Ik verzorg de beste ontbijtjes. Vraag maar aan SiIk.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:30 schreef Murdera het volgende:
Hey albino, romantische avond, hete nacht, koude tocht naar de bakker om voor mij ontbijt te halen?
Kan niet.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik verzorg de beste ontbijtjes. Vraag maar aan SiIk.
Dat doet Royco volgens verhalen.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik verzorg de beste ontbijtjes. Vraag maar aan SiIk.
Dat kloptquote:Op maandag 14 januari 2013 19:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, want dan gaat ze mij echt OVERAL corrigeren.
En aardbeien met slagroomquote:Op maandag 14 januari 2013 19:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat doet Royco volgens verhalen.
Worstenbroodjes met mayo en dubbeldip
Waarom niet?quote:
Ik deed het beter. En ik had mijn broek zelfs nog aan!quote:Op maandag 14 januari 2013 19:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat doet Royco volgens verhalen.
Worstenbroodjes met mayo en dubbeldip
Zorg eerst maar dat de boys wat joy hebbenquote:Op maandag 14 januari 2013 19:34 schreef Joysa het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
ik wil nog een joy tt
GVD MUR
Dit moet je goedmaken
Quote voor het nageslachtquote:Op maandag 14 januari 2013 19:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
Muhahaha faalt. Hard.
En heeft mij dus helemaal niet gehosseld, dus dat ben ik niet vergeten, dat is gewoon niet gebeurd.
Er is genoeg joy voor iedereenquote:Op maandag 14 januari 2013 19:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zorg eerst maar dat de boys wat joy hebben
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
Muhahaha faalt. Hard.
En heeft mij dus helemaal niet gehosseld, dus dat ben ik niet vergeten, dat is gewoon niet gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |