OMG JAquote:Op zondag 13 mei 2012 21:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh nais
DAN GAAN WE NAAR DE MACDRIVE
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:56 schreef coban het volgende:
ik dacht dat ik druk was maar bij space heb ik altijd het gevoel dat het een pingpongbal is die nooit stopt
oke zie je zodrekt schatquote:Op zondag 13 mei 2012 21:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hihihi ik ook
Okayik kom misschien met de autooo
ow valt mee had het veel erger voorgesteldquote:Op zondag 13 mei 2012 21:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lekker duidelijk, had geen zin om van bed af te gaan grgr
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Je hebt onze auto goed bekeken?quote:Op zondag 13 mei 2012 21:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
OMG JA
Maar het is niet mijn toffe auto, maar koekblikje van mn moeder
foboquote:Op zondag 13 mei 2012 21:56 schreef coban het volgende:
ik dacht dat ik druk was maar bij space heb ik altijd het gevoel dat het een pingpongbal is die nooit stopt
Is dit de plek waar intronic niet je geneukt heeft?quote:Op zondag 13 mei 2012 21:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lekker duidelijk, had geen zin om van bed af te gaan grgr
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nah, ben hier net mee begonnen.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow valt mee had het veel erger voorgesteld
Hij is hier nog nooit geweest, moest altijd naar hem komen. Janken.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is dit de plek waar intronic niet je geneukt heeft?
ik mete met liniaal schrale meting dusquote:Op zondag 13 mei 2012 21:57 schreef coban het volgende:
[..]
haha te schattig dit ik heb zelfs meer baard
ik ben daar nooit geweestquote:Op zondag 13 mei 2012 21:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is dit de plek waar intronic niet je geneukt heeft?
Meer zo'n stuiterbal die stuitert en dat je poging doet het te pakken zodat het stopt met lawaai maken en ineens een omwenteling andere richting op maakt.quote:
Hij betaalde wel voor je, niet voor de sex maar tochquote:Op zondag 13 mei 2012 21:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij is hier nog nooit geweest, moest altijd naar hem komen. Janken.
Ja, genoeg voor 1x heenreis + terugreis. poehpoehquote:Op zondag 13 mei 2012 21:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij betaalde wel voor je, niet voor de sex maar toch
Das wel lief tochquote:Op zondag 13 mei 2012 21:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, genoeg voor 1x heenreis + terugreis. poehpoeh
het was een scam, wel betalen geen product gekregenquote:Op zondag 13 mei 2012 21:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij betaalde wel voor je, niet voor de sex maar toch
Wees blij dat ie voor je betaalde johquote:Op zondag 13 mei 2012 21:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
haar leuke aanwezigheid is zeker wat waard of nietquote:Op zondag 13 mei 2012 22:00 schreef Intronic het volgende:
[..]
het was een scam, wel betalen geen product gekregen
so lekker ondankbaar teringquote:Op zondag 13 mei 2012 21:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |