ze is helemaal geen student meer en heeft de meeste getrouwde mensen in haar omgeving van alle mensen die mee gaanquote:Op maandag 14 januari 2013 21:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
alleen onze taart maak shit was al 30 euro![]()
Mja ik vind het vaak wel echt duur hoor, mja het kan gewoon niet andersAls student is het wel een beetje jammer dat zo'n dag dan al je extra geld erdoorheen ramt
![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ze is helemaal geen student meer en heeft de meeste getrouwde mensen in haar omgeving van alle mensen die mee gaan
Nou ja, ze kijkt maar waar ze dan aan mee wil doen, alleen is bijna alles in Boxtel of Eindhoven dus dan moet ze in d'r eentje reizen denk ik
prima als zij de keuze maakt om niet de hele dag mee te gaan met alles. Als je tegen trouwen en het concept bent, ook prima, ga je niet mee.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zou ook behoorlijk na moeten denken om meer dan 30 euro uit te geven voor een vrijgezellenfeest. Maar dat is een oude discussie. Ik vind het hele concept vrijgezellenfeest al twijfelachtig, maar dat het als raar wordt gezien dat je niet bereid bent daar even 100 euro voor uit te geven...
I just don't get it.
Ik vind een vrijgezellenfeest niet bij het concept van trouwen horen. Het is net als halloween, het is overgewaaid uit Amerika en wordt volgens mij pas sinds een jaar of 10 hier gedaan.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
prima als zij de keuze maakt om niet de hele dag mee te gaan met alles. Als je tegen trouwen en her concept bent, ook prima, ga je niet mee.
Maar denken dat je een hele dag leuke dingen kunt doen aan de andere kant van Nederland en kunt eten en drinken voor 30 euro is gewoon niet realistisch
Het kan ook best budget en leuk hoor. We zijn met mijn zus gaan bowlen, eten en daarna gewoon de kroeg in. Duurste van alles was het eten, maar ook dat valt goed budget te houden.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zou ook behoorlijk na moeten denken om meer dan 30 euro uit te geven voor een vrijgezellenfeest. Maar dat is een oude discussie. Ik vind het hele concept vrijgezellenfeest al twijfelachtig, maar dat het als raar wordt gezien dat je niet bereid bent daar even 100 euro voor uit te geven...
I just don't get it.
quote:Een vrijgezellenfeest (Nederland) of vrijgezellenavond (België) is een feest dat door vrienden of familie (broers en zussen) van de bruid of bruidegom (die tot aan het huwelijk als "vrijgezel" beschouwd worden) georganiseerd wordt om afscheid te nemen van het vrijgezellenbestaan voordat de bruid en bruidegom in kwestie in het huwelijk treden. Het feestje voor de bruid wordt doorgaans door een groep vriendinnen van de bruid georganiseerd, het feestje voor de bruidegom door een groep vrienden van de bruidegom.
Het vrijgezellenfeestje is er doorgaans op gericht om de bruid of bruidegom voor paal te zetten. De locatie, de dag, het tijdstip en het antwoord op de vraag ķf er wel een vrijgezellenfeestje gaat komen, dient bij voorkeur tot op het laatste moment geheim te worden gehouden om zo de vrijgezel in kwestie zo veel mogelijk te verrassen. Het is gebruikelijk dat de vrijgezel tijdens het vrijgezellenfeest in een opvallend kledingstuk wordt gehesen, zodat hij of zij duidelijk te herkennen is. In deze hoedanigheid dienen vaak één of meerdere gęnante opdrachten uitgevoerd te worden.
Soms gaan de vrienden zeer ver hierin, tot op of over de grens van wat voor de bruidegom of het koppel toelaatbaar is. Voorbeelden zijn het inhuren van strippers of zelfs prostituees.
Sommige bedrijven zijn volledig ingespeeld op vrijgezellenfeesten en bieden daarom speciale arrangementen aan om de dag tot een succes te maken - hetzij voor de vrijgezel, hetzij voor de overige feestgangers. Zo is er bij sommige paintballverenigingen standaard een konijnenpak voor de vrijgezel aanwezig, zodat de vrijgezel - die geen wapen krijgt - tijdens een potje paintballen door de feestgangers vrolijk opgejaagd kan worden
dat jij dat vind is prima, niemand dwingt je. Als deze meid het geld er niet voor over heeft of er tegen is, is dat ook prima, niemand dwingt iemand.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind een vrijgezellenfeest niet bij het concept van trouwen horen. Het is net als halloween, het is overgewaaid uit Amerika en wordt volgens mij pas sinds een jaar of 10 hier gedaan.
En ik vind het jammer dat de tendens dus tegenwoordig is dat het een hele dag vol met allerlei dingen moet zijn. Gewoon een avondje met een zooi meiden in de kroeg lijkt me gezelliger en dan doe ik mee![]()
En voor zo'n hele dag zou ik inderdaad zeggen "sorry, niet mijn kopje thee, ik heb er het geld niet voor (over).".
Mijn vriendinnen heb ik al duidelijk gemaakt dat mocht ik ooit gaan trouwen, ik absoluut geen vrijgezellenfeest wil, tenzij ze alles (maar dan ook alles) van te voren met mij bespreken[/autist]
ja verschillende vriendinnengroepen bij elkaar inderdaadquote:Op maandag 14 januari 2013 21:49 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind vrijgezellen wel erg tof!!En voordeel is ook dat je een boel meiden leert kennen ook voor het trouwen. Maar kan me voorstellen dat schaar daar moeite mee heeft
Maar ben kapot, dus duik m'n bed in
quote:Voorbeelden zijn het inhuren van strippers of zelfs prostituees.
Ja precies, ik hoop dat de vrijgezellen-feesten in mijn omgeving van dat niveau zijnquote:Op maandag 14 januari 2013 21:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het kan ook best budget en leuk hoor. We zijn met mijn zus gaan bowlen, eten en daarna gewoon de kroeg in. Duurste van alles was het eten, maar ook dat valt goed budget te houden.
Belangrijkste is toch dat het leuk is.
Neuh, vandaar m'n TT.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:
maar goed, het verrassende voor mij was dus met name dat je denkt de hele dag alles te kunnen doen voor 30 euro, das echt niet mogelijk![]()
dat zijn dezelfde mensen die denken dat je een feestje kunt geven in een afgehuurd cafeetje voor iedereen voor 200 euro ofzo![]()
ik had uiteraard wel ontfutseld wanneer het zou zijnquote:Op maandag 14 januari 2013 21:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wij gingen hightea'en en dat was het. Ongeplande feesten waar ik niets over te zeggen heb trekt mijn autistenbrein niet
Ja, nog even hulde daarvoorquote:
Daarom bowlen.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik had uiteraard wel ontfutseld wanneer het zou zijn
en als je een beetje leuke vrienden en familie hebt snappen ze wel wat je wel en niet leuk vindt
feestje moet leuk zijn, niet alleen maar voor paal staan ofzo, das toch niet leuk man.
met mijn vriendinnenclubje deden we altijd op de middelbare uitstapjes als bowlen, dan strand en daarna bij Mac etenquote:
Ja daar zit wel wat van naīviteit in, truestory.gifquote:Op maandag 14 januari 2013 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:
maar goed, het verrassende voor mij was dus met name dat je denkt de hele dag alles te kunnen doen voor 30 euro, das echt niet mogelijk![]()
dat zijn dezelfde mensen die denken dat je een feestje kunt geven in een afgehuurd cafeetje voor iedereen voor 200 euro ofzo![]()
Ja, het was nog een gepuzzel wat we gingen doen.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
met mijn vriendinnenclubje deden we altijd op de middelbare uitstapjes als bowlen, dan strand en daarna bij Mac eten![]()
Bowlen is wel cool, zo fout dat het leuk is
ja precies, zoiets gaat ze nu ook beslissen. Iedereen heeft een lijstje gekregen met wat wat kost en dan kun je zelf beslissen waar je aan mee doetquote:Op maandag 14 januari 2013 21:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja daar zit wel wat van naīviteit in, truestory.gif
Ik zou dan dus gewoon zeggen "of we doen minder, of ik sla over". En als de rest dit scenario wil, dan zou ik niet meedoen. Even goede vrienden
Hippe sjit.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja precies, zoiets gaat ze nu ook beslissen. Iedereen heeft een lijstje gekregen met wat wat kost en dan kun je zelf beslissen waar je aan mee doet
We gaan o.a. chocolade snuiven, hoe cool is dat
helemaal primaquote:Op maandag 14 januari 2013 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, het was nog een gepuzzel wat we gingen doen.Zus vindt dingen als klooien met taarten enzo tof, maar een van de meiden die mee ging heeft een glutenallergie.
Sportief ging 'm ook niet worden, dus dan maar kneuterig.
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
helemaal prima![]()
Ik ging met een vriendin van me een heel parcours doen op een schietbaan, was echt fucking gaaf. We waren de eerste meidenclub die daar kwam zei die vent
Ik ook niet, nog nooit een vrijgezellenfeest meegemaaktquote:Op maandag 14 januari 2013 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit niet in een trouwlustig clubje geloof ik.
ik las "met mannen"quote:Op maandag 14 januari 2013 22:02 schreef Incantrix het volgende:
Vrijgezellenfeestjes
Mijn vrijgezellenfeestje
Hammam, bbq op dakterras schoonzus en daarna straallam de kroeg in met de mannen
Eentje, en die heb ik zelf georganiseerd.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ook niet, nog nooit een vrijgezellenfeest meegemaakt![]()
1 keer uitgenodigd, maar toen kon ik niet. Vond ik stiekem heul niet erg
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:04 schreef Incantrix het volgende:
(En ja, voor we de kroeg ingingen taaide 1 vriendin al af wegens teveel gezopenwe hadden binnen een uur de complete drankvoorraad op (ruim een fles wijn de man) want we hadden dorst na de hammam
)
Haha, zo kun je het ook zeggenquote:Op maandag 14 januari 2013 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik las "met mannen"
hoe ist met de kleien eskimo?
watquote:Op maandag 14 januari 2013 22:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben een keer bij een vrijgezellenfeestje geweest en toen ging een van de vriendinnen die ik niet kende (ander vriendinnengroepje) iedereen zitten aanranden. Echt hand in bh en broek en proberen iedereen te zoenen enzo
Paar hoeken gegeven en uitgescholden, kansloze sloerie![]()
En daarna ging ze berichtjes sturen dat we niks tegen haar vriend mochten zeggen erover omdat die dat niet leuk zou vinden![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:04 schreef Incantrix het volgende:
(En ja, voor we de kroeg ingingen taaide 1 vriendin al af wegens teveel gezopenwe hadden binnen een uur de complete drankvoorraad op (ruim een fles wijn de man) want we hadden dorst na de hammam
)
Leuk! Ze heeft ook echt zo'n lief boevengezichtjequote:Op maandag 14 januari 2013 22:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, zo kun je het ook zeggen
Die doet het geweldigze is zo leuk!!
dat was zeer "bijzonder"quote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben een keer bij een vrijgezellenfeestje geweest en toen ging een van de vriendinnen die ik niet kende (ander vriendinnengroepje) iedereen zitten aanranden. Echt hand in bh en broek en proberen iedereen te zoenen enzo
Paar hoeken gegeven en uitgescholden, kansloze sloerie![]()
En daarna ging ze berichtjes sturen dat we niks tegen haar vriend mochten zeggen erover omdat die dat niet leuk zou vinden![]()
![]()
![]()
Emoslinger plz.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat was zeer "bijzonder"
vooral omdat zij op de bruiloft uiteindelijk de hele dag klef met haar vent ging lopen doen terwijl ze de week daarvoor nog half in mijn muts liep te graaien en bij een vriend van me serieus zijn lul vast had toen hij niet oplette
Is ookquote:Op maandag 14 januari 2013 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Leuk! Ze heeft ook echt zo'n lief boevengezichtje
(in a good way)
Dronken en psychiatrisch en onzeker, die combiquote:Op maandag 14 januari 2013 22:10 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Is ookze is echt een meisjesversie van Stef als baby
En die graaichick: wtf??? Dronken?
Ik hád velen tetters op mijn vrijgezellenfeest want hammam
Geen idee maar hun eten is echt lekkerquote:Op maandag 14 januari 2013 22:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
hoeveel moet je dan bestellen p.p.?
http://www.justeat.nl/restaurants-neri-sushi-breda/menu
hoe bedoel je? je kunt toch gewoon in winkelmandje gooien? en als je boven 30 eu zit gratis bezorgenquote:Op maandag 14 januari 2013 22:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
hoeveel moet je dan bestellen p.p.?
http://www.justeat.nl/restaurants-neri-sushi-breda/menu
Ja hoeveel eet je dat, ik heb t toch nooit opquote:Op maandag 14 januari 2013 22:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoe bedoel je? je kunt toch gewoon in winkelmandje gooien? en als je boven 30 eu zit gratis bezorgen
ah zo! voor 30 eu zit je wel vol hoor! Meestal als wij met 2 personen bestellen zitten wij ook iets rond de 30 euro.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja hoeveel eet je dat, ik heb t toch nooit op
30 euro bij elkaar he, onbeperkt eten is 25eu pp ongeveer meestalquote:Op maandag 14 januari 2013 22:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
o lol 30 euro, kunnen we beter onbeperkt gaan eten
ja i know, maar ik vind 30 euro voor bezorgen beetje veulquote:Op maandag 14 januari 2013 22:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
30 euro bij elkaar he, onbeperkt eten is 25eu pp ongeveer meestal
maar eerste keer eten in restaurant doen ja
Is ook maar ze zijn wel erg goedquote:Op maandag 14 januari 2013 22:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja i know, maar ik vind 30 euro voor bezorgen beetje veul
quote:Restanten als gevolg van verspilling worden extra in rekening gebracht: ¤ 1,00 per Sushi en ¤ 2,00 per warm gerecht.
Wel verstandig dan. Gewoon met iemand anders sushi proberen dan.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
brumw il niet sushi eten want duur en hij weet nu al dat ie de helft niet lust einz
NU LUKT DAT TOCH NIETquote:
Awwww.quote:
Neem dan wat gezonders.quote:
Neem een bak thee en ga pitten dan!quote:Op maandag 14 januari 2013 22:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
We hebben niet eens brood, fmlwel chips
MAAR HET IS KOUD EN IK WIL IETS WARMS
LAAT HET ETEN MET RUSTquote:
WAAROM WIL JE ME NIET?quote:
Onbewuste zelfbescherming.quote:
Is Joop vega?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik voorspel weinig bestellen in mijn toekomst. Doen het hier sowieso al amper, maar vega is er helemaal geen drol te bestellen hier.
quote:Op maandag 14 januari 2013 23:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is Joop vega?
(en daar bedoel ik mee vegetariër, voordat Skjoe me komt pakken op m'n woorden![]()
)
Zegt zij die net zelfgebakken koekjes op d'r feestboek gooitquote:Op maandag 14 januari 2013 23:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ga neuken spees! Is ook warm en daar val je van af. win-win
Ja. Nou heb ik zin in koekjes.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zegt zij die net zelfgebakken koekjes op d'r feestboek gooit
Wel wennen moe'k zeggen.quote:
Die zijn voor de kinders morgenquote:Op maandag 14 januari 2013 23:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik krijg meer trek van die koekjes dan van die meuk van Spees.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Er valt best aardig vega te bestellen hoor, staat altijd wel een vega-pizza op de lijstquote:
Oh, nee, moeten zeker niet. Gewend zijn wel, maar dat komt door m'n pa.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Er valt best aardig vega te bestellen hoor, staat altijd wel een vega-pizza op de lijst. Je vind vanzelf de plekken wel. O en je moet niet uit meer dan 2 dingen willen kiezen
![]()
En jij bent toch ook zo van Vleesch moet?
Fred wil altijd velen vleesch, anders vindt hij het geen complete maaltijd. Dat maakt bestellen nog wel eens een uitdaging
Ja maar pizzaquote:Op maandag 14 januari 2013 23:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, nee, moeten zeker niet. Gewend zijn wel, maar dat komt door m'n pa.![]()
En ik vrees dat je Alkmaar overschat. Valt soberzo bar weinig te bestellen, eigenlijk vooral shoarma en pizza-tenten.
Die hebben officieel toch een ander naampje? Ik ken er wel een paar die wel vis eten, maar zichzelf vegetarier noemen omdat makkelijker.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
mijn tante is namelijk 'vegetarisch' maar die eet wel vis
Ik eet niks dat een moeder heeftquote:Op maandag 14 januari 2013 23:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
eet jij wel vis schaar? en joop?
Neen, dat heet een keuze makenquote:Op maandag 14 januari 2013 23:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik dacht namelijk altijd dat mensen vegetarisch waren als ze geen vlees aten maar wel vis, maar dat heet blijkbaar hypocriet einz.
Maar een vis is ook vlees endezo, en is ook een beest.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik eet niks dat een moeder heeft
[..]
Neen, dat heet een keuze maken.
Zoals ik er voor kies om wel gelatine en stremsel te eten en leren schoenen te dragen.
quote:Op maandag 14 januari 2013 23:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is Joop vega?
(en daar bedoel ik mee vegetariër, voordat Skjoe me komt pakken op m'n woorden![]()
)
Ja, dan zijn er weer mensen die roepen dat het geen restproducten zijn, het zijn altijd gezellige discussiesquote:Op maandag 14 januari 2013 23:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar een vis is ook vlees endezo, en is ook een beest.
Jij gebruikt restproducten die ontstaan bij het slachtproces
quote:Op maandag 14 januari 2013 23:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, dan zijn er weer mensen die roepen dat het geen restproducten zijn, het zijn altijd gezellige discussies![]()
Ik eet gelatine en stremsel omdat ik al een slechte zuivel-eter ben en het moet wel leefbaar blijven.
En leer voor schoenen draag ik omdat er weinig betaalbare alternatieven voor zijn. Een leren tas wil ik dan weer niet![]()
Bedenk me net dat Fred een leren bank wil, dat gaat ook tegen m'n principes eigenlijk![]()
Maar anders wil hij de kat niet in huis, dus ik red het leven van m'n kat. Nee?
Je mag wel vega zeggen, maar je mag niet zeggen dat je vegetarisch bentquote:Op maandag 14 januari 2013 23:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom mag je geen vega zeggen van skjoe?
Vegetarisch zijn is wat anders dan vegetarier zijn.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom mag je geen vega zeggen van skjoe?
KUSJEKROEL EINZ GENIETquote:
deze.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je mag wel vega zeggen, maar je mag niet zeggen dat je vegetarisch bent
Een product is vegetarisch, een mens kan niet vegetarisch zijn
Dat klopt op vele fronten nietquote:Op maandag 14 januari 2013 23:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK BEN VEGETARISCH EINZ EINZ EINZ
En toch zou ik haar niet etenquote:Op maandag 14 januari 2013 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
Spees is vegetarisch. Zo'n paddestoel die je beter niet kan eten ofzo.
Dan ga je hallucinerenquote:Op maandag 14 januari 2013 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
Dat moet wel een rare trip zijn.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vreet hem niet op en dat sperma heeft heul geen moederquote:Op maandag 14 januari 2013 23:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
SCHAAR MAG NIET PIEMELZUIGEN EINZ EN SPERMA ETEN WANT FRED HEEFT EEN MOEDER EINZ
wat laf.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En toch zou ik haar niet eten
wel sperma is het kind van fred, dus is hij de 'moeder'. Of 'het moederschip'.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vreet hem niet op en dat sperma heeft heul geen moeder
Is this your version of sexy talk?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
wel sperma is het kind van fred, dus is hij de 'moeder'. Of 'het moederschip'.
quote:Op maandag 14 januari 2013 23:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is this your version of sexy talk?![]()
Niet alles is uit principe. Sommige dingen lijken me gewoon niet lekkerquote:
Daarom doet bambi het nietquote:Op maandag 14 januari 2013 23:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
sperma is geen kind anders was afberen massamoord
volgens de katholieken welquote:Op maandag 14 januari 2013 23:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En condooms kindermishandeling? Vrijheidsontneming?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
misschien geeft likken ook al een trippend effect. Net als bij gekleurde kikkers?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Niet alles is uit principe. Sommige dingen lijken me gewoon niet lekker
Dat is wel het uitproberen waardquote:Op maandag 14 januari 2013 23:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien geeft likken ook al een trippend effect. Net als bij gekleurde kikkers?
goeden quote welquote:Op zondag 13 mei 2012 21:56 schreef coban het volgende:
ik dacht dat ik druk was maar bij space heb ik altijd het gevoel dat het een pingpongbal is die nooit stopt
Intrigerend.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien geeft likken ook al een trippend effect. Net als bij gekleurde kikkers?
Kidnappingquote:Op maandag 14 januari 2013 23:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En condooms kindermishandeling? Vrijheidsontneming?
zeker!quote:Op maandag 14 januari 2013 23:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is wel het uitproberen waard
Dan moeten jullie haar even ontvoeren uit Brabo-land voor de meetquote:
Oeh, deze week weer moorden.quote:
Dus feitelijk voorkom je moord met een spiraal of de prikpil. Of de gewone pil doorslikkenquote:
neinz je stelt de moord uitquote:Op maandag 14 januari 2013 23:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dus feitelijk voorkom je moord met een spiraal of de prikpil. Of de gewone pil doorslikken
drink een glas water of neem iets van tomaat/komkommer/appel/oidquote:
je weet wat een spiraal feitelijk doet he?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dus feitelijk voorkom je moord met een spiraal of de prikpil. Of de gewone pil doorslikken
we hebben niks want breda en pas na sluit hier gekomenquote:Op maandag 14 januari 2013 23:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
drink een glas water of neem iets van tomaat/komkommer/appel/oid
of GA SLAPENquote:Op maandag 14 januari 2013 23:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
drink een glas water of neem iets van tomaat/komkommer/appel/oid
Ik heb het over mirena, dan wordt je weinig/niet ongesteldquote:Op maandag 14 januari 2013 23:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je weet wat een spiraal feitelijk doet he?( de klassieke variant dan)
quote:Op maandag 14 januari 2013 23:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Spees, gezien het tempo waarin je nu gaat heb je genoeg energie en heb je geen eten nodig
dude en als wij sushi willen eten met z'n allen dan loop je altijd te miepen en nu wil je het wel met brum etenquote:Op maandag 14 januari 2013 23:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK HEB NOG NOOIT SUSHI OP DUS IK WEET NIET EENS OF IK HET LUST DUSI K WILDE MORGEN MET BRUM MAAR HIJ WIL NIET
Goeien.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:31 schreef Diconnected het volgende:
[..]
dude en als wij sushi willen eten met z'n allen dan loop je altijd te miepen en nu wil je het wel met brum eten
ja ik had honger en nu wil ik het proberenquote:Op maandag 14 januari 2013 23:31 schreef Diconnected het volgende:
[..]
dude en als wij sushi willen eten met z'n allen dan loop je altijd te miepen en nu wil je het wel met brum eten
gnorkquote:Op maandag 14 januari 2013 23:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Laat je vent zn lul in je mond stoppen dan heb je wat te doen
godsamme dat proberen melz en ik je al enige tijd duidelijk te makenquote:Op maandag 14 januari 2013 23:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
maar bij de sushi hebben ze ook anderen eten
OKE WE GAAN SUSHI ETENquote:Op maandag 14 januari 2013 23:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
godsamme dat proberen melz en ik je al enige tijd duidelijk te maken
quote:Op maandag 14 januari 2013 23:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
godsamme dat proberen melz en ik je al enige tijd duidelijk te maken
ik vind de optie 'sabbelen op brum z'n penor' ook wel goed eigenlijk.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja ik had honger en nu wil ik het proberen
Spees zit heel stil met dr iPad op schoot over het scherm te swipen gok ikquote:Op maandag 14 januari 2013 23:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik probeer me voor te stellen hoe het nu voor Brum is met een stuiterende Spees door z'n kamer. Wij kunnen het scherm tenminste nog wegklikken als we het zat zijn
JA DAT MAG IK ZO WEL DOEN GRGRquote:Op maandag 14 januari 2013 23:33 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ik vind de optie 'sabbelen op brum z'n penor' ook wel goed eigenlijk.
nee ik zit aan de laptop en te gnorken terwijl hij op de bank tv kijktquote:Op maandag 14 januari 2013 23:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Spees zit heel stil met dr iPad op schoot over het scherm te swipen gok ik
Goeden oplossingquote:Op maandag 14 januari 2013 23:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Taart vindt sex de oplossing voor alles![]()
![]()
Hoe blijf je zo slank?
- Heul de dag neuken, geen tijd om te eten![]()
![]()
met zo'n hoofd van 'U SERIOUS'quote:Op maandag 14 januari 2013 23:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nee ik zit aan de laptop en te gnorken terwijl hij op de bank tv kijkt
Zelf bovenop, verbrand je nog calorieën ookquote:
Sex ís de oplossing voor alles!quote:Op maandag 14 januari 2013 23:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Taart vindt sex de oplossing voor alles![]()
![]()
Hoe blijf je zo slank?
- Heul de dag neuken, geen tijd om te eten![]()
![]()
Of velen orgasmes, werkt ookquote:Op maandag 14 januari 2013 23:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zelf bovenop, verbrand je nog calorieën ook![]()
logisch, vis is duurder dan rijst.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
voor sashimi moet je overal bijbetalen
Wat zal een combinatie dan wel niet voor effect hebben.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of velen orgasmes, werkt ook
kluif op zn stok, de morantiekquote:Op maandag 14 januari 2013 23:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Sex ís de oplossing voor alles!
Stoppen met roken? Zuig aan een pen0r
Honger? Kluif op z`n stok
Stress? Neuk het van je af
Ehrmahgerddquote:Op maandag 14 januari 2013 23:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat zal een combinatie dan wel niet voor effect hebben.
Er voor of erna zal ook wel effectief zijn toch?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ik orgasmeer zelden tijdens de daad
ja?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Er voor of erna zal ook wel effectief zijn toch?
en dan velen revieuws schrijven!!quote:Op maandag 14 januari 2013 23:41 schreef Stormqueen het volgende:
Dan ga ik toch wat vaker met iPad en pocket rocket op bed liggenmasturbeer je slank!!
gehurkt bovenop geeft het beste effect!quote:Op maandag 14 januari 2013 23:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als je moe bent mag doggystyle ook als workout, maar dan wel echt die reet omhoog houden en armen gestrekt. Benen in de nek kan als afsluiter van de workout, rekken en strekken
Dan slaan m'n knieën op slot.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gehurkt bovenop geeft het beste effect!
Wel onhandig als je geen ritmegevoel hebtquote:Op maandag 14 januari 2013 23:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gehurkt bovenop geeft het beste effect!
ja, kloptquote:Op maandag 14 januari 2013 23:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wel onhandig als je geen ritmegevoel hebt*spreekt uit ervaring
*
Daar kan ik ook niets aan doen.quote:
muziek aanzetten helpt.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wel onhandig als je geen ritmegevoel hebt*spreekt uit ervaring
*
poingquote:Op maandag 14 januari 2013 23:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
muziek aanzetten helpt.
Rotterdam terror corps ofzo
Hallo, ik kan niet eens in de maat klappen, dan gaat muziek ook niet helpenquote:Op maandag 14 januari 2013 23:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
muziek aanzetten helpt.
Rotterdam terror corps ofzo
quote:Op maandag 14 januari 2013 23:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Eens geprobeerd..ging 4 seconden goed ofzo
Slaap jij niet nakend met een handdoek tussen je benen dan?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
fuu geen pyjama met lange mouwen meegenomen fml
quote:Op maandag 14 januari 2013 23:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Slaap jij niet nakend met een handdoek tussen je benen dan?
Ja, meh. Ik ben dus de kachel, niet hij.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Elektrische deken ftw![]()
Hoe minder kleren je aan hebt, hoe warmer je het hebt![]()
En indien niet aanwezig: Vent met een interne kachel van heb ik jou daar. Ook zeer effectief. Kan wel herrie maken als je je koude poten er tegenaan zet
Ja ik moet nog steeds een elektrisch deken hebben, koukleum die ik benquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Elektrische deken ftw![]()
Hoe minder kleren je aan hebt, hoe warmer je het hebt![]()
En indien niet aanwezig: Vent met een interne kachel van heb ik jou daar. Ook zeer effectief. Kan wel herrie maken als je je koude poten er tegenaan zet
zeker ook een meneer met minder vetjes dan jou?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, meh. Ik ben dus de kachel, niet hij.
Jep.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:04 schreef Diconnected het volgende:
[..]
zeker ook een meneer met minder vetjes dan jou?
DAT KAN IK NIET.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat hij zo vast in bed gaat liggen en ik nog even de hont ga uitlaten. En dat ik dan zo in bed kruip en dan bovenop hem liggen en hij van "DAAAAAAAAAAAAAAAA GA VAN ME AF KOUD EINZ"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maakt niet uit hoe vaak je het doet, blijft leuk
mwehehehequote:
Koop een hontquote:
En dat is daar al heel makkelijk. Tegelvloer op de begane grond. KOUD JONGE.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]
mweheheheen dan komt ie met zijn koude poten tegen jouw benen aan terwijl je het koud hebt en dan AAAAH
Hij heeft een kad en ik ben allergisch.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Koop een hont![]()
Als je buiten bent geweest terwijl hij al een tijdje ligt op te warmen is het zeker wel effectief![]()
Kad uitlatenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij heeft een kad en ik ben allergisch.
Mwah, ook niet. Deze mept wel echt als het 'm niet zint. Maar ook ouwe brompot, beest is 15.quote:
ehrmahgerd ja dat is ook bij hem de badkamer, ijskoude tegelsquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dat is daar al heel makkelijk. Tegelvloer op de begane grond. KOUD JONGE.
Badkamer dan weer niet. Maar goed, dat is in feite de woonkamer.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:12 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ehrmahgerd ja dat is ook bij hem de badkamer, ijskoude tegels
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Badkamer dan weer niet. Maar goed, dat is in feite de woonkamer.
Tegeltjes hier, maar kleedje.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
onze badkamer heeft altijd een warme vloer omdat onze onderburen veel stoken dus warmte naar plafond en wij warme vloer
jepquote:
Ik heb een Oene Oenema op school gehad vroegah. maar die werd Oepie Oenema genoemdquote:Op maandag 14 januari 2013 19:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik las gisteren iets van een meneer die Oene Oenema heette
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
moet haalbaar zijn!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 07:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben ingesneeuwd
Vandaag broeden op een oplossing om een sneeuwschuiver van de scootmobiel te maken ofzo
Jij een muts op?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan zo wel mijn postorder svetlana bontmuts op
Hmm, succes!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 07:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben ingesneeuwd
Vandaag broeden op een oplossing om een sneeuwschuiver van de scootmobiel te maken ofzo
Daquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan zo wel mijn postorder svetlana bontmuts op
Iedereen ijsvrijquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
ERMAGERD ZO VELEN WIT![]()
Eh... Ik durf heul niet naar m'n werk vanmiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |