Ik heb kaarten voor eels, wovenhand en mozes and firstborn. En wat Jazz concertenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:15 schreef Jacobuspower het volgende:
Kaarten voor Peace, Foxygen en Palma Violets. 2013 begint muzikaal gezien zeker niet slecht!
Ik heb het natuurlijk wel geluisterdquote:Op zondag 20 januari 2013 21:20 schreef Moody het volgende:
[..]
Solo projectje van Olly Knight van Turin Brakes. Staat haaks op Incubus
goed gezegd, inderdaad heel erg lieflijk. In losse nummers goed te verteren, maar een heel album gaat vervelenquote:Op zondag 20 januari 2013 16:50 schreef DO2 het volgende:
Vind 'm 'n beetje tegenvallen, eerlijk gezegd. Vind het veel te zoetsappig en gezapig.
Maar met zijn talent liggen er vast nog prachtige albums in het verschiet.
Ik wil Girls terug.
Wauw. Erg mooiquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:18 schreef Norrage het volgende:
Elliott Smith met Brad Mehldau wtf wtf
Divine Fits zit nu toevallig in de stereo hier.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:41 schreef Moody het volgende:
Nog wat fijne "vergeten" nummertjes uit 2012:
Iemand die er al wat van kende?
Is alles met een beetje electronische invloed tegenwoordig "Alt-J"-ig? Geen kritiek op jouw post hoor, meer in het algemeen...Alles wordt ineens met Alt-J vergeleken, ook absolute troep waar wat rare electronische beats in voorkomenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:02 schreef Slobeend het volgende:
Everything Everything hier al langs gekomen? Beetje in de categorie Alt-J.
Je hebt gelijk, ik zal het niet meer doen. Misschien komt het omdat het zo recent is.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Is alles met een beetje electronische invloed tegenwoordig "Alt-J"-ig? Geen kritiek op jouw post hoor, meer in het algemeen...Alles wordt ineens met Alt-J vergeleken, ook absolute troep waar wat rare electronische beats in voorkomen
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:17 schreef Arn0 het volgende:
Everything Everything, als er ooit een band was waarvoor de term 'artsy-fartsy' uitgevonden was.. Brr.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Alt-J niet trouwens hoor, dat blijf ik goed vinden. Mocht je dat hopen. Maar al dat gehype rondom Alt-J en bandjes die er dan op lijken en zoquote:
Bestaan al veel langerquote:Op maandag 21 januari 2013 22:52 schreef DO2 het volgende:
Arty-farty... Ah, weer zo'n Alt-J bandje, bedoel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |