Die waren gewoon ook kut. Midden in de fucking nacht wakker gepiept worden omdat je iets niet goed ingesteld hebt en het beest moet etenquote:Op maandag 14 januari 2013 18:14 schreef Mortaxx het volgende:
Die apps zijn kut ja. Komt bij lange niet in de buurt van de orginele tamagotchi
De originele tamagotchi is echt classic, ja. Geweldig spel vond ik datquote:Op maandag 14 januari 2013 18:14 schreef Mortaxx het volgende:
Die apps zijn kut ja. Komt bij lange niet in de buurt van de orginele tamagotchi
Wordt nog wat als jij kinderen krijgtquote:Op maandag 14 januari 2013 18:15 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Die waren gewoon ook kut. Midden in de fucking nacht wakker gepiept worden omdat je iets niet goed ingesteld hebt en het beest moet eten
Mijn tamagotchi sloeg ik altijd dan, maar dat mag dan weer niet met kinderenquote:Op maandag 14 januari 2013 18:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wordt nog wat als jij kinderen krijgt
mag wel hoor, kreeg ook altijd klappenquote:Op maandag 14 januari 2013 18:17 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Mijn tamagotchi sloeg ik altijd dan, maar dat mag dan weer niet met kinderen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |