Ik verzorg de beste ontbijtjes. Vraag maar aan SiIk.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:30 schreef Murdera het volgende:
Hey albino, romantische avond, hete nacht, koude tocht naar de bakker om voor mij ontbijt te halen?
Kan niet.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik verzorg de beste ontbijtjes. Vraag maar aan SiIk.
Dat doet Royco volgens verhalen.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik verzorg de beste ontbijtjes. Vraag maar aan SiIk.
Dat kloptquote:Op maandag 14 januari 2013 19:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, want dan gaat ze mij echt OVERAL corrigeren.
En aardbeien met slagroomquote:Op maandag 14 januari 2013 19:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat doet Royco volgens verhalen.
Worstenbroodjes met mayo en dubbeldip
Waarom niet?quote:
Ik deed het beter. En ik had mijn broek zelfs nog aan!quote:Op maandag 14 januari 2013 19:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat doet Royco volgens verhalen.
Worstenbroodjes met mayo en dubbeldip
Zorg eerst maar dat de boys wat joy hebbenquote:Op maandag 14 januari 2013 19:34 schreef Joysa het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
ik wil nog een joy tt
GVD MUR
Dit moet je goedmaken
Quote voor het nageslachtquote:Op maandag 14 januari 2013 19:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
Muhahaha faalt. Hard.
En heeft mij dus helemaal niet gehosseld, dus dat ben ik niet vergeten, dat is gewoon niet gebeurd.
Er is genoeg joy voor iedereenquote:Op maandag 14 januari 2013 19:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zorg eerst maar dat de boys wat joy hebben
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
Muhahaha faalt. Hard.
En heeft mij dus helemaal niet gehosseld, dus dat ben ik niet vergeten, dat is gewoon niet gebeurd.
Boh shit nu moet ik het goedmakenquote:Op maandag 14 januari 2013 19:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
Muhahaha faalt. Hard.
quote:
Wie heeft hij dan proberen te hosselen en verward hij met jou?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
Muhahaha faalt. Hard.
Nothing to see here, move along!quote:Op maandag 14 januari 2013 19:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wie heeft hij dan proberen te hosselen en verward hij met jou?
Dat moet je hem vragen.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wie heeft hij dan proberen te hosselen en verward hij met jou?
Kom maar bij mequote:Op maandag 14 januari 2013 19:40 schreef Samzz het volgende:
Ik heb wel wat joy nodig. Ik voel een dipje aankomen, gisteren ook al last van
.
Daarom ga ik denk ik eens een lekkere warme chocolademelk voor mezelf makenquote:Op maandag 14 januari 2013 19:40 schreef Samzz het volgende:
Ik heb wel wat joy nodig. Ik voel een dipje aankomen, gisteren ook al last van
.
OH WT MAAK MIJ OOK HELDquote:Op maandag 14 januari 2013 19:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daarom ga ik denk ik eens een lekkere warme chocolademelk voor mezelf maken
quote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daarom ga ik denk ik eens een lekkere warme chocolademelk voor mezelf maken
Nee hoor.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik al wel gefaald met hosselen?
quote:
Nu heb ik alleen supplies voor anderhalve mok. En ik ben heel egoïstisch uiteraard. Dus gaan jullie maar iets verzinnen.quote:
3x een halve en aanvullen met rum. OPGELOSTquote:Op maandag 14 januari 2013 19:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Nu heb ik alleen supplies voor anderhalve mok. En ik ben heel egoïstisch uiteraard. Dus gaan jullie maar iets verzinnen.
Bedoel je zoals een voetbalcommentator?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vraag me wel af hoe Joy is bed is, eigenlijk.
Zou ze dan ook zo'n commentaar hebben de hele tijd?
Ik zou haar gewoon op de buik leggen en dan op zijn schildpad pakkenquote:Op maandag 14 januari 2013 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Amaai, maar dat past niet in mijn egoïsmebeeld. Je zult met een andere verdeling op de proppen moeten komen.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
3x een halve en aanvullen met rum. OPGELOST
ze snurkt.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij een hele mok, ik een halve + rum.. OPGELOSTquote:Op maandag 14 januari 2013 19:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Amaai, maar dat past niet in mijn egoïsmebeeld. Je zult met een andere verdeling op de proppen moeten komen.
Ik neem m'n zakje bolognese chips van Croky wel mee naar bedquote:Op maandag 14 januari 2013 19:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Nu heb ik alleen supplies voor anderhalve mok. En ik ben heel egoïstisch uiteraard. Dus gaan jullie maar iets verzinnen.
Chips in bed, deze vrouw balanceert op het randje van het levenquote:Op maandag 14 januari 2013 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neem m'n zakje bolognese chips van Croky wel mee naar bed.
Sja, daar wordt ik niet hard van hoor.quote:
Denk dan ook aan Stampertje.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, daar wordt ik niet hard van hoor.
Moet ik dalijk aan Bambi denken terwijl ik over haar heen sta te fappen, alleen maar om een erectie te houden.
Bij jou? Bij jou zou joy het mannetje zijn. Jij haar bitch.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet ik dalijk aan Bambi denken terwijl ik over haar heen sta te fappen, alleen maar om een erectie te houden.
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mag ik 'm dan in zn kont naaien?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bij jou? Bij jou zou joy het mannetje zijn. Jij haar bitch.
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze heeft een paar extra *pleziergaatjes*.
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze heeft een paar extra *pleziergaatjes*.
Dat is waar.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bij jou? Bij jou zou joy het mannetje zijn. Jij haar bitch.
Alleen die ene mag dat.quote:
Wasn't me.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:53 schreef Samzz het volgende:
Hahahaha, ik krijg net een spammail of ik Fuckbuddy wil worden.
Daar gaat mijn status.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:53 schreef Samzz het volgende:
Nee, want jij hebt mijn e-mailadres niet.quote:
Dat was geen spamquote:Op maandag 14 januari 2013 19:53 schreef Samzz het volgende:
Als ik die wel had had ik je er 1 gestuurdquote:Op maandag 14 januari 2013 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want jij hebt mijn e-mailadres niet.
quote:
quote:
Ik weet niet waar mijn proxy uiteindelijk uitkomt hoor.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]!
[..]!
Sturen jullie altijd mailtjes via een Guatamala?
Ja, ik vond het jammer dat het maandenlang uitgestorven was.quote:
Er stond Guatamala in de tekst, zodoendequote:Op maandag 14 januari 2013 19:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik weet niet waar mijn proxy uiteindelijk uitkomt hoor.
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik weet niet waar mijn proxy uiteindelijk uitkomt hoor.
DONT JYNX IT!quote:Op maandag 14 januari 2013 19:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik vond het jammer dat het maandenlang uitgestorven was.
I tend to do that.quote:
Makkelijk verdienen zekerquote:Op maandag 14 januari 2013 19:56 schreef Samzz het volgende:
De vriendin van de zoon van mijn vriendin (ja ja), is naar Uruguay verhuisd om daar wiet te gaan verbouwen.
Boeie, wil je nou mijn fuckbuddy zijn of niet?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:56 schreef Samzz het volgende:
De vriendin van de zoon van mijn vriendin (ja ja), is naar Uruguay verhuisd om daar wiet te gaan verbouwen.
Ik vind het ook leuk! Voel me hier toch iets meer op m'n plek dan in de sex-SC denk ik.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik vond het jammer dat het maandenlang uitgestorven was.
Hier word niet zo driftig gehosseld zekerquote:Op maandag 14 januari 2013 19:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk! Voel me hier toch iets meer op m'n plek dan in de sex-SC denk ik.
En dan zijn twi en Myr er nog niet eens.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk! Voel me hier toch iets meer op m'n plek dan in de sex-SC denk ik.
Ik ook, als ik kijk wat er vandaag de dag komt. De helft ken ik niet.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Als hier een nieuwe kut binnenkomt duikt iedereen er op hoorquote:Op maandag 14 januari 2013 19:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hier word niet zo driftig gehosseld zeker.
Die zijn zeker iets anders aan het doen.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan zijn twi en Myr er nog niet eens.
Nee hoor, laatst kwam er een nieuwe binnen en het bleef erg stil hier.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als hier een nieuwe kut binnenkomt duikt iedereen er op hoor
Maar ik ben er tochquote:Op maandag 14 januari 2013 19:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook, als ik kijk wat er vandaag de dag komt. De helft ken ik niet.
Jammerjammer, die lijken me ook wel gezellig.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan zijn twi en Myr er nog niet eens.
Ik heb geen flauw idee. Ik vond het idee gewoon lachwekkend.quote:
Natuurlijk niet. Dat weet je tochquote:Op maandag 14 januari 2013 19:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Boeie, wil je nou mijn fuckbuddy zijn of niet?
Nou, de DM is een stuk rustiger nu ja.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hier word niet zo driftig gehosseld zeker.
Ook maar spaarzaam.quote:
Zoals wie danquote:Op maandag 14 januari 2013 19:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook, als ik kijk wat er vandaag de dag komt. De helft ken ik niet.
Dan moeten we eens gaan dubbel daten met ze.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jammerjammer, die lijken me ook wel gezellig.
Ja, jij reageert niet meerquote:Op maandag 14 januari 2013 19:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou, de DM is een stuk rustiger nu ja.
Wie danquote:Op maandag 14 januari 2013 19:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee hoor, laatst kwam er een nieuwe binnen en het bleef erg stil hier.
Ben jij zo gewild dan?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou, de DM is een stuk rustiger nu ja.
Ik date ook mee.. dan date ik het poesje welquote:Op maandag 14 januari 2013 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moeten we eens gaan dubbel daten met ze.
rival, Blind_Guardian, Ishimaru. Nooit van gehoord.quote:
Als je iets boeiends zegt reageer ik wel.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, jij reageert niet meer.
Zo loopt het ook spaak he.
Gezellig!quote:Op maandag 14 januari 2013 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moeten we eens gaan dubbel daten met ze.
tskquote:Op maandag 14 januari 2013 20:00 schreef Fera het volgende:
[..]
rival, Blind_Guardian, Ishimaru. Nooit van gehoord.
quote:Op maandag 14 januari 2013 20:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je me nodig hebt dan kun je me altijd bereiken he
rival en Ishimaru zijn oudgediende hoorquote:Op maandag 14 januari 2013 20:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo, weer een beledigingquote:Op maandag 14 januari 2013 20:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Als je iets boeiends zegt reageer ik wel.
Dan hoef ik ze toch niet te kennen?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
rival en Ishimaru zijn oudgediende hoor
Dat poesje isquote:Op maandag 14 januari 2013 20:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik date ook mee.. dan date ik het poesje wel
Even quoten.quote:
Oh, dat zijn er maar driequote:Op maandag 14 januari 2013 20:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij hebt een onthoofde wesp in je FoBo. Ik mag jou wel.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou, toen ik voor het eerst buiten LIF kwam was het wel druk ja.
quote:Op maandag 14 januari 2013 20:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij hebt een onthoofde wesp in je FoBo. Ik mag jou wel.
Dat zijn sowieso kutbeesten.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij hebt een onthoofde wesp in je FoBo. Ik mag jou wel.
Ah, oké.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat zijn er maar drie.
rival zat van oorsprong in Singles, Blind_Guardian heb ik ook nog nooit van gehoord en Ishimaru is een oud FOK!er met een nieuw account, is heel lang heel actief geweest in het radiotopic en R&P en komt nu weer een beetje terug.
Dat kan. Die momenten heb ik ook wel en dan post ik gewoon nietquote:Op maandag 14 januari 2013 20:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, oké.
Maar ik vind het toch anders, minder gezellig.Bij vlagen is het wel leuk.
quote:
Daarom.quote:
Daarom post ik ook minder.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan. Die momenten heb ik ook wel en dan post ik gewoon niet.
Dat niet, probleem is dat ze echt overal aan willen snuffelen voordat ze ophoepelenquote:Op maandag 14 januari 2013 20:04 schreef Fera het volgende:
Daarom.
Ik schijt zeven kleuren van die beesten.
Als Rokje er is.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, oké.
Maar ik vind het toch anders, minder gezellig.Bij vlagen is het wel leuk.
Dat is inderdaad zwaar kut, aangezien ik doodsbang voor ze ben en het zo erg lang duurt voordat ik uit mijn bevroren houding kom.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat niet, probleem is dat ze echt overal aan willen snuffelen voordat ze ophoepelen.
quote:
Ja, ik kan moeilijk zeggen dat ik het zeker weet hequote:
dat is maar beter ook. once you go mur, you never go back.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik kan moeilijk zeggen dat ik het zeker weet he. Maar erachter komen wil ik niet
.
je weet heus wel wie ishmaru isquote:Op maandag 14 januari 2013 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat zijn er maar drie.
rival zat van oorsprong in Singles, Blind_Guardian heb ik ook nog nooit van gehoord en Ishimaru is een oud FOK!er met een nieuw account, is heel lang heel actief geweest in het radiotopic en R&P en komt nu weer een beetje terug.
Volgende keer dat ik haar zie gaan we samen pizza eten.quote:
Dat rolt toch niet zo lekker van de tong, Muur.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat is maar beter ook. once you go mur, you never go back.
Ja, dat vertel ik toch?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je weet heus wel wie ishmaru is
Pizza.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgende keer dat ik haar zie gaan we samen pizza eten.
quote:Op maandag 14 januari 2013 20:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hey! De gebruikelijke goed-nieuwsshow hier. Hoe is het met jou?
quote:
Dankzij jullie steeds minder goed. Maar toch bedankt voor het vragen, ik voel de liefde.quote:
Je hoeft niet aardig te doen hoor, ik ben niet ongesteld.quote:
Grapje man, moet kunnenquote:Op maandag 14 januari 2013 20:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
[..]
Dankzij jullie steeds minder goed. Maar toch bedankt voor het vragen, ik voel de liefde.
Oh in dat gevalquote:Op maandag 14 januari 2013 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hoeft niet aardig te doen hoor, ik ben niet ongesteld.
Gelukkig maar.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh in dat gevalals je ongesteld was deed ik dat ook gewoon
Wat is dan die rare vlek waar je net zat?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hoeft niet aardig te doen hoor, ik ben niet ongesteld.
Is dit een forum text based RPG of zo?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is dan die rare vlek waar je net zat?
dit isquote:Op maandag 14 januari 2013 20:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dit een forum text based RPG of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker oldschool.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dit een forum text based RPG of zo?
Nee de pest morgen ben je doodquote:
Ligt eraan waar je die vinger in gestoken hebt.quote:
Ik heb dat jaren gedaan, ik was verslaafd.quote:
Even het RIVM bellen.quote:
Geen drugsquote:Op maandag 14 januari 2013 20:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel als ie zeer doet van een drugsnaald.
Nergens inquote:Op maandag 14 januari 2013 20:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je die vinger in gestoken hebt.
Ja.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, kwam er bloed uit je vinger?
Daarom zeg ik het.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb dat jaren gedaan, ik was verslaafd.
Hoe weet jij dat eigenlijk? Heb ik dat verteld?quote:
Ja. Daar had je toch ook je eerste vriendje ontmoet?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat eigenlijk? Heb ik dat verteld?
This is a shot of a flower from Psychotria elata, a small understory tree in tropical forests whose flowers are affectionately known as hooker's lips. Get it? Because they look like bright red lipsticked lips. Just think -- now you can plant a seed and grow your own girlfriend to kiss! You know, instead of having to blow her up like you normally do. Hoho, BURN. I'm projecting.quote:
Niet helemaal juist. Die had ik ontmoet op een chat, maar later zijn we met vrienden een eigen room gestart waarin we konden roleplayen.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Daar had je toch ook je eerste vriendje ontmoet?
Zo'n plant zou ik wel willen.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
This is a shot of a flower from Psychotria elata, a small understory tree in tropical forests whose flowers are affectionately known as hooker's lips. Get it? Because they look like bright red lipsticked lips. Just think -- now you can plant a seed and grow your own girlfriend to kiss! You know, instead of having to blow her up like you normally do. Hoho, BURN. I'm projecting.
Een plant telt niet als vreemdgaan, vind ik.quote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 20:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet helemaal juist. Die had ik ontmoet op een chat, maar later zijn we met vrienden een eigen room gestart waarin we konden roleplayen.
Ik moest lachenquote:Op maandag 14 januari 2013 20:35 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zag het Myra-deel van jouw UI, las de post en schrok.
Geen idee.quote:
Twi, wanneer kunnen jij en Myr gaan dubbel daten met mij en Bambi?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:35 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zag het Myra-deel van jouw UI, las de post en schrok.
Mag ik ook mee?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Twi, wanneer kunnen jij en Myr gaan dubbel daten met mij en Bambi?
Als vijfde wiel?quote:
Neenquote:
Plant natuurlijkquote:Op maandag 14 januari 2013 20:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Welk ding![]()
Thaise vrouw?
ik ging ook al meequote:
Als ik deze week aangenomen word bij een van m'n sollicitaties, dan gaan we elke week double daten.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Twi, wanneer kunnen jij en Myr gaan dubbel daten met mij en Bambi?
Oja, jij bent het aanhangselquote:Op maandag 14 januari 2013 20:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
ik ging ook al mee
om met de poes te daten
Op wat voor een baan heb je gesolliciteerd?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:39 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik deze week aangenomen word bij een van m'n sollicitaties, dan gaan we elke week double daten.
Die tijd en geld heb ik niet hoor.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:39 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik deze week aangenomen word bij een van m'n sollicitaties, dan gaan we elke week double daten.
Koop een plant voor d´r? Wat voor planten maken d'r natquote:
Van alles, van webdesignbedrijven tot computerzaken en andere IT-gerelateerde vacatures. Hoop dat het het eerste wordt, maar alles waar ik enige affiniteit mee heb is goed op 't moment.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Op wat voor een baan heb je gesolliciteerd?
Ja, snap ik, met de huidige markt.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:41 schreef twi het volgende:
[..]
Van alles, van webdesignbedrijven tot computerzaken en andere IT-gerelateerde vacatures. Hoop dat het het eerste wordt, maar alles waar ik enige affiniteit mee heb is goed op 't moment.
Ach, en anders kun je altijd nog burgers gaan flippenquote:Op maandag 14 januari 2013 20:41 schreef twi het volgende:
[..]
Van alles, van webdesignbedrijven tot computerzaken en andere IT-gerelateerde vacatures. Hoop dat het het eerste wordt, maar alles waar ik enige affiniteit mee heb is goed op 't moment.
Ik zal jou eens laten flippen, manneke!quote:Op maandag 14 januari 2013 20:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, en anders kun je altijd nog burgers gaan flippen.
Als dat in 1 keer lukt ben je zo aangenomenquote:Op maandag 14 januari 2013 20:43 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zal jou eens laten flippen, manneke!
Ik dacht even dat Flipsje er was.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:43 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zal jou eens laten flippen, manneke!
Zelfs daar zou ik blij mee zijn op het moment.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, en anders kun je altijd nog burgers gaan flippen.
Ging je spytool af?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht even dat Flipsje er was.
pics orquote:Op maandag 14 januari 2013 21:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tieten en een pijpmond.
Oke even fappen
1 fuckin a en dat doe je nietquote:Op maandag 14 januari 2013 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou jij muhahah willen zien fappen?
nee maar het is zo dood hier en ik wist niets betersquote:Op maandag 14 januari 2013 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou jij muhahah willen zien fappen?
Fappen op Jynx?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tieten en een pijpmond.
Oke even fappen
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
1 fuckin a en dat doe je niet
Mijn hartje.
Zou je iemand anders wel willen zien fappen?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
nee maar het is zo dood hier en ik wist niets beters
O, ik had net wat Pokémon furries onder mijn Ctrl + V.quote:
Jawel hoorquote:Op maandag 14 januari 2013 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Zou je iemand anders wel willen zien fappen?
in ruil dat jij ook zegt wat ik wil wetenquote:
Neequote:Op maandag 14 januari 2013 21:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
in ruil dat jij ook zegt wat ik wil weten
Mr.T zeker?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Care. Vast een acteur. Brad, Vin of George
.
Filmpje?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:19 schreef Murdera het volgende:
Mensen die mij niet willen zien fappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak je er een spektakel van?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:19 schreef Murdera het volgende:
Mensen die mij niet willen zien fappen.
Hij laat je daarna alle hoeken van de kamer zienquote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij laat je daarna alle hoeken van de kamer zienIk ben bang van niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Denk je dat hij alleen zichzelf er onder smeert?
Dit. Knappe man die meteen na het klaarkomen je nog alle hoeken van de kamer kan laten zien.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
je hebt gelijk.
Daarna draai ik me om en ga ik slapen
Bevalt het?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Om de een of andere reden, stel ik me nu Joy voor, die voor de cam zit te vingeren.
doe ik ook vaak.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Om de een of andere reden, stel ik me nu Joy voor, die voor de cam zit te vingeren.
Ik ken er eentje. Wat een feest was dat altijdquote:Op maandag 14 januari 2013 21:25 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Dit. Knappe man die meteen na het klaarkomen je nog alle hoeken van de kamer kan laten zien.
Ik heb wel eens ergere gedachten gehad.quote:
Hoe is het, in het echt?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:26 schreef Murdera het volgende:
oh "stel ik me voor" nee dat doe ik niet.
dafuq kaneelquote:Op maandag 14 januari 2013 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ook één. Maar ze zijn zeldzaam.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken er eentje. Wat een feest was dat altijd.
Welke fokker was dat dan?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken er eentje. Wat een feest was dat altijd.
werkt niet met 2 tegelijk.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou Joy, slinger je webcam aan.
Dan geef jij er ook een slinger aanquote:Op maandag 14 januari 2013 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou Joy, slinger je webcam aan.
Klopt.quote:
Geen FOK!er. Iedereen weet dat FOK!ers geen seks hebben.quote:
Maak een TC. Opgelost.quote:
Volgens mij jij wel...quote:Op maandag 14 januari 2013 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Geen FOK!er. Iedereen weet dat FOK!ers geen seks hebben.
Nice.quote:
Als wat ik zie me bevalt.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan geef jij er ook een slinger aan
ik heb wel eens iemands handje vastgehouden.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:29 schreef Samzz het volgende:
Geen FOK!er. Iedereen weet dat FOK!ers geen seks hebben.
Heftig hoe voelde dat?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik heb wel eens iemands handje vastgehouden.
Ik wel?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
neh, joy is niet welkom in kaneels en mijn cam sessies. :$
Die aanblik zou ook teveel zijn voor haar hartje.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
neh, joy is niet welkom in kaneels en mijn cam sessies. :$
Ik ben dan ook een FOK!ster. Geen FOK!er.quote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik heb wel eens iemands handje vastgehouden.
Dat weet ik dus nog niet.quote:
Wel een beetje ja.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:36 schreef -Engel- het volgende:
Hoi allemaal
Druk wel.... zijn jullie verdwaald?
Ben je Joy?quote:
Misschien moet je even langskomen dan van het weekend.quote:
Say whut?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je Joy?
[..]
Misschien moet je even langskomen dan van het weekend.
Maar we hebben het dus niet meer over camsessies?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, dan kun je zien of je er warm van wordt.
[..]
Dat mag ook, natuurlijk.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar we hebben het dus niet meer over camsessies?
I prefer the real deal.quote:
Ik snap 'm ook nietquote:Op maandag 14 januari 2013 21:46 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
I don't get it.
Ik faal als het om wiskunde gaat.
Ik gok dat de postbode JR. z'n vader is, maar verder ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |