abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122306414
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 17:30 schreef Maxerazzi het volgende:
Iron & Wine komt in april met een nieuw album, Ghost on Ghost, en die eerste single is echt geniaal! _O_

:Y
Interessant!

Ik vond zijn vorige album al een hele leuke nieuwe richting ingaan, richting jazz, blazers en zelfs wat shoegaze...ben benieuwd of hij die lijn nog verder doorzet. Dit klinkt inderdaad erg fijn!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_122309404
Leuk leuk, laatste van Iron and Wine was zeker goed te pruimen. Die 8-minuten durende afsluiter was echt een fantastisch nummer _O_
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
pi_122309577
zo denk je een compleet lijstje te hebben met verwachte 2013 releases, maar komen er toch snel al veel leuke bij ^O^
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 31 januari 2013 @ 21:52:42 #229
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_122318483
2013 gaat geheid een mooi muzikaal jaar worden. Hoop interessante artiesten met nieuwe albums.
Ja, of ze moeten allemaal falen... Maar dat zie ik niet gebeuren.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_122321336
Ik vind het een hele sterke januari. Kan me niet herinneren dat er vorig jaar al zoveel lekkere releases waren, deze tijd van het jaar ^O^
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
pi_122322862
2013 is in elk geval op papier echt vele malen beter dan 2012. :P Wat sowieso nogal een zwak muziekjaar was maar om die reden heb ik wel veel nieuwe dingen ontdekt :)
pi_122345697
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:33 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik vind het een hele sterke januari. Kan me niet herinneren dat er vorig jaar al zoveel lekkere releases waren, deze tijd van het jaar ^O^
Ook toen vond ik januari een fijne maand hoor. Had in het begin van het jaar toen al een paar fijne platen te pakken. Dat is nu weer het geval, altijd leuk.

Vandaag Jacco Gardner ontvangen van Excelsior, hetgeen helemaal leuk is. :)
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_122348766
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 16:06 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ook toen vond ik januari een fijne maand hoor. Had in het begin van het jaar toen al een paar fijne platen te pakken. Dat is nu weer het geval, altijd leuk.

Vandaag Jacco Gardner ontvangen van Excelsior, hetgeen helemaal leuk is. :)
Klinkt tot nu toe leuk die plaat. Al vind ik dat-ie met het onderstaande nummer gewoon Syd Barrett nadoet. Bij een artiest lenen, dat is oké, maar dit is gewoon bijna letterlijk Syd (ook qua tekst e.d.):

pi_122350401
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:59 schreef Tchock het volgende:
2013 is in elk geval op papier echt vele malen beter dan 2012. :P Wat sowieso nogal een zwak muziekjaar was maar om die reden heb ik wel veel nieuwe dingen ontdekt :)
Eens. Nu al betere platen dan heel 2012 zo ongeveer
pi_122383771
Gezien de liefhebbers van Peace ineens overal opduiken heb ik iets voor jullie op YouTube gezet:

De volledige opname van hun show die ik ze 3 maanden geleden in de kleine zaal van Paradiso zag spelen.
pi_122383807
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 17:36 schreef Aisumasen het volgende:
Gezien de liefhebbers van Peace ineens overal opduiken heb ik iets voor jullie op YouTube gezet:

De volledige opname van hun show die ik ze 3 maanden geleden in de kleine zaal van Paradiso zag spelen.
_O_ O+
pi_122384448
_O_

Wordt Peace ook al zo erg gehyped op andere fora dan hier? Of zijn wij hier gewoon uberhipster? :D
pi_122384648
Trouwens, Aisumasen, ik wil heel erg graag de Delicious EP op wit vinyl hebben, maar die zijn stijf uitverkocht natuurlijk. Als ik op webshops zoek noemen sommige een releasedate van 19/02/13, weet jij toevallig iets hier van? Is het pure oplichting of wordt 'ie herdrukt? En zo ja, is 'ie dan weer op wit vinyl? ;(
pi_122385247
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 18:01 schreef Tchock het volgende:
Trouwens, Aisumasen, ik wil heel erg graag de Delicious EP op wit vinyl hebben, maar die zijn stijf uitverkocht natuurlijk. Als ik op webshops zoek noemen sommige een releasedate van 19/02/13, weet jij toevallig iets hier van? Is het pure oplichting of wordt 'ie herdrukt? En zo ja, is 'ie dan weer op wit vinyl? ;(
Geen idee... Het zou best kunnen dat er een herpersing volgt, maar die is voor de Nederlandse importeurs in ieder geval (nog?) niet te bestellen, wat ook niet alles hoeft te betekenen. Zie dat alle Peace-releases voor aardig wat van de kostprijs gaan op de tweede markt, ja! Zakt wel weer in over een tijdje.

quote:
7s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 17:55 schreef Norrage het volgende:
_O_

Wordt Peace ook al zo erg gehyped op andere fora dan hier? Of zijn wij hier gewoon uberhipster? :D
Niet uberhipster genoeg als je de eerste Nederlandse show voor een halfvolle bovenzaal al hebt gemist.

* Aisumasen wrijft het er nog maar een keer in :P.

Nee, maar hun naam doet wel meer de ronde sinds ze de EP uitkwam, en zeker sinds ze deze maand die NME Awards Tour gaan doen met Palma Violets, Django Django en Miles Kane.
pi_122385278
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 18:22 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Geen idee... Het zou best kunnen dat er een herpersing volgt, maar die is voor de Nederlandse importeurs in ieder geval (nog?) niet te bestellen, wat ook niet alles hoeft te betekenen. Zie dat alle Peace-releases voor aardig wat van de kostprijs gaan op de tweede markt, ja! Zakt wel weer in over een tijdje.
Die Delicious EP kan ik helemaal niet vinden, maar misschien zoek ik verkeerd :') En nee, Nederlandse importeurs hebben 'm niet maar ik wil best vanuit het buitenland halen :P
pi_122385328
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 18:23 schreef Tchock het volgende:

[..]

Die Delicious EP kan ik helemaal niet vinden, maar misschien zoek ik verkeerd :')
http://www.ebay.co.uk/itm(...)&hash=item337f7a9994

http://www.ebay.co.uk/itm(...)&hash=item2579f7d545

Sja...
pi_122385379
quote:
Haha, dan zocht ik inderdaad verkeerd, ik had alleen op ebay.com gekeken ;( Dacht dat dat inwisselbaar was tussen de ebay's. Overigens is die ene een CD, dat hoef ik niet :D
pi_122385987
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 18:26 schreef Tchock het volgende:

[..]

Haha, dan zocht ik inderdaad verkeerd, ik had alleen op ebay.com gekeken ;( Dacht dat dat inwisselbaar was tussen de ebay's. Overigens is die ene een CD, dat hoef ik niet :D
Dat zou wel zo moeten zijn, hoor. Maar dit zijn afgelopen aanbiedingen, het klopt dat er op dit moment helemáál geen item wordt aangeboden.

Nee, maar om aan te duiden hoe geflatteerd de prijzen op het moment van een hype zijn.
pi_122385995
Ik ga deze vraag niet in LL-topic stellen, want dan krijg ik te veel discussie, en daar ben ik echt te lui voor, maar...waarom the fuck kopen mensen toch massaal een kaartje voor een festival met een eerste rits namen die echt belabberd is? Gaat toch nergens over, man.
pi_122386197
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 18:44 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Dat zou wel zo moeten zijn, hoor. Maar dit zijn afgelopen aanbiedingen, het klopt dat er op dit moment helemáál geen item wordt aangeboden.

Nee, maar om aan te duiden hoe geflatteerd de prijzen op het moment van een hype zijn.
Ik zag een exemplaar van de debuutsingle Follow Baby al voor 200+ weggaan :{
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 18:44 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik ga deze vraag niet in LL-topic stellen, want dan krijg ik te veel discussie, en daar ben ik echt te lui voor, maar...waarom the fuck kopen mensen toch massaal een kaartje voor een festival met een eerste rits namen die echt belabberd is? Gaat toch nergens over, man.
Heeft mij ook altijd verbaasd. De manier waarop ik 'festivalshop' is gewoon wachten tot de hoofd-lineup bekend is en dan de leukste uitzoeken. En Slayer en BVMV zijn toch om te janken :') Maar goed, ik heb wel vaker het idee dat het bij Lowlands veel meer gaat om er bij zijn en vervolgens nog een jaar dat bandje dragen dan de muziek of de bands.
pi_122387042
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 18:44 schreef Maxerazzi het volgende:
Goede ervaringen uit het verleden. Het is een vaste factor voor een grote groep mensen. Plus de interesse van de bezoekers van Lowlands is sinds de mid-00's merkbaar verschoven, steeds meer mensen gaan voor de sfeer en de 'belevenis', en elke muzikale act die ze zien is een leuke plus. Heb vorig jaar een schrijnend hoog aantal programmaboekjes en krantjes gezien waarop alleen iets als Ed Sheeran en Go Back To The Zoo was aangekruist.

Het zegt op zich genoeg als je kijkt naar wat voor een sterk programma Best Kept Secret nu al heeft weten neer te zetten, en het feit dat dát dan nog niet is uitverkocht, met - ze houden zelf nog een beetje een slag om de arm - eenvijfde van de capaciteit. Eerlijkheid gebiedt toe te voegen dat ik mij dat ook wel kan voorstellen, want je weet niet wat je kunt verwachten bij iets wat helemaal nieuw is, en bij Lowlands weet je dat het goed zit. Wat dus weer neerkomt op mijn eerdere punt.

Ik kan me nog herinneren dat je moest worden overtuigt met een stuk of 5 dikke headliners, en dan een 'early bird'-kaartje kocht. Festival verkocht vaak niet eens uit, terwijl ze toen nog gemakkelijk konden wedijveren met de line-ups van de grotere internationale festivals. Dat is al jaren niet meer zo. Nederland heeft wat dat betreft veel te lang achter de feiten aangelopen en is te laat ingesprongen op de groeiende vraag. Op die manier hebben we zo vaak acts misgelopen die álle festivals behalve Lowlands deden, want die hadden de buit toch al binnen en kregen de tenten toch wel vol met de waan van de dag in de vooravond gepland.

Gelukkig is daar dus nu Best Kept Secret, maar zoiets heeft jaren nodig om een vaste factor te worden of zelfs een Lowlands-vervanger voor een groot gedeelte van het festivalpubliek.
pi_122394868
Lekker nieuw album van Frightened Rabbit. Beste release van 2013 tot nu toe :)

Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  zondag 3 februari 2013 @ 01:24:13 #248
385280 neohu
goedendag
pi_122404498
Nieuwe album My Bloody Valentine is uit! Helaas is de website offline maar ben benieuwd :)
neohu heeft nog geen signature
pi_122408545
quote:
2s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:34 schreef Beregd het volgende:
iemand die naar primavera gaat

http://www.primaverasound.es/cartel

hoe krijgen ze het weer voor elkaar _O_

Ik! Althans dat is het plan. Even kijken of het te regelen is.

En Peace, ik hoor het niet helemaal.
Aldus.
  zondag 3 februari 2013 @ 07:56:59 #250
379412 LuciferRising
Wake Bake Skate
pi_122408638
“My ambition is handicapped by laziness” (C.Bukowski)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')