Nee, zo eentje:quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:30 schreef Geelman het volgende:
[..]
Runner?
Mwa, volgens mij zijn Vespa's en Zips het meest geliefd tegenwoordig.
Old school!quote:
Vespa trek je denk ik ook makkelijk uit zijn stuurslot, aangezien het een fragiel dingetje is.Gewoon een startonderbreker inbouwen, verder kabelslotje door de band heen en meer kun je niet doen. Misschien aan iets vastmaken zoals een boom e.d.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:33 schreef -niemand- het volgende:
in het dorp durf ik hem nog wel alleen op stuurslot neer te zetten, maar in venlo dus echt niet.
daar heb je paupers die je brommer stelen puur om hem de maas in te rijden
dan maak ik het ze al moeilijk met stuur en contactslot. maar iets meer veiligheid lijkt me wel handig.
een voor of achterwiel is er trouwens zo onder uit. dus wat raden jullie me aan?
Tomos is wel grappig, heb die ook kort gehad, niet echt wat voor mij eigenlijkquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:36 schreef Geelman het volgende:
Voor mij al reden genoeg om geen Vespa te kopen. Die dingen zijn ook nog eens vreselijk duur...
het stuurslot is toch verrassend stevig, ik heb een reserve frame gehad met stuurslot en het heeft me veel moeite gekost om het eraf te halen. zonder boormachine en flex ben je nergens.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:35 schreef Blester het volgende:
[..]
Vespa trek je denk ik ook makkelijk uit zijn stuurslot, aangezien het een fragiel dingetje is.Gewoon een startonderbreker inbouwen, verder kabelslotje door de band heen en meer kun je niet doen. Misschien aan iets vastmaken zoals een boom e.d.
Een crossmodel lijkt me wel leuk. Beetje opvoeren en dan lekker crossen! Maar ja, duur...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:37 schreef Blester het volgende:
[..]
Tomos is wel grappig, heb die ook kort gehad, niet echt wat voor mij eigenlijkHeb toch wat meer met die modellen als Gilera, Aprilia RS 50, Yamaha TZR e.d.
Heb mijn automaat verkocht, begon saai te wordenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:40 schreef Geelman het volgende:
[..]
Een crossmodel lijkt me wel leuk. Beetje opvoeren en dan lekker crossen! Maar ja, duur...
Voor woon-werk vind ik een scootertje ideaal. Niet schakelen, gewoon gas geven en gaan. Heel wendbaar, zuinig en goedkoop. En je kan makkelijk wat meenemen in de buddybak.
Mijn 2-takter haalt 1 op 27 maximaal, meestal is het verbruik 1 op 33quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:56 schreef kovenant het volgende:
[..]
een 2 takt rijd vaak 1 op 20 tot 1 op 25 dus verbruik ligt enorm hoger, terwijl tank inhoud over het algemeen ongeveer zelfde is.
4 takt rijd ook stiller / rustiger naar mijn mening.
voordeel is ook met 4 takt je tankt gewoon euro 95 ipv mengsmering 95 is overal te halen zoals onbemande tankstations , mengsmering is wat minder makkelijk te vinden.
4 takt is dus voor comfort , langere ritten ideaal.
2 takt voor kortere ritten handig
Niet over opvoeren mogen praten....quote:Op maandag 14 januari 2013 20:05 schreef Blester het volgende:
[..]
Om hier nog even op terug te komen, vragen hoe je een bromfiets / snorfiets / scooter / snorscooter op moet voeren is niet toegestaan in dit topic. Op het internet zijn zat handleidingen e.d. te vinden hiervoor.
Ben benieuwd naar foto'squote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:53 schreef bulldogg het volgende:
Wat voor schakels/scooters hebben jullie ? Ik zelf heb een Yamaha TZR loopt ong. 90
nou mijn pruttelpot heeft de komende week ijsvrij denk ikquote:Op zondag 20 januari 2013 13:36 schreef Blester het volgende:
Me reserve accu levert dus ook niet meer genoeg kracht. Vanochtend wilde hij bijna aasnaal neerst keer starten, kwam net niet helemaal op en de accu kon niet genoeg spanning meer leveren voor verder starten. Moet weer een nieuwe accu komen dus helaas.
Tja, nieuw spul, dan wil je er toch een beetje mee bezig zijnquote:Op zondag 20 januari 2013 14:26 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nou mijn pruttelpot heeft de komende week ijsvrij denk ik![]()
ga me niet laten verekken, en ga wel met de bus
hehe tis dat ik de airflow over het blok niet naar mn voorkant kan leiden... :/quote:Op zondag 20 januari 2013 14:28 schreef Blester het volgende:
[..]
Tja, nieuw spul, dan wil je er toch een beetje mee bezig zijnMaar ik laat hem gewoon staan verder, even regelmatig starten en dan gewoon een kwartiertje stationair laten lopen.
Bullshitquote:Kan ik in dit topic ook vragen stellen over het opvoeren van mijn bromfiets en snorfiets?
We kunnen-, willen en zúllen geen medewerking verlenen aan het opvoeren van brommers, scooters en snorfietsen. Dit is illegaal, en daar kan-, mag en wil FOK! op geen enkele manier de verantwoording voor op zich. Hieronder valt ook het geven van tips voor montage, afstelling en aanschaf van niet-streetlagal parts. hiervoor kun je op diverse andere sites je hart ophalen.
Uploaden op:quote:Op zondag 20 januari 2013 15:18 schreef bulldogg het volgende:
[..]
Hoe plaats je een foto uit je pc ?
Dat stukje is door een moderator geschreven, klagen zul je bij hun moeten doenquote:
http://i49.tinypic.com/34pkrp2.jpgquote:Op zondag 20 januari 2013 15:41 schreef Blester het volgende:
[..]
Uploaden op:
tinypic.com
Dan de link 'direct voor layout' selecteren en deze tussen de tags [ [url= en ]afbeelding[/url] ] zetten.
Ziet er netjes uit hoorquote:Op zondag 20 januari 2013 21:43 schreef bulldogg het volgende:
[..]
http://i49.tinypic.com/34pkrp2.jpg
http://i47.tinypic.com/2vxhhm8.jpg
Hij is hier wel smerig trouwens let daar niet op haha![]()
Ik heb m van de week uit elkaar gehad en helemaal schoon gemaakt, kappen in de was e.d.![]()
Ook een filmpje aanwezig waarop jij aan het rijden bent met de huidige bepakking?quote:
Jazekerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:09 schreef Blester het volgende:
[..]
Ook een filmpje aanwezig waarop jij aan het rijden bent met de huidige bepakking?
ik krijg het filmpje niet los uit fbquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:10 schreef Blester het volgende:
[..]
Die ben je dan ook verplicht te plaatsen
Uploaden op Youtubequote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik krijg het filmpje niet los uit fb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |