Das idd niet wat Myst bedoelde, volgens mij. Bateman gooide het in die richting, geloof ik.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:41 schreef Murdera het volgende:
niet elke dag, niet 18 uur, maar wel bijna altijd als ze thuiskomen na een lange werkdag.
Maar ik heb je fout begrepen volgens mij
Ja geef die blower maar weer de schuld.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Das idd niet wat Myst bedoelde, volgens mij. Bateman gooide het in die richting, geloof ik.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja geef die blower maar weer de schuld.
Wat is er mis met 4 of 5 keer in de week sporten.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:30 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Mee eens hoor.. Ik vind het helemaal niet zwak, wel moeilijk om mee om te gaan. Heb ik zelfs met mijn eigen roken wel eens. Je hebt trouwens ook nog de healthfreaks, niet te vergeten. Die kom je ook regelmatig op datingsites tegen. Vier, vijf keer in de week sporten, nóóit zondigen en alle vetgrammetjes meten. Dat kan ook nog
Ik chargeerde natuurlijk. Dat is gezonder dan andere uitersten. En je weet volgens mij best dat ik ook van de gezonde voeding ben, meestal.. Je geeft het zelf al toe, je bent verslaafd, join the clubquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:28 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wat is er mis met 4 of 5 keer in de week sporten.Ik zal eerlijk toegeven dat ik verslaafd ben aan sport. Als ik een week lang geen workout heb gedaan dan voel ik mij naar en zit ik bijna te stuiteren om er weer tegenaan te gaan.:)
En inzicht in voeding is nooit verkeerd.
Ja, duh. Maar ik zie wel het verschil tussen verslavingen natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:31 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik chargeerde natuurlijk. Dat is gezonder dan andere uitersten. En je weet volgens mij best dat ik ook van de gezonde voeding ben, meestal.. Je geeft het zelf al toe, je bent verslaafd, join the club
Mwah..teveel sporten is ook een belasting voor je lichaam.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:38 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ja, duh. Maar ik zie wel het verschil tussen verslavingen natuurlijk.(en ja dat weet ik, daar zei ik toch niets over
)
Overigens is sporten en gezond eten best een dure verslaving.
Pfffff. :pquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:29 schreef Silenus het volgende:
Jij bent echt het ideale oefenmateriaal voor iedere player-in-spe.
Ja... teveel eten, teveel sporten, teveel sex. Als je er teveel voor zet is het natuurlijk makkelijk statements maken.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Mwah..teveel sporten is ook een belasting voor je lichaam.
Klopt, het is echt een kwestie van keuzes maken wat dat betreft. Al hoeft sporten niet veel te kosten. Gezond, vers voedsel is nog steeds belachelijk duur in verhouding. Maar da's een andere discussie
Hoest met jouw date?
Absoluut, vandaar dat ik ook sprak van healthfreaks, in extrama dusquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:43 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ja... teveel eten, teveel sporten, teveel sex. Als je er teveel voor zet is het natuurlijk makkelijk statements maken.
Tja..hij blokkeert je om iets onzinnigs en jij vraagt hem terug met een onelinerquote:
Mweh... Na zoveel profielen bekeken te hebben is er niks nieuws te melden van mijn kantquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Absoluut, vandaar dat ik ook sprak van healthfreaks, in extrama dus
Kan een afknapper zijn op een datingsite, net als roken. En bijna allemaal laten we dat varen voor een leuke man of vrouw. Dus..iedereen blij en benieuwd naar nieuwe dateverhalen!
Spelletjesquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:49 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Tja..hij blokkeert je om iets onzinnigs en jij vraagt hem terug met een onelinerVind je hem echt zo leuk dan?
Daar kan je toch wel op filteren? Of bedoel je mannen die stiekem een relatie hebben?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:13 schreef FAUSTINO het volgende:
Ook vervelend trouwens mannen welke al bezet zijn op een datingsite
Een deel zit er stiekem op. En een ander deel heeft het pas in het profiel staan dat ze een relatie hebben en daar kun je niet op filteren. Blijft vreemd...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:17 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Daar kan je toch wel op filteren? Of bedoel je mannen die stiekem een relatie hebben?
Nee, ik weet wanneer het genoeg is en het tijd begint te worden meer dan duidelijk te zijnquote:Op dinsdag 15 januari 2013 07:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij weet echt watware liefde
is idd. Triest, oppervlakkig figuur
. Oh, dat wist ik al na je debiele, stereotyperende reacties op mij.
Nee ook niet nodig lijkt me. Merk je vanzelf wel wat aan andere vragen/opmerkingen. Maar als de vraag gesteld zou worden kan het wel veel duidelijk maken opzichquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:22 schreef Yuki het volgende:
Ik heb echt nog nooit aan een hetero gevraagd of hij een meisje-meisje zoekt of zij een echte mannelijke man wil... Maar dat kan aan mij liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |