Fazer model is het mooistquote:
Mooiste model fazer inderdaad, met het zichtbare blok met koelvinnen maar wel de mooie koplampquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:35 schreef Blester het volgende:
[..]
Fazer model is het mooistKomt nog het meest in de buurt van de twee bromfietsen die ik heb.
Er is niet echt een voordeel aan te wijzen, het is gewoon een verschil in model en dat je bij een scooter opbergruimte hebtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:41 schreef the-it het volgende:
Wat is nou het voordeel van een brommer t.o.v een scooter?
het rijdt beter en scocoters zijn voor wijven.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:41 schreef the-it het volgende:
Wat is nou het voordeel van een brommer t.o.v een scooter?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
het rijdt beter en scocoters zijn voor wijven.
Zo'n dingetje als bovenstaand is niets voor jou?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:09 schreef Blester het volgende:
Die ZIP sp's zien er trouwens ook wel grappig uit:
Kwam deze custom tegen, model is op zich wel leuk:
[ afbeelding ]
nee, nooit.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:43 schreef Blester het volgende:
[..]
[..]
Zo'n dingetje als bovenstaand is niets voor jou?
tuurlijk is dat een brommerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:43 schreef Blester het volgende:
[..]
[..]
Zo'n dingetje als bovenstaand is niets voor jou?
Die modellen zoals die van mij valt toch ook onder bromfietsen? Ik weet het namelijk niet zeker
http://i47.tinypic.com/2vwir5s.png
Ik zeg het ook altijd, maar andere mensen hoor ik weer 'scooter' zeggen tegen dit model, dan begin ik meteen te twijfelen.quote:
Nouja, voor langere ritten is het wel een stuk comfortabeler, heb zowel scooters als bromfietsjes gehad (Tomos e.d.) en verkies scootermodel toch wel boven Tomos. Maar deze motormodellen zoals op de foto's die ik zojuist plaatste is nog meer mijn stijl, dat zit pas comfortabelquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
nee, nooit.
De enige scooters waar ik ooit lol mee heb gehad zijn snorvespa's , al dan niet opgevoerd. Verder zijn het echt neukdingen. Aeroxen, agiltys... bah.
Die houding met de benen voor je is gewoon waardeloos als je echt goed wil kunnen sturen.
ach, mensen noemen mijn fazer ook een racemotorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:47 schreef Blester het volgende:
[..]
Ik zeg het ook altijd, maar andere mensen hoor ik weer 'scooter' zeggen tegen dit model, dan begin ik meteen te twijfelen.
Maargoed, ik heb dus die op de foto zonet (zelf gemaakte foto) en deze:
http://i36.photobucket.com/albums/e5/nsrracer3/DSC00435.jpg
(foto is niet van mij), heb alleen een foto van hem in de sneeuw die niet echt mooi gelukt is.
ja een tomos, daar noem je iets. Maar een brommer als een MTX of kreidler, reken maar dat dat relaxter is dan een pleepot.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:49 schreef Blester het volgende:
[..]
Nouja, voor langere ritten is het wel een stuk comfortabeler, heb zowel scooters als bromfietsjes gehad (Tomos e.d.) en verkies scootermodel toch wel boven Tomos. Maar deze motormodellen zoals op de foto's die ik zojuist plaatste is nog meer mijn stijl, dat zit pas comfortabel
Dat is het toch ookquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
ach, mensen noemen mijn fazer ook een racemotor
Tomos is wel lekker compact maar comfort totaal niet inderdaadquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
ja een tomos, daar noem je iets. Maar een brommer als een MTX of kreidler, reken maar dat dat relaxter is dan een pleepot.
wel eens 200km op mijn tsx gedaan, daarna kon ik ook niet meer lopen omdat ik zo koud wasquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:52 schreef Blester het volgende:
[..]
Tomos is wel lekker compact maar comfort totaal niet inderdaadMaarja langere stukken verkies ik toch meer de motormodellen, comfortabeler.
Oh, ik zou hier ook gewoon racemotor tegen zeggen hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
nee, niet echt. Als ik nog rechterop zou zitten had ik een chopper
Haha, ik had straks een stukje gereden midden in de sneeuw hier, was meer glijden als rijden tho. Hoger dan de derde versnelling (40 KM/u) kwam ik niet op de stukken met sneeuw.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
wel eens 200km op mijn tsx gedaan, daarna kon ik ook niet meer lopen omdat ik zo koud was
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:54 schreef Blester het volgende:
[..]
Haha, ik had straks een stukje gereden midden in de sneeuw hier, was meer glijden als rijden tho. Hoger dan de derde versnelling (40 KM/u) kwam ik niet op de stukken met sneeuw.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:52 schreef Blester het volgende:
[..]
Oh, ik zou hier ook gewoon racemotor tegen zeggen hoor.
Heb het model nog niet helemaal bekeken, je foto was ook niet van hele goede kwaliteitquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]![]()
Dit is nog net geen naked met halve kuip
becomplimenteer mijn sneeuwfotoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:58 schreef Blester het volgende:
[..]
Heb het model nog niet helemaal bekeken, je foto was ook niet van hele goede kwaliteitZal dadelijk eens Googlen. Ik zag op de foto alleen het frontje en dat ziet er als racemodel uit.
Dit is ongeveer het gevoel van straks:
Hoe krijg je sneeuw op je ketting?quote:
waar zie jij sneeuw op mijn ketting?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:00 schreef Blester het volgende:
[..]
Hoe krijg je sneeuw op je ketting?
Wat je wel niet allemaal op Youtube ziet:
GELUID ZACHT ZETTEN WEGENS GESCHREEUW
Beetje zonde van dit model dat het een naked versie is, ik mis toch echt die kap om het een perfect model te maken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:00 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Vooral kijken naar de positie van het stuur ten opzichten van het zadel
Beetje onduidelijke foto maar het lijkt net of er sneeuw/ijs op je ketting zitquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
waar zie jij sneeuw op mijn ketting?
juist dat blok is ganz geilquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:02 schreef Blester het volgende:
[..]
Beetje zonde van dit model dat het een naked versie is, ik mis toch echt die kap om het een perfect model te maken.
Leuk als iemand je motor wilt vermoerenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
juist dat blok is ganz geilmet volle kuip zien die dingen er niet uit
hoop ijs op de voetsteunquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:03 schreef Blester het volgende:
[..]
Beetje onduidelijke foto maar het lijkt net of er sneeuw/ijs op je ketting zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |