SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Uiteraardquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik vind een aantal users ook leuk, de reden dat ik er een tijdje kwam, maar er zitten er een paar tussen die gewoon... Niet leuk zijnquote:Op maandag 14 januari 2013 19:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vind ze tof. Veel gescheld en veel ruzies maar het wordt wel vaak opgelost. En veel pubertjes inderdaad.. En dan enkel omdat ik een vrouw ben zo achterlijk gaan doen. Dat vind ik... Dom.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Fijn. Ik heb geen zin in gezeik namelijkquote:
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Dat viel me op ja. Hun probleem tochquote:Op maandag 14 januari 2013 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind een aantal users ook leuk, de reden dat ik er een tijdje kwam, maar er zitten er een paar tussen die gewoon... Niet leuk zijn. En dan enkel omdat ik een vrouw ben zo achterlijk gaan doen. Dat vind ik... Dom.
![]()
![]()
Logisch!quote:Op maandag 14 januari 2013 19:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fijn. Ik heb geen zin in gezeik namelijk
Zo ben ik inmiddels "bang" om mn DM's te openen
[b]AirwiN schreef [/b]
Je kunt toch zien van wie ze zijn?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Logisch!
Zo ben ik inmiddels "bang" om mn DM's te openen![]()
DOE NOU MAAR, je hebt Dm van mijquote:Op maandag 14 januari 2013 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Logisch!
#TeamMiley![]()
Klopt.quote:
Dan zie je een DM opkomen en dan lees je weer zoiets deprimerends
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, maar ik heb geen zin meer om daar te postenquote:Op maandag 14 januari 2013 19:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat viel me op ja. Hun probleem toch.
Ik stuur louter positieve of geile dm'squote:Op maandag 14 januari 2013 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt.
Dan zie je een DM opkomen en dan lees je weer zoiets deprimerends![]()
Hmquote:Op maandag 14 januari 2013 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Logisch!
Ook zeer beangstigendquote:Op maandag 14 januari 2013 19:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik stuur louter positieve of geile dm's
[b]AirwiN schreef [/b]
Ligt aan hoe je het bekijktquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
En wat stuur je zoal?quote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ben ik echt de enige die geen rare of beangstigende DM's krijgt?
Nee hoor. Hier tot nu toe ook nog nietquote:Op maandag 14 januari 2013 19:15 schreef Samzz het volgende:
.
![]()
DM's mogen niet openbaar gemaakt worden Tijn.quote:
Als je er geen ontvangen hebt dan word ik niet opgewonden van je, sorry![]()
Je hoeft het bericht niet letterlijk te kopieren.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
DM's mogen niet openbaar gemaakt worden Tijn.
Als je er geen ontvangen hebt dan word ik niet opgewonden van je, sorry
Je mag toch wel gewoon vermelden waar het zoals over gaat?Rustig aan.![]()
Is dit een vraag of iemand alsjeblieft een DM stuurt aan jou?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:15 schreef Samzz het volgende:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik heb wel eens uit het niet een dm gekregen van een niet nader te noemen persoon die ik toen al een maand niet had gesproken met daarin het aantal mannen waar ze seks mee had gehad.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:15 schreef Samzz het volgende:
Kom maar hier. Ik bescherm je wel.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fijn. Ik heb geen zin in gezeik namelijk
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
De afgelopen maand?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens uit het niet een dm gekregen van een niet nader te noemen persoon die ik toen al een maand niet had gesproken met daarin het aantal mannen waar ze seks mee had gehad.Rustig aan.![]()
Nee, dan had ik gepost: Kan iemand mij alsjeblieft een DM sturen?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dit een vraag of iemand alsjeblieft een DM stuurt aan jou?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor. Hier tot nu toe ook nog niet.
.
Whutquote:Op maandag 14 januari 2013 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens uit het niet een dm gekregen van een niet nader te noemen persoon die ik toen al een maand niet had gesproken met daarin het aantal mannen waar ze seks mee had gehad.
[..]
Kom maar hier. Ik bescherm je wel..
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom maar hier. Ik bescherm je wel.![]()
I'm out
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat zou te voor de hand liggend zijnquote:Op maandag 14 januari 2013 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dan had ik gepost: Kan iemand mij alsjeblieft een DM sturen?te opzichtig
14 SHADES OF GREY
Nou vooruit dan, ik zal 1 tip geven.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hoeft het bericht niet letterlijk te kopieren.
Je mag toch wel gewoon vermelden waar het zoals over gaat?
Doe je dm's in rijmvorm, dat diggen ze![]()
Nee, totaal niet.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou te voor de hand liggend zijnte opzichtig
Nee joh gekkiequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De afgelopen maand niet echt rare berichten gehad.quote:Was verbaasd over het lage aantal. Want is een enorm leuke meid.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Kaneel, ik kijk nu TBBT, en als Leonard in beeld komt, denk ik nu steeds aan jou
Rozen zijn rood, je ogen zijn blauw. Trek nu je kleren uit. Zoiets?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou vooruit dan, ik zal 1 tip geven.
Doe je dm's in rijmvorm, dat diggen ze14 SHADES OF GREY
Dus omdat ze een enorm leuke meid is moet ze iedere dag een andere vent in haar bed hebben of zoquote:Op maandag 14 januari 2013 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De afgelopen maand niet echt rare berichten gehad.
[..]
Was verbaasd over het lage aantal. Want is een enorm leuke meid.?
Charmanders are red, Balbasars are blue. If you were a Pokémon, I'd choose you
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Rustig aan.![]()
Is het niet Bulbasaur? En die is nog groen ook.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Bulbasaur.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Daar is niks geils aan Tijn.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Rozen zijn rood, je ogen zijn blauw. Trek nu je kleren uit. Zoiets?
Het zou dan moeten zijn.
Rozen zijn rood
Viooltjes zijn blauw
Ik zit hier bloot
En ik denk aan jou.![]()
Die ga ik aan Evie sturenquote:Op maandag 14 januari 2013 19:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
14 SHADES OF GREY
Roses are grey, violets are greyer
now shut up and listen to Slayer![b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Jaja.quote:
PotverdommeDaarom hebben dyslecten zo'n kutleven
Proberen ze romantisch te doen,..
Nog een geheimpje, Bulbasaur is groenquote:Op maandag 14 januari 2013 19:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaja.
. Niet blauw.
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaja.
Ik heb gewoon de spotted van mijn school daar tegenwoordig voor, heb er al een date uit geslagen.
Zo vervelend lijkt me dat ja.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaja.
Stuur je een liefdesverklaring en het enige wat je te horen krijgt is dat het vol spelfouten staat.![]()
Ik heb hem niet zelf verzonnen hoorquote:Op maandag 14 januari 2013 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog een geheimpje, Bulbasaur is groen. Niet blauw.
Werkt datquote:Op maandag 14 januari 2013 19:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de spotted van mijn school daar tegenwoordig voor, heb er al een date uit geslagen.?
Ahhh, wat romantisch.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kaneel, ik kijk nu TBBT, en als Leonard in beeld komt, denk ik nu steeds aan jou
Ben jij dan mijn Penny?In mijn persoonlijke ervaring, uitermate beperkt dus, leek dat wel altijd het geval te zijn ja.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus omdat ze een enorm leuke meid is moet ze iedere dag een andere vent in haar bed hebben of zo?
Ahhhh.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Charmanders are red, Balbasars are blue. If you were a Pokémon, I'd choose youEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
stuur dan gelijk een mail.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou vooruit dan, ik zal 1 tip geven.
Doe je dm's in rijmvorm, dat diggen ze#TeamMiley![]()
Charmanders are red, Squirtles are blue,quote:Op maandag 14 januari 2013 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog een geheimpje, Bulbasaur is groen. Niet blauw.
If you were a pokemon, I'd choose you.
I knowquote:Op maandag 14 januari 2013 19:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb hem niet zelf verzonnen hoor.
Kijk, zo moet iequote:Op maandag 14 januari 2013 19:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Charmanders are red, Squirtles are blue,
If you were a pokemon, I'd choose you..
Blijkbaar. Ik heb gewoon toegegeven aan die gast dat ik het was hoor.quote:
PROEST!!quote:![]()
Zo rond sinterklaas ook?
[b]AirwiN schreef [/b]
Misschien was het een hint.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
In mijn persoonlijke ervaring, uitermate beperkt dus, leek dat wel altijd het geval te zijn ja.Rustig aan.![]()
Evie ook een pokemonquote:
14 SHADES OF GREY
Nou, dat is dus niet zoquote:Op maandag 14 januari 2013 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In mijn persoonlijke ervaring, uitermate beperkt dus, leek dat wel altijd het geval te zijn ja..
Wel in dichtvorm, bij voorkeur als je een punt achter je relatie zet.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik het mailadres zou hebben zou dat een optie zijn ja#TeamMiley![]()
Leuk stukje puntdichtquote:Op maandag 14 januari 2013 19:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wel in dichtvorm, bij voorkeur als je een punt achter je relatie zet.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Geschikt voor alle dagen van het jaarquote:Op maandag 14 januari 2013 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
PROEST!!![]()
Zo rond sinterklaas ook?
#TeamMiley![]()
HAAAHAHAHAquote:Op maandag 14 januari 2013 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
PROEST!!![]()
Zo rond sinterklaas ook?. Ik mag niet lachen, maar het is zó lachwekkend
!
Is goedquote:Op maandag 14 januari 2013 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahhh, wat romantisch.
Ben jij dan mijn Penny?
[..]
Ahhhh.Al hoop ik toch niet dat ik zo dom ben als Penny
sarcasm much?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
HAAAHAHAHA. Ik mag niet lachen, maar het is zó lachwekkend
!
#TeamMiley![]()
Jaloers?quote:
14 SHADES OF GREY
Ik sarcastisch? Nee, ik moet er echt nog steeds om lachen.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nee, want ze had, en heeft, een vriendje. En zo rolt zij niet.quote:Is Penny dom? Ik heb maar 1 keer gekeken.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is goedAl hoop ik toch niet dat ik zo dom ben als Penny
![]()
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
Ik kon het even niet meer pijlenquote:Op maandag 14 januari 2013 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik sarcastisch? Nee, ik moet er echt nog steeds om lachen.
Ja, ik ondertussen ook. Duurde even.#TeamMiley![]()
Blijkbaar werkt het dusquote:Op maandag 14 januari 2013 19:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik heb gewoon toegegeven aan die gast dat ik het was hoor..
Ik dacht eerst dat ze je ging bijpraten na die maand over hoeveel sekspartners ze gehad had die specifieke maandquote:Op maandag 14 januari 2013 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, want ze had, en heeft, een vriendje. En zo rolt zij niet.![]()
Maar ok
Rustig aan.![]()
Daarom vind ik het ook lullig dat ik moest lachenquote:Op maandag 14 januari 2013 19:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik kon het even niet meer pijlen
Ja, ik ondertussen ook. Duurde even.. Voor jou was het natuurlijk enorm kut.
Ze past wel in de categorie domme blondjes jaquote:Op maandag 14 januari 2013 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is Penny dom? Ik heb maar 1 keer gekeken.
Gelukkig is daar Bernadette die dat stereotype uit de weg ruimtquote:Op maandag 14 januari 2013 19:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ze past wel in de categorie domme blondjes ja.
Op het moment was het kut, maar het was de beste gebeurtenis in een laaaaaaaaaange tijd.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook lullig dat ik moest lachen. Voor jou was het natuurlijk enorm kut.
#TeamMiley![]()
Ik heb er geen zin meer in met jouquote:Op maandag 14 januari 2013 19:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wel in dichtvorm, bij voorkeur als je een punt achter je relatie zet.
Ik sla nog liever mijn ballen blauw
Geen idee wat ik al die tijd in je zag
Kon ik maar zeggen dat het aan de drank lag.
Ik ben blij dat ik nu weer kan gaan jagen
nog een nacht met jou kan ik niet verdragen
Zoiets?![]()
Uiteindelijk wel.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Op het moment was het kut, maar het was de beste gebeurtenis in een laaaaaaaaaange tijd.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Jij hebt dit soort gedichten vaker geschreven of je bent een natuurtalent.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb er geen zin meer in met jou
Zoiets?
Van mij mag ze komen als ze normaal doet.quote:
Niet dat ik daar verder iets over te willen heb.
Rustig aan.![]()
Oh no you didn't????quote:Op maandag 14 januari 2013 19:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Van mij mag ze komen als ze normaal doet.
[b]AirwiN schreef [/b]
Godsamme, dat winterweer is geen aanwinst voor mijn lippen, de huid barst gewoon en vaseline en labello wil ik liever niet gebruiken.
Heb ik de originele versie wel eens op fok gezet?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb er geen zin meer in met jou
Zoiets?
Heb ik die uberhaupt nog?#TeamMiley![]()
Houd gewoon op manquote:Op maandag 14 januari 2013 19:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet dat ik daar verder iets over te willen heb.![]()
![]()
![]()
Ja, die heb je op FOK! gezet, volgens mij. Ik heb 'm iig gelezen. Hij was nog lang ook...quote:Op maandag 14 januari 2013 19:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Heb ik de originele versie wel eens op fok gezet?
Heb ik die uberhaupt nog?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Goed punt! *UI wijzigen gaat)quote:Op maandag 14 januari 2013 19:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom heb jij nog een kerstmuts op?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
En sneeuw!quote:Op maandag 14 januari 2013 19:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom heb jij nog een kerstmuts op?.
VIES PATRICK!![]()
Ja, hij heeft ooit eens op FOK! gestaan. Ik heb hem toen iig gelezen hier.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Heb ik de originele versie wel eens op fok gezet?
Heb ik die uberhaupt nog?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hups, jij houd je nu in, ik doe het vuile werk.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet dat ik daar verder iets over te willen heb.![]()
Hou jij nou alsjeblieft een keer je mond dicht met je snerende kutopmerkingen. Ga lekker ergens anders zolderautist uithangen.
Kutjong, ongelovelijk kutjong.#TeamMiley![]()
Ha! Toch wel.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die heb je op FOK! gezet, volgens mij. Ik heb 'm iig gelezen. Hij was nog lang ook...
#TeamMiley![]()
Ik wil lessen woensdagquote:Op maandag 14 januari 2013 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
Ja, maar het gaat weer sneeuwen (), dus dan zou de UI nog kunnen
.
.
![]()
Denk ik. Het kunnen twee dingen zijn, je hebt 'm op FOK! gepost of je hebt 'm gemaild.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Rijms vliegen de hele dag door mijn hoofdquote:Op maandag 14 januari 2013 19:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij hebt dit soort gedichten vaker geschreven of je bent een natuurtalent.
Helemaal als ik door alcohol ben verdoofd
Door te schrijven kan ik mijn gedachtes uiten
Als de woorden lopen ben ik moeilijk te stuiten
hier op fok zet ik alleen wat onzin neer
mijn eigen gedichten gaan gelukkig over veel meer.![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Of allebei!quote:Op maandag 14 januari 2013 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk ik. Het kunnen twee dingen zijn, je hebt 'm op FOK! gepost of je hebt 'm gemaild.#TeamMiley![]()
Ja, maar ik vind hem toch niet leuk.quote:
Ohquote:Op maandag 14 januari 2013 19:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind hem toch niet leuk..
Alleen platonisch. Maar het werkt.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Van kaneel ja? Sluit jij eventjes achteraan wil jequote:Op maandag 14 januari 2013 19:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil wel. Maar van Kaneel![]()
.
![]()
Zie je, dit bedoel ik dusquote:Op maandag 14 januari 2013 19:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Van kaneel ja? Sluit jij eventjes achteraan wil je.
![]()
Wat leer jij nog tegenwoordig?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:35 schreef arachide. het volgende:
Ik ben verzuurd door al mijn leerwerk.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Nee, ik sta al vooraanquote:Op maandag 14 januari 2013 19:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Van kaneel ja? Sluit jij eventjes achteraan wil je.
![]()
Hoop ik
Wahahaha grapjas ben je ookquote:Op maandag 14 januari 2013 19:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik sta al vooraan![]()
Hoop ik.
![]()
Jouw soulmatequote:Op maandag 14 januari 2013 19:37 schreef Vinniiee het volgende:
Ik moest hierom lachen:
[ afbeelding ].
![]()
Wel rood haarquote:Op maandag 14 januari 2013 19:37 schreef Vinniiee het volgende:
Ik moest hierom lachen:
[ afbeelding ]
Is dat een beetje een goede serie?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, DW. De OUAT van gisteren!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Examenstof.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat leer jij nog tegenwoordig?#TeamMiley![]()
Ik heb voldoende liefde.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil wel. Maar van Kaneel
?quote:Ik heb een speciaal plekje in mijn hartje voor Muhahahaha en twi.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoop ik
Woonde jij niet int oosten des lands? Veel reistijd?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoop ikRustig aan.![]()
Nee die ken ik ook nietquote:Op maandag 14 januari 2013 19:37 schreef Vinniiee het volgende:
Ik moest hierom lachen:
[ afbeelding ]14 SHADES OF GREY
quote:![]()
![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb voldoende liefde.
[..]
?
[..]
Ik heb een speciaal plekje in mijn hartje voor Muhahahaha en twi.
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een speciaal plekje in mijn hartje voor Muhahahaha en twi.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Amersfoort.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Woonde jij niet int oosten des lands? Veel reistijd?What you forget, you are gonna repeat.
Oooh, eigenlijk om de hoek dus. Bovendien spreken ze daar nog verstaanbaarquote:
Hola.
Die afstand betekent niks voor liefde.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Woonde jij niet int oosten des lands? Veel reistijd?
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die afstand betekent niks voor liefde..
Ik reis graag voor kaneels liefde.
![]()
Romantisch ben je toch kaneelstokjequote:Op maandag 14 januari 2013 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die afstand betekent niks voor liefde.
Rustig aan.![]()
bij deze ben ik officieel een wiskunde-nerd![]()
wie komt mij slaan en pesten?![]()
* AldoTheApache doet alvast zijn brilletje afWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
What happened?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:42 schreef AldoTheApache het volgende:
* AldoTheApache doet alvast zijn brilletje afRustig aan.![]()
Zal ik je een Major Wedgie geven?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:42 schreef AldoTheApache het volgende:
* AldoTheApache doet alvast zijn brilletje af![]()
![]()
ik heb een hele middag en avond aan statistiek besteed en ik snap het zowaar en kan het andere mensen uitleggenquote:![]()
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Nerds own the world, be glad you're onequote:Op maandag 14 januari 2013 19:42 schreef AldoTheApache het volgende:
* AldoTheApache doet alvast zijn brilletje af![]()
![]()
* tijnbrein Verschuilt zich achter Aldoquote:Op maandag 14 januari 2013 19:42 schreef AldoTheApache het volgende:
* AldoTheApache doet alvast zijn brilletje af14 SHADES OF GREY
puppies mogen niet rokenquote:
Algemene Cultuurwetenschappen in Rotterdam. Ik ben nu bezig met mijn DigiD opzoekenquote:Op maandag 14 januari 2013 19:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat ga je daarna doen (als in het volgende schooljaar)?#TeamMiley![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:43 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Nerds own the world, be glad you're oneWaarom deze actie?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein Verschuilt zich achter Aldo
Kom je in de op 1 na mooiste stad van Nederland wonen?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Algemene Cultuurwetenschappen in Rotterdam. Ik ben nu bezig met mijn DigiD opzoeken
zodat ie m er achter in kan duwen.quote:
Heb je het in de afgelopen 3 maanden gebruikt? Zo nee dan mag je het opnieuw laten activeren. Het is een pokke systeemquote:Op maandag 14 januari 2013 19:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Algemene Cultuurwetenschappen in Rotterdam. Ik ben nu bezig met mijn DigiD opzoeken![]()
![]()
Dat iemand anders een keer het mikpunt isquote:14 SHADES OF GREY
jij maakt niks uitquote:
Nerdseksquote:Op maandag 14 januari 2013 19:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zodat ie m er achter in kan duwen.![]()
.
![]()
ook nerds schijnen behoeftes te hebben, zeggen ze...quote:
Geen ideequote:Op maandag 14 januari 2013 19:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ook nerds schijnen behoeftes te hebben, zeggen ze....
![]()
de rechterhand zeker?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ook nerds schijnen behoeftes te hebben, zeggen ze...
Oh, oke, dan ga ik dat maar doen!quote:Op maandag 14 januari 2013 19:45 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Heb je het in de afgelopen 3 maanden gebruikt? Zo nee dan mag je het opnieuw laten activeren. Het is een pokke systeem#TeamMiley![]()
Ik heb mijn password/username ook nergens opgeschreven, elke keer als ik moet inloggen slaat mijn hart een slagje over.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Algemene Cultuurwetenschappen in Rotterdam. Ik ben nu bezig met mijn DigiD opzoekenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Geen robot?quote:14 SHADES OF GREY
misschien wordt je wel stiekem mijn buurmeisjequote:Op maandag 14 januari 2013 19:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh, oke, dan ga ik dat maar doen!
geen idee, ik ben geen nerd.quote:
TBBTquote:14 SHADES OF GREY
heul nietquote:
Doenquote:Op maandag 14 januari 2013 19:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke ik mis iets denk ik. Dalijk het nieuwe seizoen maar even downloaden.
14 SHADES OF GREY
Toch wel? Ik was al in foetushouding in bed gaan liggenquote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Toch wel? Ik was al in foetushouding in bed gaan liggen
Ik schrok ook even, kaneel ja vertel eens?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Toch wel? Ik was al in foetushouding in bed gaan liggen![]()
![]()
ik wel, maar die deel ik nietquote:
Leestekens!quote:Op maandag 14 januari 2013 19:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik schrok ook even, kaneel ja vertel eens?Dan kunnen we goed lepeltje lepeltje liggen. Ik ben wel de grote lepel.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Toch wel? Ik was al in foetushouding in bed gaan liggenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zo'n bitch ben je wel jaquote:Op maandag 14 januari 2013 19:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wel, maar die deel ik niet.
![]()
Oke, dan ga ik weer terug liggen. Ik lag alleen wel met mijn duim in mijn mondquote:Op maandag 14 januari 2013 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leestekens!
[..]
Dan kunnen we goed lepeltje lepeltje liggen. Ik ben wel de grote lepel.
Oh, waar woon je dan?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
misschien wordt je wel stiekem mijn buurmeisje#TeamMiley![]()
kloptquote:
Haha 'grote'quote:Op maandag 14 januari 2013 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan kunnen we goed lepeltje lepeltje liggen. Ik ben wel de grote lepel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Rustig maar, alles komt goed.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik weer terug liggen. Ik lag alleen wel met mijn duim in mijn mondquote:Op maandag 14 januari 2013 19:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Haha 'grote'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben groter dan TGND.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zij is zeker de sauslepel hè.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rustig maar, alles komt goed.
[..]
Ik ben groter dan TGND.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zij is zeker de sauslepel hè.![]()
Rustig aan.![]()
Kaneel is de soeplepel, zo een forse die ze in het leger gebruiken.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zij is zeker de sauslepel hè.![]()
Kopen jullie een riante kledingkast waar ik in pas?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ga samenwonen, dus als ik je buurmeisje word, wordt mijn vriend je buurjongen.![]()
![]()
Echt waar? WAT LIEF!quote:Op maandag 14 januari 2013 19:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ga samenwonen, dus als ik je buurmeisje word, wordt mijn vriend je buurjongen.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Jij bent er vroeg bij.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ga samenwonen, dus als ik je buurmeisje word, wordt mijn vriend je buurjongen.Rustig aan.![]()
Ik zou wel wat saus van haar eten.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zij is zeker de sauslepel hè.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ga samenwonen, dus als ik je buurmeisje word, wordt mijn vriend je buurjongen.
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rustig maar, alles komt goed.
Hmm...quote:Op maandag 14 januari 2013 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou wel wat saus van haar eten.
Ik dacht aan andere saus
Rustig aan.![]()
Misschien een gekke vraag he, maar heb je al eens onderzocht hoeveel vacatures je dan op dit moment zou kunnen vinden die je tot een baan zouden helpen na het afstuderen?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Algemene Cultuurwetenschappen in Rotterdam. Ik ben nu bezig met mijn DigiD opzoekenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wat leukquote:Op maandag 14 januari 2013 19:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ga samenwonen, dus als ik je buurmeisje word, wordt mijn vriend je buurjongen.!
Dat wil ik ook zo graag.
Een balletje met rooie saus . . . dat benne nog lekkeder!quote:Op maandag 14 januari 2013 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou wel wat saus van haar eten.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik maak hele lekkere, vraag maar aan Vinquote:Op maandag 14 januari 2013 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou wel wat saus van haar eten.
Kloptquote:Op maandag 14 januari 2013 19:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik maak hele lekkere, vraag maar aan Vin![]()
![]()
Samenwonen.
tyf nou op, stom kutjoch.quote:Ja, die sector is zo hopeloos nog niet. Zeker niet als je universiteit hebt gedaan, de kunstsector heeft er daar niet veel van.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Misschien een gekke vraag he, maar heb je al eens onderzocht hoeveel vacatures je dan op dit moment zou kunnen vinden die je tot een baan zouden helpen na het afstuderen?quote:JAAAAAAAAquote:Gewoon een skere IKEA kast, denk ik.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kopen jullie een riante kledingkast waar ik in pas?#TeamMiley![]()
't Is wel makkelijker om seks te hebben danquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jij verandert ook snel van mening.quote:C'est la vie
Ow, daar kan ik me wel in verstoppen als je vriend onverwachts thuiskomtquote:Op maandag 14 januari 2013 20:00 schreef arachide. het volgende:
Gewoon een skere IKEA kast, denk ik..
![]()
Je bedoelt of ik mijn sperma van haar af zou likken?quote:Wat voor saus is het, Vin?quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja want er werd gezegd dat zij de sauslepel was... Dus ehh...quote:Op maandag 14 januari 2013 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bedoelt of ik mijn sperma van haar af zou likken?
De lepel die onder het saus zit...
Zo dacht ik
Rustig aan.![]()
Spaghettisausquote:Op maandag 14 januari 2013 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bedoelt of ik mijn sperma van haar af zou likken?
[..]
Wat voor saus is het, Vin?![]()
![]()
Neuh.quote:Ik heb die van vorige week nog niet eens gezien.quote:
Misschien, als ik erg opgewonden ben.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja want er werd gezegd dat zij de sauslepel was... Dus ehh...
De lepel die onder het saus zit...
Zo dacht ikHmm, dat lijkt me niet iets wat je van iemand anders aflikt.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 20:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Neuh.
[..]
Ik heb die van vorige week nog niet eens gezien.
Kan bestquote:Op maandag 14 januari 2013 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien, als ik erg opgewonden ben.
[..]
Hmm, dat lijkt me niet iets wat je van iemand anders aflikt.
Ik geloof dat TGND paar weken geleden onder de caramel- en chocosausquote:Op maandag 14 januari 2013 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien, als ik erg opgewonden ben.
[..]
Hmm, dat lijkt me niet iets wat je van iemand anders aflikt..
![]()
Weet je hoe ongelooflijk druk ik het heb?quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Klopt.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik geloof dat TGND paar weken geleden onder de caramel- en chocosaus.
Heb ik ook. Maar 3kwartier ontspanning per week is niet verkeerd.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet je hoe ongelooflijk druk ik het heb?What you forget, you are gonna repeat.
Godverdomme, daar heb ik zin in.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik geloof dat TGND paar weken geleden onder de caramel- en chocosaus.
Kan je die spytool link eigenlijk ook ergens vinden op het forum of moet je echt de link weten?Rustig aan.![]()
Scheelt wel afwasquote:Op maandag 14 januari 2013 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, dat lijkt me niet iets wat je van iemand anders aflikt.C'est la vie
Ik ben nauwelijks thuis lieverd.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Heb ik ook. Maar 3kwartier ontspanning per week is niet verkeerd.
* TheGirlNextDoor rent naar Mc en gooit chocolade en caramelsaus over zich heen.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Godverdomme, daar heb ik zin in.What you forget, you are gonna repeat.
quote:Op maandag 14 januari 2013 20:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
* TheGirlNextDoor rent naar Mc en gooit chocolade en caramelsaus over zich heen.![]()
![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 20:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
* TheGirlNextDoor rent naar Mc en gooit chocolade en caramelsaus over zich heen.
14 SHADES OF GREY
Simpele oplossing: negeren.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bal en kaatsen, elke keer weeer.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Wij denken hetzelfde, broeder. Verander nooit.quote:* Kaneelstokje begint met zachtjes en teder je kusjes te geven en gaat daarna langzaam met zijn mond naar beneden en blijft buitenproportioneel lang met mijn tong bij je buik hangen.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
* TheGirlNextDoor rent naar Mc en gooit chocolade en caramelsaus over zich heen.
Je weet dat ik snel jaloers ben he?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij denken hetzelfde, broeder. Verander nooit.
[..]
* Kaneelstokje begint met zachtjes en teder je kusjes te geven en gaat daarna langzaam met zijn mond naar beneden en blijft buitenproportioneel lang met mijn tong bij je buik hangen.
Hosselbaasquote:Op maandag 14 januari 2013 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
* Kaneelstokje begint met zachtjes en teder je kusjes te geven en gaat daarna langzaam met zijn mond naar beneden en blijft buitenproportioneel lang met mijn tong bij je buik hangen.![]()
.
![]()
Je mag vast wel mee doenquote:Op maandag 14 januari 2013 20:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je weet dat ik snel jaloers ben he?
14 SHADES OF GREY
* TheGirlNextDoor genietquote:Op maandag 14 januari 2013 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
* Kaneelstokje begint met zachtjes en teder je kusjes te geven en gaat daarna langzaam met zijn mond naar beneden en blijft buitenproportioneel lang met mijn tong bij je buik hangen.
Kaneel lijkt op mijn ex, nee.quote:
mmmm dat is lastigquote:14 SHADES OF GREY
quote:Ja.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je weet dat ik snel jaloers ben he?quote:
Je doet het erom he?quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dat doet hij toch nietquote:Op maandag 14 januari 2013 20:13 schreef muhahaha het volgende:
Kaneel, wanneer kom je aan mijn stok slobberen?
14 SHADES OF GREY
quote:Op maandag 14 januari 2013 20:13 schreef muhahaha het volgende:
Kaneel, wanneer kom je aan mijn stok slobberen?![]()
Ben je bi?Rustig aan.![]()
De simpele ziel in mij zal altijd hetzelfde blijven.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij denken hetzelfde, broeder. Verander nooit.C'est la vie
Wanneer kom je hierheen dan? Gezellig met stiefpaps op de bank?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:14 schreef heloef het volgende:
[..]
De simpele ziel in mij zal altijd hetzelfde blijven.#TeamMiley![]()
Jij hebt nog wat over van de kerst?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:13 schreef muhahaha het volgende:
C'est la vie
Ik denk dat je die even moet bedekken in chocolade en caramelsausquote:Op maandag 14 januari 2013 20:13 schreef muhahaha het volgende:
Ik vermijd die man liever de rest van mijn leven.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wanneer kom je hierheen dan? Gezellig met stiefpaps op de bank?C'est la vie
Kan ik nog snel halenquote:Op maandag 14 januari 2013 20:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij hebt nog wat over van de kerst?
[ afbeelding ].
Doubledipquote:Op maandag 14 januari 2013 20:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk dat je die even moet bedekken in chocolade en caramelsaus![]()
![]()
![]()
Nee.quote:
Maar je bent wel tof, dat wel.Niet.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:13 schreef muhahaha het volgende:
Kaneel, wanneer kom je aan mijn stok slobberen?Daar ben ik blij om. Mijn hart zwelt van trots.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:14 schreef heloef het volgende:
[..]
De simpele ziel in mij zal altijd hetzelfde blijven.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat is alleen fijn om mooie, strakke, zachte vrouwenbuikjes.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk dat je die even moet bedekken in chocolade en caramelsaus
Oh, maar het zit ook over mn borstenquote:Op maandag 14 januari 2013 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is alleen fijn om mooie, strakke, zachte vrouwenbuikjes.En nu?
Klopt. Daarnaast ben ik ook echt niet jaloers ofzo.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Maar je bent wel tof, dat wel.
[..]
Niet.
[..]
Daar ben ik blij om. Mijn hart zwelt van trots.
Shotgun!quote:Op maandag 14 januari 2013 20:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, maar het zit ook over mn borstenEn nu?
lastigquote:Op maandag 14 januari 2013 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vermijd die man liever de rest van mijn leven.#TeamMiley![]()
Ik ben bezitterig als het op borsten aankomt.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Je hebt zelf ook een paarquote:Op maandag 14 januari 2013 20:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben bezitterig als het op borsten aankomt..
![]()
JE hebt zelf tietenquote:Op maandag 14 januari 2013 20:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben bezitterig als het op borsten aankomt.#TeamMiley![]()
Ik ben nogsteeds benieuwd naar die stiefpaps van jou.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wanneer kom je hierheen dan? Gezellig met stiefpaps op de bank?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Och voor jou verdraag ik hem wel.quote:
Maar ik zit tot februari helemaal volgepland en wat er daarna gebeurt weet ik niet. Dus ik laat het je nog weten.C'est la vie
fucker.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Och voor jou verdraag ik hem wel.
Maar ik zit tot februari helemaal volgepland en wat er daarna gebeurt weet ik niet. Dus ik laat het je nog weten.#TeamMiley![]()
Dat is niet erg.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, maar het zit ook over mn borstenEn nu?
Maar buikjes zijn veel fijner.
quote:
C'est la vie
Keigezellige man. Momenteel ben ik verkouden en ik mag niet hoesten van hem.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben nogsteeds benieuwd naar die stiefpaps van jou.#TeamMiley![]()
Daar zit ook een gat.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is niet erg.
Maar buikjes zijn veel fijner.C'est la vie
Groot gelijk. Als je verkouden bent hoor je te snotteren, niet te hoesten.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Keigezellige man. Momenteel ben ik verkouden en ik mag niet hoesten van hem.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Okequote:Dan doet DW mijn borsten wel, blijf jij gewoon bij mijn buik?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is niet erg.
Maar buikjes zijn veel fijner.
Een win-win-win situatie.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan doet DW mijn borsten wel, blijf jij gewoon bij mijn buik?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Welk lichaamsdeel heeft nog meer aandacht nodig?14 SHADES OF GREY
quote:The ending was stunning. The wait is murder. But you don’t have to wait until the fall, because Dexter returns this summer. New season premieres Sunday, June 30th at 9PM ET/PT, followed by the series premiere of Ray Donovan. Only on Showtime Networks.
[b]AirwiN schreef [/b]
Jouw pener.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
Welk lichaamsdeel heeft nog meer aandacht nodig?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Die sowiesoquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: