Hosselaarquote:Op maandag 14 januari 2013 22:03 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Jup. 1 FOK!-chick die onderweg is naar dit topic en meerdere daarna (sst.). Weer even oldschool FOK!ken
Zucht je voelt je waarschijnlijk dan gewoon snel aangesproken want zag toch echt van te voren niks tegen jou gericht vanmiddag maar zal wel aan mij liggen..quote:Op maandag 14 januari 2013 22:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ik ga gewoon in op de posts van prom die tegen mij gericht zijn
dat ik nu mensen over me heen krijg
Ik presenteer jullie, mijn troll-ex.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:06 schreef Bee. het volgende:
Ik kom jullie waarschuwen voor ImTheBase. In feite heeft hij de afgelopen jaren zijn kamertje niet verlaten.
Dan ligt het aan jezelfquote:Op maandag 14 januari 2013 22:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zucht je voelt je waarschijnlijk dan gewoon snel aangesproken want zag toch echt van te voren niks tegen jou gericht vanmiddag maar zal wel aan mij liggen..
Verder geen zin in een discussie dus laat verder ook maar..
Pff, en ik vond 2 dagen in een kooi al erg...quote:Op maandag 14 januari 2013 22:06 schreef Bee. het volgende:
Ik kom jullie waarschuwen voor ImTheBase. In feite heeft hij de afgelopen jaren zijn kamertje niet verlaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:07 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik kan ook hakkenBen je ook kaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Een lurker dusquote:Op maandag 14 januari 2013 22:06 schreef Bee. het volgende:
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ken je niet, maar ik vind je nu al een stommerd.
I don't know you, but I want you, all the more for that.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ken je niet, maar ik vind je nu al een stommerd.
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:08 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
I don't know you, but I want you, all the more for that.
Zo goed? En als je het kent, extra kudo's .
Waarom?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:08 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik heb sinds ergens in 2010 niet meer op Fok! gezeten, true story.
Niet van boven als je dat bedoeltquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just met you and this is crazy, but here's my number (09060006) so call me maby?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:08 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
I don't know you, but I want you, all the more for that.
Zo goed? En als je het kent, extra kudo's .
ziek wel, soms denk ik ervan dat ik ook ga stoppen. Het is een soort van in jezelf snijden, maar dan niet emo hahaquote:Op maandag 14 januari 2013 22:08 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik heb sinds ergens in 2010 niet meer op Fok! gezeten, true story.
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet van boven als je dat bedoeltViespeuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Barbaarquote:Op maandag 14 januari 2013 22:09 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
I just met you and this is crazy, but here's my number (09060006) so call me maby?
ssst.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:09 schreef Bee. het volgende:
[..]
Jij bent cool. Zo hoor je precies op ImTheBase te reageren.
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:09 schreef Bee. het volgende:
[..]
Jij bent cool. Zo hoor je precies op ImTheBase te reageren.
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ziek wel, soms denk ik ervan dat ik ook ga stoppen. Het is een soort van in jezelf snijden, maar dan niet emo haha
Heul nii.. alleen van je achterkant.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij begon erover
Tuurlijk ben ik niet kaal, je hebt toch een foto van mij gezien in LIF
Wat wil je horen? Dat het aan jou ligt?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:12 schreef ImTheBase het volgende:
Dit voelt niet goed jongens, ik hoef niet meer te F5'en. Wat, is, deze.
Automatische updates?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:12 schreef ImTheBase het volgende:
Dit voelt niet goed jongens, ik hoef niet meer te F5'en. Wat, is, deze.
Ik woon in 't Gooi/randstad, ga ik toch geen carnaval vierenquote:Op maandag 14 januari 2013 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heul nii.. alleen van je achterkant.
Kon ook een pruik zijn voor carnaval
Kende toch naar Brabant jonguh! Zunne grote vuurbalquote:Op maandag 14 januari 2013 22:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik woon in 't Gooi/randstad, ga ik toch geen carnaval vieren
Nee, met mij is alles goedquote:Op maandag 14 januari 2013 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat wil je horen? Dat het aan jou ligt?
Wij krijgen eerder voorjaarsvakantie om carnaval te vierenquote:Op maandag 14 januari 2013 22:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik woon in 't Gooi/randstad, ga ik toch geen carnaval vieren
Hadden ze dat vroeger niet?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:14 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Jaen een overlay voor quotes enzo, dat soort dingen.
frietatquote:
Ik ken niemand die mee wilt of het viertquote:Op maandag 14 januari 2013 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kende toch naar Brabant jonguh! Zunne grote vuurbal
Ze vieren bij jou in de buurt toch gewoon carnaval?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Wij krijgen eerder voorjaarsvakantie om carnaval te vierenverdomme.
Waarom?
_!
quote:
0quote:Op maandag 14 januari 2013 22:14 schreef Dientje12 het volgende:
Tijd om onze note standen weer door te nemen!
Ik heb er 31
Woon jij in Brabant dan? nee toch?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:16 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ben ik ook.
Ik kan geen patat zeggenis spraakgebrek of zo.
klinkt vies
Wat zeg je dan? "Flatat" en wat spettertjes?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:16 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ben ik ook.
Ik kan geen patat zeggenis spraakgebrek of zo.
klinkt vies
Hypocriet.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Als ik in Patatzegland ben zeg ik patat
Stuquote:Op maandag 14 januari 2013 22:16 schreef Stuart het volgende:
Net pas thuis na bijna 14 uur werken. Je moet er wat voor overhebben zo blijkt
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:17 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik vind ImTheBase niet zo leuk. #durfgvdtezeggen
Ben je geïntimideerd omdat ik het woord lief in de mond nam?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:17 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik vind ImTheBase niet zo leuk. #durfgvdtezeggen
oh neequote:Op maandag 14 januari 2013 22:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jij bent veelste braaf, nu hoor je niet meer bij de stoere users
Nijmegen zegt frietquote:
Nee gewoon 'Patat' maar meestal haak ik na de 'pata...' afquote:Op maandag 14 januari 2013 22:17 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Wat zeg je dan? "Flatat" en wat spettertjes?
Ja heel erg. En nu?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:18 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ben je geïntimideerd omdat ik het woord lief in de mond nam?
Ze slowt ook alleen maar hier, dan haal je in geen 50 jaar een notequote:Op maandag 14 januari 2013 22:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jij bent veelste braaf, nu hoor je niet meer bij de stoere users
Heb je echt 14 uur gewerktquote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze slowt ook alleen maar hier, dan haal je in geen 50 jaar een note
Bijna wel jaquote:
fotos posten in S&G?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nu moet je iets doen om respect te verdienen
ok okquote:Op maandag 14 januari 2013 22:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nu moet je iets doen om respect te verdienen
Volgens mij zei ik: niet leuk.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:19 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Wees gerust, ik ben aardig hoor.
Nijmegeeeeennnn! Nijmegenaar?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nijmegen zegt friet
[..]
Nee gewoon 'Patat' maar meestal haak ik na de 'pata...' afklinkt stom dat.
Op een gegeven moment houdt het op, jammer genoeg. Maar volgens mij kan ik het FOK!-tempo nog wel bijbenenquote:
quote:
Ik ken je niet eens dus oude user?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:20 schreef Bee. het volgende:
Zullen we stemmen wie de leukste oude nieuwe user is?
ImTheBase of dit lieve bijtje?
Stond er ook niet om te springen hoor, maar soms is het niet andersquote:Op maandag 14 januari 2013 22:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
al tijdje geleden dat ik zoveel uur had gemaakt, tis nu gelukkig beetje rustig op werk
Je bent een dame, dus je hebt bij voorbaat al gewonnen hier.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:20 schreef Bee. het volgende:
Woon jij in Nijmegen?quote:
Hahaquote:Op maandag 14 januari 2013 22:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Meestal is Heppie hier om het nog even te quoten ter bevestiging.
Dit bijtje als ze friet zegt.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:20 schreef Bee. het volgende:
Ja. Jij woont echt heel dicht bij Nijmegen toch?quote:
Arnhemquote:Op maandag 14 januari 2013 22:22 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik ben een ex-Arnhemmer. Maar ik vind Nijmegen ook tof.
Wel extra geldquote:Op maandag 14 januari 2013 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Stond er ook niet om te springen hoor, maar soms is het niet anders
Nee gelukkig nietquote:Op maandag 14 januari 2013 22:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja. Jij woont echt heel dicht bij Nijmegen toch?
Ga niet zeggen dat je in Nijmegen op school zat
Jaaaa, echt een fijne stad. 3,5 jaar gewoond tijdens mijn opleiding. Nu alweer meer dan een jaar in Amsterdamquote:
quote:
Ik houd niet zo van Nijmegen.quote:
Arnhem is gewoon fijnquote:Op maandag 14 januari 2013 22:24 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Jaaaa, echt een fijne stad. 3,5 jaar gewoond tijdens mijn opleiding. Nu alweer meer dan een jaar in Amsterdam
Dat broodjeskoningin?quote:
ik ben in West geborenquote:Op maandag 14 januari 2013 22:24 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Hey, een Amsterdammer. Hoi. Welk deel?
echt nietquote:Op maandag 14 januari 2013 22:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ze praten daar ook een beetje boers
weet ikquote:Op maandag 14 januari 2013 22:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]dit komt niet meer goed tussen ons.
Dat doet iedereen toch die buiten de randstad woont?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ze praten daar ook een beetje boers
Ik kom uit groningen maar praat echt niet als een boer..quote:Op maandag 14 januari 2013 22:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat doet iedereen toch die buiten de randstad woont?
Busted?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha echt zou ze wat gehoord hebben ofzo
ik praat echt niet als een boer hoorquote:
Nou, mensen uit Drente, Brabant of Limburg kan ik vaak niet volgenquote:Op maandag 14 januari 2013 22:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik kom uit groningen maar praat echt niet als een boer..
Afhaker.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:26 schreef Bee. het volgende:
Oké genoeg geFok!t weer.. Ik heb jullie gewaarschuwd voor ITB.
Bijtje uit.
Ik wil het niet wetenquote:Op maandag 14 januari 2013 22:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha echt zou ze wat gehoord hebben ofzo
Ik wel omdat ik daarvandaan kom, maar ik praat nooit met die dialect of als een boerquote:Op maandag 14 januari 2013 22:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, mensen uit Drente, Brabant of Limburg kan ik vaak niet volgen
Ja jij ookquote:Op maandag 14 januari 2013 22:26 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jammer. Verder was je wel tof namelijk.
ja komt door stuquote:
Ik weiger met een accent te sprekenquote:Op maandag 14 januari 2013 22:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik wel omdat ik daarvandaan kom, maar ik praat nooit met die dialect of als een boer
Ik ook, ik praat gewoon normaal NLquote:Op maandag 14 januari 2013 22:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weiger met een accent te spreken
ik ookquote:Op maandag 14 januari 2013 22:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ook, ik praat gewoon normaal NL
quote:
Vreemde mams is vreemdquote:Op maandag 14 januari 2013 22:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ze doet nu alsof ze niks gezegd heeft
Wel verstandigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn beste vriend toen hij kleiner was, ik word spontaan pedo.![]()
Moet je aan Doggie vragen.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wel verstandigMag ik in je bed komen wonen?
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:30 schreef Angel-Joy het volgende:
OMG, KIJK HOE LIEFwww.martijn.orgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn beste vriend toen hij kleiner was, ik word spontaan pedo.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Die is uit de lucht, al heel lang. Dus even Tor downloaden.quote:
Mag vast wel. Ze mag erbij komen liggen.quote:
Met dat laatste ben ik het niet eens.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mag vast wel. Ze mag erbij komen liggen.
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:30 schreef Angel-Joy het volgende:
OMG, KIJK HOE LIEFGefriendzonedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn beste vriend toen hij kleiner was, ik word spontaan pedo.
Nein mannquote:Op maandag 14 januari 2013 22:31 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Die is uit de lucht, al heel lang. Dus even Tor downloaden.
sssst dat is mijn dekmantelquote:
Smart movequote:Op maandag 14 januari 2013 22:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik reageer er maar niet op
Nee gewoon normaalquote:Op maandag 14 januari 2013 22:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Met een vleugje Gooische accent.
Boerquote:Op maandag 14 januari 2013 22:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
sssst dat is mijn dekmantel
[..]
Smart move
Dat is redelijk onmogelijk jaquote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:33 schreef Dientje12 het volgende:
Supersof, hoe gaat dat er in Arnhem eraan toe dan? Om een vrouw haar hart te veroveren moet je ze meenemen naar de veluwe of hoe zit dat?
Dan dwing ik haar om opzij te schuivenquote:Op maandag 14 januari 2013 22:31 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Met dat laatste ben ik het niet eens.
Sonsbeekparkquote:Op maandag 14 januari 2013 22:33 schreef Dientje12 het volgende:
Supersof, hoe gaat dat er in Arnhem eraan toe dan? Om een vrouw haar hart te veroveren moet je ze meenemen naar de veluwe of hoe zit dat?
Oh nee, die doet alleen alsofquote:Op maandag 14 januari 2013 22:34 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Erg genoeg loopt er hier zo 1 rond
ohja maar ik vind gewoon abn het bestequote:
Combinatie fietsen en sonsbeekpark werkte bij Bee.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:33 schreef Dientje12 het volgende:
Klinkt het wel maar is het niet.quote:
Het is een 16 jarig joch dat continu in het bos gaat spelen met kindjes van 10-11 jaarquote:
Uh nee, je bent zelf nog een kind op je 16de dus.quote:
Dat liedje, die artiestquote:Op maandag 14 januari 2013 22:35 schreef promisionxexposed het volgende:
Het doet me weinig tot niks als andere mannen naar haar kijken
Naar wie?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:35 schreef promisionxexposed het volgende:
Omdat die kans er wel in zit gewoonquote:Op maandag 14 januari 2013 22:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom zeggen mensen dat altijd, zelfs mijn ex zei het destijds.
True.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ohja maar ik vind gewoon abn het beste
Oké dan ben ik geen pedo maar gewoon een cougarquote:
Ja denk het.quote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
True.
[..]
Oké dan ben ik geen pedo maar gewoon een cougar
Laat die ogen maar rollen, jongens kom op! want deze is de mijnequote:Op maandag 14 januari 2013 22:35 schreef promisionxexposed het volgende:
Zoek het even op op wikipedia.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uh nee, je bent zelf nog een kind op je 16de dus.
We zijn al 4 jaar hele goeie vrienden, dusquote:Op maandag 14 januari 2013 22:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Omdat die kans er wel in zit gewoon![]()
Ik ken eigenlijk alleen maar close vriendschappen met jongens die als friendzone eindigden![]()
ben niet zo'n held maar heb mijn superwoman bij mequote:Op maandag 14 januari 2013 22:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Laat die ogen maar rollen, jongens kom op! want deze is de mijne
Die gast klinkt echt als een mietjequote:Op maandag 14 januari 2013 22:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik ken dit hele nummer uit me hoofd... eigenlijk heel slechtmaar hoor hem te vaak
4 jaar intense pijn voor die knul dus.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
We zijn al 4 jaar hele goeie vrienden, dus
die wordt gebruikt voor het zich seksueel primair aangetrokken voelen van volwassenen en bepaalde adolescenten tot kinderen die nog niet geslachtsrijp zijnquote:Op maandag 14 januari 2013 22:37 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Zoek het even op op wikipedia.
mhaw... vind het nummer wel goed klinken verderquote:Op maandag 14 januari 2013 22:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Die gast klinkt echt als een mietje
Oh leukquote:Op maandag 14 januari 2013 22:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh, je denkt het maar...
Ik ben voor vrijdag voor een verjaardag uitgenodigd in Arnhem
was dat?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:37 schreef Stuart het volgende:
Morgenmiddag ben ik op Westminster school te vinden
Nee hoor, had wel ooit met hem gezoend .quote:Op maandag 14 januari 2013 22:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
4 jaar intense pijn voor die knul dus.
Heb je die carnavals-cover van adt nummer al gehoord? :")__quote:Op maandag 14 januari 2013 22:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
mhaw... vind het nummer wel goed klinken verderdat die als een mietje klinkt moet die zelf weten
omg zo ergquote:Op maandag 14 januari 2013 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je die carnavals-cover van adt nummer al gehoord? :")__
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee hoor, had wel ooit met hem gezoend .
De dikke van Dale is de enige die het met je eens is:quote:Op maandag 14 januari 2013 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
die wordt gebruikt voor het zich seksueel primair aangetrokken voelen van volwassenen en bepaalde adolescenten tot kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn
Je bent nog geen adolescent op je 16de.
quote:De leeftijden die beschouwd worden als onderdeel van de adolescentie verschillen per cultuur. In de Verenigde Staten beschouwt men adolescentie als beginnend rond 13 jaar en het duurt tot ongeveer 24 jaar. De Wereldgezondheidsorganisatie daarentegen definieert adolescentie als de periode van iemands leven tussen de 10 en 20 jaar. De Dikke Van Dale hanteert de periode van 18 tot 20 jaar als definitie. In het model van identiteitsontwikkeling van Erik Erikson wordt de adolescentie beschouwd als de periode van ongeveer 14 jaar tot grofweg midden twintig.
Ik zou wel blind en doof zijn, eyyy niet goed bij me hoofd zijn! niet alles op een rijtjequote:Op maandag 14 januari 2013 22:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ben niet zo'n held maar heb mijn superwoman bij me
Te ergquote:Op maandag 14 januari 2013 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je die carnavals-cover van adt nummer al gehoord? :")__
het is goed want ik herken geluk met mijn ogen dichtquote:Op maandag 14 januari 2013 22:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik zou wel blind en doof zijn, eyyy niet goed bij me hoofd zijn! niet alles op een rijtje![]()
Als ik niet zag wat ik hier voor me had
Dan nog klopt het gewoon niet. Tuurlijk is het ziek maar je bent nog niet feitelijk een pedo.. maargoed,maakt verder ook niet uitquote:Op maandag 14 januari 2013 22:40 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
De dikke van Dale is de enige die het met je eens is:
[..]
Arme jongen.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het was een weddenschap hoor, zelf zou ik het niet doen
Echt hequote:
en geef je daar dan les?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een 'posh' school
http://www.westminster.org.uk
Wel, want een Adelcent, die zich seksueel aangetrokken voelt tot een kind is een pedofiel.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan nog klopt het gewoon niet. Tuurlijk is het ziek maar je bent nog niet feitelijk een pedo.. maargoed,maakt verder ook niet uit
die clipquote:
Ja duh.. maar het verschil tussen een pedofiel en een pedoseksueel is ook behoorlijkquote:Op maandag 14 januari 2013 22:42 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Wel, want een Adelcent, die zich seksueel aangetrokken voelt tot een kind is een pedofiel.
Ik ken overigens iemand die op z'n 17 is aangeklaagd voor pedoseksuele verrichtingen, dus niet zo'n grote mond
Terustequote:Op maandag 14 januari 2013 22:43 schreef Hypocriet het volgende:
ik moet gaan slapen van Heppie. Welterusten allemaal.
Groot gelijk heeft tie.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:43 schreef Hypocriet het volgende:
Ja, het verschil is, je neukt met zo'n kind of je doet het nietquote:Op maandag 14 januari 2013 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja duh.. maar het verschil tussen een pedofiel en een pedoseksueel is ook behoorlijk
Neequote:
dus in feite zijn jullie friends with benefits?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, jij kan heppie knuffelen, ik moet ook iemand hebben om te knuffelen.
Naar hem luisteren, ik dacht dat je een dominante vrouw wasquote:Op maandag 14 januari 2013 22:43 schreef Hypocriet het volgende:
Ik weet niet hoe maar ze laat me stralen als de zonnnnquote:Op maandag 14 januari 2013 22:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het is goed want ik herken geluk met mijn ogen dicht
Slaap zacht liefquote:Op maandag 14 januari 2013 22:43 schreef Hypocriet het volgende:
Dat is top.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
dus in feite zijn jullie friends with benefits?
Nee, want ik heb geen seks met hem, alleen knuffelen, wat vrienden doen.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
dus in feite zijn jullie friends with benefits?
Lekker subtielquote:Op maandag 14 januari 2013 22:43 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Ja, het verschil is, je neukt met zo'n kind of je doet het niet
Slaap lekkerquote:Op maandag 14 januari 2013 22:43 schreef Hypocriet het volgende:
slaapsquote:Op maandag 14 januari 2013 22:43 schreef Hypocriet het volgende:
Ik vind het inderdaad ook een erg groot verschil en het is ook niet voor niets dat maar 1 van de twee strafbaar isquote:Op maandag 14 januari 2013 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker subtielMaar ja, het is wel zo
Maar ik vind dat sowieso een krom iets in onze maatschappij maar daar ga ik verder maar niet op in
Als een vriendin mij onaangekondigd knuffelt sta ik daar echt zo van 'wtf blijf van me af raak me niet aan ga weg'quote:Op maandag 14 januari 2013 22:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, want ik heb geen seks met hem, alleen knuffelen, wat vrienden doen.
aaah okee. geef je alleen 'les' (hoe noem je het) aan jongens? omdat het apart is daar toch?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee
Year 6 boys doen daar 13+ entrance exams en/of interviews en die begeleid ik van 'mijn' school. Overigens doen de meeste entrance exams voor meerder London schools, dus ook St Paul's, Highgate, City etc.
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Als een vriendin mij onaangekondigd knuffelt sta ik daar echt zo van 'wtf blijf van me af raak me niet aan ga weg'
Dus als we ooit gaan meeten mag ik je ook niet knuffelen?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Als een vriendin mij onaangekondigd knuffelt sta ik daar echt zo van 'wtf blijf van me af raak me niet aan ga weg'
Arme jij, kan je er niet mee omgaan?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Gelukkig wel jaquote:Op maandag 14 januari 2013 22:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik vind dat gewoon niet fijn jaKnuffelen doe ik wel met Heppie.
Klopt. Er zijn wel gemengde scholen in Engeland hoor (veelal State schools) maar de meeste private schools maken onderscheidquote:Op maandag 14 januari 2013 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
aaah okee. geef je alleen 'les' (hoe noem je het) aan jongens? omdat het apart is daar toch?
Haha nee snap ik wel hoorquote:Op maandag 14 januari 2013 22:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik vind dat gewoon niet fijn jaKnuffelen doe ik wel met Heppie.
Jij wel.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus als we ooit gaan meeten mag ik je ook niet knuffelen?
Ja mama.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha nee snap ik wel hoorGa nou maar slapen
andere mensen zoenenquote:Op maandag 14 januari 2013 22:47 schreef Angel-Joy het volgende:
Preuts hoor hypo.
Niet jouw goeie vrienden een kus geven met gedag zeggen
En mag jij dan geen les geven omdat je een man bent ofzo?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt. Er zijn wel gemengde scholen in Engeland hoor (veelal State schools) maar de meeste private schools maken onderscheid
Ik ben enorm preuts.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:47 schreef Angel-Joy het volgende:
Preuts hoor hypo.
Niet jouw goeie vrienden een kus geven met gedag zeggen
Jawel hoor, dat maakt niets uitquote:Op maandag 14 januari 2013 22:48 schreef supersof het volgende:
[..]
En mag jij dan geen les geven omdat je een man bent ofzo?
Nee zoenen is leuk, mits jijzelf en de ander beiden een goeie adem hebbenquote:Op maandag 14 januari 2013 22:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
andere mensen zoenensowieso zoenen
Oh ik ben wel vrolijk hoor.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ben enorm preuts.
Nee maar ik heb gewoon een hekel aan fysiek contact met mensen die niet Heppie zijn![]()
Ja, misschien krijgt een van ze wel een ongeluk, dan heb ik diegene tenminstens nog een kus/knuffel gegeven.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
andere mensen zoenensowieso zoenen
Stiekem voel ik mij nu heel blijquote:Op maandag 14 januari 2013 22:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ben enorm preuts.
Nee maar ik heb gewoon een hekel aan fysiek contact met mensen die niet Heppie zijn![]()
oh okee ik dacht alquote:
Behalve met jou danquote:
Autistquote:Op maandag 14 januari 2013 22:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ben enorm preuts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |