Ik vind nicknames ook niet zo boeiend, veel leuker als iemand z'n eigen naam gebruikt of iig een bestaande naam. Met naam + geboortedatum is ook niet zoveel mis? Of naam + woonplaats?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:53 schreef de_nachtwacht het volgende:
Hoe doen jullie dat eigenlijk met namen op datingsites? Ik weiger om getallen of andere vreemde tekens te gebruiken, maar daar wordt het kiezen van een naam wel 10x lastiger door. Echt alle nicknames die ik ooit in m'n leven heb gebruikt zijn al bezet.
Spelfouten kan ik nog wel mee leven, maar dat zou dan ook betekenen dat ik met een roker zou moeten leven. Mooit dat dat nooit gaat werken, tenzij ze gewoon per direct stopt voor mij, maar dat soort offers wil ik ook weer niet vragen van anderenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 07:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij is de persoon voor wie je al je wensenlijstjes laat vallen pas écht de ware liefde, niet degene die aan al je eisen voldoet(zou in mijn geval betekenen dat ik spelfouten moet gaan accepteren, slik!
)
Oh ja, rokersquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Spelfouten kan ik nog wel mee leven, maar dat zou dan ook betekenen dat ik met een roker zou moeten leven. Mooit dat dat nooit gaat werken, tenzij ze gewoon per direct stopt voor mij, maar dat soort offers wil ik ook weer niet vragen van anderen.
Vind ik wel een interessante, ik heb vaak dat niet-rokers reageren, vind het zelf ook lastig. Dan vraag ik wel of ze het gelezen hebben en meestal krijg je dan toch zo'n anti-rook verhaal. Waarom reageer je dan op een roker vraag ik me af.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Spelfouten kan ik nog wel mee leven, maar dat zou dan ook betekenen dat ik met een roker zou moeten leven. Mooit dat dat nooit gaat werken, tenzij ze gewoon per direct stopt voor mij, maar dat soort offers wil ik ook weer niet vragen van anderen.
Dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, rokers. Die komen er iig níet in
.
Meid, wat een verhaal!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:48 schreef Linguine het volgende:
Wow wat ik nou heb! Tijdje terug was ik aan 't chatten met zo'n lekkere gast haha. Hele leuke, lekker oppervlakkige gesprekken mee gevoerd en elkaar een beetje teasen je kent t wel..Dus op een gegeven moment zei ik terwijl ie zo bezig was, maar ik moet gaan, x
En toen ging ik offline, obviously gewoon om hem te pesten haha. Maar: baas boven baas, toen blokte hij me hahaha ohh serieus ik kon hem wel wurgen. Hij kan zelfs over inet veel beter teasen dan ik
, hard gedisst. Nouja daarna natuurlijk geen aandacht meer aan besteed. Zie ik tijdens t foto's beoordelen opeens zijn foto langskomen, dus toch maar een oneliner gestuurd. Die wordt geaccepteerd, profiel lijkt qua matchingscore enzo vergelijkbaar alleen heeft ie opeens een andere naam? Ooooh ik ben zo nieuwsgierig nu!
Kut. Daar gaat m'n kop koffiequote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, rokers. Die komen er iig níet in
.
Ik vermeld expliciet in mijn profiel dat ik iemand zoek die niet rookt. Ik vind het stinken en ik heb astma. Nu zijn er ook wel wat vrienden die roken en dat vind ik prima (als ik maar niet in de rook zitquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:39 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vind ik wel een interessante, ik heb vaak dat niet-rokers reageren, vind het zelf ook lastig. Dan vraag ik wel of ze het gelezen hebben en meestal krijg je dan toch zo'n anti-rook verhaal. Waarom reageer je dan op een roker vraag ik me af.
Andersom gebeurt dat dus ook best vaak, dat mensen het niet gelezen hebben. Ik zou ook niet met een extreme anti-roker kunnen leven. Wil best rekening met een partner houden die er last van heeft, dat wel. Zijn ook wel vrienden waarvoor ik op mijn eigen balkon ga staan hoor, zolang het maar netjes wordt aangegeven zonder krachttermen. Als ik zou stoppen is dat voor mezelf.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vermeld expliciet in mijn profiel dat ik iemand zoek die niet rookt. Ik vind het stinken en ik heb astma. Nu zijn er ook wel wat vrienden die roken en dat vind ik prima (als ik maar niet in de rook zit), maar ik zou echt niet met iemand die rookt kunnen samenleven. Ik weet nu al dat mijn anti-rookhouding en haar verslaving binnen de kortste keren gigantisch gaan botsen dan
.
Maar ik kreeg laatst dus ook een interessebericht van een kettingroker. Die kreeg dus direct een 'sorry geen interesse' terug. Is het niet vanwege het roken, dan wel voor het niet goed lezen van mijn profiel![]()
.
Ze mogen wel thee komen drinken hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Meid, wat een verhaal!
[..]
Kut. Daar gaat m'n kop koffie
Ik geef het ook altijd netjes aan hoor, en de vrienden die roken, weten ook waar het balkon is bij mij thuis. Maar ik zal ook van niemand eisen dat die ander stopt met roken speciaal voor mij.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Andersom gebeurt dat dus ook best vaak, dat mensen het niet gelezen hebben. Ik zou ook niet met een extreme anti-roker kunnen leven. Wil best rekening met een partner houden die er last van heeft, dat wel. Zijn ook wel vrienden waarvoor ik op mijn eigen balkon ga staan hoor, zolang het maar netjes wordt aangegeven zonder krachttermen. Als ik zou stoppen is dat voor mezelf.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:46 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb voor de zekerheid altijd aangegeven dat ik een roker wens te daten, als het kon. Op die manier filter ik de zware anti-rokers
Nadeel is wel dat je dan soms de Priscilla's krijgt die zelf twee pakjes per dag roken
Ik weet het niet. Ik moet zeggen dat ik roken echt vies vind (ga ervan hoesten en ik vind het stinken), maar ik heb al vaker eisen laten vallen waarvan ik dacht dat ze stonden als een huis. Dus zeg nooit nooitquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:50 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
En als je echt de man/vrouw van je dromen tegenkomt, maar die toch rookt, zou je dan nog steeds weigeren?
(niet op myst gericht, maar op de niet rokers)
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:50 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
En als je echt de man/vrouw van je dromen tegenkomt, maar die toch rookt, zou je dan nog steeds weigeren?
Ik denk dat dit best wel waar isquote:Op dinsdag 15 januari 2013 07:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij is de persoon voor wie je al je wensenlijstjes laat vallen pas écht de ware liefde, niet degene die aan al je eisen voldoet
Die vraag is wel erg hypothetisch, want de vrouw van mijn dromen rookt nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:50 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ik laat heel snel eisen vallen, zeker als ze op andere punten heel erg verrast. Maar andere verslavingen zoals gok- en drankverslavingen zijn echt een no-go. Zelfde geldt voor torenhoge schulden.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:54 schreef eefje801 het volgende:
We doen het ook alleen nog in het geniep
Maar even serieus, ik zou grotere afknappers denk ik wel laten vallen als ik gek op iemand word. Alhoewel..hoe kijken jullie tegen andere verslavingen aan dan? Daar zou ik persoonlijk meer moeite mee hebben.
ik rook zelf niet maar mijn vrienden roken maar een end weg bij mij thuis. heb er geen problemen mee.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik geef het ook altijd netjes aan hoor, en de vrienden die roken, weten ook waar het balkon is bij mij thuis. Maar ik zal ook van niemand eisen dat die ander stopt met roken speciaal voor mij.
Roken is ook mijn enige echt onoverkomelijke afknapper bij vrouwen. Andere 'eisen' zou ik wel kunnen laten vallen als de persoon verder leuk genoeg is.
Dat was, voor ik zelf begon met roken, ook mijn enige voorwaarde. Zoenen is prima, na minimaal een slok cola of een smintje. Ff die rooksmaak weg.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:57 schreef rival het volgende:
[..]
ik rook zelf niet maar mijn vrienden roken maar een end weg bij mij thuis. heb er geen problemen mee.
Dus als zij rookt heb ik daar ook niks op tegen, zolang ze me niet direct gaat zoenen na het roken
drank/drugs/gok verslavingen blijf ik ver bij uit de buurt.. daar komen toch alleen maar problemen van....quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:54 schreef eefje801 het volgende:
Maar even serieus, ik zou grotere afknappers denk ik wel laten vallen als ik gek op iemand word. Alhoewel..hoe kijken jullie tegen andere verslavingen aan dan? Daar zou ik persoonlijk meer moeite mee hebben.
Logischquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik laat heel snel eisen vallen, zeker als ze op andere punten heel erg verrast. Maar andere verslavingen zoals gok- en drankverslavingen zijn echt een no-go. Zelfde geldt voor torenhoge schulden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |