Ik verzorg de beste ontbijtjes. Vraag maar aan SiIk.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:30 schreef Murdera het volgende:
Hey albino, romantische avond, hete nacht, koude tocht naar de bakker om voor mij ontbijt te halen?
Kan niet.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik verzorg de beste ontbijtjes. Vraag maar aan SiIk.
Dat doet Royco volgens verhalen.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik verzorg de beste ontbijtjes. Vraag maar aan SiIk.
Dat kloptquote:Op maandag 14 januari 2013 19:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, want dan gaat ze mij echt OVERAL corrigeren.
En aardbeien met slagroomquote:Op maandag 14 januari 2013 19:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat doet Royco volgens verhalen.
Worstenbroodjes met mayo en dubbeldip
Waarom niet?quote:
Ik deed het beter. En ik had mijn broek zelfs nog aan!quote:Op maandag 14 januari 2013 19:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat doet Royco volgens verhalen.
Worstenbroodjes met mayo en dubbeldip
Zorg eerst maar dat de boys wat joy hebbenquote:Op maandag 14 januari 2013 19:34 schreef Joysa het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
ik wil nog een joy tt
GVD MUR
Dit moet je goedmaken
Quote voor het nageslachtquote:Op maandag 14 januari 2013 19:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
Muhahaha faalt. Hard.
En heeft mij dus helemaal niet gehosseld, dus dat ben ik niet vergeten, dat is gewoon niet gebeurd.
Er is genoeg joy voor iedereenquote:Op maandag 14 januari 2013 19:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zorg eerst maar dat de boys wat joy hebben
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
Muhahaha faalt. Hard.
En heeft mij dus helemaal niet gehosseld, dus dat ben ik niet vergeten, dat is gewoon niet gebeurd.
Boh shit nu moet ik het goedmakenquote:Op maandag 14 januari 2013 19:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
Muhahaha faalt. Hard.
quote:
Wie heeft hij dan proberen te hosselen en verward hij met jou?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
Muhahaha faalt. Hard.
Nothing to see here, move along!quote:Op maandag 14 januari 2013 19:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wie heeft hij dan proberen te hosselen en verward hij met jou?
Dat moet je hem vragen.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wie heeft hij dan proberen te hosselen en verward hij met jou?
Kom maar bij mequote:Op maandag 14 januari 2013 19:40 schreef Samzz het volgende:
Ik heb wel wat joy nodig. Ik voel een dipje aankomen, gisteren ook al last van
.
Daarom ga ik denk ik eens een lekkere warme chocolademelk voor mezelf makenquote:Op maandag 14 januari 2013 19:40 schreef Samzz het volgende:
Ik heb wel wat joy nodig. Ik voel een dipje aankomen, gisteren ook al last van
.
OH WT MAAK MIJ OOK HELDquote:Op maandag 14 januari 2013 19:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daarom ga ik denk ik eens een lekkere warme chocolademelk voor mezelf maken
quote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daarom ga ik denk ik eens een lekkere warme chocolademelk voor mezelf maken
Nee hoor.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik al wel gefaald met hosselen?
quote:
Nu heb ik alleen supplies voor anderhalve mok. En ik ben heel egoïstisch uiteraard. Dus gaan jullie maar iets verzinnen.quote:
3x een halve en aanvullen met rum. OPGELOSTquote:Op maandag 14 januari 2013 19:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Nu heb ik alleen supplies voor anderhalve mok. En ik ben heel egoïstisch uiteraard. Dus gaan jullie maar iets verzinnen.
Bedoel je zoals een voetbalcommentator?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vraag me wel af hoe Joy is bed is, eigenlijk.
Zou ze dan ook zo'n commentaar hebben de hele tijd?
Ik zou haar gewoon op de buik leggen en dan op zijn schildpad pakkenquote:Op maandag 14 januari 2013 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Amaai, maar dat past niet in mijn egoïsmebeeld. Je zult met een andere verdeling op de proppen moeten komen.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
3x een halve en aanvullen met rum. OPGELOST
ze snurkt.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij een hele mok, ik een halve + rum.. OPGELOSTquote:Op maandag 14 januari 2013 19:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Amaai, maar dat past niet in mijn egoïsmebeeld. Je zult met een andere verdeling op de proppen moeten komen.
Ik neem m'n zakje bolognese chips van Croky wel mee naar bedquote:Op maandag 14 januari 2013 19:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Nu heb ik alleen supplies voor anderhalve mok. En ik ben heel egoïstisch uiteraard. Dus gaan jullie maar iets verzinnen.
Chips in bed, deze vrouw balanceert op het randje van het levenquote:Op maandag 14 januari 2013 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neem m'n zakje bolognese chips van Croky wel mee naar bed.
Sja, daar wordt ik niet hard van hoor.quote:
Denk dan ook aan Stampertje.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, daar wordt ik niet hard van hoor.
Moet ik dalijk aan Bambi denken terwijl ik over haar heen sta te fappen, alleen maar om een erectie te houden.
Bij jou? Bij jou zou joy het mannetje zijn. Jij haar bitch.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet ik dalijk aan Bambi denken terwijl ik over haar heen sta te fappen, alleen maar om een erectie te houden.
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mag ik 'm dan in zn kont naaien?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bij jou? Bij jou zou joy het mannetje zijn. Jij haar bitch.
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze heeft een paar extra *pleziergaatjes*.
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze heeft een paar extra *pleziergaatjes*.
Dat is waar.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bij jou? Bij jou zou joy het mannetje zijn. Jij haar bitch.
Alleen die ene mag dat.quote:
Wasn't me.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:53 schreef Samzz het volgende:
Hahahaha, ik krijg net een spammail of ik Fuckbuddy wil worden.
Daar gaat mijn status.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:53 schreef Samzz het volgende:
Nee, want jij hebt mijn e-mailadres niet.quote:
Dat was geen spamquote:Op maandag 14 januari 2013 19:53 schreef Samzz het volgende:
Als ik die wel had had ik je er 1 gestuurdquote:Op maandag 14 januari 2013 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want jij hebt mijn e-mailadres niet.
quote:
quote:
Ik weet niet waar mijn proxy uiteindelijk uitkomt hoor.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]!
[..]!
Sturen jullie altijd mailtjes via een Guatamala?
Ja, ik vond het jammer dat het maandenlang uitgestorven was.quote:
Er stond Guatamala in de tekst, zodoendequote:Op maandag 14 januari 2013 19:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik weet niet waar mijn proxy uiteindelijk uitkomt hoor.
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik weet niet waar mijn proxy uiteindelijk uitkomt hoor.
DONT JYNX IT!quote:Op maandag 14 januari 2013 19:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik vond het jammer dat het maandenlang uitgestorven was.
I tend to do that.quote:
Makkelijk verdienen zekerquote:Op maandag 14 januari 2013 19:56 schreef Samzz het volgende:
De vriendin van de zoon van mijn vriendin (ja ja), is naar Uruguay verhuisd om daar wiet te gaan verbouwen.
Boeie, wil je nou mijn fuckbuddy zijn of niet?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:56 schreef Samzz het volgende:
De vriendin van de zoon van mijn vriendin (ja ja), is naar Uruguay verhuisd om daar wiet te gaan verbouwen.
Ik vind het ook leuk! Voel me hier toch iets meer op m'n plek dan in de sex-SC denk ik.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik vond het jammer dat het maandenlang uitgestorven was.
Hier word niet zo driftig gehosseld zekerquote:Op maandag 14 januari 2013 19:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk! Voel me hier toch iets meer op m'n plek dan in de sex-SC denk ik.
En dan zijn twi en Myr er nog niet eens.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk! Voel me hier toch iets meer op m'n plek dan in de sex-SC denk ik.
Ik ook, als ik kijk wat er vandaag de dag komt. De helft ken ik niet.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Als hier een nieuwe kut binnenkomt duikt iedereen er op hoorquote:Op maandag 14 januari 2013 19:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hier word niet zo driftig gehosseld zeker.
Die zijn zeker iets anders aan het doen.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan zijn twi en Myr er nog niet eens.
Nee hoor, laatst kwam er een nieuwe binnen en het bleef erg stil hier.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als hier een nieuwe kut binnenkomt duikt iedereen er op hoor
Maar ik ben er tochquote:Op maandag 14 januari 2013 19:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook, als ik kijk wat er vandaag de dag komt. De helft ken ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |