Dat is toch geen voordeel, dat mag je immers ook als je date zonder relatie.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat je een slag in de ronte mag neuken?
Neeeee, dat dan weer niet. Dat werkt natuurlijk maar één kant op.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:00 schreef rival het volgende:
Dat zou ik echt niet willen, want dan zou ik haar ook moeten delen
Zoals bij een vroegere vriendin van mijquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:01 schreef Q. het volgende:
Neeeee, dat dan weer niet. Dat werkt natuurlijk maar 1 kant op.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:55 schreef Dizorn het volgende:
Het principe is simpel: My heart belongs to you, but my cock is community property.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar miss kan Faxie op de vraag wat hij verwacht van een operatie beter zelf vertellen
Dit, dan kan je later altijd nog de grenzen aanpassen, of kijken wat je voor afspraken wil makenquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:51 schreef Perzephone het volgende:
Mss kan je je beter eerst richten op iemand waar je leuk mee date/klikt?
Als iemand meteen aan mij zou vragen of ik een open relatie wil, zou ik dat ook redelijk apart vinden.
En dat is ook helemaal geen breekpunt. Waarom zou je per sé een open relatie willen? Als je iemand leuk vindt dan zou dat voldoende moeten zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit, dan kan je later altijd nog de grenzen aanpassen, of kijken wat je voor afspraken wil maken
quote:
Nouja, ik kan het bij sommige dingen wel begrijpen, maar dat zijn allemaal dingen die pas aan bod komen als het al goed klikt met iemand.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En dat is ook helemaal geen breekpunt. Waarom zou je per sé een open relatie willen? Als je iemand leuk vindt dan zou dat voldoende moeten zijn.
Focussen op een relatie gaat nooit lukken nee. Dat probeer ik dan ook vooral niet te doenquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je je zo focust op een relatie gaat dat natuurlijk nooit lukken he?
Waarom dan gelijk zoeken op open relatie?quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Focussen op een relatie gaat nooit lukken nee. Dat probeer ik dan ook vooral niet te doen
Nouja bij gebrek aan een betere term denk ik.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom dan gelijk zoeken op open relatie?
Maar waarom? Lijkt me een enorme verkleining voor je kansen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja bij gebrek aan een betere term denk ik.
ik mis even iets. een open relatie suggereert dat je op zoek bent naar een relatie, maar je focust je niet op een relatie.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja bij gebrek aan een betere term denk ik.
Ik ben het ook een beetje kwijt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:46 schreef Cue_ het volgende:
En open relatie is juist moeilijker te vinden dan een gewone relatie.![]()
Dus snap er weinig meer van
ok, thanks man. Zak kaal we guess.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:51 schreef FAUSTINO het volgende:
even maar wat aan mijn uiterlijk gedaan en dat heeft een reden natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |