Jazeker, als ik meer zou wetenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:11 schreef Tchock het volgende:
Mogen we meer weten over het Peace-album?
quote:
Ik heb het album gehoord. Is best consistent als het gaat om wavy introperspectieve synthesizermuziek, maar wel een geval veel ideeën weinig echte pakkende liedjes.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:19 schreef Norrage het volgende:
wat vinden jullie trouwens van mijn guilty pleasure Pien Feith (ik vind het dusdanig rare muziek, vandaar)? Ik hoor haar naam hier eigenlijk nooit, en toch een behoorlijk naam "in het nederlandse alternatieve circuit"
En met die naam vind ik iedereen leuk
Ze komt in ieder geval binnenkort weer met een nieuw album. Ben benieuwd
Leukquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:46 schreef Reckoner het volgende:
Voor de Peace fans: 8 april in kleine zaal Paradiso! Laatste kans om ze in zo'n kleine zaal te zien wellicht..
Niiice. Ik heb dan nog twee dagen lidmaatschap, komt dat lekker uit.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:46 schreef Reckoner het volgende:
Voor de Peace fans: 8 april in kleine zaal Paradiso! Laatste kans om ze in zo'n kleine zaal te zien wellicht..
Ik kon hem bij mijn vaste platenzaak bestellen en ze hadden hem toen vrij snel binnen. Dus er moet toch zeker in België wel aan te komen zijn, denk ik dan. Op internet is er wel weinig te vinden. YouTube heeft alleen deze clip en een aantal live opgenomen songs.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:45 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Wow, dit nummer klinkt erg goed! Grappig, ik dacht dat ik de Belgische muziekscene op de voet volgde, maar toch niet helemaal dan. Wel obscuur in ieder geval, heb moeite met het album te vinden
Ah, Pien Feith. Haar eerste plaat heb ik nog rechtstreeks bij haar aangeschaft volgens mij. Al was dat meer een EP. Daarna toch enigszins uit het oog verloren. Geloof dat ze toen wat meer 'dance-achtige' liedjes is gaan maken toch? Die EP deed me nog vooral denken aan Cat Power, Bettie Serveert en PJ Harvey.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:19 schreef Norrage het volgende:
wat vinden jullie trouwens van mijn guilty pleasure Pien Feith (ik vind het dusdanig rare muziek, vandaar)? Ik hoor haar naam hier eigenlijk nooit, en toch een behoorlijk naam "in het nederlandse alternatieve circuit"
En met die naam vind ik iedereen leuk
Ze komt in ieder geval binnenkort weer met een nieuw album. Ben benieuwd
Leuke band jaquote:
Zo, dat klinkt best prima!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:02 schreef On het volgende:
Die plaat van Foxygen is nu op Pitchforks streamingservice te beluisteren.
http://pitchfork.com/adva(...)dors-of-peace-and-m/
Kleine referenties ook. Zoals dat ze op die melodie van Elvis' Suspicious Minds gaan hangen en dan ineens een andere weg in slaan.quote:
unsuccesvolle FOK!Meet #36?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:09 schreef Norrage het volgende:
Straks staat die hele zaal vol met FOKkers
Wow. Dit jaar al weer drie jaar geleden.. Goed dat je ze nog eens vermeldt, het was inderdaad een veelbelovende band met goede nummers en bijzonder veel potentieel. Maar tja, over een paar jaar vrees ik dat iedereen ze vergeten is, eeuwig zonde. Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat het ook al zolang geleden is dat ik ze nog eens geluisterd heb. Tot vandaag danquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoorde gisteren weer eens een paar liedjes van Ou est le Swimmingpool... blijft toch ook uitermate treurig en jammer zoals dat talent in de knop gebroken is door een ongelukkig incident, drank en een wanhoopsdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |