quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:28 schreef Cue_ het volgende:
We willen gewoon dat faxie meer tekst en uitleg geeft
quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:28 schreef Cue_ het volgende:
We willen gewoon dat faxie meer tekst en uitleg geeft
Geen idee, die zie je toch gelijk dacht ik? Te lang geleden dat ik daar zat...quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:15 schreef Schadenfreude het volgende:
Ik kreeg van Lexa een bericht dat iemand haar foto's met mij wil delen, maar ik zie ze alleen geblurd. Klopt dat? Ik heb trouwens een gratis inschrijving.
Haha, geniaal ideequote:Op woensdag 16 januari 2013 21:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wel een leuke troll-attempt voor op Paiq trouwens, blurry foto's uploaden.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:24 schreef Linguine het volgende:
[..]
Zorgen dat je een meisje aan de haak slaat dat niet heel jaloers is en je per se elke week op vrijdagavond (oid) wil zien.
Ugh, ik heb me daar ook aangemeld. Wat een waardeloze site is het als je niet betaalt zeg. Voor alle ook maar enigszins interessante functies moet je meteen betalen. Ik had gehoopt in ieder geval te kunnen zien wie met je flirt bijvoorbeeld. Beetje zonde als je betaalt en het blijken allemaal lelijke trollen of mannen te zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:15 schreef Schadenfreude het volgende:
Ik kreeg van Lexa een bericht dat iemand haar foto's met mij wil delen, maar ik zie ze alleen geblurd. Klopt dat? Ik heb trouwens een gratis inschrijving.
Ja, lijkt idd compleet nutteloos zonder abo. Ook leuk voor degene die me foto's stuurt waar ik dus niet op kan reageren...quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:35 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ugh, ik heb me daar ook aangemeld. Wat een waardeloze site is het als je niet betaalt zeg. Voor alle ook maar enigszins interessante functies moet je meteen betalen. Ik had gehoopt in ieder geval te kunnen zien wie met je flirt bijvoorbeeld. Beetje zonde als je betaalt en het blijken allemaal lelijke trollen of mannen te zijn.
Ja dat is wel redelijk kansloos. En een abbo voor één maand kost ook meteen 25 euri. Wel erg duur per maand, tenzij je echt langere tijd bij dezelfde site blijft. En dat wil ik dus absoluut niet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:37 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
Ja, lijkt idd compleet nutteloos zonder abo. Ook leuk voor degene die me foto's stuurt waar ik dus niet op kan reageren...
Die is inderdaad (op de 1e maand na) ¤10 per maand, tenminste als je Paiq Select neemt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:56 schreef de_nachtwacht het volgende:
Nou die tien euro mogen ze best van me hebben, maar dan wil ik er niet meteen de komende zes maanden aan vastzitten.
Misschien toch maar eens Paiq proberen, maar daar las ik hier ook wat minder positieve verhalen over.
Hoeveel relaties heb je in de afgelopen tijd gehad?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:30 schreef Faxie het volgende:
En een relatie hoef ik niet... werkt toch niet. Zit geen logica achter verder, 't is nou eenmaal zo. Dus daar ben ik wel klaar mee voorlopig. Dus gewoon fwb's enzo. Vind ik meer dan prima.
Dat heb je ook wel eens geiler gezegd....quote:
wil ik weten hoe jij dat weet?quote:Op donderdag 17 januari 2013 08:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat heb je ook wel eens geiler gezegd....
Hoe weet je datquote:Op donderdag 17 januari 2013 08:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat heb je ook wel eens geiler gezegd....
Ja! Want als jij het weet, dan weet ik het ook. Ben erg benieuwd, kan mij niet herinneren dat ooit gezegd te hebbenquote:
Je maakt me bangquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |