abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121566790
SHJN SC Databank

:') :') :') ..... :') ... :') .............. :') ... :') :') :') :') ... :')
:') ................. :') ... :') :') ........ :') ................. :') ....... :')
:') :')............ :') ... :') .... :') ... :') .............. :') .......... :')
:') ................. :') ... :') ....... :') . :') ....... :') ......................
:') :') :') ..... :') ... :') ............... :') ... :') :') :') :') ... :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 14 januari 2013 @ 21:34:19 #2
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_121566826
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:32 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

alleen onze taart maak shit was al 30 euro :')
Mja ik vind het vaak wel echt duur hoor, mja het kan gewoon niet anders :') Als student is het wel een beetje jammer dat zo'n dag dan al je extra geld erdoorheen ramt :')
ze is helemaal geen student meer en heeft de meeste getrouwde mensen in haar omgeving van alle mensen die mee gaan :')
Nou ja, ze kijkt maar waar ze dan aan mee wil doen, alleen is bijna alles in Boxtel of Eindhoven dus dan moet ze in d'r eentje reizen denk ik :D
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_121566839
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:34 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

ze is helemaal geen student meer en heeft de meeste getrouwde mensen in haar omgeving van alle mensen die mee gaan :')
Nou ja, ze kijkt maar waar ze dan aan mee wil doen, alleen is bijna alles in Boxtel of Eindhoven dus dan moet ze in d'r eentje reizen denk ik :D
:D
  maandag 14 januari 2013 @ 21:34:46 #4
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_121566856
We gaan wel toffe dingen doen, leuk om te doen voor zusje O+
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 14 januari 2013 @ 21:37:14 #5
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_121567007
Ik moet wel nog een jurk regelen, degene die ik had gezien en besteld was te groot en toen ik wilde ruilen hadden ze ze niet meer :')
pi_121567142
Ik zou ook behoorlijk na moeten denken om meer dan 30 euro uit te geven voor een vrijgezellenfeest. Maar dat is een oude discussie. Ik vind het hele concept vrijgezellenfeest al twijfelachtig, maar dat het als raar wordt gezien dat je niet bereid bent daar even 100 euro voor uit te geven...
I just don't get it. -O-
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  maandag 14 januari 2013 @ 21:41:07 #7
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_121567229
quote:
3s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zou ook behoorlijk na moeten denken om meer dan 30 euro uit te geven voor een vrijgezellenfeest. Maar dat is een oude discussie. Ik vind het hele concept vrijgezellenfeest al twijfelachtig, maar dat het als raar wordt gezien dat je niet bereid bent daar even 100 euro voor uit te geven...
I just don't get it. -O-
prima als zij de keuze maakt om niet de hele dag mee te gaan met alles. Als je tegen trouwen en het concept bent, ook prima, ga je niet mee.
Maar denken dat je een hele dag leuke dingen kunt doen aan de andere kant van Nederland en kunt eten en drinken voor 30 euro is gewoon niet realistisch
pi_121567502
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:41 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

prima als zij de keuze maakt om niet de hele dag mee te gaan met alles. Als je tegen trouwen en her concept bent, ook prima, ga je niet mee.
Maar denken dat je een hele dag leuke dingen kunt doen aan de andere kant van Nederland en kunt eten en drinken voor 30 euro is gewoon niet realistisch
Ik vind een vrijgezellenfeest niet bij het concept van trouwen horen. Het is net als halloween, het is overgewaaid uit Amerika en wordt volgens mij pas sinds een jaar of 10 hier gedaan.
En ik vind het jammer dat de tendens dus tegenwoordig is dat het een hele dag vol met allerlei dingen moet zijn. Gewoon een avondje met een zooi meiden in de kroeg lijkt me gezelliger en dan doe ik mee *O*
En voor zo'n hele dag zou ik inderdaad zeggen "sorry, niet mijn kopje thee, ik heb er het geld niet voor (over).".

Mijn vriendinnen heb ik al duidelijk gemaakt dat mocht ik ooit gaan trouwen, ik absoluut geen vrijgezellenfeest wil, tenzij ze alles (maar dan ook alles) van te voren met mij bespreken :D [/autist]
pi_121567650
quote:
3s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
I just don't get it. -O-
Het kan ook best budget en leuk hoor. We zijn met mijn zus gaan bowlen, eten en daarna gewoon de kroeg in. Duurste van alles was het eten, maar ook dat valt goed budget te houden.

Belangrijkste is toch dat het leuk is. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_121567652
De wikipedia-beschrijving van vrijgezellenfeest _O- _O-

quote:
Een vrijgezellenfeest (Nederland) of vrijgezellenavond (België) is een feest dat door vrienden of familie (broers en zussen) van de bruid of bruidegom (die tot aan het huwelijk als "vrijgezel" beschouwd worden) georganiseerd wordt om afscheid te nemen van het vrijgezellenbestaan voordat de bruid en bruidegom in kwestie in het huwelijk treden. Het feestje voor de bruid wordt doorgaans door een groep vriendinnen van de bruid georganiseerd, het feestje voor de bruidegom door een groep vrienden van de bruidegom.

Het vrijgezellenfeestje is er doorgaans op gericht om de bruid of bruidegom voor paal te zetten. De locatie, de dag, het tijdstip en het antwoord op de vraag ķf er wel een vrijgezellenfeestje gaat komen, dient bij voorkeur tot op het laatste moment geheim te worden gehouden om zo de vrijgezel in kwestie zo veel mogelijk te verrassen. Het is gebruikelijk dat de vrijgezel tijdens het vrijgezellenfeest in een opvallend kledingstuk wordt gehesen, zodat hij of zij duidelijk te herkennen is. In deze hoedanigheid dienen vaak één of meerdere gęnante opdrachten uitgevoerd te worden.

Soms gaan de vrienden zeer ver hierin, tot op of over de grens van wat voor de bruidegom of het koppel toelaatbaar is. Voorbeelden zijn het inhuren van strippers of zelfs prostituees.

Sommige bedrijven zijn volledig ingespeeld op vrijgezellenfeesten en bieden daarom speciale arrangementen aan om de dag tot een succes te maken - hetzij voor de vrijgezel, hetzij voor de overige feestgangers. Zo is er bij sommige paintballverenigingen standaard een konijnenpak voor de vrijgezel aanwezig, zodat de vrijgezel - die geen wapen krijgt - tijdens een potje paintballen door de feestgangers vrolijk opgejaagd kan worden
pi_121567738
Wel fucking blij dat we toen naar dat restaurant gegaan zijn trouwens. Die zijn er nu mee gekapt, dan had ik het gemist. :'(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 14 januari 2013 @ 21:49:10 #12
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_121567742
quote:
3s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:45 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Ik vind een vrijgezellenfeest niet bij het concept van trouwen horen. Het is net als halloween, het is overgewaaid uit Amerika en wordt volgens mij pas sinds een jaar of 10 hier gedaan.
En ik vind het jammer dat de tendens dus tegenwoordig is dat het een hele dag vol met allerlei dingen moet zijn. Gewoon een avondje met een zooi meiden in de kroeg lijkt me gezelliger en dan doe ik mee *O*
En voor zo'n hele dag zou ik inderdaad zeggen "sorry, niet mijn kopje thee, ik heb er het geld niet voor (over).".

Mijn vriendinnen heb ik al duidelijk gemaakt dat mocht ik ooit gaan trouwen, ik absoluut geen vrijgezellenfeest wil, tenzij ze alles (maar dan ook alles) van te voren met mij bespreken :D [/autist]
dat jij dat vind is prima, niemand dwingt je. Als deze meid het geld er niet voor over heeft of er tegen is, is dat ook prima, niemand dwingt iemand.
Mijn zusje vindt het leuk, de mensen die mee gaan vinden het leuk, daar gaat het om.
Avondje kroeg zou ze geen klap aan vinden (ze drinkt niet), dus das ook niet voor iedereen ;)

200 jaar geleden waren trouwjurken nog zwart, alles waait over en heeft trends, so be it.
pi_121567755
Ik vind vrijgezellen wel erg tof!! O+ En voordeel is ook dat je een boel meiden leert kennen ook voor het trouwen. Maar kan me voorstellen dat schaar daar moeite mee heeft _O-

Maar ben kapot, dus duik m'n bed in :W
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  maandag 14 januari 2013 @ 21:50:42 #14
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_121567846
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:49 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind vrijgezellen wel erg tof!! O+ En voordeel is ook dat je een boel meiden leert kennen ook voor het trouwen. Maar kan me voorstellen dat schaar daar moeite mee heeft _O-

Maar ben kapot, dus duik m'n bed in :W
ja verschillende vriendinnengroepen bij elkaar inderdaad :Y

wij doen ook altijd spelletjes enzo, beetje een terugkijk op het leven, dat soort geneuzel :)

Tukse!
  maandag 14 januari 2013 @ 21:51:18 #15
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_121567885
Schaar, WTF

quote:
Voorbeelden zijn het inhuren van strippers of zelfs prostituees.
_O- _O- _O- ben je lekker mee als iemand met een hoer komt aan zetten _O-
  maandag 14 januari 2013 @ 21:52:03 #16
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_121567917
Wij gingen hightea'en en dat was het. Ongeplande feesten waar ik niets over te zeggen heb trekt mijn autistenbrein niet *O*
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_121567933
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:47 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het kan ook best budget en leuk hoor. We zijn met mijn zus gaan bowlen, eten en daarna gewoon de kroeg in. Duurste van alles was het eten, maar ook dat valt goed budget te houden.

Belangrijkste is toch dat het leuk is. *O*
Ja precies, ik hoop dat de vrijgezellen-feesten in mijn omgeving van dat niveau zijn *O*
Gelukkig gaan beide mijn beste vriendinnen dit jaar trouwen waarvan 1 low-budget, dus zal het wel te overzien zijn :')
  maandag 14 januari 2013 @ 21:52:39 #18
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_121567958
maar goed, het verrassende voor mij was dus met name dat je denkt de hele dag alles te kunnen doen voor 30 euro, das echt niet mogelijk :')

dat zijn dezelfde mensen die denken dat je een feestje kunt geven in een afgehuurd cafeetje voor iedereen voor 200 euro ofzo :+ :+
pi_121567985
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:
maar goed, het verrassende voor mij was dus met name dat je denkt de hele dag alles te kunnen doen voor 30 euro, das echt niet mogelijk :')

dat zijn dezelfde mensen die denken dat je een feestje kunt geven in een afgehuurd cafeetje voor iedereen voor 200 euro ofzo :+ :+
Neuh, vandaar m'n TT. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 14 januari 2013 @ 21:53:38 #20
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_121568021
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wij gingen hightea'en en dat was het. Ongeplande feesten waar ik niets over te zeggen heb trekt mijn autistenbrein niet *O*
ik had uiteraard wel ontfutseld wanneer het zou zijn :9

en als je een beetje leuke vrienden en familie hebt snappen ze wel wat je wel en niet leuk vindt :D
feestje moet leuk zijn, niet alleen maar voor paal staan ofzo, das toch niet leuk man.
  maandag 14 januari 2013 @ 21:53:56 #21
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_121568039
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:53 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Neuh, vandaar m'n TT. :P
Ja, nog even hulde daarvoor ^O^
pi_121568068
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:53 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

ik had uiteraard wel ontfutseld wanneer het zou zijn :9

en als je een beetje leuke vrienden en familie hebt snappen ze wel wat je wel en niet leuk vindt :D
feestje moet leuk zijn, niet alleen maar voor paal staan ofzo, das toch niet leuk man.
Daarom bowlen. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 14 januari 2013 @ 21:55:54 #23
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_121568165
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:54 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Daarom bowlen. O+
met mijn vriendinnenclubje deden we altijd op de middelbare uitstapjes als bowlen, dan strand en daarna bij Mac eten _O-

Bowlen is wel cool, zo fout dat het leuk is ^O^
pi_121568224
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:

Ja daar zit wel wat van naīviteit in, truestory.gif

Ik zou dan dus gewoon zeggen "of we doen minder, of ik sla over". En als de rest dit scenario wil, dan zou ik niet meedoen. Even goede vrienden ^O^
  maandag 14 januari 2013 @ 21:56:58 #25
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_121568242
Bij mijn oudste zus (die wilde graag ook moeder en schoonmoeder mee) gingen we kook workshop doen en servies beschilderen. Niet mijn ding, maar wel echt wat voor haar en ze vond het erg tof, gebruikt het servies ook echt, dat is dan wel weer tof :)
pi_121568280
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:55 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

met mijn vriendinnenclubje deden we altijd op de middelbare uitstapjes als bowlen, dan strand en daarna bij Mac eten _O-

Bowlen is wel cool, zo fout dat het leuk is ^O^
Ja, het was nog een gepuzzel wat we gingen doen. :') Zus vindt dingen als klooien met taarten enzo tof, maar een van de meiden die mee ging heeft een glutenallergie. :') Sportief ging 'm ook niet worden, dus dan maar kneuterig. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 14 januari 2013 @ 21:58:10 #27
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_121568326
quote:
3s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:56 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Ja daar zit wel wat van naīviteit in, truestory.gif

Ik zou dan dus gewoon zeggen "of we doen minder, of ik sla over". En als de rest dit scenario wil, dan zou ik niet meedoen. Even goede vrienden ^O^
ja precies, zoiets gaat ze nu ook beslissen. Iedereen heeft een lijstje gekregen met wat wat kost en dan kun je zelf beslissen waar je aan mee doet :)

We gaan o.a. chocolade snuiven, hoe cool is dat :7
pi_121568379
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:58 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

ja precies, zoiets gaat ze nu ook beslissen. Iedereen heeft een lijstje gekregen met wat wat kost en dan kun je zelf beslissen waar je aan mee doet :)

We gaan o.a. chocolade snuiven, hoe cool is dat :7
Hippe sjit. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 14 januari 2013 @ 21:59:04 #29
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_121568390
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ja, het was nog een gepuzzel wat we gingen doen. :') Zus vindt dingen als klooien met taarten enzo tof, maar een van de meiden die mee ging heeft een glutenallergie. :') Sportief ging 'm ook niet worden, dus dan maar kneuterig. O+
helemaal prima ^O^

Ik ging met een vriendin van me een heel parcours doen op een schietbaan, was echt fucking gaaf. We waren de eerste meidenclub die daar kwam zei die vent _O-
  maandag 14 januari 2013 @ 21:59:56 #30
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_121568450
dat was wel schandalig duur en zou ik nooit meer voor dat geld doen trouwens, maar was wel gaaf :D
pi_121568465
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

helemaal prima ^O^

Ik ging met een vriendin van me een heel parcours doen op een schietbaan, was echt fucking gaaf. We waren de eerste meidenclub die daar kwam zei die vent _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_121568486
Ik zit niet in een trouwlustig clubje geloof ik. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 14 januari 2013 @ 22:02:07 #33
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_121568606
Vrijgezellenfeestjes :{

Mijn vrijgezellenfeestje O+

Hammam, bbq op dakterras schoonzus en daarna straallam de kroeg in met de mannen *O*
3!
pi_121568621
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit niet in een trouwlustig clubje geloof ik. :+
Ik ook niet, nog nooit een vrijgezellenfeest meegemaakt _O-
1 keer uitgenodigd, maar toen kon ik niet. Vond ik stiekem heul niet erg O-)
  maandag 14 januari 2013 @ 22:02:23 #35
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_121568637
ik doe alleen niet aan 2e en 3e keer trouwen met alles erop en eraan hoor. 1 keer is prima, maar ga je een jaar later scheiden en dan vlak daarna leuk weer trouwen, dan gaan we niet weer heel dat circus doen :P
  maandag 14 januari 2013 @ 22:03:07 #36
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_121568677
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:02 schreef Incantrix het volgende:
Vrijgezellenfeestjes :{

Mijn vrijgezellenfeestje O+

Hammam, bbq op dakterras schoonzus en daarna straallam de kroeg in met de mannen *O*
ik las "met mannen"

hoe ist met de kleien eskimo? O+
pi_121568694
quote:
3s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:02 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Ik ook niet, nog nooit een vrijgezellenfeest meegemaakt _O-
1 keer uitgenodigd, maar toen kon ik niet. Vond ik stiekem heul niet erg O-)
Eentje, en die heb ik zelf georganiseerd. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 14 januari 2013 @ 22:04:27 #38
95408 Incantrix
pi_121568772
(En ja, voor we de kroeg ingingen taaide 1 vriendin al af wegens teveel gezopen :P we hadden binnen een uur de complete drankvoorraad op (ruim een fles wijn de man) want we hadden dorst na de hammam :'))
3!
pi_121568802
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:04 schreef Incantrix het volgende:
(En ja, voor we de kroeg ingingen taaide 1 vriendin al af wegens teveel gezopen :P we hadden binnen een uur de complete drankvoorraad op (ruim een fles wijn de man) want we hadden dorst na de hammam :'))
O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_121568815
Als vrijgezellenfeest gewoon een SHJN-meet met vele tetten *O*
  maandag 14 januari 2013 @ 22:05:29 #41
95408 Incantrix
pi_121568834
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

ik las "met mannen"

hoe ist met de kleien eskimo? O+
Haha, zo kun je het ook zeggen :D

Die doet het geweldig *O* ze is zo leuk!!
3!
  maandag 14 januari 2013 @ 22:05:47 #42
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_121568859
Ik ben een keer bij een vrijgezellenfeestje geweest en toen ging een van de vriendinnen die ik niet kende (ander vriendinnengroepje) iedereen zitten aanranden. Echt hand in bh en broek en proberen iedereen te zoenen enzo :')
Paar hoeken gegeven en uitgescholden, kansloze sloerie :')
En daarna ging ze berichtjes sturen dat we niks tegen haar vriend mochten zeggen erover omdat die dat niet leuk zou vinden :') :') :') :')
pi_121568875
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben een keer bij een vrijgezellenfeestje geweest en toen ging een van de vriendinnen die ik niet kende (ander vriendinnengroepje) iedereen zitten aanranden. Echt hand in bh en broek en proberen iedereen te zoenen enzo :')
En daarna ging ze berichtjes sturen dat we niks tegen haar vriend mochten zeggen erover omdat die dat niet leuk zou vinden :') :') :') :')
wat :') :') :') :') :')
  maandag 14 januari 2013 @ 22:06:11 #44
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_121568878
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:04 schreef Incantrix het volgende:
_O_
  maandag 14 januari 2013 @ 22:06:39 #45
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_121568905
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:05 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Haha, zo kun je het ook zeggen :D

Die doet het geweldig *O* ze is zo leuk!!
Leuk! Ze heeft ook echt zo'n lief boevengezichtje :D
(in a good way :P )
  maandag 14 januari 2013 @ 22:07:39 #46
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_121568979
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:06 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

wat :') :') :') :') :')
dat was zeer "bijzonder"
vooral omdat zij op de bruiloft uiteindelijk de hele dag klef met haar vent ging lopen doen terwijl ze de week daarvoor nog half in mijn muts liep te graaien en bij een vriend van me serieus zijn lul vast had toen hij niet oplette :')
pi_121568997
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:05 schreef BBQ-kip het volgende:
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_121569000
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:07 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

dat was zeer "bijzonder"
vooral omdat zij op de bruiloft uiteindelijk de hele dag klef met haar vent ging lopen doen terwijl ze de week daarvoor nog half in mijn muts liep te graaien en bij een vriend van me serieus zijn lul vast had toen hij niet oplette :')
Emoslinger plz. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 14 januari 2013 @ 22:08:28 #49
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_121569034
"Dat was niet wat ik ervan verwachtte" zeg maar.... x 200 :') :') :')
  maandag 14 januari 2013 @ 22:10:00 #50
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_121569147
Ik was de enige die nuchter was (Bob) en was het zo zat, ben met die vriend van me weg gegaan en toen zijn we tot 's ochtends vroeg lekker bij hem in de buurt gaan stappen en zuipen.

Echt, zķ kut dat hij niet meer in Nederland woont :(
  maandag 14 januari 2013 @ 22:10:23 #51
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_121569164
Maar goed, doorgaans als je het gewoon leuk aan pakt enzo, zijn vrijgezellenfeesten wel leuk :D
  maandag 14 januari 2013 @ 22:10:30 #52
95408 Incantrix
pi_121569171
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Leuk! Ze heeft ook echt zo'n lief boevengezichtje :D
(in a good way :P )
Is ook O+ ze is echt een meisjesversie van Stef als baby :D

En die graaichick: wtf??? Dronken?

Ik hád velen tetters op mijn vrijgezellenfeest want hammam :Y)
3!
  maandag 14 januari 2013 @ 22:12:19 #53
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_121569268
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:10 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Is ook O+ ze is echt een meisjesversie van Stef als baby :D

En die graaichick: wtf??? Dronken?

Ik hád velen tetters op mijn vrijgezellenfeest want hammam :Y)
Dronken en psychiatrisch en onzeker, die combi :')

Ik had met mijn feestje gezegd dat ik niet alleen verkleed ging rondlopen en toen gingen we allemaal verkleed O+ dat was tof O+
  maandag 14 januari 2013 @ 22:12:46 #54
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_121569285
Ik ga mijn bedje lekker opzoeken, laterzzzzzzzzzzz :*
  maandag 14 januari 2013 @ 22:16:07 #55
95408 Incantrix
pi_121569469
Truste :*

Ik hoefde niet verkleed O+

En ik ga zo ook, zodra den baby uitgedronken is :)
3!
pi_121569492
Trusten kipjon :*
pi_121569852
dafuq :')

pi_121569868
Whut
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_121569939
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
dafuq :')

[ afbeelding ]
:{
pi_121569968
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:23 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

:{
Ja :')
Is van facebookpagina 'kill it before it lays eggs', helaas is het hier te laat :')
pi_121570151
hoeveel moet je dan bestellen p.p.?

http://www.justeat.nl/restaurants-neri-sushi-breda/menu
  maandag 14 januari 2013 @ 22:28:24 #62
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_121570224
quote:
Geen idee maar hun eten is echt lekker :9~ :9
pi_121570237
quote:
hoe bedoel je? je kunt toch gewoon in winkelmandje gooien? en als je boven 30 eu zit gratis bezorgen

edit: fout gelezen, voor 30 euro in mandje mikken en anders bezorgen ze niet

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2013 22:29:16 ]
pi_121570278
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:28 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

hoe bedoel je? je kunt toch gewoon in winkelmandje gooien? en als je boven 30 eu zit gratis bezorgen
Ja hoeveel eet je dat, ik heb t toch nooit op _O-
pi_121570320
o lol 30 euro, kunnen we beter onbeperkt gaan eten :')
pi_121570347
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:29 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ja hoeveel eet je dat, ik heb t toch nooit op _O-
ah zo! voor 30 eu zit je wel vol hoor! Meestal als wij met 2 personen bestellen zitten wij ook iets rond de 30 euro.

maar als je het voor het eerst gaat eten zou k toch naar een restaurant gaan
pi_121570372
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
o lol 30 euro, kunnen we beter onbeperkt gaan eten :')
30 euro bij elkaar he, onbeperkt eten is 25eu pp ongeveer meestal

maar eerste keer eten in restaurant doen ja :Y
pi_121570398
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:30 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

30 euro bij elkaar he, onbeperkt eten is 25eu pp ongeveer meestal

maar eerste keer eten in restaurant doen ja :Y
ja i know, maar ik vind 30 euro voor bezorgen beetje veul :')
  maandag 14 januari 2013 @ 22:34:56 #69
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_121570632
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:31 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

ja i know, maar ik vind 30 euro voor bezorgen beetje veul :')
Is ook maar ze zijn wel erg goed :9
pi_121570634
Sumo vs Ume :')
pi_121570746
wil ik wel zovelen geld uitgeven? ik heb zoiets van ERMAHGERD NU SUSHI bui :')
pi_121570822
Ik zit alleen hiermee :')
quote:
Restanten als gevolg van verspilling worden extra in rekening gebracht: ¤ 1,00 per Sushi en ¤ 2,00 per warm gerecht.
pi_121571003
we gaanw el onbeperkt spareribs eten voor 8.50 :')
pi_121571040
of steak day bij walkabout _O-
pi_121571058
Spees O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_121571081
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Spees O+
brumw il niet sushi eten want duur en hij weet nu al dat ie de helft niet lust einz
pi_121571116
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:42 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

brumw il niet sushi eten want duur en hij weet nu al dat ie de helft niet lust einz
Wel verstandig dan. Gewoon met iemand anders sushi proberen dan. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_121571143
ķf we eten normaal voor goedkoop :') nog beteren idee
pi_121571234
Doet me eraan denken, over een maandje oid kan ik ook eens koken ipv Joop. :') (Geen zin om nu nog met elektrisch koken om te leren gaan. :+)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_121571316
IK WIL SUSHI :'(
pi_121571332
bij shabushabu in r'dam want hipster
pi_121571336
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK WIL SUSHI :'(
NU LUKT DAT TOCH NIET
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_121571382
wel of niet spareribs gaan eten, hmz :')
pi_121571436
kook wel, scheelt minstens de helft einz
pi_121571472
NU HEB IK HONGER
pi_121571497
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
NU HEB IK HONGER
Awwww.

Ik niet, net volle yoghurt op. Burp.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_121571539
zal ik pizza bestellen :')
pi_121571557
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
zal ik pizza bestellen :')
+1.2 kg.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_121571579
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:50 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

+1.2 kg.
DAT WAS OMDAT HET AVOND WAS :(
pi_121571587
eat everything :')
pi_121571605
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:50 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

DAT WAS OMDAT HET AVOND WAS :(
Neem dan wat gezonders. :{w
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_121571613
quote:
Pizza milano
champigons, uien ,tonijn en verse knoflook
:9~
pi_121571640
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:50 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Neem dan wat gezonders. :{w
We hebben niet eens brood, fml :') wel chips
MAAR HET IS KOUD EN IK WIL IETS WARMS :'(
pi_121571657
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:51 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

We hebben niet eens brood, fml :') wel chips
MAAR HET IS KOUD EN IK WIL IETS WARMS :'(
Neem een bak thee en ga pitten dan!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_121571668
Is in ieder geval warm. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_121571757
OLIJVENTAPENADE :r
pi_121571770
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
OLIJVENTAPENADE :r
LAAT HET ETEN MET RUST
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_121571839
Vrijgezellenfeestjes! O+

Mijn broer heeft er één georganiseerd waarbij ze gingen apenkooien. Maar dan dus dat elke keer als je af was je een shotje moest doen. Was schijnbaar ook goed vermaak, en alleen maar de kosten van de drank + zaalhuur. Daarnaast wel nog eten en stappen natuurlijk, maar dus geen dure 'extra' activiteit.
pi_121571978
Ik voorspel weinig bestellen in mijn toekomst. Doen het hier sowieso al amper, maar vega is er helemaal geen drol te bestellen hier. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_121571979
ik wil iets hartigs maar er is niks fml ;(
pi_121572003
quote:
Turkse pizza döner
met döner kebab, gehakt, sla, uien, komkommer, tomaten en saus naar keuze
:'(
  maandag 14 januari 2013 @ 22:58:03 #102
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121572011
KLIK HET WEG SPEES
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_121572072
izza met ijs actie
alle pizza's 29 cm met vers Italiaanse ijs (250 gram)
pi_121572131
maar ikj hoef heul geen ijs :')
  maandag 14 januari 2013 @ 23:00:22 #105
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121572148
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
maar ikj hoef heul geen ijs :')
WAAROM WIL JE ME NIET? :'( :'(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_121572154
Pizza actie
alle pizza's 29 cm met friet en cola

BETER
pi_121572191
FRIET :'(
pi_121572231
ik tegen brum: als je het bestel eet je het dan op?
brum: je moet niet bestellen.
ik: maar als ik bestel
brum: je moet niet bestellen.
ik: jaaa maar als ik het bestel zou je het dan wel opeten.
brum: misschieeeenn

:')
  maandag 14 januari 2013 @ 23:02:37 #109
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_121572279
+50 kilo in 350 dagen O+
pi_121572281
KUT ZW ZIJN NET 2MIN DICHT FML
  maandag 14 januari 2013 @ 23:02:54 #111
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121572292
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
+50 kilo in 350 dagen O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 14 januari 2013 @ 23:03:20 #112
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121572310
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
KUT ZW ZIJN NET 2MIN DICHT FML
Onbewuste zelfbescherming. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_121572319
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:03 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Onbewuste zelfbescherming. O+
/KLIKT ANDERE TENT
pi_121572376
GODVER :')
  maandag 14 januari 2013 @ 23:04:27 #115
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121572390
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_121572490
errmahgerd die ene waar we asltijd heen gaan is tot 03.00 open elke dag
  maandag 14 januari 2013 @ 23:06:52 #117
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_121572517
Ga neuken spees! Is ook warm en daar val je van af. win-win *O*
pi_121572562
ik mag geen eten meer opzoeken ;(
pi_121572579
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik voorspel weinig bestellen in mijn toekomst. Doen het hier sowieso al amper, maar vega is er helemaal geen drol te bestellen hier. O+
Is Joop vega?
(en daar bedoel ik mee vegetariër, voordat Skjoe me komt pakken op m'n woorden }:| O+ )
  maandag 14 januari 2013 @ 23:08:22 #120
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121572597
quote:
3s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:08 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Is Joop vega?
(en daar bedoel ik mee vegetariër, voordat Skjoe me komt pakken op m'n woorden }:| O+ )
:Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_121572618
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:08 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

:Y
Ermagerd een lotgenoot O+ O+ O+
pi_121572629
pi_121572637
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ga neuken spees! Is ook warm en daar val je van af. win-win *O*
Zegt zij die net zelfgebakken koekjes op d'r feestboek gooit O+
pi_121572659
quote:

[..]

Ja. Nou heb ik zin in koekjes. :')

Pizza heb ik al op. :9
pi_121572660
  maandag 14 januari 2013 @ 23:09:32 #126
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121572661
quote:

[..]

Ermagerd een lotgenoot O+ O+ O+
Wel wennen moe'k zeggen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_121572665
  maandag 14 januari 2013 @ 23:09:44 #128
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_121572670
quote:

[..]

Die zijn voor de kinders morgen *O*
Ik ben 1 ons afgevallen afgelopen week jongeh. Resist all the foodz, I must 8-)
  maandag 14 januari 2013 @ 23:09:51 #129
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121572676
quote:

[..]

Ik krijg meer trek van die koekjes dan van die meuk van Spees. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 14 januari 2013 @ 23:10:11 #130
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_121572703
quote:
pizza smegma :9~
pi_121572746
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:09 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Wel wennen moe'k zeggen. :')
Er valt best aardig vega te bestellen hoor, staat altijd wel een vega-pizza op de lijst :P. Je vind vanzelf de plekken wel. O en je moet niet uit meer dan 2 dingen willen kiezen _O-
En jij bent toch ook zo van Vleesch moet? :')
Fred wil altijd velen vleesch, anders vindt hij het geen complete maaltijd. Dat maakt bestellen nog wel eens een uitdaging :')
  maandag 14 januari 2013 @ 23:13:00 #132
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121572858
quote:
3s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:10 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Er valt best aardig vega te bestellen hoor, staat altijd wel een vega-pizza op de lijst :P. Je vind vanzelf de plekken wel. O en je moet niet uit meer dan 2 dingen willen kiezen _O-
En jij bent toch ook zo van Vleesch moet? :')
Fred wil altijd velen vleesch, anders vindt hij het geen complete maaltijd. Dat maakt bestellen nog wel eens een uitdaging :')
Oh, nee, moeten zeker niet. Gewend zijn wel, maar dat komt door m'n pa. :P

En ik vrees dat je Alkmaar overschat. Valt soberzo bar weinig te bestellen, eigenlijk vooral shoarma en pizza-tenten. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_121572918
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:13 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Oh, nee, moeten zeker niet. Gewend zijn wel, maar dat komt door m'n pa. :P

En ik vrees dat je Alkmaar overschat. Valt soberzo bar weinig te bestellen, eigenlijk vooral shoarma en pizza-tenten. :')
Ja maar pizza O+ O+ O+ O+ O+
En fallafel O+ O+ O+ O+ O+
pi_121572930
eet jij wel vis schaar? en joop?
  maandag 14 januari 2013 @ 23:14:49 #135
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121572957
Wel een goeien tent gevonden om te eten met velen vega-opties. :9 (En ook velen vleesch, want nomnom)

Duurde best lang voordat 'ie wat gekozen had. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_121572964
ik dacht namelijk altijd dat mensen vegetarisch waren als ze geen vlees aten maar wel vis, maar dat heet blijkbaar hypocriet einz.
  maandag 14 januari 2013 @ 23:15:03 #137
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121572973
Geen visch bij mijn weten.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_121572994
mijn tante is namelijk 'vegetarisch' maar die eet wel vis :')
  maandag 14 januari 2013 @ 23:16:09 #139
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121573041
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
mijn tante is namelijk 'vegetarisch' maar die eet wel vis :')
Die hebben officieel toch een ander naampje? Ik ken er wel een paar die wel vis eten, maar zichzelf vegetarier noemen omdat makkelijker.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_121573068
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
eet jij wel vis schaar? en joop?
Ik eet niks dat een moeder heeft :D

quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik dacht namelijk altijd dat mensen vegetarisch waren als ze geen vlees aten maar wel vis, maar dat heet blijkbaar hypocriet einz.
Neen, dat heet een keuze maken :').
Zoals ik er voor kies om wel gelatine en stremsel te eten en leren schoenen te dragen.
pi_121573102
quote:
3s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:16 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Ik eet niks dat een moeder heeft :D

[..]

Neen, dat heet een keuze maken :').
Zoals ik er voor kies om wel gelatine en stremsel te eten en leren schoenen te dragen.
Maar een vis is ook vlees endezo, en is ook een beest.
Jij gebruikt restproducten die ontstaan bij het slachtproces :P
pi_121573121
Er zijn veel mensen die geloven dat ze tekorten krijgen als ze geen beesten eten, die dus daarom wel vis blijven eten.
  maandag 14 januari 2013 @ 23:18:54 #143
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121573199
Ik vind vlees gewoon wel makkelijk, zit al aan de ijzerpillen als ik het wél eet, ik wil niet weten hoeveel ik moet compenseren als ik geen vlees eet. :')

En omnom, dus no way dat ik compleet vega ga. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 14 januari 2013 @ 23:19:16 #144
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_121573224
Vis is ook niet altijd even fris om te eten volgens mij. Ik zou gaan voor evenwichtige voeding en voor de zekerheid een multivitamine geloof ik :)
  maandag 14 januari 2013 @ 23:19:34 #145
149959 SQ
snelle trees
pi_121573246
quote:

[..]

Is Joop vega?
O+
disclaimer
pi_121573257
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:17 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Maar een vis is ook vlees endezo, en is ook een beest.
Jij gebruikt restproducten die ontstaan bij het slachtproces :P
Ja, dan zijn er weer mensen die roepen dat het geen restproducten zijn, het zijn altijd gezellige discussies _O-
Ik eet gelatine en stremsel omdat ik al een slechte zuivel-eter ben en het moet wel leefbaar blijven.
En leer voor schoenen draag ik omdat er weinig betaalbare alternatieven voor zijn. Een leren tas wil ik dan weer niet :)

Bedenk me net dat Fred een leren bank wil, dat gaat ook tegen m'n principes eigenlijk ;(
Maar anders wil hij de kat niet in huis, dus ik red het leven van m'n kat :+ . Nee? :')
pi_121573265
Waarom mag je geen vega zeggen van skjoe?
pi_121573288
quote:
3s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:19 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Ja, dan zijn er weer mensen die roepen dat het geen restproducten zijn, het zijn altijd gezellige discussies _O-
Ik eet gelatine en stremsel omdat ik al een slechte zuivel-eter ben en het moet wel leefbaar blijven.
En leer voor schoenen draag ik omdat er weinig betaalbare alternatieven voor zijn. Een leren tas wil ik dan weer niet :)

Bedenk me net dat Fred een leren bank wil, dat gaat ook tegen m'n principes eigenlijk ;(
Maar anders wil hij de kat niet in huis, dus ik red het leven van m'n kat :+ . Nee? :')
_O-
pi_121573306
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Je mag wel vega zeggen, maar je mag niet zeggen dat je vegetarisch bent :D
Een product is vegetarisch, een mens kan niet vegetarisch zijn O+
  maandag 14 januari 2013 @ 23:20:40 #150
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121573322
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vegetarisch zijn is wat anders dan vegetarier zijn. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_121573333
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:19 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

O+
KUSJEKROEL EINZ GENIET O+
  maandag 14 januari 2013 @ 23:21:09 #152
149959 SQ
snelle trees
pi_121573355
quote:
3s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:20 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Je mag wel vega zeggen, maar je mag niet zeggen dat je vegetarisch bent :D
Een product is vegetarisch, een mens kan niet vegetarisch zijn O+
deze.
disclaimer
pi_121573359
IK BEN VEGETARISCH EINZ EINZ EINZ
pi_121573372
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK BEN VEGETARISCH EINZ EINZ EINZ
Dat klopt op vele fronten niet :D :D :D
  maandag 14 januari 2013 @ 23:21:45 #155
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121573390
Ik ben vegetatief. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_121573404
IK EET VELEN VLEESCH EN PIEMELS
  maandag 14 januari 2013 @ 23:22:13 #157
149959 SQ
snelle trees
pi_121573407
Spees is vegetarisch. Zo'n paddestoel die je beter niet kan eten ofzo.
disclaimer
pi_121573425
SCHAAR MAG NIET PIEMELZUIGEN EINZ EN SPERMA ETEN WANT FRED HEEFT EEN MOEDER EINZ
pi_121573440
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
En toch zou ik haar niet eten :N
pi_121573454
quote:
Dan ga je hallucineren :Y
  maandag 14 januari 2013 @ 23:22:49 #161
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121573463
quote:
Dat moet wel een rare trip zijn.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_121573470
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
SCHAAR MAG NIET PIEMELZUIGEN EINZ EN SPERMA ETEN WANT FRED HEEFT EEN MOEDER EINZ
Ik vreet hem niet op en dat sperma heeft heul geen moeder :{w
pi_121573482
fobotijd wel :')
  maandag 14 januari 2013 @ 23:23:14 #164
149959 SQ
snelle trees
pi_121573496
quote:
3s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:22 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

En toch zou ik haar niet eten :N
wat laf.
disclaimer
pi_121573514
quote:
3s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:22 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Ik vreet hem niet op en dat sperma heeft heul geen moeder :{w
wel sperma is het kind van fred, dus is hij de 'moeder'. Of 'het moederschip'.
pi_121573546
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:23 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

wel sperma is het kind van fred, dus is hij de 'moeder'. Of 'het moederschip'.
Is this your version of sexy talk? -O- -O-
  maandag 14 januari 2013 @ 23:24:20 #167
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_121573565
sperma is geen kind anders was afberen massamoord :P
pi_121573568
quote:
3s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:24 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Is this your version of sexy talk? -O- -O-
:D :D :D :D
  maandag 14 januari 2013 @ 23:24:26 #169
149959 SQ
snelle trees
pi_121573572
Maar ik ga slapen :') doei popjes!
disclaimer
pi_121573573
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:23 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

wat laf.
Niet alles is uit principe. Sommige dingen lijken me gewoon niet lekker :+
pi_121573582
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Daarom doet bambi het niet :Y
  maandag 14 januari 2013 @ 23:24:55 #172
149959 SQ
snelle trees
pi_121573600
quote:
volgens de katholieken wel ;(
disclaimer
pi_121573617
quote:
En condooms kindermishandeling? Vrijheidsontneming?
  maandag 14 januari 2013 @ 23:25:45 #174
149959 SQ
snelle trees
pi_121573645
quote:
3s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:24 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Niet alles is uit principe. Sommige dingen lijken me gewoon niet lekker :+
misschien geeft likken ook al een trippend effect. Net als bij gekleurde kikkers?
disclaimer
pi_121573666
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:25 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

misschien geeft likken ook al een trippend effect. Net als bij gekleurde kikkers?
Dat is wel het uitproberen waard :Y
pi_121573671
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:56 schreef coban het volgende:
ik dacht dat ik druk was maar bij space heb ik altijd het gevoel dat het een pingpongbal is die nooit stopt
goeden quote wel :')
  maandag 14 januari 2013 @ 23:26:05 #177
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121573672
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:25 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Intrigerend.

Oh SPEEEEEEES
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 14 januari 2013 @ 23:26:08 #178
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_121573676
quote:
3s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:25 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

En condooms kindermishandeling? Vrijheidsontneming?
Kidnapping :Y
  maandag 14 januari 2013 @ 23:26:40 #179
149959 SQ
snelle trees
pi_121573697
quote:
3s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:26 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Dat is wel het uitproberen waard :Y
zeker!
disclaimer
  maandag 14 januari 2013 @ 23:27:12 #180
149959 SQ
snelle trees
pi_121573728
Menstruatie is ook moord.
disclaimer
pi_121573738
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

zeker!
Dan moeten jullie haar even ontvoeren uit Brabo-land voor de meet :Y
  maandag 14 januari 2013 @ 23:27:37 #182
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121573755
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:27 schreef Stormqueen het volgende:
Oeh, deze week weer moorden. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_121573770
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:27 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Oeh, deze week weer moorden. O+
_O-
pi_121573781
FUUU SUSHI MENUKAART
  maandag 14 januari 2013 @ 23:28:29 #185
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_121573813
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:24 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Daarom doet bambi het niet :Y
ik moest lachen :')
it's the map in my mind that sends me on my way.
  maandag 14 januari 2013 @ 23:29:02 #186
149959 SQ
snelle trees
pi_121573838
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
FUUU SUSHI MENUKAART
ga gewoon slapen!
disclaimer
  maandag 14 januari 2013 @ 23:29:09 #187
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_121573843
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
FUUU SUSHI MENUKAART
je lust niet eens sushi :')
pi_121573854
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:29 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Maar eten :')
pi_121573858
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:27 schreef Stormqueen het volgende:
Dus feitelijk voorkom je moord met een spiraal of de prikpil. Of de gewone pil doorslikken :Y
pi_121573875
quote:
3s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:29 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Dus feitelijk voorkom je moord met een spiraal of de prikpil. Of de gewone pil doorslikken :Y
neinz je stelt de moord uit :Y
  maandag 14 januari 2013 @ 23:29:47 #191
149959 SQ
snelle trees
pi_121573882
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:29 schreef Diconnected het volgende:

[..]

ermahgerd :')
disclaimer
pi_121573907
IK HEB NOG NOOIT SUSHI OP DUS IK WEET NIET EENS OF IK HET LUST DUSI K WILDE MORGEN MET BRUM MAAR HIJ WIL NIET
  maandag 14 januari 2013 @ 23:30:29 #193
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_121573921
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:29 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Maar eten :')
drink een glas water of neem iets van tomaat/komkommer/appel/oid
  maandag 14 januari 2013 @ 23:30:43 #194
149959 SQ
snelle trees
pi_121573933
quote:
3s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:29 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

je weet wat een spiraal feitelijk doet he? :') ( de klassieke variant dan)
disclaimer
pi_121573937
Spees, gezien het tempo waarin je nu gaat heb je genoeg energie en heb je geen eten nodig :')
  maandag 14 januari 2013 @ 23:30:48 #196
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_121573938
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ermahgerd :')
ja :')
pi_121573942
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:30 schreef Diconnected het volgende:

[..]

we hebben niks want breda en pas na sluit hier gekomen :')
  maandag 14 januari 2013 @ 23:31:05 #198
149959 SQ
snelle trees
pi_121573955
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:30 schreef Diconnected het volgende:

[..]

of GA SLAPEN
disclaimer
pi_121573961
maar bij de sushi hebben ze ook anderen eten ;(
pi_121573967
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:30 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

je weet wat een spiraal feitelijk doet he? :') ( de klassieke variant dan)
Ik heb het over mirena, dan wordt je weinig/niet ongesteld :6

Die oude variant is best wel bruut :')
pi_121573971
quote:
3s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Spees, gezien het tempo waarin je nu gaat heb je genoeg energie en heb je geen eten nodig :')
  maandag 14 januari 2013 @ 23:31:45 #202
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_121573994
Laat je vent zn lul in je mond stoppen dan heb je wat te doen *O*
  maandag 14 januari 2013 @ 23:31:50 #203
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_121573999
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK HEB NOG NOOIT SUSHI OP DUS IK WEET NIET EENS OF IK HET LUST DUSI K WILDE MORGEN MET BRUM MAAR HIJ WIL NIET
dude en als wij sushi willen eten met z'n allen dan loop je altijd te miepen en nu wil je het wel met brum eten :{w
pi_121574009
Ik probeer me voor te stellen hoe het nu voor Brum is met een stuiterende Spees door z'n kamer. Wij kunnen het scherm tenminste nog wegklikken als we het zat zijn :')
  maandag 14 januari 2013 @ 23:32:08 #205
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121574014
quote:
16s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:31 schreef Diconnected het volgende:

[..]

dude en als wij sushi willen eten met z'n allen dan loop je altijd te miepen en nu wil je het wel met brum eten :{w
Goeien. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_121574018
quote:
16s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:31 schreef Diconnected het volgende:

[..]

ja ik had honger en nu wil ik het proberen :')
  maandag 14 januari 2013 @ 23:32:12 #207
149959 SQ
snelle trees
pi_121574021
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Laat je vent zn lul in je mond stoppen dan heb je wat te doen *O*
gnork :')
disclaimer
  maandag 14 januari 2013 @ 23:32:33 #208
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_121574038
vitamine Z ftw :P
  maandag 14 januari 2013 @ 23:32:33 #209
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_121574040
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
maar bij de sushi hebben ze ook anderen eten ;(
godsamme dat proberen melz en ik je al enige tijd duidelijk te maken :')
pi_121574061
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:32 schreef Diconnected het volgende:

[..]

OKE WE GAAN SUSHI ETEN
pi_121574065
Taart vindt sex de oplossing voor alles O+ O+

Hoe blijf je zo slank?
- Heul de dag neuken, geen tijd om te eten *O* *O* *O*
pi_121574074
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:32 schreef Diconnected het volgende:

[..]

_O- _O-
  maandag 14 januari 2013 @ 23:33:11 #213
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_121574079
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:32 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

ja ik had honger en nu wil ik het proberen :')
ik vind de optie 'sabbelen op brum z'n penor' ook wel goed eigenlijk. :Y
  maandag 14 januari 2013 @ 23:33:15 #214
149959 SQ
snelle trees
pi_121574087
quote:
3s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik probeer me voor te stellen hoe het nu voor Brum is met een stuiterende Spees door z'n kamer. Wij kunnen het scherm tenminste nog wegklikken als we het zat zijn :')
Spees zit heel stil met dr iPad op schoot over het scherm te swipen gok ik :P
disclaimer
pi_121574091
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:33 schreef Diconnected het volgende:

[..]

ik vind de optie 'sabbelen op brum z'n penor' ook wel goed eigenlijk. :Y
JA DAT MAG IK ZO WEL DOEN GRGR
  maandag 14 januari 2013 @ 23:33:40 #216
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_121574107
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:32 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

OKE WE GAAN SUSHI ETEN
QUOTE VOOR HET NAGESLACHT
pi_121574110
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:33 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Spees zit heel stil met dr iPad op schoot over het scherm te swipen gok ik :P
nee ik zit aan de laptop en te gnorken terwijl hij op de bank tv kijkt
  maandag 14 januari 2013 @ 23:33:48 #218
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121574118
quote:

Hoe blijf je zo slank?
Goeden oplossing *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_121574145
Slaaptijd. :Y Daaag!
pi_121574158
fuu geen pyjama met lange mouwen meegenomen fml :')
  maandag 14 januari 2013 @ 23:34:45 #221
149959 SQ
snelle trees
pi_121574168
Sushi :9
Sashimi O+
disclaimer
  maandag 14 januari 2013 @ 23:34:58 #222
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_121574181
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:33 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

nee ik zit aan de laptop en te gnorken terwijl hij op de bank tv kijkt
met zo'n hoofd van 'U SERIOUS' :')
pi_121574185
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:33 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Goeden oplossing *O*
Zelf bovenop, verbrand je nog calorieën ook *O* *O*
pi_121574189
voor sashimi moet je overal bijbetalen :{w
  maandag 14 januari 2013 @ 23:35:11 #225
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_121574194
quote:

Hoe blijf je zo slank?
Sex ís de oplossing voor alles!

Stoppen met roken? Zuig aan een pen0r
Honger? Kluif op z`n stok
Stress? Neuk het van je af *O*
pi_121574207
quote:
3s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:35 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Zelf bovenop, verbrand je nog calorieën ook *O* *O*
Of velen orgasmes, werkt ook *O*
  maandag 14 januari 2013 @ 23:35:52 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_121574230
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
voor sashimi moet je overal bijbetalen :{w
logisch, vis is duurder dan rijst.
disclaimer
  maandag 14 januari 2013 @ 23:36:38 #228
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121574280
quote:
3s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:35 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Of velen orgasmes, werkt ook *O*
Wat zal een combinatie dan wel niet voor effect hebben. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 14 januari 2013 @ 23:36:45 #229
149959 SQ
snelle trees
pi_121574286
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Sex ís de oplossing voor alles!

Stoppen met roken? Zuig aan een pen0r
Honger? Kluif op z`n stok
Stress? Neuk het van je af *O*
kluif op zn stok, de morantiek O+
disclaimer
  maandag 14 januari 2013 @ 23:37:19 #230
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_121574312
Bij seks is geen plek voor morantiek hoor :{w
  maandag 14 januari 2013 @ 23:37:31 #231
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_121574324
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:36 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Wat zal een combinatie dan wel niet voor effect hebben. :9
Ehrmahgerdd
  maandag 14 januari 2013 @ 23:38:35 #232
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121574389
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:37 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Ehrmahgerdd
DE OPTIES
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 14 januari 2013 @ 23:39:20 #233
149959 SQ
snelle trees
pi_121574433
Ik orgasmeer zelden tijdens de daad :{
disclaimer
pi_121574440
Dat dat nou nooit in een dieetboek is verschenen :D
pi_121574462
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ik orgasmeer zelden tijdens de daad :{
Er voor of erna zal ook wel effectief zijn toch? -O-
  maandag 14 januari 2013 @ 23:39:53 #236
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_121574466
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:38 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

DE OPTIES
:D :D :D :D
  maandag 14 januari 2013 @ 23:40:13 #237
149959 SQ
snelle trees
pi_121574481
quote:
3s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:39 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Er voor of erna zal ook wel effectief zijn toch? -O-
ja?
disclaimer
pi_121574504
Dieetboek Hoofdstuk 1
Heb je honger? Bezorg jezelf een orgasme

Hoofdstuk 2
Workout nodig? Neuqen! Wel bovenop. Kan eventueel gecombineerd worden met hoofdstuk 1

Volg dit trouw en de kilo's vliegen er vanaf *O*
  maandag 14 januari 2013 @ 23:41:06 #239
149959 SQ
snelle trees
pi_121574529
Dan ga ik toch wat vaker met iPad en pocket rocket op bed liggen :D masturbeer je slank!!
disclaimer
pi_121574552
Als je moe bent mag doggystyle ook als workout, maar dan wel echt die reet omhoog houden en armen gestrekt. Benen in de nek kan als afsluiter van de workout, rekken en strekken :Y
  maandag 14 januari 2013 @ 23:43:00 #241
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_121574616
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:41 schreef Stormqueen het volgende:
Dan ga ik toch wat vaker met iPad en pocket rocket op bed liggen :D masturbeer je slank!!
en dan velen revieuws schrijven!!
  maandag 14 januari 2013 @ 23:43:05 #242
149959 SQ
snelle trees
pi_121574624
quote:
3s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als je moe bent mag doggystyle ook als workout, maar dan wel echt die reet omhoog houden en armen gestrekt. Benen in de nek kan als afsluiter van de workout, rekken en strekken :Y
gehurkt bovenop geeft het beste effect!
disclaimer
  maandag 14 januari 2013 @ 23:44:07 #243
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121574671
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:43 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dan slaan m'n knieën op slot. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_121574691
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:43 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Wel onhandig als je geen ritmegevoel hebt -O- *spreekt uit ervaring :+ *
  maandag 14 januari 2013 @ 23:44:29 #245
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_121574692
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:44 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Wil je nou slank worden of niet? :{w
  maandag 14 januari 2013 @ 23:44:38 #246
149959 SQ
snelle trees
pi_121574697
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:44 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

gammel konijn!
disclaimer
  maandag 14 januari 2013 @ 23:44:58 #247
149959 SQ
snelle trees
pi_121574712
quote:
3s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:44 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

ja, klopt :')
disclaimer
  maandag 14 januari 2013 @ 23:44:59 #248
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121574714
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

gammel konijn!
Daar kan ik ook niets aan doen. :'(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 14 januari 2013 @ 23:45:09 #249
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_121574724
quote:
3s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:44 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

muziek aanzetten helpt.
Rotterdam terror corps ofzo :P
  maandag 14 januari 2013 @ 23:45:40 #250
149959 SQ
snelle trees
pi_121574754
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

muziek aanzetten helpt.
poing :')
disclaimer
pi_121574795
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

muziek aanzetten helpt.
Hallo, ik kan niet eens in de maat klappen, dan gaat muziek ook niet helpen :+
  maandag 14 januari 2013 @ 23:46:31 #252
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_121574807
ik zal nooit slank worden met seks, gezien mijn knieën en de mogelijkheden daarvan :')
  maandag 14 januari 2013 @ 23:46:37 #253
149959 SQ
snelle trees
pi_121574813
Okee nu echt slapen. Doei!
disclaimer
  maandag 14 januari 2013 @ 23:46:37 #254
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_121574814
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:45 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

poing :')
Eens geprobeerd..ging 4 seconden goed ofzo :')
  maandag 14 januari 2013 @ 23:47:13 #255
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121574853
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Eens geprobeerd..ging 4 seconden goed ofzo :')
:') :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 14 januari 2013 @ 23:58:10 #256
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121575389
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
fuu geen pyjama met lange mouwen meegenomen fml :')
Slaap jij niet nakend met een handdoek tussen je benen dan? -O-
吴 曼 迪
  maandag 14 januari 2013 @ 23:59:12 #257
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_121575445
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:58 schreef megamandy het volgende:

[..]

Slaap jij niet nakend met een handdoek tussen je benen dan? -O-
  dinsdag 15 januari 2013 @ 00:01:44 #258
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_121575551
ik heb vd week met sokken, lange broek, shirt met lange mouwen en trui geslapen, zo koud had ik het :')
pi_121575591
Elektrische deken ftw ^O^

Hoe minder kleren je aan hebt, hoe warmer je het hebt :D

En indien niet aanwezig: Vent met een interne kachel van heb ik jou daar. Ook zeer effectief. Kan wel herrie maken als je je koude poten er tegenaan zet O+
  dinsdag 15 januari 2013 @ 00:03:07 #260
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_121575604
flanellen pyjama, sokken en m`n modderkussen. En dan og koud hebben in bed :')
  dinsdag 15 januari 2013 @ 00:03:57 #261
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_121575646
Ik durf geen elektrische deken meer sinds die van m`n zusje in de fik vloog terwijl ze in bed lag :{
  dinsdag 15 januari 2013 @ 00:04:17 #262
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121575661
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 00:02 schreef Nagelschaartje het volgende:

En indien niet aanwezig: Vent met een interne kachel van heb ik jou daar. Ook zeer effectief. Kan wel herrie maken als je je koude poten er tegenaan zet O+
Ja, meh. Ik ben dus de kachel, niet hij. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 15 januari 2013 @ 00:04:24 #263
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_121575666
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 00:02 schreef Nagelschaartje het volgende:

Ja ik moet nog steeds een elektrisch deken hebben, koukleum die ik ben :+
En mijn vent is vaak kouder dan mij 's avonds dus werkt ook niet :')
  dinsdag 15 januari 2013 @ 00:04:45 #264
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_121575677
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 00:04 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ja, meh. Ik ben dus de kachel, niet hij. :')
zeker ook een meneer met minder vetjes dan jou? :')
  dinsdag 15 januari 2013 @ 00:04:58 #265
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121575683
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 00:04 schreef Diconnected het volgende:

[..]

zeker ook een meneer met minder vetjes dan jou? :')
Jep. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 15 januari 2013 @ 00:05:23 #266
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121575703
Ook niet heel vreemd, hij fietst dagelijks een uur en (in principe) twee keer in de week sporten. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_121575731
Dat hij zo vast in bed gaat liggen en ik nog even de hont ga uitlaten. En dat ik dan zo in bed kruip en dan bovenop hem liggen en hij van "DAAAAAAAAAAAAAAAA GA VAN ME AF KOUD EINZ"
O+ O+ O+ O+ O+ O+
Maakt niet uit hoe vaak je het doet, blijft leuk O+
  dinsdag 15 januari 2013 @ 00:06:20 #268
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121575744
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 00:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat hij zo vast in bed gaat liggen en ik nog even de hont ga uitlaten. En dat ik dan zo in bed kruip en dan bovenop hem liggen en hij van "DAAAAAAAAAAAAAAAA GA VAN ME AF KOUD EINZ"
O+ O+ O+ O+ O+ O+
Maakt niet uit hoe vaak je het doet, blijft leuk O+
DAT KAN IK NIET. :'(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 15 januari 2013 @ 00:06:23 #269
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_121575746
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 00:04 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Jep. :')
mwehehehe :') en dan komt ie met zijn koude poten tegen jouw benen aan terwijl je het koud hebt en dan AAAAH :')
pi_121575788
Slaapjenstijd :9
pi_121575789
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 00:06 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

DAT KAN IK NIET. :'(
Koop een hont ^O^
Als je buiten bent geweest terwijl hij al een tijdje ligt op te warmen is het zeker wel effectief :D :D
  dinsdag 15 januari 2013 @ 00:07:36 #272
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121575800
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 00:06 schreef Diconnected het volgende:

[..]

mwehehehe :') en dan komt ie met zijn koude poten tegen jouw benen aan terwijl je het koud hebt en dan AAAAH :')
En dat is daar al heel makkelijk. Tegelvloer op de begane grond. KOUD JONGE.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 15 januari 2013 @ 00:07:53 #273
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121575808
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 00:07 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Koop een hont ^O^
Als je buiten bent geweest terwijl hij al een tijdje ligt op te warmen is het zeker wel effectief :D :D
Hij heeft een kad en ik ben allergisch. :{w
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 15 januari 2013 @ 00:08:31 #274
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121575844
Een asociale kad, welteverstaan. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_121575856
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 00:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Een asociale kad, welteverstaan. :')
Wat dan? Eny?
pi_121575881
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 00:07 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Hij heeft een kad en ik ben allergisch. :{w
Kad uitlaten :Y
  dinsdag 15 januari 2013 @ 00:09:30 #277
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_121575884
bedtijd *O* warmbatsen :9 :W
  dinsdag 15 januari 2013 @ 00:09:57 #278
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121575908
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 00:08 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Wat dan? Eny?
Mwah, ook niet. Deze mept wel echt als het 'm niet zint. Maar ook ouwe brompot, beest is 15.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 15 januari 2013 @ 00:12:09 #279
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_121576001
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 00:07 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

En dat is daar al heel makkelijk. Tegelvloer op de begane grond. KOUD JONGE.
ehrmahgerd ja dat is ook bij hem de badkamer, ijskoude tegels :'(
  dinsdag 15 januari 2013 @ 00:12:47 #280
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121576038
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 00:12 schreef Diconnected het volgende:

[..]

ehrmahgerd ja dat is ook bij hem de badkamer, ijskoude tegels :'(
Badkamer dan weer niet. Maar goed, dat is in feite de woonkamer. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 15 januari 2013 @ 00:13:49 #281
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121576076
En naast de slaapkamer is het fietsenhok, dus EXTRA KOUD.

Matig ingedeelde huurhuizen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 15 januari 2013 @ 00:15:27 #282
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_121576132
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 00:12 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Badkamer dan weer niet. Maar goed, dat is in feite de woonkamer. :')
onze badkamer heeft altijd een warme vloer omdat onze onderburen veel stoken dus warmte naar plafond en wij warme vloer *O*
  dinsdag 15 januari 2013 @ 00:18:26 #283
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_121576258
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 00:15 schreef Diconnected het volgende:

[..]

onze badkamer heeft altijd een warme vloer omdat onze onderburen veel stoken dus warmte naar plafond en wij warme vloer *O*
Tegeltjes hier, maar kleedje. O+

En die "badkamer" is echt matig. Het is woonkamer -> gordijntje -> gang met wc, douchecabine en wastafel -> deur naar washok.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_121577226
ERMAHGERD dik pak sneeuw :')
  dinsdag 15 januari 2013 @ 00:53:25 #285
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_121577355
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 00:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
ERMAHGERD dik pak sneeuw :')
jep :') je ziet het verschil tussen de wegen en de stoepen enzo niet meer :') ligt 5 cm sneeuw en het blijft maar sneeuwen ehrmahgerd.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 01:16:46 #286
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_121577909
Yooo!! Spuit elf geeft modder maar ik was aan het nalezen en MOEST hier gewoon ff op reageren:

quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 19:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik las gisteren iets van een meneer die Oene Oenema heette :')
Ik heb een Oene Oenema op school gehad vroegah. maar die werd Oepie Oenema genoemd :')
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 15 januari 2013 @ 02:44:46 #287
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121578893
Kom er net achter dat mijn ex ook weer een vriendin heeft sinds vorige week ofzo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
  dinsdag 15 januari 2013 @ 07:55:23 #288
149959 SQ
snelle trees
pi_121580005
Kut, sneeuw :')
disclaimer
  dinsdag 15 januari 2013 @ 07:57:29 #289
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_121580025
Ik ben ingesneeuwd :')
Vandaag broeden op een oplossing om een sneeuwschuiver van de scootmobiel te maken ofzo :')
  dinsdag 15 januari 2013 @ 08:01:50 #290
149959 SQ
snelle trees
pi_121580072
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 07:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Vandaag broeden op een oplossing om een sneeuwschuiver van de scootmobiel te maken ofzo :')
moet haalbaar zijn!
disclaimer
  dinsdag 15 januari 2013 @ 08:03:14 #291
149959 SQ
snelle trees
pi_121580092
Ik kan zo wel mijn postorder svetlana bontmuts op O+
disclaimer
  dinsdag 15 januari 2013 @ 08:06:50 #292
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_121580133
Kutsneeuw!

Bus te laat en rijdt retetraag. Kom ik precies op station aan op de vertrektijd van de trein en die rijdt zo weg :(
Kut NS, beetje op tijd rijden als het sneeuwt, dat doen ze de rest van het jaar tot nu toe ook nie :{w
Dus ja, dan maar met de stoptrein, duurt lang maar is in ieder geval warmer dan half uur op station wachten op de volgende intercity :')
  dinsdag 15 januari 2013 @ 08:07:31 #293
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_121580143
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 08:03 schreef Stormqueen het volgende:
Jij een muts op? :o :P
  dinsdag 15 januari 2013 @ 08:08:09 #294
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_121580149
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 07:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hmm, succes!
  dinsdag 15 januari 2013 @ 08:08:23 #295
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_121580153
Ik ben al meer dan een uur onderweg Ron nog niet eens op een derde van de afstand :'( :|W
  dinsdag 15 januari 2013 @ 08:11:19 #296
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_121580179
Ron = en :P
  dinsdag 15 januari 2013 @ 08:12:18 #297
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_121580194
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 08:03 schreef Stormqueen het volgende:
Da O+
  dinsdag 15 januari 2013 @ 08:13:49 #298
149959 SQ
snelle trees
pi_121580207
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 08:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Jij een muts op? :o :P
??
disclaimer
pi_121580274
ERMAGERD ZO VELEN WIT :D

Eh... Ik durf heul niet naar m'n werk vanmiddag :')
  dinsdag 15 januari 2013 @ 08:23:14 #300
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_121580368
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 08:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
ERMAGERD ZO VELEN WIT :D

Eh... Ik durf heul niet naar m'n werk vanmiddag :')
Iedereen ijsvrij *O*
Zijn er op je werk wel kinteren? Of wonen die daar gewoon?
pi_121580373
BAM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')