Ja. Ik doe aangifte in nl, maar moet ook het inkomen van mijn man aangeven. Mijn man doet aangifte in de, maar moet ook doorgeven wat ik verdien. Het gevolg daarvan is dat hij in duisland procentueel de hoofdprijs mag betalen.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik was even in de war met het geval dat je in beiden landen inkomen hebt en maar in één land gewoond hebt. Maar moet je niet alsnog ook niet je totaalinkomen opgeven als je in beide landen belastingaangifte doet?
Blijf dat illigaal vinden, jouw inkomen wordt hiermee twee keer belast, via je man en dat is strijdig met het belastingconvenant (tenminste de geest ervan) op dubbelbelastingquote:Op maandag 4 maart 2013 20:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Ik doe aangifte in nl, maar moet ook het inkomen van mijn man aangeven. Mijn man doet aangifte in de, maar moet ook doorgeven wat ik verdien. Het gevolg daarvan is dat hij in duisland procentueel de hoofdprijs mag betalen.
Je hebt gelijk, ik heb ook T@x 2013, heb er wel 15 voor betaald.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:12 schreef Skint het volgende:
[..]
Moet je dit jaar niet t@x 2013 hebben? Is nog 5 euro goedkoper ook.
Don't shoot the messenger!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Pffrttt, wat een lijstje
http://www.schimpfwoerter.de/schimpfwoerter
Hoe verzinnen ze zequote:1. Steckdosenbefruchter
2. Monsterbacke
3. Sohn einer blutpissenden Hafenhure
4. Spermarutsche
5. Gabbafotze
6. Evolutionsbremse
7. Homo-Fürst der Finsternis
8. Fickfehler
Ik vond nr.11 wel grappig als koosnaampje...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hoe verzinnen ze ze
Die streken flikt men in NL net zo hoor. Maar ja, ik ken het ook ja. Ben er inmiddels wel aan gewend en weet wanneer ik wat van wie kan verwachten.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik snap dat volk maar nauwelijks en heb er toch met gemak meer dan de helft van mijn leven gewoond. Soms zijn ze zo zakelijk, maar andere afspraken vergeten ze dan erg makkelijk. Wat dat aangaat is de nederlandse klant (hoewel veeleisender) mij toch liever. Je spreekt per telefoon iets af en kunt er op aan, bij de duitsers stukken minder.
Iemand dezelfde ervaring?
Zie eerder in dit topic.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dank, zal even kijken wat ik kan gebruiken
Wacht nog wel even een uurtje met mailen, kan denk ik beter even bedaard zijn. Anders heb je toch ook weer zo een naam.
Ik snap dat volk maar nauwelijks en heb er toch met gemak meer dan de helft van mijn leven gewoond. Soms zijn ze zo zakelijk, maar andere afspraken vergeten ze dan erg makkelijk. Wat dat aangaat is de nederlandse klant (hoewel veeleisender) mij toch liever. Je spreekt per telefoon iets af en kunt er op aan, bij de duitsers stukken minder.
Hoe verzinnen ze 'tquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Pffrttt, wat een lijstje
http://www.schimpfwoerter.de/schimpfwoerter
Ja nee dat is goed voor de verkeersveiligheid.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:56 schreef z80 het volgende:
in Nutterden staat een flitsauto in de berm. Hollander vol in de ankers om direct na de flitser weer goed gas te geven.
Zonder contract en handtekeningen sta je in duitsland toch een stuk minder sterk.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dank, zal even kijken wat ik kan gebruiken
Wacht nog wel even een uurtje met mailen, kan denk ik beter even bedaard zijn. Anders heb je toch ook weer zo een naam.
Blijkbaar niet op de tijden dat ik erlangs rij. S'ochtens rond 8 uur en s'avonds rond 6 uur. Afgelopen jaar wel een keertje geflitst bij de rotonde met 3 km overtreding. Zag wel een busje staan, maar geen politie. En uiteindelijk zag ik te laat een klein zwart kastje links bij de vangrail staan die flitste. 50 km/u is ook wel erg langzaam op dat stuk vind ik... normaal rij ik daar toch nog wel zo'n 80 - 90 km/u en ga ik vlak voor de bocht nog een beetje in de remmen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:56 schreef z80 het volgende:
het blijft lachen met de Hollanders die de Duitse schatkist vrijwillig komen spekken.
er wordt al de hele week gecontroleerd op de B9 bij de mislukte rotonden bij Kranenburg.
Rij dagelijks bij Beek/Elten de grens over, en zie dan altijd wel een wagen eruitgehaald worden of net eruit gehaald.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:42 schreef Rewimo het volgende:
Ze pikken ook wel de Hollanders eruit hoor. Gisteren (ook op het Tennisschläger) stonden er een paar NL-kentekens aan de kant, ik kreeg alleen een lach en een wenk om door te rijden.
Van een paar knullen werd de bagage doorzocht. Ze waren overigens niet op snelheid aan het controleren maar pikten er met name oude auto's en jongeren uit.
Vorige week wel snelheidscontrole daar. Ik weet precies waar ik controle kan verwachten op dat traject dus op die plekken let ik extra op mijn snelheid.
Op de A12 doen ze dat ook ja.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Rij dagelijks bij Beek/Elten de grens over, en zie dan altijd wel een wagen eruitgehaald worden of net eruit gehaald.
Haatbaarden, Polen in Busjes, Jonge knapen in hoodies in dikke wagens.
Dat is toch de A12 waar Piet het over heeft?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |