SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Die vond ik zelfs leuker dan die andere serie. Hij is een beetje arrogant, maar ook nonchalant. Vond het wel wat hebben.quote:![]()
Ik verheug me nu al op slapen straks![]()
Lekker warm!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
ik kijk samen met anderen. 2 vliegenquote:Op maandag 14 januari 2013 17:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb denk ik een te sociaal leven. Ik heb 'm echt bijna nooit aan.
Jay-Z![]()
![]()
O kut, ik moet nog steeds mn pa bellen om te vertellen dat ik faal.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Smileys horen niet in een TT thuisquote:Op maandag 14 januari 2013 17:21 schreef Vinniiee het volgende:
Naam TT. Smilie-loos, want of het nuof
is weet ik niet
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Hier ookquote:Op maandag 14 januari 2013 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik verheug me nu al op slapen straks![]()
Lekker warm!!![]()
![]()
Waarin?quote:Op maandag 14 januari 2013 17:21 schreef Fera het volgende:
O kut, ik moet nog steeds mn pa bellen om te vertellen dat ik faal.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Always look on the bright side of life.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:21 schreef Vinniiee het volgende:
Naam TT. Smilie-loos, want of het nuof
is weet ik niet
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Maar dan kun je niet praten over dingen.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:21 schreef rival het volgende:
[..]
ik kijk samen met anderen. 2 vliegen
Jay-Z
En ik doe liever gezelschapsspelletjes.What you forget, you are gonna repeat.
Daar doelde ik niet opquote:Op maandag 14 januari 2013 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Smileys horen niet in een TT thuis![]()
![]()
Je kan ook over de film pratenquote:Op maandag 14 januari 2013 17:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dan kun je niet praten over dingen.
En ik doe liever gezelschapsspelletjes..
![]()
Maar dan wel NA de filmquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Opleiding.quote:
Tijdens een film?quote:
Als ik film kijk, wil ik ook echt film kijken. Maar ik kijk bijna nooit film, en het interesseert me ook geen reet.What you forget, you are gonna repeat.
Ja dat kan.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neem jij donder een externe HDD mee?
Waarvoor?![]()
Na de film over de film dusquote:Op maandag 14 januari 2013 17:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tijdens een film?
Als ik film kijk, wil ik ook echt film kijken. Maar ik kijk bijna nooit film, en het interesseert me ook geen reet..
![]()
Eten, yeah.
Dan heb je eerst anderhalf uur film zitten kijken. Whoehoe.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Wat voor spelletjes speel je graag?quote:Op maandag 14 januari 2013 17:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En ik doe liever gezelschapsspelletjes.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Kijken of je nog leuke films hebt die ik kan overzetten naar mijn schijfquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Fiets ze Rival
[b]AirwiN schreef [/b]
Je kan het ook een week daarna over de film hebben, of quotes van Pulp Fiction aanhalen...quote:Op maandag 14 januari 2013 17:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan heb je eerst anderhalf uur film zitten kijken. Whoehoe.![]()
De tijd dat films maar anderhalf uur duurden is allang voorbijquote:Op maandag 14 januari 2013 17:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan heb je eerst anderhalf uur film zitten kijken. Whoehoe.
[b]AirwiN schreef [/b]
Gezelschapsspelletjes..quote:Op maandag 14 januari 2013 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat voor spelletjes speel je graag?![]()
Ik heb een hele kast vol, en alles wat in die kast staat vind ik leuk. Ik heb geen duidelijk voorkeur voor een spel.What you forget, you are gonna repeat.
Dan neem ik 'm ook wel meequote:Op maandag 14 januari 2013 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijken of je nog leuke films hebt die ik kan overzetten naar mijn schijf![]()
![]()
Dead nigger storage.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kan het ook een week daarna over de film hebben, of quotes van Pulp Fiction aanhalen...Ja, maar wat voor gezelschapsspelletjes?quote:Op maandag 14 januari 2013 17:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gezelschapsspelletjes..![]()
Ik heb een hele kast vol, en alles wat in die kast staat vind ik leuk. Ik heb geen duidelijk voorkeur voor een spel.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nee, ik hou echt niet van films. Er zijn uitzonderingen, maar over het algemeen kijk ik geen films.What you forget, you are gonna repeat.
Oh ok. vast wel.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijken of je nog leuke films hebt die ik kan overzetten naar mijn schijf
En de complete thundercats serie natuurlijk.
En TMNT.![]()
Want jij hebt must see goede films denk je?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, die moet ik krijgen natuurlijkquote:Op maandag 14 januari 2013 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Want jij hebt must see goede films denk je?.
![]()
De oude of nieuwe Thundercats?quote:Op maandag 14 januari 2013 17:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ok. vast wel.
En de complete thundercats serie natuurlijk.
En TMNT.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik denk dat Vin nog moet beginnen aan alle must see filmsquote:Op maandag 14 januari 2013 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Want jij hebt must see goede films denk je?.
![]()
Heb je blood in, blood out gezien Hups?quote:Op maandag 14 januari 2013 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Want jij hebt must see goede films denk je?![]()
Mijn favoriete scène is de dansscène. Travolta is zo'n baas.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
ik mix alles wat door elkaarquote:Op maandag 14 januari 2013 17:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En ik doe liever gezelschapsspelletjes.![]()
![]()
Zegt me wel iets.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je blood in, blood out gezien Hups?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Huh, Spiderman en X-Men zijn toch Marvel comics?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja, ik probeer dat wel eens na te doenquote:Op maandag 14 januari 2013 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn favoriete scène is de dansscène. Travolta is zo'n baas..
![]()
Fase 10, mikado, mens erger je niet, jenga, colonisten van katan (al heb ik die helaas (nog) niet zelf), yahtzee, weerwolven van wakkerdam, mannen komen van mars vrouwen van venus, random kaartspelletjes, betoverde doolhof, rummikub, vier op een rij, monopoly (soms dan), onderuit, ganzenbord, .. moet ik doorgaan?quote:Op maandag 14 januari 2013 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dead nigger storage.
[..]
Ja, maar wat voor gezelschapsspelletjes?What you forget, you are gonna repeat.
Klopt, maar de films zijn gemaakt door Sony en Fox, respectievelijk. Die hebben de rechten voor de films.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:27 schreef Samzz het volgende:
Huh, Spiderman en X-Men zijn toch Marvel comics?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik hou van jequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik mis Risk, Triviant en Pictionaryquote:Op maandag 14 januari 2013 17:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fase 10, mikado, mens erger je niet, jenga, colonisten van katan (al heb ik die helaas (nog) niet zelf), yahtzee, weerwolven van wakkerdam, mannen komen van mars vrouwen van venus, random kaartspelletjes, betoverde doolhof, rummikub, vier op een rij, monopoly (soms dan), onderuit, ganzenbord, .. moet ik doorgaan?.
![]()
Niks moet en alles mag.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fase 10, mikado, mens erger je niet, jenga, colonisten van katan (al heb ik die helaas (nog) niet zelf), yahtzee, weerwolven van wakkerdam, mannen komen van mars vrouwen van venus, random kaartspelletjes, betoverde doolhof, rummikub, vier op een rij, monopoly (soms dan), onderuit, ganzenbord, .. moet ik doorgaan?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Mjah volgens mij stond die op terwijl ik iets anders te doen had een keerquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
En Party & Coquote:Op maandag 14 januari 2013 17:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik mis Risk, Triviant en Pictionary.
![]()
ik moest lachen, want ik zou opgehaald worden.....quote:
die belt net af.
dus jij mag lachen.
ik fietsen![]()
![]()
Ik dacht al.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, maar de films zijn gemaakt door Sony en Fox, respectievelijk. Die hebben de rechten voor de films.
Maar ik bedoel dus te zeggen dat ik Marvel comics verfilmingen niet zo leuk vind. Op Spiderman en X-Men na.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Riskquote:Op maandag 14 januari 2013 17:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik mis Risk, Triviant en Pictionary.
![]()
Triviant en pictionary zijn ook leuk inderdaad, maar die heb ik niet.Party&co (inderdaad Roy, die was ik vergeten), mastermind, lama's, weekend millionairs. Oke, ik stopquote:
What you forget, you are gonna repeat.
quote:Op maandag 14 januari 2013 17:30 schreef rival het volgende:
[..]
ik moest lachen, want ik zou opgehaald worden.....
die belt net af.
dus jij mag lachen.
ik fietsen
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 14 januari 2013 17:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Voor wie zich de komende 10 uur dreigt te vervelen:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ow, zo. Ik vind ze ook wel meevallen, maar ik ben blij dat ze het in ieder geval proberen.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht al.
Maar ik bedoel dus te zeggen dat ik Marvel comics verfilmingen niet zo leuk vind. Op Spiderman en X-Men na.
Ze zijn beter dan de eerste pogingen.
Howard the Duck, Man-Thing, Blade, de eerste Captain America en Fantastic Four![]()
Om te huilen zo slecht.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb alleen Fantastic Four gezien, geloof ik...quote:Op maandag 14 januari 2013 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, zo. Ik vind ze ook wel meevallen, maar ik ben blij dat ze het in ieder geval proberen.
Howard the Duck, Man-Thing, Blade, de eerste Captain America en Fantastic Four![]()
Om te huilen zo slecht..
En leuk vermaak is het wel, ik zou er alleen niet voor thuis blijven. En voor Tarantino films wel.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Waarschijnlijk heb je de nieuwe versie van Fantastic Four gezien. De oude is nooit uitgebracht. Die is snel gemaakt voor geen geld, zodat ze de rechten konden behouden. Was 1992 ofzo.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb alleen Fantastic Four gezien, geloof ik....
En leuk vermaak is het wel, ik zou er alleen niet voor thuis blijven. En voor Tarantino films wel.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja, de nieuwe. Die vind ik niet zo.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je de nieuwe versie van Fantastic Four gezien. De oude is nooit uitgebracht. Die is snel gemaakt voor geen geld, zodat ze de rechten konden behouden. Was 1992 ofzo.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
spel van de lama's heb ik ook, alleen nog nooit gedaan.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Risk![]()
Triviant en pictionary zijn ook leuk inderdaad, maar die heb ik niet.
[..]
Party&co (inderdaad Roy, die was ik vergeten), mastermind, lama's, weekend millionairs. Oke, ik stop![]()
Haat jij nou op blade?quote:Op maandag 14 januari 2013 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, zo. Ik vind ze ook wel meevallen, maar ik ben blij dat ze het in ieder geval proberen.
Om te huilen zo slecht.![]()
Het enige bordspel dat ik wil bezitten is de Star Wars versie van Monopoly, maar die is volgensmij nergens meer te krijgen of anders rete duur
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dat zou best leuk kunnen zijn denk ik.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
spel van de lama's heb ik ook, alleen nog nooit gedaan.
Heb je waarschijnlijk wel veel mensen voor nodig? Iets van 5 ofzo?Rustig aan.![]()
Je speelt wel in teams geloof ik jaquote:Op maandag 14 januari 2013 17:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zou best leuk kunnen zijn denk ik.
Heb je waarschijnlijk wel veel mensen voor nodig? Iets van 5 ofzo?![]()
Blade is een badassquote:Op maandag 14 januari 2013 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd.
Het enige goede aan Blade is Jessica Biel.![]()
Als er iets is wat ik alleen in restaurants eet, dan zijn het spareribs en biefstuk.
Dat ehm, vergt gewoon een goede kok.Rustig aan.![]()
goeie middag
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik zit me net de bedenken dat een van mijn relaties is stukgelopen op de overgang van 'verliefd zijn' naar 'houden van'.
Deze is helemaal doorbakken, geen rood. Geen idee wat de benaming is, maar medium rare klinkt als half doorbakken. Dat vind ik het lekkerst.quote:![]()
Wutquote:Op maandag 14 januari 2013 17:47 schreef Samzz het volgende:
Ik zit me net de bedenken dat een van mijn relaties is stukgelopen op de overgang van 'verliefd zijn' naar 'houden van'.
?
![]()
Zeker. Maar het zijn wel crappy films en Wesley Snipes schijnt echt een enorme racistische lul te zijn.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Well done, he.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Deze is helemaal doorbakken, geen rood. Geen idee wat de benaming is, maar medium rare klinkt als half doorbakken. Dat vind ik het lekkerst.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat dus, same page bro, same pagequote:Op maandag 14 januari 2013 17:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Deze is helemaal doorbakken, geen rood. Geen idee wat de benaming is, maar medium rare klinkt als half doorbakken. Dat vind ik het lekkerst.
Nou, op gegeven moment gaat verliefdheid over en daar komt houden van voor in de plaats. En als je dat niet herkent, dan denk je snel dat het gevoel gewoon weg is, terwijl dat dus niet zo is.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ohja, bus maar weer eens pakken, nieuwjaarsreceptie zal vast bijna afgelopen zijn..
Ik heb me wel vermaakt met de films.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Maar het zijn wel crappy films en Wesley Snipes schijnt echt een enorme racistische lul te zijn.
En heb altijd een zwak voor Snipes gehad.![]()
Why?quote:Op maandag 14 januari 2013 17:47 schreef Samzz het volgende:
op de overgang van 'verliefd zijn' naar 'houden van'.
Rustig aan.![]()
Ja, dat weet ik. Was meer een reactie van 'hoe kan dat?'.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, op gegeven moment gaat verliefdheid over en daar komt houden van voor in de plaats. En als je dat niet herkent, dan denk je snel dat het gevoel gewoon weg is, terwijl dat dus niet zo is.
Maar duidelijk.
![]()
Eigenlijk is het ook niet boeiendquote:Op maandag 14 januari 2013 17:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was dus betekenis even vergeten.
. Ik wilde mijn biefstuk vroeger altijd rare.
Ik spot een typefout van mijzelfquote:Op maandag 14 januari 2013 17:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook niet boeiend. Ik wilde mijn biefstuk vroeger altijd rare.
.
Hoezo niet boeiend? Als ik rare wil en ik krijg helemaal doorbakken, dan ga ik wel klagen.
![]()
Waarom noemen ze het eigenlijk ''rare''quote:Op maandag 14 januari 2013 17:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook niet boeiend. Ik wilde mijn biefstuk vroeger altijd rare.
Rustig aan.![]()
Het was echt even een openbaringquote:Op maandag 14 januari 2013 17:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Was meer een reactie van 'hoe kan dat?'.
Maar duidelijk.
.
En terecht.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik spot een typefout van mijzelf.
Hoezo niet boeiend? Als ik rare wil en ik krijg helemaal doorbakken, dan ga ik wel klagen.
Rustig aan.![]()
Ik bedoel dat de officiële benaming eigenlijk niet boeiend isquote:Op maandag 14 januari 2013 17:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik spot een typefout van mijzelf.
.
quote:Oh zo, hehequote:Op maandag 14 januari 2013 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de officiële benaming eigenlijk niet boeiend is.
.
![]()
Dat eerste.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat was er gebeurt dan, heeft hij je gedumpt, of jij hem onterecht?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Eten goed plan
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Prijs kun je terugvinden bij abonnementen.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:56 schreef kingtoppie het volgende:
Hoeveel betalen jullie voor die abbo's en waarom hebben jullie er 1?![]()
4,50 geloof ik. En omdat reclameshit.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:56 schreef kingtoppie het volgende:
Hoeveel betalen jullie voor die abbo's en waarom hebben jullie er 1?![]()
Ik ben lief
[b]AirwiN schreef [/b]
En dat per maand?quote:Op maandag 14 januari 2013 17:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
4,50 geloof ik. En omdat reclameshit.Rustig aan.![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Spuit 11quote:Op maandag 14 januari 2013 18:00 schreef muhahaha het volgende:
http://www.fok.nl/shop/abonnementen.php
Hoe moeilijk is dit?
[b]AirwiN schreef [/b]
Niet, soms is iets vragen alleen net zo makkelijk, en misschien wel interessant/leuk om het even over te hebben?quote:Op maandag 14 januari 2013 18:00 schreef muhahaha het volgende:
http://www.fok.nl/shop/abonnementen.php
Hoe moeilijk is dit?Rustig aan.![]()
Niet zo'n bekkie jij hequote:Op maandag 14 januari 2013 18:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bakkus. Ik zit nog op mijn werk met van alles, nu afsluiten
![]()
.
[b]AirwiN schreef [/b]
Nu pasquote:Op maandag 14 januari 2013 18:06 schreef Vinniiee het volgende:
Aangepaste dienstregeling morgen bij NS.daar hadden ze zaterdag al mee moeten beginnen
14 SHADES OF GREY
quote:Op maandag 14 januari 2013 18:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu pasdaar hadden ze zaterdag al mee moeten beginnen
![]()
![]()
Waar heb jij mn dekentje verstopt?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
48 voor 13 maanden geloof ik.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:56 schreef kingtoppie het volgende:
Hoeveel betalen jullie voor die abbo's en waarom hebben jullie er 1?
Omdat reclames, langer editen, notes, en ABO.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Want misschien valt er wel een sneeuwvlokje.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:06 schreef Vinniiee het volgende:
Aangepaste dienstregeling morgen bij NS.
Altijd leuk, die ding-dong onder het eten. Ik dook snel weg onder een tafel, met mijn PTNS.
Que?quote:Op maandag 14 januari 2013 18:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Want misschien valt er wel een sneeuwvlokje.
Altijd leuk, die ding-dong onder het eten. Ik dook snel weg onder een tafel, met mijn PTNS.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh en PM-box nooit meer legen.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Reisplanner app, superhandig, krijg je die berichten ook inclusief dingdong.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Een verbastering van PTSS.quote:
Oh lol!!quote:Op maandag 14 januari 2013 18:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Reisplanner app, superhandig, krijg je die berichten ook inclusief dingdong.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar je schrikt dus snel als je onverwachts een hard geluid hoort bijvoorbeeld?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik schreef PTNS, omdat trauma's aan de NS.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar je schrikt dus snel als je onverwachts een hard geluid hoort bijvoorbeeld?
Maar het was een slecht grapje.
Good to knowquote:Op maandag 14 januari 2013 18:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar je schrikt dus snel als je onverwachts een hard geluid hoort bijvoorbeeld?![]()
Oh hihi ik snapte hem nietquote:Op maandag 14 januari 2013 18:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik schreef PTNS, omdat trauma's aan de NS.
Maar het was een slecht grapje.
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou Max is nogal waaks en die wil wel eens vanuit het niets opeens BLAF doenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Onder het dekbed denk ikquote:Op maandag 14 januari 2013 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar heb jij mn dekentje verstopt?.
Die kreeg ik ook onder het etenquote:Op maandag 14 januari 2013 18:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Want misschien valt er wel een sneeuwvlokje.
Altijd leuk, die ding-dong onder het eten. Ik dook snel weg onder een tafel, met mijn PTNS..
![]()
Ik heb zelf ook twee honden die af en toe blaf doen.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou Max is nogal waaks en die wil wel eens vanuit het niets opeens BLAF doen
Het sneeuwde vanmiddag..
Depressie kwam gelijk terug, vooral, omdat ik nog heulmaal naar huis moest fietsen.No star can shine with a broken heart.![]()
Wil jij beweren dat jij vannacht gewoon TWEE dekens hadquote:Op maandag 14 januari 2013 18:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Onder het dekbed denk ik.
[..]
Die kreeg ik ook onder het eten.
[b]AirwiN schreef [/b]
Of zo goed als bij je op schoot kruipen om je gezicht zowat af te likkenquote:Op maandag 14 januari 2013 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou Max is nogal waaks en die wil wel eens vanuit het niets opeens BLAF doen. Maar ze deed het niet
![]()
![]()
1,5quote:Op maandag 14 januari 2013 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil jij beweren dat jij vannacht gewoon TWEE dekens had![]()
![]()
Dat was toch geen sneeuw te noemenquote:Op maandag 14 januari 2013 18:23 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
Het sneeuwde vanmiddag..
Depressie kwam gelijk terug, vooral, omdat ik nog heulmaal naar huis moest fietsen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik lees net dat er nog plek naast mij is donderdag! Vin gaat de bank opquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee dank jequote:Op maandag 14 januari 2013 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lees net dat er nog plek naast mij is donderdag! Vin gaat de bank op![]()
Toen we gingen slapen lagen mijn benen daar onderquote:Op maandag 14 januari 2013 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lees net dat er nog plek naast mij is donderdag! Vin gaat de bank op. Zonder normaal deken. Ik weet niet hoe dat allemaal verschoven is
.
![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ga maar eens aan het werk.
quote:Op maandag 14 januari 2013 18:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toen we gingen slapen lagen mijn benen daar onder. Zonder normaal deken. Ik weet niet hoe dat allemaal verschoven is
.
[b]AirwiN schreef [/b]
Werk zequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zat op kantoor en werd er lichtelijk chagrijnig van!quote:Op maandag 14 januari 2013 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was toch geen sneeuw te noemen
Ik moest helemaal langs de mac richting de Oosterbliek fietsen.. Werd 2 keer bijna aangereden
No star can shine with a broken heart.![]()
Bullshit!!quote:
Ik ben lief! Dit heb ik niet verdiend!
[b]AirwiN schreef [/b]
Geen idee waar dat isquote:Op maandag 14 januari 2013 18:26 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
Ik zat op kantoor en werd er lichtelijk chagrijnig van!
Ik moest helemaal langs de mac richting de Oosterbliek fietsen.. Werd 2 keer bijna aangereden
[b]AirwiN schreef [/b]
Kloptquote:Op maandag 14 januari 2013 18:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bullshit!!
Ik ben lief! Dit heb ik niet verdiend!.
Vanwaar je opmerking dat je lief was trouwens?![]()
![]()
Je hebt het overleefdquote:Op maandag 14 januari 2013 18:26 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
Ik zat op kantoor en werd er lichtelijk chagrijnig van!
14 SHADES OF GREY
Niemand anders die het zegt dus doe ik het zelf maar af en toequote:Op maandag 14 januari 2013 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt.
Vanwaar je opmerking dat je lief was trouwens?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ergens in een paralelle wereld zal jij best lief zijn jaquote:Op maandag 14 januari 2013 18:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bullshit!!
Ik ben lief! Dit heb ik niet verdiend!![]()
Terechtquote:Op maandag 14 januari 2013 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niemand anders die het zegt dus doe ik het zelf maar af en toe![]()
![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ergens in een paralelle wereld zal jij best lief zijn jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Je woont in Gorinchem, maar weet niet waar dat is?quote:
Ja, goed hequote:![]()
Ik zag al beelden in m'n hoofd hoe ik werd aangereden XDNo star can shine with a broken heart.![]()
Werkt dat zeggen over jezelf dat je lief bent?quote:14 SHADES OF GREY
Ik woon hier pas een jaartje.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:28 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
Je woont in Gorinchem, maar weet niet waar dat is?
[..]
Ja, goed he![]()
Ik zag al beelden in m'n hoofd hoe ik werd aangereden XD
En ik verdwaal nog in mn eigen bh dus
Nee. Zou leuk zijn als anderen dat ook af en toe tegen mij zeggenquote:Op maandag 14 januari 2013 18:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat je het tegen jezelf zegt natuurlijk
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik vond het meevallen met de sneeuw hier in Dordrechtquote:Op maandag 14 januari 2013 18:28 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
Je woont in Gorinchem, maar weet niet waar dat is?
[..]
Ja, goed he![]()
Ik zag al beelden in m'n hoofd hoe ik werd aangereden XD
14 SHADES OF GREY
Jij bent niet meer te reddenquote:Op maandag 14 januari 2013 18:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Werkt dat zeggen over jezelf dat je lief bent?![]()
Voor de anderen werkt dat wel
[b]AirwiN schreef [/b]
Oke, zal het onthoudenquote:Op maandag 14 januari 2013 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik woon hier pas een jaartje.
[..]
Nee. Zou leuk zijn als anderen dat ook af en toe tegen mij zeggen. Maar klopt wel, ontbijt op bed, thee maken voor mij
Is lief
![]()
![]()
![]()
Ik heb dat vast weleens tegen je gezegdquote:Op maandag 14 januari 2013 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Nee. Zou leuk zijn als anderen dat ook af en toe tegen mij zeggen![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent niet meer te redden![]()
Voor de anderen werkt dat wel![]()
![]()
![]()
Daar was ik al bang voorquote:Op maandag 14 januari 2013 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor de anderen werkt dat welach niemand die mij zal missen hier ................
14 SHADES OF GREY
Je snapt wel waarom je vanochtend geen ontbijt op bed kreeg hequote:Op maandag 14 januari 2013 18:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke, zal het onthouden. Maar klopt wel, ontbijt op bed, thee maken voor mij
Is lief
![]()
Te weinig!quote:Op maandag 14 januari 2013 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb dat vast weleens tegen je gezegd
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, deken 'gejat'quote:Op maandag 14 januari 2013 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je snapt wel waarom je vanochtend geen ontbijt op bed kreeg he
[..]
Te weinig!.
![]()
Ik kijk wel uit met dat zeggen, anders zit ik zo in de xfriendxzone.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor de anderen werkt dat wel![]()
Het moet geen gewoonte worden hequote:Op maandag 14 januari 2013 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je snapt wel waarom je vanochtend geen ontbijt op bed kreeg he
[..]
Te weinig!![]()
Hahaquote:Op maandag 14 januari 2013 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Nee. Zou leuk zijn als anderen dat ook af en toe tegen mij zeggen
Je weet de macdonalds? Dan ga je over die heule lange weg en dan de 2e links en dan rechtdoor daar is de Oosterbliek.
Waaarom ging je naar Gorinchem verhuizen? Saai dorp enzo.Ik heb sowieso een gruwelijke hekel aan Sneeuw en alles wat met neerslag te maken heeft.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vond het meevallen met de sneeuw hier in Dordrecht
Maaaaaaar, het is tijd om te trainen!
Er is een manier om daar uit te komen hequote:Op maandag 14 januari 2013 18:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit met dat zeggen, anders zit ik zo in de xfriendxzone.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zou je wel missen hoor, je bent wel een kleurrijk figuur. Een beetje zoals Stalin, als je die opeens schrapt uit de geschiedenisboeken mis je die vent ook. Alleen ben jij dan geen beheerder van tig goelags.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voorach niemand die mij zal missen hier ................
![]()
Vanaf de McD kan ik 3 kanten op!!quote:Op maandag 14 januari 2013 18:32 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
Haha
Je weet de macdonalds? Dan ga je over die heule lange weg en dan de 2e links en dan rechtdoor daar is de Oosterbliek.
Waaarom ging je naar Gorinchem verhuizen? Saai dorp enzo.
[..]
Ik heb sowieso een gruwelijke hekel aan Sneeuw en alles wat met neerslag te maken heeft.
Maaaaaaar, het is tijd om te trainen!
Omdat ik tijdelijk bij mn moeder heb gewoond en die woont in de binnenstad (hhaha stad_! )
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, al neukende en naderhand zeggen dat haar vriendin net iets lekkerder was. Geldingsdrang en dan mag je nog een keer omdat ze het tegendeel wil bewijzen.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is een manier om daar uit te komen he![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanaf de McD kan ik 3 kanten op!!
Omdat ik tijdelijk bij mn moeder heb gewoond en die woont in de binnenstad (hhaha stad_! )
Richting de gamma!! Langs de Shell!quote:Op maandag 14 januari 2013 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanaf de McD kan ik 3 kanten op!!
quote:Op maandag 14 januari 2013 18:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, al neukende en naderhand zeggen dat haar vriendin net iets lekkerder was. Geldingsdrang en dan mag je nog een keer omdat ze het tegendeel wil bewijzen.
[b]AirwiN schreef [/b]
DIE WEET IK!!quote:Op maandag 14 januari 2013 18:34 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
[..]
Richting de gamma!! Langs de Shell!
Is Oosterbliek dan die wijk daar bij de rotonde?
Damn dan zit je stiekem best dicht bij mij
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben ook geen fan van sneeuw, regen, wind.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:32 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
Haha
Waaarom ging je naar Gorinchem verhuizen? Saai dorp enzo.
[..]
Ik heb sowieso een gruwelijke hekel aan Sneeuw en alles wat met neerslag te maken heeft.
Maaaaaaar, het is tijd om te trainen!![]()
Have fun
Oh gelukkigquote:Op maandag 14 januari 2013 18:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zou je wel missen hoor, je bent wel een kleurrijk figuur. Een beetje zoals Stalin, als je die opeens schrapt uit de geschiedenisboeken mis je die vent ook. Alleen ben jij dan geen beheerder van tig goelags.aan de andere kant als ik er niet meer ben is iemand anders de grootste knus en dat kan ik diegene natuurlijk niet aan doen
dus blijf ik nog maar even
14 SHADES OF GREY
Wijk, rotonde? Ik woon vlak bij de Macdonalds.. Woon ± 10 minuten fietsen vanaf het station (mijn tempo een halfuur)quote:Op maandag 14 januari 2013 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DIE WEET IK!!
Is Oosterbliek dan die wijk daar bij de rotonde?
Damn dan zit je stiekem best dicht bij mijNo star can shine with a broken heart.![]()
Wat voor training?quote:Op maandag 14 januari 2013 18:32 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
Maaaaaaar, het is tijd om te trainen!![]()
Vlak bij de Mac wonenquote:Op maandag 14 januari 2013 18:36 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
Wijk, rotonde? Ik woon vlak bij de Macdonalds.. Woon ± 10 minuten fietsen vanaf het station (mijn tempo een halfuur)![]()
![]()
Oh je ging voor de gamma al naar linksquote:Op maandag 14 januari 2013 18:36 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
Wijk, rotonde? Ik woon vlak bij de Macdonalds.. Woon ± 10 minuten fietsen vanaf het station (mijn tempo een halfuur)
[b]AirwiN schreef [/b]
Maarre demanierdatjebent jij wilde donderdag komen partycrashen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik woon vlakbij de Macquote:
14 SHADES OF GREY
Basketbal =Dquote:Geloof me, ik kom er amper..quote:Ja! Maar het is nog steeds kei dichtbij! Aangezien je in de Lingewijk woont. Langs de begraafplaats en dan rechtdoor.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh je ging voor de gamma al naar links
Valt wel mee.. Ben 1.92 dus past wel bij me.quote:
Heb hiervoor altijd paardgereden ;pNo star can shine with a broken heart.![]()
1,92? WAT DE NEUK?quote:Op maandag 14 januari 2013 18:38 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
Valt wel mee.. Ben 1.92 dus past wel bij me.
Heb hiervoor altijd paardgereden ;pEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
1.92, dat is voor een dame wel lang. Voor basketbal wel zo handig natuurlijk.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:38 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
Heb hiervoor altijd paardgereden ;p![]()
Jezusquote:Op maandag 14 januari 2013 18:38 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
![]()
Arm paardquote:Op maandag 14 januari 2013 18:38 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
Heb hiervoor altijd paardgereden ;p
14 SHADES OF GREY
Ik wil jou op zeker een keer voorstellen aan Jofunuquote:Op maandag 14 januari 2013 18:38 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
Gewoon omdat dat kan
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik had mijn broodje in de soep gedoopt en dacht er niet bij naquote:.
Soms ben je echt een bitch hequote:Op maandag 14 januari 2013 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil jou op zeker een keer voorstellen aan Jofunu![]()
Gewoon omdat dat kan![]()
Ja want omdat ze zo lang zal ze ook vast wel overgewicht hebben!quote:
Jezus wat een domme opmerking weer tijn
[b]AirwiN schreef [/b]
Kijk, dat zeg je dan weer wel vaak!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Moet je we zeggen dat hij een trap mee neemt anders kan hij nooit oogcontact makenquote:Op maandag 14 januari 2013 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon omdat dat kan
14 SHADES OF GREY
quote:Op maandag 14 januari 2013 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon omdat dat kan![]()
Oh, nee dan zou ik er ook niet bij nadenkenquote:Op maandag 14 januari 2013 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had mijn broodje in de soep gedoopt en dacht er niet bij na.
.
![]()
gek hequote:Op maandag 14 januari 2013 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijk, dat zeg je dan weer wel vaak!![]()
Het gaat niet om overgewicht, het gaat om gewicht.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want omdat ze zo lang zal ze ook vast wel overgewicht hebben!
Jezus wat een domme opmerking weer tijn“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat maak jij er weer van. NVM verderquote:Op maandag 14 januari 2013 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want omdat ze zo lang zal ze ook vast wel overgewicht hebben!
Jezus wat een domme opmerking weer tijn14 SHADES OF GREY
Neuhquote:![]()
Echt he. Soms heeft Vin wel een goed idee!!
* Huppelmuts doet dekentje opwarmen op de kachel
[b]AirwiN schreef [/b]
Hahaquote:Op maandag 14 januari 2013 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh![]()
Echt he. Soms heeft Vin wel een goed idee!!
* Huppelmuts doet dekentje opwarmen op de kachel![]()
!
![]()
roep even als dat gebeurt.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon omdat dat kan#TeamMiley![]()
Dat iemand 1.92 is wil niet per definitie zeggen dat diegene ook zo zwaar is dat je arm paard moet gaan roepen.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat niet om overgewicht, het gaat om gewicht.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zorg dan wel voor foto'squote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Trek het je niet zo hard aan, zeg. Het was gewoon als grap bedoeld. Net als jouw opmerking over Joof ook als grap was. Waarom is dat van Tijn erger?quote:Op maandag 14 januari 2013 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat iemand 1.92 is wil niet per definitie zeggen dat diegene ook zo zwaar is dat je arm paard moet gaan roepen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Vond jij Tijn zijn opmerking grappig dan?quote:Op maandag 14 januari 2013 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Trek het je niet zo hard aan, zeg. Het was gewoon als grap bedoeld. Net als jouw opmerking over Joof ook als grap was. Waarom is dat van Tijn erger?![]()
![]()
Samzzquote:Op maandag 14 januari 2013 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Trek het je niet zo hard aan, zeg. Het was gewoon als grap bedoeld. Net als jouw opmerking over Joof ook als grap was. Waarom is dat van Tijn erger?
Ga je steeds meer waarderen wist je dat?Rustig aan.![]()
Waar zeg ik dat dat van tijn erger is? Geloof niet dat ik dat ook maar ergens heb geroepen.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Trek het je niet zo hard aan, zeg. Het was gewoon als grap bedoeld. Net als jouw opmerking over Joof ook als grap was. Waarom is dat van Tijn erger?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Je reageert overdreven. Dat weet je zelf ook.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dat van tijn erger is? Geloof niet dat ik dat ook maar ergens heb geroepen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Mooi. Ga je haar dan voortaan per DM lastig vallen met je "in het echt ben ik echt veel leuker dan op FOK!" berichtjes?quote:Op maandag 14 januari 2013 18:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Samzz
Ga je steeds meer waarderen wist je dat?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb liever niet dat jij mij vertelt wat ik wel of niet weetquote:Op maandag 14 januari 2013 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je reageert overdreven. Dat weet je zelf ook.
[b]AirwiN schreef [/b]
Stel je niet zo aan, jezus.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat jij mij vertelt wat ik wel of niet weet“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
En jou steeds minder.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi. Ga je haar dan voortaan per DM lastig vallen met je "in het echt ben ik echt veel leuker dan op FOK!" berichtjes?
Doe eens een beetje leuk tegen me.Rustig aan.![]()
Ik krijg nooit dat soort DM'squote:Op maandag 14 januari 2013 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi. Ga je haar dan voortaan per DM lastig vallen met je "in het echt ben ik echt veel leuker dan op FOK!" berichtjes?Ik kreeg alleen "jij hebt problemen met mij he?"
#TeamMiley![]()
Ja, ik zag wel dat het een grapje was en moest ook wel even grinniken.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vond jij Tijn zijn opmerking grappig dan?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Je bent een paard geworden?quote:Op maandag 14 januari 2013 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik zag wel dat het een grapje was en moest ook wel even hinniken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anyway, kingtoppie in een topic is één ding, een relletje erbij is me te veel.
Laaaaaaater.#TeamMiley![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 18:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je bent een paard geworden?Wel als je het leuk vindt mijn teksten aan te passen, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
ik krijg nooit DM's van jouquote:Op maandag 14 januari 2013 18:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik krijg nooit dat soort DM'sIk kreeg alleen "jij hebt problemen met mij he?"
![]()
Muts.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:48 schreef arachide. het volgende:
Anyway, kingtoppie in een topic is één ding, een relletje erbij is me te veel.
Laaaaaaater.
Rustig aan.![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel als je het leuk vindt mijn teksten aan te passen, ja.![]()
![]()
Hee, dat soort berichten krijg ik nu nooitquote:Op maandag 14 januari 2013 18:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik krijg nooit dat soort DM'sIk kreeg alleen "jij hebt problemen met mij he?"
.
Dat durf ik nietquote:Op maandag 14 januari 2013 18:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hee, dat soort berichten krijg ik nu nooit.
14 SHADES OF GREY
Ik zeg wel af. Zal LoLa zo ff appen.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En jou steeds minder.
Doe eens een beetje leuk tegen me.
[b]AirwiN schreef [/b]
O jezus.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zeg wel af. Zal LoLa zo ff appen.
Het zit je wel diep.Rustig aan.![]()
Dat berichtje was eigenlijk in de hoop dat je je oordelen een beetje zou laten varen Huppel.
Maar dat kan je blijkbaar niet zo goed.Rustig aan.![]()
Nee. Ik gun mensen een leuke meet.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik moet je niet, nooit gedaan, dan begin met je met van die zeikdm's, vervolgens ga je tegen me aan lopen janken dat ik je niet moet, dan zeg ik dat dat klopt en dat je beter niks tegen me kan zeggen en keer op keer doe je dat wel.quote:
Rara, fucktard.#TeamMiley![]()
Je kunt dus niet normaal tegen me doen terwijl je me niet eens kent?quote:Op maandag 14 januari 2013 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Ik gun mensen een leuke meet.Rustig aan.![]()
Hahaha, ik hoef aan niemad te worden voorgesteld :p. En wanneer is iemand te zwaar? Overigens reed ik altijd op paarden van 1.80/1.85 :pNo star can shine with a broken heart.![]()
Ik haat dat soort opmerkingen, weet je bestquote:.
Tijn maakte een grapje.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:55 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
Hahaha, ik hoef aan niemad te worden voorgesteld :p. En wanneer is iemand te zwaar? Overigens reed ik altijd op paarden van 1.80/1.85 :p“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik ben te zwaar volgens huppelquote:Op maandag 14 januari 2013 18:55 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
Hahaha, ik hoef aan niemad te worden voorgesteld :p. En wanneer is iemand te zwaar? Overigens reed ik altijd op paarden van 1.80/1.85 :p![]()
![]()
Het is wat arachide.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik moet je niet, nooit gedaan, dan begin met je met van die zeikdm's, vervolgens ga je tegen me aan lopen janken dat ik je niet moet, dan zeg ik dat dat klopt en dat je beter niks tegen me kan zeggen en keer op keer doe je dat wel.
Rara, fucktard.
[ Bericht 7% gewijzigd door kingtoppie op 14-01-2013 19:01:31 ]Rustig aan.![]()
KT, houd alsjeblieft op.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus...
Bij jou zit er ook iets heel diep... Van hoelang geleden dateert die shit met jou wel niet“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Daarom zei ik het ookquote:Op maandag 14 januari 2013 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik haat dat soort opmerkingen, weet je best.
[..]
Tijn maakte een grapje.. Sorry
![]()
![]()
Ik zit ff mobiel. Kijk zo ff.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat je gewoon zo fucked up irritant bent, zo irritant dat ik het onthoud.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus...
Bij jou zit er ook iets heel diep... Van hoelang geleden dateert die shit met jou wel niet#TeamMiley![]()
Ja, weet ikquote:. Ik wilde aan de verwachting voldoen
.
Ja, graag.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Bespreek de aankomst van ValHallen in dit topic.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Ik wilde aan de verwachting voldoen
.
[..]
Ja, graag.![]()
Geluktquote:Op maandag 14 januari 2013 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Ik wilde aan de verwachting voldoen
.
[..]
Ja, graag..
![]()
Nietus! Jij bent knuffelbeer!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
wtf. ga weg.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bespreek de aankomst van ValHallen in dit topic.#TeamMiley![]()
Is dat even toevallig.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bespreek de aankomst van ValHallen in dit topic.
Ik wilde net vragen waar jij tegenwoordig post.![]()
Hallo.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bespreek de aankomst van ValHallen in dit topic.![]()
Welkom.Rustig aan.![]()
In een topic vol hooligans en randdebielen, maar het lijkt daar beschaafder dan hier.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is dat even toevallig.
Ik wilde net vragen waar jij tegenwoordig post.![]()
Bullshit, en dat weet jequote:Op maandag 14 januari 2013 19:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
In een topic vol hooligans en randdebielen, maar het lijkt daar beschaafder dan hier..
Ajax topic?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
In een topic vol hooligans en randdebielen, maar het lijkt daar beschaafder dan hier.![]()
TBS sc?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
In een topic vol hooligans en randdebielen, maar het lijkt daar beschaafder dan hier.14 SHADES OF GREY
De VBL slowchat zit stiekem vol met schattige jongetjes inderdaad. Beetje macho doen als er vrouwen in het topic komen.quote:![]()
Ik vind ze behoorlijk retardedquote:Op maandag 14 januari 2013 19:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De VBL slowchat zit stiekem vol met schattige jongetjes inderdaad. Beetje macho doen als er vrouwen in het topic komen..
Je moet ook niet one-of-the-guys willen zijn als de heren daar geen behoefte aan hebben.quote:#TeamMiley![]()
Was ook niet het plan, Fee. Een paar posters daar vind ik leuk, zodoende.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je moet ook niet one-of-the-guys willen zijn als de heren daar geen behoefte aan hebben.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat is toch ieder topic op Fok! waarom zou VBL sc anders zijn?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De VBL slowchat zit stiekem vol met schattige jongetjes inderdaad. Beetje macho doen als er vrouwen in het topic komen.14 SHADES OF GREY
Je komt, ja?quote:Op maandag 14 januari 2013 18:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bespreek de aankomst van ValHallen in dit topic.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Lees goed. Ik zeg dit maar 1 keer!!quote:Op maandag 14 januari 2013 18:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En jou steeds minder.
Doe eens een beetje leuk tegen me.
Wat mijn mening ook is over jou dat is MIJN mening, niks van jou bij.
Als ik die mening wil aanpassen nadat ik je heb gemeet dan doe ik dat omdat IK dat wil en niet omdat jij mij DM's stuurt dat je eigenlijk wel een leuk persoontje bent. Ik ben zelf heel goed in staat om zoiets te beoordelen.
Voorlopig vind ik je gejank via DM en je zielige "ik mag vast niet komen naar de huppelmeet" posts nogal sneu en zie ik niet in hoe ik, met dat in mijn achterhoofd, mijn beeld van jou zou moeten aanpassen.
Daarnaast is dat sneue "ik mag jou wel want jij zet hups net even op haar plek" gedrag ook wel simpel te noemen!
En als je nu nog 1 keer het lef hebt om mij te DM-en stuur ik het direct door naar Yvonne!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Als ik jou zie knuffel ik je altijd!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
tegen mij schreeuw je alleen maarquote:Op maandag 14 januari 2013 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik jou zie knuffel ik je altijd!!
#TeamMiley![]()
En ik sla op je kontquote:Op maandag 14 januari 2013 19:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
tegen mij schreeuw je alleen maar
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik jou zie knuffel ik je altijd!!
Ben ik dan al dronken?![]()
Ik vind ze tof. Veel gescheld en veel ruzies maar het wordt wel vaak opgelost. En veel pubertjes inderdaad.quote:![]()
Is het niet, ik vind samzz gewoon tof omdat ze altijd haar eigen mening blijft houden en met niemand meeloopt, wat ik bij andere users wel veel constateer hier.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Daarnaast is dat sneue "ik mag jou wel want jij zet hups net even op haar plek" gedrag ook wel simpel te noemen!
Ik zal geen enkele DM meer sturen.Rustig aan.![]()
Sowieso!!quote:
En nu even een abo afsluiten!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
En vol
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: