Wut?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Was best wel beschamend jou eerste topic he, wist je nog? xD
Terecht dit. Als je bijna komt te overlijden en dokters zien dat je donor bent laten ze je misschien expres sterven zodat zij je organen kunnen schenken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit krijg ik als bericht op facebook..!!
En daar is ze blij meequote:Op maandag 14 januari 2013 19:37 schreef Fok-it het volgende:
stiekem stuur ik elke week naaktfotos naar je vriendin Tax
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:37 schreef Dientje12 het volgende:
Ik krijg berichten om mensen naar Lowlands te stemmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit krijg ik als bericht op facebook..!!
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:37 schreef Dientje12 het volgende:
waarom wist ik niks van die wedstrijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit krijg ik als bericht op facebook..!!
Tax wil tetten :)!
Nee hoor anders had ik dat allang gewetenquote:Op maandag 14 januari 2013 19:37 schreef Fok-it het volgende:
stiekem stuur ik elke week naaktfotos naar je vriendin Tax
Naar schijnt wel hoorquote:
Mja. Mja. Wel hypocriet (hihaho, ze zei hypocriet) om dan zelf wel organen te willen ontvangen.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Terecht dit. Als je bijna komt te overlijden en dokters zien dat je donor bent laten ze je misschien expres sterven zodat zij je organen kunnen schenken.
Weet ik nietquote:Op maandag 14 januari 2013 19:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom wist ik niks van die wedstrijd
Wil ik niet, enkel eigen lichaam. Ik blijf puur.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Mja. Mja. Wel hypocriet (hihaho, ze zei hypocriet) om dan zelf wel organen te willen ontvangen.
he haal mij foto daar es weg dank je xquote:Op maandag 14 januari 2013 19:38 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[ afbeelding ]
Toch vind ik er weinig aan
okquote:Op maandag 14 januari 2013 19:38 schreef Bustin_Beeber het volgende:
[ afbeelding ]
Toch vind ik er weinig aan
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wil ik niet, enkel eigen lichaam. Ik blijf puur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |