Hosselaarquote:Op maandag 14 januari 2013 22:03 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Jup. 1 FOK!-chick die onderweg is naar dit topic en meerdere daarna (sst.). Weer even oldschool FOK!ken
Zucht je voelt je waarschijnlijk dan gewoon snel aangesproken want zag toch echt van te voren niks tegen jou gericht vanmiddag maar zal wel aan mij liggen..quote:Op maandag 14 januari 2013 22:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ik ga gewoon in op de posts van prom die tegen mij gericht zijn
dat ik nu mensen over me heen krijg
Ik presenteer jullie, mijn troll-ex.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:06 schreef Bee. het volgende:
Ik kom jullie waarschuwen voor ImTheBase. In feite heeft hij de afgelopen jaren zijn kamertje niet verlaten.
Dan ligt het aan jezelfquote:Op maandag 14 januari 2013 22:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zucht je voelt je waarschijnlijk dan gewoon snel aangesproken want zag toch echt van te voren niks tegen jou gericht vanmiddag maar zal wel aan mij liggen..
Verder geen zin in een discussie dus laat verder ook maar..
Pff, en ik vond 2 dagen in een kooi al erg...quote:Op maandag 14 januari 2013 22:06 schreef Bee. het volgende:
Ik kom jullie waarschuwen voor ImTheBase. In feite heeft hij de afgelopen jaren zijn kamertje niet verlaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:07 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik kan ook hakkenBen je ook kaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Een lurker dusquote:Op maandag 14 januari 2013 22:06 schreef Bee. het volgende:
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ken je niet, maar ik vind je nu al een stommerd.
I don't know you, but I want you, all the more for that.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ken je niet, maar ik vind je nu al een stommerd.
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:08 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
I don't know you, but I want you, all the more for that.
Zo goed? En als je het kent, extra kudo's .
Waarom?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:08 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik heb sinds ergens in 2010 niet meer op Fok! gezeten, true story.
Niet van boven als je dat bedoeltquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just met you and this is crazy, but here's my number (09060006) so call me maby?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:08 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
I don't know you, but I want you, all the more for that.
Zo goed? En als je het kent, extra kudo's .
ziek wel, soms denk ik ervan dat ik ook ga stoppen. Het is een soort van in jezelf snijden, maar dan niet emo hahaquote:Op maandag 14 januari 2013 22:08 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik heb sinds ergens in 2010 niet meer op Fok! gezeten, true story.
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet van boven als je dat bedoeltViespeuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Barbaarquote:Op maandag 14 januari 2013 22:09 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
I just met you and this is crazy, but here's my number (09060006) so call me maby?
ssst.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:09 schreef Bee. het volgende:
[..]
Jij bent cool. Zo hoor je precies op ImTheBase te reageren.
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:09 schreef Bee. het volgende:
[..]
Jij bent cool. Zo hoor je precies op ImTheBase te reageren.
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ziek wel, soms denk ik ervan dat ik ook ga stoppen. Het is een soort van in jezelf snijden, maar dan niet emo haha
Heul nii.. alleen van je achterkant.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij begon erover
Tuurlijk ben ik niet kaal, je hebt toch een foto van mij gezien in LIF
Wat wil je horen? Dat het aan jou ligt?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:12 schreef ImTheBase het volgende:
Dit voelt niet goed jongens, ik hoef niet meer te F5'en. Wat, is, deze.
Automatische updates?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:12 schreef ImTheBase het volgende:
Dit voelt niet goed jongens, ik hoef niet meer te F5'en. Wat, is, deze.
Ik woon in 't Gooi/randstad, ga ik toch geen carnaval vierenquote:Op maandag 14 januari 2013 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heul nii.. alleen van je achterkant.
Kon ook een pruik zijn voor carnaval
Kende toch naar Brabant jonguh! Zunne grote vuurbalquote:Op maandag 14 januari 2013 22:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik woon in 't Gooi/randstad, ga ik toch geen carnaval vieren
Nee, met mij is alles goedquote:Op maandag 14 januari 2013 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat wil je horen? Dat het aan jou ligt?
Wij krijgen eerder voorjaarsvakantie om carnaval te vierenquote:Op maandag 14 januari 2013 22:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik woon in 't Gooi/randstad, ga ik toch geen carnaval vieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |