je je fijn voelt bij iemand ben je imo klaar voor seks
mwa de een is er klaar voor als hij 15 is en de ander pas als hij 20 is, ligt ook maar net aan de partnerquote:Op maandag 14 januari 2013 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel met nog enige criteria aan leeftijd daarbij dan
Vanaf nu hekel ik de bijbel en iedereen die het volgt, mij dood wensen, gekke lui.quote:New International Version (©1984)
"'If a man lies with a man as one lies with a woman, both of them have done what is detestable. They must be put to death; their blood will be on their own heads."
Precies. Een meisje van laten we zeggen 14 ofzo, die al 2 jaar wat met haar vriendje heeft. Ja. Die vind ik er ook wel klaar voorquote:Op maandag 14 januari 2013 23:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa de een is er klaar voor als hij 15 is en de ander pas als hij 20 is, ligt ook maar net aan de partner
Slaap lekkerquote:Op maandag 14 januari 2013 23:08 schreef ImTheBase het volgende:
Tijd voor slaap, morgenvroeg fitness before work. Het was mij een waar genoegen om in jullie gezeldschap te zijn. groetjes.
jij snapt mijquote:Op maandag 14 januari 2013 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. Een meisje van laten we zeggen 14 ofzo, die al 2 jaar wat met haar vriendje heeft. Ja. Die vind ik er ook wel klaar vooren de geschikte partner. een 14-jarige die zich laat ontmaagden op haar eerste feestje, nee
Je leest de Bijbel voor het eerst en heb nooit meegekregen hoe bijv. de Paus denkt c.q. spreekt over homofiliequote:Op maandag 14 januari 2013 23:07 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Vanaf nu hekel ik de bijbel en iedereen die het volgt, mij dood wensen, gekke lui.
Maar dat zijn gewoon sletjes, die zijn overal klaar voor behalve de gevolgen.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. Een meisje van laten we zeggen 14 ofzo, die al 2 jaar wat met haar vriendje heeft. Ja. Die vind ik er ook wel klaar vooren de geschikte partner. een 14-jarige die zich laat ontmaagden op haar eerste feestje, nee
Slaap lekkerquote:Op maandag 14 januari 2013 23:08 schreef ImTheBase het volgende:
Tijd voor slaap, morgenvroeg fitness before work. Het was mij een waar genoegen om in jullie gezeldschap te zijn. groetjes.
Jawel, maar hij zei dat pedoseksualiteit oke wasquote:Op maandag 14 januari 2013 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je leest de Bijbel voor het eerst en heb nooit meegekregen hoe bijv. de Paus denkt c.q. spreekt over homofilie
Hmmmz, misschien moet de Paus zelf maar eens flink genomen wordenquote:Op maandag 14 januari 2013 23:09 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Jawel, maar hij zei dat pedoseksualiteit oke was![]()
Is trouwens niet dat ik het nu pas bedenk hoor
ik las hoe de paus neuktquote:Op maandag 14 januari 2013 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je leest de Bijbel voor het eerst en heb nooit meegekregen hoe bijv. de Paus denkt c.q. spreekt over homofilie
Dat is dus kennelijk ook gebeurt, maar hij zei dat dat niet vreemd was.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, misschien moet de Paus zelf maar eens flink genomen worden
Jij leest wat jouw vunzige gedachten graag zouden willen lezen!quote:Op maandag 14 januari 2013 23:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik las hoe de paus neukt
ik moet maar snel trouwen geloof ikquote:Op maandag 14 januari 2013 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij leest wat jouw vunzige gedachten graag zouden willen lezen!
quote:Op maandag 14 januari 2013 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij leest wat jouw vunzige gedachten graag zouden willen lezen! Kyler Moss
De hele katholieke kerk is natuurlijk om te kotsenquote:Op maandag 14 januari 2013 23:11 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Dat is dus kennelijk ook gebeurt, maar hij zei dat dat niet vreemd was.
Dat was ikquote:Op maandag 14 januari 2013 23:12 schreef Fok-it het volgende:
Maar over de preutsheid van Jong-usersweet niet meer wie het vroeg
Ik denk dat ik wel 1 van de meest open-minded users ben die hier post
DE ENIGEquote:Op maandag 14 januari 2013 23:12 schreef Fok-it het volgende:
Maar over de preutsheid van Jong-usersweet niet meer wie het vroeg
Ik denk dat ik wel 1 van de meest open-minded users ben die hier post
quote:Op maandag 14 januari 2013 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
De hele katholieke kerk is natuurlijk om te kotsen
Oh?quote:
Ik bedoel niet alleen met open-minded dat ik voor veel dingen open staquote:Op maandag 14 januari 2013 23:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
de anderen zojn braafjeso
Whut?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:15 schreef Stuart het volgende:
Jullie vervelen me met jullie seks gelul
oh ik dacht dat je het over over seks lullen hadquote:Op maandag 14 januari 2013 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel niet alleen met open-minded dat ik voor veel dingen open staOok qua tolerantie van dingen and stuff.
quote:Op maandag 14 januari 2013 23:15 schreef Stuart het volgende:
Eeuwig maagd blijven dus.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:15 schreef Stuart het volgende:
Je bedoelt je hebt nog nooit zon spannende slowacht meegemaakt.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:15 schreef Stuart het volgende:
Nee, ik ben immers vrij nieuw op Fok!quote:Op maandag 14 januari 2013 23:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je bedoelt je hebt nog nooit zon spannende slowacht meegemaakt.
Moet ik me nu schamen?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
als je het over seks hebt jezelf vervelenJa dat is wel preutsheid ten top inderdaad
lol die clipquote:
ik bn preutsquote:Op maandag 14 januari 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
als je het over seks hebt jezelf vervelenJa dat is wel preutsheid ten top inderdaad
Nee hoor,Ik kan daar alleen niet echt bijquote:
quote:
Ik luister geen Nederlandse muziek en al helemaal geen ***** NL muziekquote:
luister gewoon ffquote:Op maandag 14 januari 2013 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik luister geen Nederlandse muziek en al helemaal geen ***** NL muziek
Slaap lekkerquote:Op maandag 14 januari 2013 23:18 schreef Taexon het volgende:
[..]![]()
ik ga maar eens slapen, trusten FOK!
(nog bereikbaar op de WA)
Slaap lekkerquote:Op maandag 14 januari 2013 23:18 schreef Taexon het volgende:
[..]![]()
Het spijt me, maar deze kelk laat ik aan mijn mond voorbij gaanquote:
en anders deze. ff wat verder in het liedje luisteren.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik luister geen Nederlandse muziek en al helemaal geen ***** NL muziek
wat lach je me nou uit, ben ik eens serieusquote:Op maandag 14 januari 2013 23:18 schreef Taexon het volgende:
[..]![]()
Luister je die nou nog steeds?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:19 schreef supersof het volgende:
[..]
en anders deze. ff wat verder in het liedje luisteren.
hij is gewoon echt grappigquote:Op maandag 14 januari 2013 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het spijt me, maar deze kelk laat ik aan mijn mond voorbij gaan
nee deze avond pas een keerquote:
Deutsch?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:19 schreef supersof het volgende:
[..]
en anders deze. ff wat verder in het liedje luisteren.
joahquote:
Helaas helaasquote:Op maandag 14 januari 2013 23:20 schreef Bustin_Beeber het volgende:
Geen discusie te starten hier, dan maar even kijken wat er op m'n nachtkastje ligt
Enjoy yourself, not mequote:Op maandag 14 januari 2013 23:20 schreef Bustin_Beeber het volgende:
Geen discusie te starten hier, dan maar even kijken wat er op m'n nachtkastje ligt
buttplugg?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:20 schreef Bustin_Beeber het volgende:
Jajaquote:Op maandag 14 januari 2013 23:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat lach je me nou uit, ben ik eens serieus
Als je nog op WA bent ga je toch niet slapen?
Trusten
ze is zo preutsquote:
Het doet me pijn dat je me niet gelooftquote:Op maandag 14 januari 2013 23:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Jaja
Sssst slapen is me smoes om FOK! weg te klikken
-Hier porto 9 voor CP, FOK! uit, Over-
Ben je nou echt serieus of?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:22 schreef Stuart het volgende:
Wij volgen slechts de leer van de Bijbel
Haus Am See is cool.quote:
ja hequote:
quote:
ik hoef dat allemaal niet te wetenquote:Op maandag 14 januari 2013 23:23 schreef Bustin_Beeber het volgende:
Of ik trek de "God Delusion" uit de kast
Schaduw van de Wind lezen.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:23 schreef Bustin_Beeber het volgende:
Of ik trek de "God Delusion" uit de kast
Daar zou je nog iets van kunnen leren. Ik ben wel bereid om een lezing te geven als ik in NL ben met half termquote:
Nee, gewoon naar boven kijken, daar is jou antwoord op allesquote:Op maandag 14 januari 2013 23:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik hoef dat allemaal niet te weten
Je meent het allemaal echt?!quote:Op maandag 14 januari 2013 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar zou je nog iets van kunnen leren. Ik ben wel bereid om een lezing te geven als ik in NL ben met half term
plafond is het antwoord op alles?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:24 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Nee, gewoon naar boven kijken, daar is jou antwoord op alles
Ik denk dat de meerderheid hier daar niet echt interesse voor heeftquote:Op maandag 14 januari 2013 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar zou je nog iets van kunnen leren. Ik ben wel bereid om een lezing te geven als ik in NL ben met half term
Ow?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, maar je draaft wel beetje door nu.quote:
Waarom denk je dat? Het lijkt mij beter als een ieder voor zich spreekt. Daarnaast, wat heb je te verliezen? Ik kan deuren voor je openen die anders gesloten blijven. Je dingen laten zien die je anders mogelijk mistquote:Op maandag 14 januari 2013 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat de meerderheid hier daar niet echt interesse voor heeft
ik las net wat anders hahaquote:Op maandag 14 januari 2013 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar je draaft wel beetje door nu.
Ik wel, barst losquote:Op maandag 14 januari 2013 23:20 schreef Bustin_Beeber het volgende:
Ja man. Ik kan echt niet tegen zulke mensen die zo overdreven doen met hun geloofquote:
Ja dat bedoel ik dus. Als je nog even een kwartiertje zo door gaat ben ik weg hierquote:Op maandag 14 januari 2013 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Het lijkt mij beter als een ieder voor zich spreekt. Daarnaast, wat heb je te verliezen? Ik kan deuren voor je openen die anders gesloten blijven. Je dingen laten zien die je anders mogelijk mist
Maar we kunnen er toch een mooie dag van maken? Bovendien zul je iets lerenquote:Op maandag 14 januari 2013 23:26 schreef Fok-it het volgende:
Ik krijg namelijk echt het gevoel net alsof er 2 jehova-getuigen voor de deur staan
Jij ook hoor.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar we kunnen er toch een mooie dag van maken? Bovendien zul je iets leren
Je heb liever een persoonlijk gesprek?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus. Als je nog even een kwartiertje zo door gaat ben ik weg hier
Interesse hier, maar niet op spirituele of gelovige redenenquote:Op maandag 14 januari 2013 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Het lijkt mij beter als een ieder voor zich spreekt. Daarnaast, wat heb je te verliezen? Ik kan deuren voor je openen die anders gesloten blijven. Je dingen laten zien die je anders mogelijk mist
Echt serieus. Dit is...quote:Op maandag 14 januari 2013 23:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je heb liever een persoonlijk gesprek?
Ik heb liever helemaal geen gesprek met mensen die op een ziekelijk dwangmatige manier hun geloof aan mij proberen te propaganderen.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je heb liever een persoonlijk gesprek?
Broeder, elke dag is een dag dat ik nieuwe dingen leerquote:
Ik zou het wel interessant vindenquote:Op maandag 14 januari 2013 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wie? Waarover discussieren eig?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:27 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Oh, net nu ik Bernlef heb gevonden
Ik krijg de indruk dat je me niet begrjipt. Ik wil je slechts helpen een beter leven te gaan levenquote:Op maandag 14 januari 2013 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb liever helemaal geen gesprek met mensen die op een ziekelijk dwangmatige manier hun geloof aan mij proberen te propaganderen.
Dus je zegt dat hij een slecht leven leid?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat je me niet begrjipt. Ik wil je slechts helpen een beter leven te gaan leven
Ik denk dat je maar even op moet houdenquote:Op maandag 14 januari 2013 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat je me niet begrjipt. Ik wil je slechts helpen een beter leven te gaan leven
Nope vertelquote:Op maandag 14 januari 2013 23:30 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Je weet niet wie Bernlef is?
Nee, waar lees je dat? Ik zeg, er is altijd ruimte voor verbeteringquote:Op maandag 14 januari 2013 23:30 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Dus je zegt dat hij een slecht leven leid?
Je bent altijd welkomquote:Op maandag 14 januari 2013 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat je maar even op moet houdenVerder ben je een prima kerel maar ik denk niet dat het slim is dat wij over geloof gaan discussiëren.
Oke, oke. Fair enough.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, waar lees je dat? Ik zeg, er is altijd ruimte voor verbetering
Half term, dus over 5 wekenquote:Op maandag 14 januari 2013 23:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
Stuart wanneer kom je naar nederland, kunnen we eens aan de ronde tafel gaan zitten
Gast, ga vooral sarcastisch lopen doenquote:Op maandag 14 januari 2013 23:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
Stuart wanneer kom je naar nederland, kunnen we eens aan de ronde tafel gaan zitten
stip op je hoofdquote:Op maandag 14 januari 2013 23:33 schreef Fok-it het volgende:
Verder trekt het Boeddhisme me wel weer best veel.
...quote:Op maandag 14 januari 2013 23:34 schreef Stuart het volgende:
Ik overweeg serieus om met behulp van een microfoon het woord te verkondigen op een groot plein. Denk aan bijvoorbeeld het Damrak.
Be a winner, don't be a sinner
Daar wil ik bij zijnquote:Op maandag 14 januari 2013 23:34 schreef Stuart het volgende:
Ik overweeg serieus om met behulp van een microfoon het woord te verkondigen op een groot plein. Denk aan bijvoorbeeld het Damrak.
Be a winner, don't be a sinner
Nee dat is gewoon een mooie religie-levenswijze. Ook het enige geloof waar nog nooit oorlog over is geweest. Die mensen accepteren andere geloofsovertuigingen ook. Hebben geen gebedshuizen waar moeilijk over gedaan wordt. Gewoon mediteren en tot je inner sense komen. Dat is tof.quote:
okequote:Op maandag 14 januari 2013 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon een mooie religie-levenswijze. Ook het enige geloof waar nog nooit oorlog over is geweest. Die mensen accepteren andere geloofsovertuigingen ook. Hebben geen gebedshuizen waar moeilijk over gedaan wordt. Gewoon mediteren en tot je inner sense komen. Dat is tof.
Ik ben echt serieusquote:Op maandag 14 januari 2013 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gast, ga vooral sarcastisch lopen doen
Dat doet mij deugd. Mogelijkerwijs kunnen we gezamenlijk een maal tot ons nemen en kan ik je een rondleiding geven door het paradijsquote:Op maandag 14 januari 2013 23:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nog genoeg tijd om kennis te vergaren. Ik ben van de partij, serieus
Slaap lekkerquote:
Jij interesseert je ook echt voor weinig dingen hoorquote:
mag ik ook komenquote:Op maandag 14 januari 2013 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat doet mij deugd. Mogelijkerwijs kunnen we gezamenlijk een maal tot ons nemen en kan ik je een rondleiding geven door het paradijs![]()
je moest eens wetenquote:Op maandag 14 januari 2013 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij interesseert je ook echt voor weinig dingen hoor
Klinkt heel interessantquote:Op maandag 14 januari 2013 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat doet mij deugd. Mogelijkerwijs kunnen we gezamenlijk een maal tot ons nemen en kan ik je een rondleiding geven door het paradijs![]()
Zuster Super, je bent vanzelfsprekend van harte welkomquote:
Maar het lukt nooitquote:Op maandag 14 januari 2013 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat nobele streven probeer ik ook regelmatig
Zei je net niet dat je een hekel had aan mensen die hun geloof opdrongen aan andere?quote:
Dit riekt naar een seksistische gedachte die ik hier liever niet meer tegenkom jongemanquote:
Ja vader.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dit riekt naar een seksistische gedachte die ik hier liever niet meer tegenkom jongeman
Een soort van "My dinner with Andre" maar dat spectaculairder, waar we de ongetemde, uigestrekte vlaktes vol wijsheid ontdekkenquote:Op maandag 14 januari 2013 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 januari 2013 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zei je net niet dat je een hekel had aan mensen die hun geloof opdrongen aan andere?
quote:Op maandag 14 januari 2013 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zuster Super, je bent vanzelfsprekend van harte welkom
20quote:
het was iets grieks met wijn ofzoquote:Op maandag 14 januari 2013 23:40 schreef supersof het volgende:
Sophia is een Griekse meisjesnaam.
De betekenis van de naam is `wijs`.
Wat betekent jullie naam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ook verkrijgbaar: Just-in Beaver
God is mijn Rechter, officieel een Hebreeuwse naam.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:40 schreef supersof het volgende:
Sophiaquote:Op maandag 14 januari 2013 23:40 schreef supersof het volgende:
Ga terug naar je eigen land ofzo, zeur niet zo, zeikwijfquote:Op maandag 14 januari 2013 23:43 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Rot op met je plaatjes, of gooi ze in een spoiler.
Nee serieus. Als je mobiel zit laden die dingen superlang.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:46 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Ga terug naar je eigen land ofzo, zeur niet zo, zeikwijf
hoezo nietquote:Op maandag 14 januari 2013 23:45 schreef Koen66 het volgende:
ik heet geen Koen en noem mijn IRL niet graag op Fok.
Mja weet sowieso toch niet wat het betekent
doe normaalquote:Op maandag 14 januari 2013 23:46 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Ga terug naar je eigen land ofzo, zeur niet zo, zeikwijf
dankjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |