Wut?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Was best wel beschamend jou eerste topic he, wist je nog? xD
Terecht dit. Als je bijna komt te overlijden en dokters zien dat je donor bent laten ze je misschien expres sterven zodat zij je organen kunnen schenken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit krijg ik als bericht op facebook..!!
En daar is ze blij meequote:Op maandag 14 januari 2013 19:37 schreef Fok-it het volgende:
stiekem stuur ik elke week naaktfotos naar je vriendin Tax
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:37 schreef Dientje12 het volgende:
Ik krijg berichten om mensen naar Lowlands te stemmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit krijg ik als bericht op facebook..!!
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:37 schreef Dientje12 het volgende:
waarom wist ik niks van die wedstrijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit krijg ik als bericht op facebook..!!
Tax wil tetten :)!
Nee hoor anders had ik dat allang gewetenquote:Op maandag 14 januari 2013 19:37 schreef Fok-it het volgende:
stiekem stuur ik elke week naaktfotos naar je vriendin Tax
Naar schijnt wel hoorquote:
Mja. Mja. Wel hypocriet (hihaho, ze zei hypocriet) om dan zelf wel organen te willen ontvangen.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Terecht dit. Als je bijna komt te overlijden en dokters zien dat je donor bent laten ze je misschien expres sterven zodat zij je organen kunnen schenken.
Weet ik nietquote:Op maandag 14 januari 2013 19:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom wist ik niks van die wedstrijd
Wil ik niet, enkel eigen lichaam. Ik blijf puur.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Mja. Mja. Wel hypocriet (hihaho, ze zei hypocriet) om dan zelf wel organen te willen ontvangen.
he haal mij foto daar es weg dank je xquote:Op maandag 14 januari 2013 19:38 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[ afbeelding ]
Toch vind ik er weinig aan
okquote:Op maandag 14 januari 2013 19:38 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[ afbeelding ]
Toch vind ik er weinig aan
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wil ik niet, enkel eigen lichaam. Ik blijf puur.
Gelukkig maarquote:Op maandag 14 januari 2013 19:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je maakt mn dag weer goed
Lekker die botten inderdaad..quote:Op maandag 14 januari 2013 19:40 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wil ik deze nog steeds
Ik blijf ook maagd. Tot het huwelijk dit dat.quote:
Gast..quote:Op maandag 14 januari 2013 19:40 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[ afbeelding ]
WTFquote:Op maandag 14 januari 2013 19:40 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
ja maar.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik blijf ook maagd. Tot het huwelijk dit dat.
Waar zie jij tepels?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:42 schreef Rockiejj het volgende:
PR gemacht, tepels te zien op de foto
In mijn UI zie je al bijna tepelsquote:Op maandag 14 januari 2013 19:42 schreef Rockiejj het volgende:
PR gemacht, tepels te zien op de foto
Uitzondering dan maar. Viespeuk.quote:
Is dat zijn tepel dan?quote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:48 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niets mis met zijn tepels
Dit blijf ik aaaaaaltijd tegen je gebruiken.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Godsammeéén keer gezegd. TEGEN GAYGAY.
Gemeen dit.
quote:
Hij is ook nou niet echt gespierd ofzo.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:48 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
prquote:Op maandag 14 januari 2013 19:48 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet dat dan?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hij is ook nou niet echt gespierd ofzo.
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hij is ook nou niet echt gespierd ofzo.
Weet ik, maar als er geklaagd word bewijs ik maar even dat het onterecht isquote:Op maandag 14 januari 2013 19:48 schreef supersof het volgende:
als we zouden willen konden we die foto's ook zelf opzoeken hoor. Stop er dus maar mee.
Mijn moeder liep binnen toen ik langs deze foto's scrollde.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:48 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zat jij net niet in mijn fotoboek te neuzen? Kijk daar maar.quote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Mijn moeder liep binnen toen ik langs deze foto's scrollde.
Mijn levenwat doe je.
Ik heb genoeg dingen die ik tegen jou kan gebruiken.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dit blijf ik aaaaaaltijd tegen je gebruiken.
Dus elke jongen/man die niet gespierd is is per definitie lelijk?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat dit nog ergere oogaids is dan als het tenminste een beetje gespierd was ofzo.
Whooohooo!quote:Op maandag 14 januari 2013 19:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Mijn levenwat doe je.
Nee.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus elke jongen/man die niet gespierd is is per definitie lelijk?
'Hypo, waarom kijk je naar andere jongens? Je hebt Heppie toch?'quote:Op maandag 14 januari 2013 19:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Mijn levenwat doe je.
Zoals?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik heb genoeg dingen die ik tegen jou kan gebruiken.
Ja, zie het.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:50 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Zat jij net niet in mijn fotoboek te neuzen? Kijk daar maar.
ik weet niet of ze het zag of nietquote:Op maandag 14 januari 2013 19:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
'Hypo, waarom kijk je naar andere jongens? Je hebt Heppie toch?'
is privé.quote:
Nu al sleur dit dat. Gaat snelquote:Op maandag 14 januari 2013 19:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik weet niet of ze het zag of niet![]()
[..]
is privé.
Ik voel me amper Nederlander, dus ga me geen Flevolander noemen, dan gaat er iets dood bij mij van binnenquote:Op maandag 14 januari 2013 19:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, zie het.
o ja dat was jij![]()
hoi mede-FLevolander.![]()
Ja okee, maar tochquote:Op maandag 14 januari 2013 19:49 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Weet ik, maar als er geklaagd word bewijs ik maar even dat het onterecht is
Ik hoop maar van nietquote:Op maandag 14 januari 2013 19:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik weet niet of ze het zag of niet![]()
[..]
is privé.
Oke, welke nationaliteit mag ik je wel mee aanspreken?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:52 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Ik voel me amper Nederlander, dus ga me geen Flevolander noemen, dan gaat er iets dood bij mij van binnen
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weet je nog die foto die Rock stuurde?![]()
![]()
![]()
ik krijg er nu helemaal kotsneigingen vanquote:Op maandag 14 januari 2013 19:55 schreef Taexon het volgende:
[..]verwijder het uit mijn hersens !!!!!
Geen nationaliteit, ik ben een Aardling, dat geef ik toe.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke, welke nationaliteit mag ik je wel mee aanspreken?
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weet je nog die foto die Rock stuurde?![]()
![]()
![]()
Ik raak nieuwsgierig.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:55 schreef Taexon het volgende:
[..]verwijder het uit mijn hersens !!!!!
Knufquote:
Oke, welk land zou je dan wel willen wonen ipv dit afschuwelijke Nederland?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:56 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Geen nationaliteit, ik ben een Aardling, dat geef ik toe.
So do i...quote:Op maandag 14 januari 2013 19:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik krijg er nu helemaal kotsneigingen van
Nee geloof me je wilt het niet... ik waarschuw je.quote:
Dit doet me denken aan die psycho moeder van laatst in belgië die die kindjes had vermoord. Die sprak ze aan met 'aardmannetjes' of zo toch?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:56 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Geen nationaliteit, ik ben een Aardling, dat geef ik toe.
Denk dat je dat niet wilt.quote:
Ik wil nergens wonen, deze planeet is mijn huisquote:Op maandag 14 januari 2013 19:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke, welk land zou je dan wel willen wonen ipv dit afschuwelijke Nederland?
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Knuf
nou zeg gemeen dit dat'ja maar wel eerlijk' NEEN
Aardmannetjes leven IN de aarde.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan die psycho moeder van laatst in belgië die die kindjes had vermoord. Die sprak ze aan met 'aardmannetjes' of zo toch?
Waarschuw genegeerd, vertel op.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
So do i...
[..]
Nee geloof me je wilt het niet... ik waarschuw je.
Ik zeg toch 'doet me denken aan'quote:Op maandag 14 januari 2013 19:57 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Aardmannetjes leven IN de aarde.
Ik ga je het geeneens sturen want dan moet ik die foto zoeken en dan staat die weer op me netvlies gebrand ben ik bangquote:
Denk je er de hele nacht aan in je bedjequote:Op maandag 14 januari 2013 19:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik ga je het geeneens sturen want dan moet ik die foto zoeken en dan staat die weer op me netvlies gebrand ben ik bang
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:57 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Ik wil nergens wonen, deze planeet is mijn huis
Leg het anders gewoon uit, ben dan al tevreden.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik ga je het geeneens sturen want dan moet ik die foto zoeken en dan staat die weer op me netvlies gebrand ben ik bang
Dat was het ook. ze hebben een foto van je oma in kpd gezien.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Kom op ik kan overal tegen. Behalve het idee dat mijn oma nog seks heeft![]()
![]()
je oma die seks heeft is minder ranzigquote:Op maandag 14 januari 2013 20:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
![]()
Ik heb wel een keer meegekregen dat mijn opa er nog toe in staat isquote:Op maandag 14 januari 2013 20:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
![]()
Ik weet het nu, wie was het?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je oma die seks heeft is minder ranzig
Die zijn lekkerquote:
ja echt welquote:
ja helft van de prijsquote:Op maandag 14 januari 2013 20:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zijn de donuts ook in de aanbieding Broodjeskonigin
Maar Sportlife own it allquote:
Neee echt niet!quote:
Hm neequote:Op maandag 14 januari 2013 20:07 schreef JRRY het volgende:
Hebben jullie ook werkelijk elke muziekvideo die je luistert, daar als ie afgelopen is, minimaal één video van Beyoncé in de aanbevelingen in de video staan?
áltijd.
heb spotify aanstaan dus neequote:Op maandag 14 januari 2013 20:07 schreef JRRY het volgende:
Hebben jullie ook werkelijk elke muziekvideo die je luistert, daar als ie afgelopen is, minimaal één video van Beyoncé in de aanbevelingen in de video staan?
áltijd.
Nee ik luister niet naar haarquote:Op maandag 14 januari 2013 20:07 schreef JRRY het volgende:
áltijd.
In de winkel zo'n kaart kopenquote:Op maandag 14 januari 2013 20:08 schreef Fok-it het volgende:
Iemand die weet hoe je Spotify abo kan krijgen ZONDER paypall of creditcard?
Ohw. Ik dacht, jeetje, die Beyonce die is wel heel populair zeg.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik luister niet naar haaren jij wel
Kan alleen in een normale Albert Heijn toch?quote:
nee dusquote:Op maandag 14 januari 2013 20:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ohw. Ik dacht, jeetje, die Beyonce die is wel heel populair zeg.
Volgens mij ook in andere winkels tegenwoordig? Weet het niet precies, maar ik geloof dat de Bruna ze ook heeft.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan alleen in een normale Albert Heijn toch?
spotify kaartquote:Op maandag 14 januari 2013 20:08 schreef Fok-it het volgende:
Iemand die weet hoe je Spotify abo kan krijgen ZONDER paypall of creditcard?
Videoclips download ik en muziek koop ik, dus geen last vanquote:Op maandag 14 januari 2013 20:07 schreef JRRY het volgende:
áltijd.
Waarom zou je die downloaden, als je gewoon kan kijken op YTquote:Op maandag 14 januari 2013 20:12 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Videoclips download ik en muziek koop ik, dus geen last van
Omdat er dan geen reclame isquote:Op maandag 14 januari 2013 20:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Waarom zou je die downloaden, als je gewoon kan kijken op YT
Ja zo stom. Kan ik dus niet vna een maand gratis gebruik maken omdat je daar een creditcard voor nodig hebtquote:
Omdat ik een tweede scherm heb en daar non stop clips op zijn natuurlijk.quote:
Wat is er mis met een kaart kopen dan?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zo stom. Kan ik dus niet vna een maand gratis gebruik maken omdat je daar een creditcard voor nodig hebt
Dat boeit mij echt geen ene flikker. Ik ga niet dood met 5 seconden reclame en daarna effe wegklikken.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:13 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Omdat er dan geen reclame is
Sinds The Box niet meer op tv is kijk ik geen clips meer.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:13 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Omdat ik een tweede scherm heb en daar non stop clips op zijn natuurlijk.
de spotifykaarten zijn gewoon in de ah te koopquote:Op maandag 14 januari 2013 20:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zo stom. Kan ik dus niet vna een maand gratis gebruik maken omdat je daar een creditcard voor nodig hebt
Ja, maar ik luister non-stop muziek, platen, cd's en mijn achtergrond op de PC is al mijn videoclips. En ik wil niet 1 minuut wachten voor elk nummer.quote:
Ik kom nooit langs de AHquote:Op maandag 14 januari 2013 20:14 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Wat is er mis met een kaart kopen dan?
Ik luister dan gewoon Spotify.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:15 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Ja, maar ik luister non-stop muziek, platen, cd's en mijn achtergrond op de PC is al mijn videoclips. En ik wil niet 1 minuut wachten voor elk nummer.
jijquote:
Wel kut ja, dat Rihanna's laatste album er niet op staat.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:16 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Te veel reclame, te weinig muziek.
ik heb nog helemaal geen reclame gehoord op spotify op de pcquote:Op maandag 14 januari 2013 20:16 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Te veel reclame, te weinig muziek.
Je zit hier goed.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Het is een kloteprogramma, loopt 100 keer vast, mja. Mja. Mijn autisme.ik ben het gewend
whut. ik zat echt met mn handen voor mn mond. ik schrokquote:Op maandag 14 januari 2013 20:16 schreef Taexon het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_man_op_poster.html
Ik ben niet iemand die naar Rihanna, Britney en dat soort "muziek" luister.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wel kut ja, dat Rihanna's laatste album er niet op staat.
Wat dan wel?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:18 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Ik ben niet iemand die naar Rihanna, Britney en dat soort "muziek" luister.
quote:Op maandag 14 januari 2013 20:18 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Ik ben niet iemand die naar Rihanna, Britney en dat soort "muziek" luister.
Hou is even op alles wat niet top 40 is autistisch te noemen, dat slaat nergens opquote:
Nee, want als een nummer van Rihanna de top40 niet haalt betekent dat niet dat het nummer autistisch isquote:Op maandag 14 januari 2013 20:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou is even op alles wat niet top 40 is autistisch te noemen, dat slaat nergens op
Red Hot Chili Peppers, Nirvana, King Charles, Wolf Gang, Crown The Empire, Marilyn Manson, Dank, Deadmau5, Foo Fighters, 30 Seconds To Mars, Radio Head, Funeral Party, Cold Play, ACDC, Rise Against, Sleep Party People... vond ik wel weer even voldoende.quote:
Goed genoeg.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:21 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Red Hot Chili Peppers, Nirvana, King Charles, Wolf Gang, Crown The Empire, Marilyn Manson, Dank, Deadmau5, Foo Fighters, 30 Seconds To Mars, Radio Head, Funeral Party, Cold Play, ACDC, Rise Against, Sleep Party People... vond ik wel weer even voldoende.
quote:Op maandag 14 januari 2013 20:21 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Red Hot Chili Peppers, Nirvana, King Charles, Wolf Gang, Crown The Empire, Marilyn Manson, Dank, Deadmau5, Foo Fighters, 30 Seconds To Mars, Radio Head, Funeral Party, Cold Play, ACDC, Rise Against, Sleep Party People... vond ik wel weer even voldoende.
Aardig.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:21 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Nee, die versie niet. Dat hele album niet.quote:
En jij vind ook alles wat direct in de top40 komt kut?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:23 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Nee, die versie niet. Dat hele album niet.
Rise Against ook wel inderdaad.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:22 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
En dan Radio Head en Rise Against niet meenemen
Parachutesquote:Op maandag 14 januari 2013 20:23 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Nee, die versie niet. Dat hele album niet.
Nee, dat niet, want Red Hot Chili Pepers staan ook regelmatig in top 40, Marilyn Manson heeft er ook regelmatig ingestaan vroeger. De Kraaien vind ik ook wel leuk.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
En jij vind ook alles wat direct in de top40 komt kut?
Fuck you meer.quote:
De Kraaienquote:Op maandag 14 januari 2013 20:25 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Nee, dat niet, want Red Hot Chili Pepers staan ook regelmatig in top 40, Marilyn Manson heeft er ook regelmatig ingestaan vroeger. De Kraaien vind ik ook wel leuk.
He niet ook zeggenquote:
Eensch.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
De Kraaien![]()
Red Hot Chili Peppers is soms wel oke. Marilyn Manson![]()
![]()
Ik luister niet alleen naar top40-muziek. Alsof Kelly Rowland scoort in de top40quote:Op maandag 14 januari 2013 20:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He niet ook zeggenSommige top 40 is best te paaien. maar jij mag je horizon wel wat meer verbreden
Het hoort wel in het zelfde genre thuisquote:Op maandag 14 januari 2013 20:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik luister niet alleen naar top40-muziek. Alsof Kelly Rowland scoort in de top40
*vond.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het hoort wel in het zelfde genre thuisDaarbij zijn the Peppers rock. Dacht dat je dat `autisten'' muziek vondt?
vondtquote:
serieus?quote:
Neequote:
Ja, maar RHP zijn varienderquote:Op maandag 14 januari 2013 20:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het hoort wel in het zelfde genre thuisDaarbij zijn the Peppers rock. Dacht dat je dat `autisten'' muziek vondt?
Must recognize sarcasm...quote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 20:29 schreef Bustin_Beeber het volgende:
Sometimes I feel I've got to run away, I've got to get away from the pain....
quote:
haten opquote:
quote:
Geen fan, maar ze heeft af en toe wel wat leuks er tussen zitten.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:31 schreef Bustin_Beeber het volgende:
Overigens wel Lady Gaga fans hier?
ja? Wat dan?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:32 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Niet haten opserieus
moeten we wat aan doen
neequote:Op maandag 14 januari 2013 20:31 schreef Bustin_Beeber het volgende:
Overigens wel Lady Gaga fans hier?
Echt, wat luister jij? Alleen maar Beethoven? Doe mij dan maar Bach.quote:
ik heb niets binnenquote:
Maar ik wel.quote:
Je moederquote:
Houdt niet zo van straffenquote:
ben ik nietquote:
ik luister vanalles, ook wel lady gaga maar fan is een groot woordquote:Op maandag 14 januari 2013 20:34 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Echt, wat luister jij? Alleen maar Beethoven? Doe mij dan maar Bach.
dat blijkt als ik zie hoe jij gedraagt, relpuber jijquote:
Is er altijd in blijven zitten helaas.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dat blijkt als ik zie hoe jij gedraagt, relpuber jij
enkel voor sommigenquote:
autoriteitsproblemen jijquote:Op maandag 14 januari 2013 20:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is er altijd in blijven zitten helaas.
quote:
Appelcaramelquote:
Nicequote:
Hoezo dat?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:40 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
NiceDat heb ik een keer gedaan tijdens een presentatie naar een leerling
Was in een kleine klas en ik was een anti-geweld betoog aan het houden en hij roept uit het niets "Homo!" en ik was toen nog redelijk makkelijk... pissed off... en ik pakte een stoel van de grond en gooide die op 'm af.quote:
Goedzo, geweld is de oplossingquote:Op maandag 14 januari 2013 20:44 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Was in een kleine klas en ik was een anti-geweld betoog aan het houden en hij roept uit het niets "Homo!" en ik was toen nog redelijk makkelijk... pissed off... en ik pakte een stoel van de grond en gooide die op 'm af.
Ja, hij was raak en de leraar boeide het niet.
De ironie, I know.
Haha, wat had die gast er aan over gehouden?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:44 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Was in een kleine klas en ik was een anti-geweld betoog aan het houden en hij roept uit het niets "Homo!" en ik was toen nog redelijk makkelijk... pissed off... en ik pakte een stoel van de grond en gooide die op 'm af.
De ironie, I know.
Hoofdpijn, want z'n stoel stond op 2 poten en hij viel achterover.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, wat had die gast er aan over gehouden?
je had t waarschijnlijk verdiendquote:Op maandag 14 januari 2013 20:44 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
De ironie, I know.
Dat was ook duidelijk ja... Ik stopte verbaal geweld dan ook met fysiek geweld.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het houdt niet op, niet vanzelfff
quote:Op maandag 14 januari 2013 20:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het houdt niet op, niet vanzelfff
dat staat erquote:
Het ging om het feit dat ik een anti-geweld's boodschap verkondigde...quote:
je verkondigd een anti-geweldsboodschap door een stoel te gooien?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:48 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Het ging om het feit dat ik een anti-geweld's boodschap verkondigde...
Kennelijk. Vandaar ook dat het nogal ironisch was.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je verkondigd een anti-geweldsboodschap door een stoel te gooien?
Kut-reclamequote:
werkt niet echt heh, maar je bent toch homo? wrm dan boos worden als iemand homo zegt?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:49 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[..]
Kennelijk. Vandaar ook dat het nogal ironisch was.
Warme douche induikenquote:
quote:
aanstellersquote:Op maandag 14 januari 2013 20:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je kan beter eerst opwarmen anders doet het fucking pijn
Heul wel.quote:
Dat mag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |