quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:57 schreef -niemand- het volgende:
[..]
leuk idee
alleen woon ik in limburg, is een beetje uit de buurt.
http://www.jumbolangsterij.nl/index.html
dit lijkt me ook leuk om mee te doen, en als het een beetje meezit ga ik zeker meedoen.
quote:Deelnemen aan de Jumbo Langste Rij kan met zowel een oude als nieuwe snor- dan wel bromfiets, mits de cilinderinhoud minder dan 50cc bedraagt
Ze vermelden niets over snelheid, prima danquote:
https://maps.google.nl/quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:30 schreef Croissant.fr het volgende:
Mag 50cc wel dan?
De tour lijkt me wel nice, ben wel benieuwd hoe ver het rijden is vanuit hier.
Volgens de wet mag een bromfiets maximaal 50cc hebben, niet 49.9, 50.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:30 schreef Croissant.fr het volgende:
Mag 50cc wel dan?
ja, 50cc mag gewoon. het is alleen niet de bedoeling dat je met een kreidler 80cc komt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:30 schreef Croissant.fr het volgende:
Mag 50cc wel dan?
Daar staat andersquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:41 schreef -niemand- het volgende:
[..]
ja, 50cc mag gewoon. het is alleen niet de bedoeling dat je met een kreidler 80cc komt.
Mag in de OP als ik een bouwjaar ontvangquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:51 schreef Q-Festival het volgende:
Mijn beestje![]()
[ afbeelding ]
aprilia rx, 75cc 'tjes.
Uit 1996 komt het racemonstertjequote:Op woensdag 30 januari 2013 18:57 schreef Blester het volgende:
[..]
Mag in de OP als ik een bouwjaar ontvang
Ik vind snelweg altijd wel wat hebben. Tenminste niet van die kutfietsers en ander tuig.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:26 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Zelfs met mijn 400 toerbak vind ik snelwegrijden niets, ten eerste is er geen fuck aan; enkel rechtuit, ten tweede is het niet echt veilig (relatief wel, maar met een evt noodstop zit de malloot achter je opeens voor je en uitwijkmogelijkheden heb je ook niet echt)
croissant gaat op de motor van de zomer dus
Minder dan. 50cc is motor.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:34 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Volgens de wet mag een bromfiets maximaal 50cc hebben, niet 49.9, 50.
bazigquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:51 schreef Q-Festival het volgende:
Mijn beestje![]()
[ afbeelding ]
aprilia rx, 75cc 'tjes.
heuj, nog iemand met een semi-oud brommertjequote:Op woensdag 30 januari 2013 18:59 schreef Q-Festival het volgende:
[..]
Uit 1996 komt het racemonstertje
haha maar hij word modern binnenkort!quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:23 schreef -niemand- het volgende:
[..]
heuj, nog iemand met een semi-oud brommertje
Nooit. Zo'n beunhok is bazig.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:25 schreef Q-Festival het volgende:
[..]
haha maar hij word modern binnenkort!
haha binnekort word ie nieuw in de lak gezet en krijgen de slange (op kleur besteld) dezelfde kleur als de brommer!quote:
Oke , dat is goedquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:40 schreef Q-Festival het volgende:
[..]
haha binnekort word ie nieuw in de lak gezet en krijgen de slange (op kleur besteld) dezelfde kleur als de brommer!
Foto (geen zin om te zoeken in topic) en bouwjaar.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oke , dat is goed![]()
tevens wil ik ook in de op
quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:43 schreef Blester het volgende:
[..]
Foto (geen zin om te zoeken in topic) en bouwjaar.
hmm nog nooit gehoord van de yamaha fazer :pquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Fazer 600![]()
maar enige foto dat ze allemaal op staan
Niet? Een beetje de polo onder de motoren...quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:47 schreef Q-Festival het volgende:
[..]
hmm nog nooit gehoord van de yamaha fazer :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |