PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
1 2 3 4 | <?php Marc Mousley @MarcMousley @EAFUT13help how do I get this ronaldo then ? ?> |
1 2 3 4 | <?php Marc Mousley @MarcMousley Sold tha falcao an dani alves now, thanks for the 2million coins @EASPORTSFIFA ?> |
?quote:Op maandag 14 januari 2013 15:15 schreef Der_Rudi het volgende:
Oh lol, heb ik de jaarlijkse populariteitswedstrijd weer gemist?
Ik heb er maar 1 gehad dit jaar en die zat in een 15k packquote:Op maandag 14 januari 2013 15:23 schreef vanpers het volgende:
In welke packs hebben jullie de meeste IF kaartjes gehaald?
Die van 5k of 7,5k?
1 gehad in een 35k packquote:Op maandag 14 januari 2013 15:23 schreef vanpers het volgende:
In welke packs hebben jullie de meeste IF kaartjes gehaald?
Die van 5k of 7,5k?
Wnr kom je xbox ?quote:
Gold teams.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
FUT is soms een ongebrijpelijk spel. Ik speel al weken met mijn 352 BPL-team (Balo, Tevez, SIF Santi, Bale, Kompany, Hart), maar afgelopen dagen liep het ineens voor geen meter meer. Balo en Tevez bleven maar kansen missen, mijn verdediging leek ineens zo lek als een mandje, ik verloor partijen met 4-0 (zwaar geflatteerd qua schotenverhouding, maar toch), dus ik was het een beetje beu.
Dus POTS dacht: zoek het allemaal maar uit: terug naar de basis met een goedkoop 433 teampje van Argentijnen (Lucho, Lamela, Campagnaro, Ansaldi, Zanetti, Costa, Romero). POTS heeft in totaal nog geen 20k uitgegeven ervoor, gaat weer eens spelen, en wint ineens weer 2 partijen achter elkaar, afgetekend
Ik snap er alleen geen ruk meer van: dit valt met enige ratio niet meer uit te leggen?
Weet niet of je sarcastisch bent, maar bij mij was dat wel het geval. Met zilveren teams gebeurt minder random crap (bij mij)quote:Op maandag 14 januari 2013 15:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, want met mn silvers en bronzen had ik prima reeksen
Je bent mentaal te zwak voor FUT en dus de zwakste schakel. Tot ziens.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
FUT is soms een ongebrijpelijk spel. Ik speel al weken met mijn 352 BPL-team (Balo, Tevez, SIF Santi, Bale, Kompany, Hart), maar afgelopen dagen liep het ineens voor geen meter meer. Balo en Tevez bleven maar kansen missen, mijn verdediging leek ineens zo lek als een mandje, ik verloor partijen met 4-0 (zwaar geflatteerd qua schotenverhouding, maar toch), dus ik was het een beetje beu.
Dus POTS dacht: zoek het allemaal maar uit: terug naar de basis met een goedkoop 433 teampje van Argentijnen (Lucho, Lamela, Campagnaro, Ansaldi, Zanetti, Costa, Romero). POTS heeft in totaal nog geen 20k uitgegeven ervoor, gaat weer eens spelen, en wint ineens weer 2 partijen achter elkaar, afgetekend
Ik snap er alleen geen ruk meer van: dit valt met enige ratio niet meer uit te leggen?
Nee sorry, was niet sarcastisch bedoeld. Het is gewoon echt zo: met silvers blijf ik gewoon winnen. Maar er is helaas op dit moment geen silver thematoernooiquote:Op maandag 14 januari 2013 15:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Weet niet of je sarcastisch bent, maar bij mij was dat wel het geval. Met zilveren teams gebeurt minder random crap (bij mij)
Potje?quote:Op maandag 14 januari 2013 15:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je bent mentaal te zwak voor FUT en dus de zwakste schakel. Tot ziens.
Aldus de man met de dwangneurose om ieders spelfouten maar steeds te blijven verbeterenquote:Op maandag 14 januari 2013 15:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je bent mentaal te zwak voor FUT en dus de zwakste schakel. Tot ziens.
neequote:
Moet jij zeggen.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Aldus de man met de dwangneurose om ieders spelfouten maar steeds te blijven verbeteren
quote:Op maandag 14 januari 2013 15:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Aldus de man met de dwangneurose om ieders spelfouten maar steeds te blijven verbeteren
Nerd telkens zeggen dat ik alleen kan winnen met silvers. Maar je durft niet tegen mij met golds. Pussssssssquote:
En daar kom je nu pas achter? Helder licht ben je ookquote:Op maandag 14 januari 2013 15:51 schreef Kamikazie het volgende:
Ik speel al een week lang met bijna alles op manual of semi assisted.
Jaja zeg je alleen om een excuus te hebben voor je waardeloze optredens bij clubsquote:Op maandag 14 januari 2013 15:51 schreef Kamikazie het volgende:
Alles op semi is wel chill...quote:Op maandag 14 januari 2013 15:51 schreef Kamikazie het volgende:
Haha okay, vertel?quote:Op maandag 14 januari 2013 15:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die plek moet je verdienen.
Ik heb je hier nog nooit gezien, misschien moet je eerst een substantiele bijdrage leveren aan dit topic en de kwaliteit daarvan.quote:
Tegenwoordig is dat niet moeilijk meer.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb je hier nog nooit gezien, misschien moet je eerst een substantiele bijdrage leveren aan dit topic en de kwaliteit daarvan.
Tellen die teams van jou ook als een bijdragequote:Op maandag 14 januari 2013 15:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat niet moeilijk meer.
Niemand heeft gezegd dat we de lat hier heel hoog leggenquote:Op maandag 14 januari 2013 15:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat niet moeilijk meer.
Tof team wel...maar die Djuridingesquote:Op maandag 14 januari 2013 16:00 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me een tof team, ben alleen bang dat ik kracht mis op de LCM, RCM en pace bij de CB's.
quote:Op maandag 14 januari 2013 16:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tof team wel...maar die Djuridinges
gelukkig nietquote:Op maandag 14 januari 2013 16:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tellen die teams van jou ook als een bijdrage?
No way.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:02 schreef Zhano het volgende:
[..]Als ik daar Gudelj had neergezet had je gefapt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
EA wilt soms gewoon niet dat je mag winnen. Vanochtend met hetzelfde team gewoon pakkie geven en bijna kampioen geworden in divisie 1. Maar toen begon de ellende, want sindsdien 2 wedstrijden gewonnen en zit weer in divisie 2. Met hetzelfde team en niks lukte. Geen pass, geen tackle, geen schot, niks.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mijn theorie is dat EA een soort balanssysteem heeft. Als er veel gewonnen wordt met een bepaalde formatie/speler, dan wordt die formatie/speler opnieuw gebalanceerd, zodat de win-ratio weer ongeveer 0.5 is. Ik heb geen andere verklaring waarom mijn 3-5-2 anders ook ineens kut is gaan spelen.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Meer een drempelquote:Op maandag 14 januari 2013 16:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niemand heeft gezegd dat we de lat hier heel hoog leggen
Maar er is absoluut een lat
Dan graag jouw licht over de poker4lifee theorie ; 59 wedstrijden op rij winnen.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mijn theorie is dat EA een soort balanssysteem heeft. Als er veel gewonnen wordt met een bepaalde formatie/speler, dan wordt die formatie/speler opnieuw gebalanceerd, zodat de win-ratio weer ongeveer 0.5 is. Ik heb geen andere verklaring waarom mijn 3-5-2 anders ook ineens kut is gaan spelen.
Nog een andere theorie: de handicaptheorie. Ik geloofde eerst niet dat je gehandicapt werd als je IF's in je team had. Dat kwam omdat ik vorig jaar een volledig IF team had met 10 TOTY spelers. Dat team speelde heerlijk en ik merkte echt dat ik speelde met TOTY's. Deze editie heb ik een team gemaakt met Milito en Guarin, beide NIF. Het team speelde echt heerlijk, totdat ik besloot Milito en Guarin up te graden. Sindsdien heb ik zeker 2/3 van de potjes verloren met dat team terwijl verliezen daarvoor meer een uitzondering was dan een regel. Ook dit kan ik niet anders verklaren dan dat IF's gewoon gecapped worden.
Misschien heb je een punt. In het verleden heb ik het wel eens op de mentale factor gegooid, maar ik weet gewoon 100% zeker dat ik er de afgelopen dagen met mijn beste team niet te makkelijk over heb gedachtquote:Op maandag 14 januari 2013 16:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mijn theorie is dat EA een soort balanssysteem heeft. Als er veel gewonnen wordt met een bepaalde formatie/speler, dan wordt die formatie/speler opnieuw gebalanceerd, zodat de win-ratio weer ongeveer 0.5 is. Ik heb geen andere verklaring waarom mijn 3-5-2 anders ook ineens kut is gaan spelen.
Nog een andere theorie: de handicaptheorie. Ik geloofde eerst niet dat je gehandicapt werd als je IF's in je team had. Dat kwam omdat ik vorig jaar een volledig IF team had met 10 TOTY spelers. Dat team speelde heerlijk en ik merkte echt dat ik speelde met TOTY's. Deze editie heb ik een team gemaakt met Milito en Guarin, beide NIF. Het team speelde echt heerlijk, totdat ik besloot Milito en Guarin up te graden. Sindsdien heb ik zeker 2/3 van de potjes verloren met dat team terwijl verliezen daarvoor meer een uitzondering was dan een regel. Ook dit kan ik niet anders verklaren dan dat IF's gewoon gecapped worden.
Was dat met golds? Nee toch?quote:Op maandag 14 januari 2013 16:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan graag jouw licht over de poker4lifee theorie ; 59 wedstrijden op rij winnen.
Aan het begin won ik ook regelmatig titels in de eerste divisie op rij, maar ik zit nu gewoon in een dip. Ik merk gewoon dat er meer passes niet aankomen dan voorheen. Iets is gewijzigd of mensen zijn massaal beter geworden. Kan toch niet anders?quote:Op maandag 14 januari 2013 16:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan graag jouw licht over de poker4lifee theorie ; 59 wedstrijden op rij winnen.
Ik maak nooit iets spannends meequote:Op maandag 14 januari 2013 15:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb je hier nog nooit gezien, misschien moet je eerst een substantiele bijdrage leveren aan dit topic en de kwaliteit daarvan.
Geen idee eigenlijkquote:Op maandag 14 januari 2013 16:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Was dat met golds? Nee toch?
ik heb vaak dat ik 1 op 1 loop, winst-verlies-winst-verlies etcquote:Op maandag 14 januari 2013 16:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
volgens het xboxforum moet je dan zelf ook maar 5 atb gaan spelenquote:Op maandag 14 januari 2013 16:07 schreef BDIL het volgende:
Dit spel is zo fucking verpest door 5 @ the back kneusjes met IF Walcott, Neymar voorin en achterin paceAlleen Defensive en Counter attack, je kan niks tegen die flikkers doen...
In dat geval moet ik RVP en Aguero gewoon een tweede kans geven: het kan gewoon zo zijn dat ik ze opstelde op het moment dat EA's balanssysteem voor mij ging geldenquote:Op maandag 14 januari 2013 16:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ben weleens naar Flevoland en Overijssel gegaan om te schaatsen maar Friesland is toch echt te verquote:Op maandag 14 januari 2013 16:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hier in Fryslan nog geen sneeuw gezien. #Alvestedentocht
Ik rij 1 op 10 ofzoquote:Op maandag 14 januari 2013 16:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk![]()
Trouwens net getankt. 430 kilometer gereden, 22.5 liter. 1 op 19.1helden auto
If you can't beat them, join them. Het is een beetje jammer, maar wij zijn wel degene waar hun van genieten. Lekker met 5-2-2-1 tegen 3-5-2 spelen en ons helemaal kapot counteren. Als wij gewoon het spel net zo hard verneuken als zij, dan hebben ze er ook snel geen lol meer in.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:07 schreef BDIL het volgende:
Dit spel is zo fucking verpest door 5 @ the back kneusjes met IF Walcott, Neymar voorin en achterin paceAlleen Defensive en Counter attack, je kan niks tegen die flikkers doen...
Ik heb het idee dat er iets veranderd is in het verdediging systeem. Verdedigen lukt me absoluut niet meer. Dat is gisteren mijn eerste wedstrijd van de dag met 5-4 won is illustratiefquote:Op maandag 14 januari 2013 16:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Aan het begin won ik ook regelmatig titels in de eerste divisie op rij, maar ik zit nu gewoon in een dip. Ik merk gewoon dat er meer passes niet aankomen dan voorheen. Iets is gewijzigd of mensen zijn massaal beter geworden. Kan toch niet anders?
Ik verkoop mijn ziel niet aan de duivelquote:Op maandag 14 januari 2013 16:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
volgens het xboxforum moet je dan zelf ook maar 5 atb gaan spelen
dat citroën koekblik toch?quote:Op maandag 14 januari 2013 16:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk![]()
Deze jongen gaat hopelijk wel veel verdienen aan die flikkertjesquote:Op maandag 14 januari 2013 16:07 schreef BDIL het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Dit ik ga nooit 5atb spelenquote:Op maandag 14 januari 2013 16:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik verkoop mijn ziel niet aan de duivel
Eerlijk toegeven dat je wind mee had en bergaf reedquote:Op maandag 14 januari 2013 16:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk![]()
Ze veranderen regelmatig kleine dingen, bv. in het begin waren de afstandschoten veel meer OP dan toen ik stopte en voor mijn gevoel lag de game speed ook wat hoger in het begin.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Aan het begin won ik ook regelmatig titels in de eerste divisie op rij, maar ik zit nu gewoon in een dip. Ik merk gewoon dat er meer passes niet aankomen dan voorheen. Iets is gewijzigd of mensen zijn massaal beter geworden. Kan toch niet anders?
Sorry, maar ik heb ook nog principesquote:Op maandag 14 januari 2013 16:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
If you can't beat them, join them. Het is een beetje jammer, maar wij zijn wel degene waar hun van genieten. Lekker met 5-2-2-1 tegen 3-5-2 spelen en ons helemaal kapot counteren. Als wij gewoon het spel net zo hard verneuken als zij, dan hebben ze er ook snel geen lol meer in.
En over elkaar heen vielen na een dood spelmoment.quote:in 4231 een tijdje dat de CF helemaal verkeerd stond als verkapte LCAM.
Heb een C1 gekocht. Absolute top auto. Alleen hopen dat er morgen ochtend niet een vrachtwagen doorschiet door de sneeuw, want in zo'n auto hoef je weinig pijn te lijden als zo'n ding je raaktquote:Op maandag 14 januari 2013 16:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik rij 1 op 10 ofzo
Nouja lange afstanden haal ik 1 op 14/15 wel.
wind in de rug en niet ontbetenquote:Op maandag 14 januari 2013 16:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eerlijk toegeven dat je wind mee had en bergaf reed
Dat is waar maar daar tegenover staat zuinig rijden. Ik moet ook elke dag 200km rijden en om de 3 dagen zeker wel tanken. Krijg wel alles vergoed gelukkig.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb een C1 gekocht. Absolute top auto. Alleen hopen dat er morgen ochtend niet een vrachtwagen doorschiet door de sneeuw, want in zo'n auto hoef je weinig pijn te lijden als zo'n ding je raakt
not bad. Mag ik vragen hoeveel je er voor hebt betaald?quote:Op maandag 14 januari 2013 16:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ja, met airco, mp3, electrische ramen, alles
Ze lopen nog steeds tegen elkaar aan, en af en toe nog een potje droogneuken ook.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ze veranderen regelmatig kleine dingen, bv. in het begin waren de afstandschoten veel meer OP dan toen ik stopte en voor mijn gevoel lag de game speed ook wat hoger in het begin.
Je had vorig jaar natuurlijk die CF en ST die opeens in sommige formaties over elkaar heen vielen en in 4231 een tijdje dat de CF helemaal verkeerd stond als verkapte LCAM.
7500 euro. 32000 km op de teller en nog geen anderhalf jaar oudquote:Op maandag 14 januari 2013 16:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
not bad. Mag ik vragen hoeveel je er voor hebt betaald?
Zelfs als je daar Sneijder en RVP wegzet?quote:Op maandag 14 januari 2013 16:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ze lopen nog steeds tegen elkaar aan, en af en toe nog een potje droogneuken ook.
Ik deed busquets (niet alleen beste cdm maar ook beste cf) en marcelo (die toty is prima spits)quote:Op maandag 14 januari 2013 16:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zelfs als je daar Sneijder en RVP wegzet?
nette prijs, zeker gezien de opties.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
7500 euro. 32000 km op de teller en nog geen anderhalf jaar oud
Dank voor deze info GJE.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nette prijs, zeker gezien de opties.
Dat zou heel goed kunnen. Ik heb al meerdere keren gehad dat een speler mij eerst beviel en mij later compleet teleurstelde en andersom. Er valt gewoon geen pijl op te trekken.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In dat geval moet ik RVP en Aguero gewoon een tweede kans geven: het kan gewoon zo zijn dat ik ze opstelde op het moment dat EA's balanssysteem voor mij ging gelden
Ik betaalde 540k voor een speler en hij bevalt me. Beste spits in het spel. No doubt.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen. Ik heb al meerdere keren gehad dat een speler mij eerst beviel en mij later compleet teleurstelde en andersom. Er valt gewoon geen pijl op te trekken.
Nog zoiets: ik kocht afgelopen week TOTY Xabi Alonso en TOTY Marcelo. Marcelo in eerste instantie even uitgeprobeerd door hem ingame te wisselen voordat ik een heel team ging bouwen. Hij speelde werkelijkwaar fantastisch. Bij de aanval stond hij zowat LW en bij de counter op die aanval stond hij alweer schoten te blokken voor het doel. Top aankoop dus.
Gisteren maar een team in elkaar geflanst met Marcel op LM in 3-5-2 als LWB met genoeg links voor 9 chem (op de console). 3 potjes met dat team gespeeld en geen enkele gewonnen. Marcelo is gewoon bij elke strakke pass de bal kwijt en lijkt wel aan een elastiek te zitten als 'ie z'n directe tegenstander voorbij probeert te komen. Beetje zonde natuurlijk, want dat neemt het hele doel achter het spelletje weg. Is het niet de bedoeling om je ultieme team samen te stellen? Ja toch? Waarom word je dan niet beloond als je 500k uitgeeft aan een speler?
Terechte vraag. Waarschijnlijk om die noobs op XBW tevreden te houden. En beter antwoord heb ik ook niet.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:16 schreef pascal08 het volgende:
Waarom word je dan niet beloond als je 500k uitgeeft aan een speler?
Dit is inderdaad erg jammer. Ik hoop dat ze ooit gewoon H2H/Seasons spel in FUT zetten en dan je met je ultieme team laten spelen.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen. Ik heb al meerdere keren gehad dat een speler mij eerst beviel en mij later compleet teleurstelde en andersom. Er valt gewoon geen pijl op te trekken.
Nog zoiets: ik kocht afgelopen week TOTY Xabi Alonso en TOTY Marcelo. Marcelo in eerste instantie even uitgeprobeerd door hem ingame te wisselen voordat ik een heel team ging bouwen. Hij speelde werkelijkwaar fantastisch. Bij de aanval stond hij zowat LW en bij de counter op die aanval stond hij alweer schoten te blokken voor het doel. Top aankoop dus.
Gisteren maar een team in elkaar geflanst met Marcel op LM in 3-5-2 als LWB met genoeg links voor 9 chem (op de console). 3 potjes met dat team gespeeld en geen enkele gewonnen. Marcelo is gewoon bij elke strakke pass de bal kwijt en lijkt wel aan een elastiek te zitten als 'ie z'n directe tegenstander voorbij probeert te komen. Beetje zonde natuurlijk, want dat neemt het hele doel achter het spelletje weg. Is het niet de bedoeling om je ultieme team samen te stellen? Ja toch? Waarom word je dan niet beloond als je 500k uitgeeft aan een speler?
Daar heb je een heel goed punt ja. Ik heb na die verandering geen afstandsschot meer gescoord. Beetje nutteloos om dan IF Guarin te kopen lijkt mij.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ze veranderen regelmatig kleine dingen, bv. in het begin waren de afstandschoten veel meer OP dan toen ik stopte en voor mijn gevoel lag de game speed ook wat hoger in het begin.
Je had vorig jaar natuurlijk die CF en ST die opeens in sommige formaties over elkaar heen vielen en in 4231 een tijdje dat de CF helemaal verkeerd stond als verkapte LCAM.
Nomen et omen.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik betaalde 540k voor een speler en hij bevalt me. Beste spits in het spel. No doubt.
Mwah, het moet ook niet zo worden dat als je maar genoeg geld uitgeeft aan je team je vanzelf goed word, maar verder wel met je eens.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 januari 2013 16:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Terechte vraag. Waarschijnlijk om die noobs op XBW tevreden te houden. En beter antwoord heb ik ook niet.
Prijs word helaas door de markt en niet door EA bepaald. Daarachter kunnen zij zich verschuilen. In de ogen van EA is een speler zijn discardwaarde waard.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Terechte vraag. Waarschijnlijk om die noobs op XBW tevreden te houden. En beter antwoord heb ik ook niet.
Prima, meneer de quantumfysicus. Dan graag ook nu je definitieve oordeel over de rare wendingen in FUTquote:Op maandag 14 januari 2013 16:19 schreef DorperTed het volgende:
[..]
[..]
Prijs word helaas door de markt en niet door EA bepaald. Daarachter kunnen zij zich verschuilen. In de ogen van EA is een speler zijn discardwaarde waard.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 14 januari 2013 16:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit is inderdaad erg jammer. Ik hoop dat ze ooit gewoon H2H/Seasons spel in FUT zetten en dan je met je ultieme team laten spelen.
Nee....aparte movequote:Op maandag 14 januari 2013 16:20 schreef Thorb het volgende:
Is de transfer van Leerdam naar Vitesse (deze zomer gratis) hier al bekend?
bij mij welquote:Op maandag 14 januari 2013 16:20 schreef Thorb het volgende:
Is de transfer van Leerdam naar Vitesse (deze zomer gratis) hier al bekend?
Dat is zeker waar. EA wilt graag een zo groot mogelijk publiek aantrekken en het toegankelijk houden voor iedereen. Snap ik op zich wel, maar kunnen ze dan niet alleen FUT voor de hardcore FIFA spelers maken en de rest lekker mainstream houden? Juist het opbouwen van een duur team vinden de meeste futters toch juist leuk? Beloon ze dan.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gewoon een kutspel johquote:Op maandag 14 januari 2013 16:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prima, meneer de quantumfysicus. Dan graag ook nu je definitieve oordeel over de rare wendingen in FUT
Scheelt dat je nog wel FUT kan spelen, dat is al ietsquote:Op maandag 14 januari 2013 16:25 schreef Toefjes het volgende:
Wel een bizarre storing van de web app. normaal kun je nog wel tot het begin scherm komen, maar ik krijg gewoon een scherm dat er totaal geen verbinding is. Dit zal nog wel een tijdje duren.
quote:Fulham manager Martin Jol wants to sign 18-year-old Belgian starlet Bernard Malanda-Adje. The Cottagers are set to make a £3 million offer for the defender.
nee helaas gr gr man van de financienquote:Op maandag 14 januari 2013 16:26 schreef Anonymous61 het volgende:
kan iemand dit afmaken? :S
http://www.futhead.com/fifa/squads/3841719/
Patricio IF is echt een grabbelaar.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:26 schreef Anonymous61 het volgende:
Na het vroege opstaan en het harde werken, wil ik lekker languit op de bank chillen en een beetje traden. Na het werk met volle kop futten is vragen om klinkende nederlagenquote:Op maandag 14 januari 2013 16:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Scheelt dat je nog wel FUT kan spelen, dat is al iets
Lees een boek.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Na het vroege opstaan en het harde werken, wil ik lekker languit op de bank chillen en een beetje traden. Na het werk met volle kop futten is vragen om klinkende nederlagen
Lees een guide.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Na het vroege opstaan en het harde werken, wil ik lekker languit op de bank chillen en een beetje traden. Na het werk met volle kop futten is vragen om klinkende nederlagen
Ikke net, uit pure noodzaak. Ben er na 10 minuten uit pure wanhoop mee gestoptquote:Op maandag 14 januari 2013 16:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lees een guide.
Of handel via de console![]()
Dat heb ik nog nooit gedaan
Ik schuif de fap sessie van vanavond wel naar voren. Dan kan ik daarna het eten klaar gaan maken (na het wassen van de handen uiteraard). Na het eten kan ik wellicht de web app weer inquote:Op maandag 14 januari 2013 16:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lees een guide.
Of handel via de console![]()
Dat heb ik nog nooit gedaan
quote:Op maandag 14 januari 2013 16:26 schreef Anonymous61 het volgende:
Of nietquote:Op maandag 14 januari 2013 16:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Na het eten kan ik wellicht de web app weer in
Capricequote:Op maandag 14 januari 2013 16:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik schuif de fap sessie van vanavond wel naar voren. Dan kan ik daarna het eten klaar gaan maken (na het wassen van de handen uiteraard). Na het eten kan ik wellicht de web app weer in
ik krijg nog belastinggeld van u man van de financien gr grquote:Op maandag 14 januari 2013 16:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee helaas gr gr man van de financien
jawel, heb deze fifa niet met zilver/bronzes gespeeldquote:Op maandag 14 januari 2013 16:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Was dat met golds? Nee toch?
Toen ik dacht dat die gescoord had vermoedde ik al een corner oidquote:Op maandag 14 januari 2013 16:31 schreef BDIL het volgende:
Toch gewonnen 2-1 :
[ afbeelding ]
zijn team :
[ afbeelding ]
Deze goal van BadstuberHAAHHAHAHAHHAHAHA
![]()
![]()
komt eraan als webapp het doet
Tof team op Walkut en die Belg naquote:Op maandag 14 januari 2013 16:31 schreef BDIL het volgende:
Toch gewonnen 2-1 :
[ afbeelding ]
zijn team :
[ afbeelding ]
Deze goal van BadstuberHAAHHAHAHAHHAHAHA
![]()
![]()
komt eraan als webapp het doet
Ja zat na te denken over een leuk thema.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb je nog nagedacht over de opzet van dat FOK!-toernooi??
Okequote:Op maandag 14 januari 2013 16:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja zat na te denken over een leuk thema.
Eredivisie van elke club 1 speler?quote:Op maandag 14 januari 2013 16:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja zat na te denken over een leuk thema.
Zoiets is wel leuk ja.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:34 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Eredivisie van elke club 1 speler?
Deze kan zoiezo mijn goedkeuring wegdragen, ik merk dat ik in mijn hoofd direct al wat aan het formeren benquote:Op maandag 14 januari 2013 16:34 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 januari 2013 16:34 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Laat ff vantevoren weten dan, dan pricefix ff de 433 spelersquote:
Ik heb al een 433 Eredivisieteam, dus je gaat van mij weinig profit makenquote:Op maandag 14 januari 2013 16:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Laat ff vantevoren weten dan, dan pricefix ff de 433 spelers
Ik doe mee met je boycot.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:32 schreef Patje1987 het volgende:
Speel gewoon alleen maar offline vanaf nu. Online heeft echt geen enkele zin.
quote:Op maandag 14 januari 2013 16:38 schreef StijnDa het volgende:
Nu tegen iemand die allemaal eigen goals maakt. Ook saai.
Wie is dat? Klinkt als iemand die graag vastgespijkerde dildo's berijdt, hoe random dat ook klinkt.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ga voor Kasia. Is wel heel soft
Hehe![]()
Hoezoquote:Op maandag 14 januari 2013 16:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook nooit goed. Verliezen is niet leuk, met grote cijfers winnen is niet leuk, de webapp die offline is is niet leuk, packs zonder IF's zijn niet leuk. Ze kunnen beter gewoon stoppen met het maken van FIFA. Wij geen frustraties meer en hun hoeven geen nachten meer door te halen om lekken te dichten.
Jij gaat voorbij aan het feit dat er ook gewoon keihard geld verdiend moet wordenquote:Op maandag 14 januari 2013 16:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook nooit goed. Verliezen is niet leuk, met grote cijfers winnen is niet leuk, de webapp die offline is is niet leuk, packs zonder IF's zijn niet leuk. Ze kunnen beter gewoon stoppen met het maken van FIFA. Wij geen frustraties meer en hun hoeven geen nachten meer door te halen om lekken te dichten.
Zoiets jaquote:Op maandag 14 januari 2013 16:41 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Wie is dat? Klinkt als iemand die graag vastgespijkerde dildo's berijdt, hoe random dat ook klinkt.
7 potjes op de 500 dusquote:Op maandag 14 januari 2013 16:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
HoezoGewoon een normaal potje is leuk.
Dat is dan ook het enige.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
HoezoGewoon een normaal potje is leuk.
Nope, alleen voor de eckte mannen onder ons. PS dus.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:42 schreef strakkeman het volgende:
Zal dat Fok-Toernooi dan op beide consoles worden gehouden?
quote:Op maandag 14 januari 2013 16:41 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Wie is dat? Klinkt als iemand die graag vastgespijkerde dildo's berijdt, hoe random dat ook klinkt.
En vooral die Nederlanders, kut volk!quote:Op maandag 14 januari 2013 16:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige.Ze moeten gewoon alle Engelsen en Duitsers bannen van de EA-servers.
Nou gelukkig heb ik een PSquote:Op maandag 14 januari 2013 16:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nope, alleen voor de eckte mannen onder ons. PS dus.
Die Fransen kunnen er ook wat van hoor. Had er gister een die met 4-0 van me won, en 4x "ssssjjjjj-end" rondliepquote:Op maandag 14 januari 2013 16:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige.Ze moeten gewoon alle Engelsen en Duitsers bannen van de EA-servers.
En Spanjaarden, Italianen en Amerikanen ook. Eigenlijk zijn wij van dit forum de enige FIFA-spelers die normaal kunnen doen.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die Fransen kunnen er ook wat van hoor. Had er gister een die met 4-0 van me won, en 4x "ssssjjjjj-end" rondliep
Misschien was het Nasri wel.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die Fransen kunnen er ook wat van hoor. Had er gister een die met 4-0 van me won, en 4x "ssssjjjjj-end" rondliep
Je hebt wel een punt. Ik ga echt goede potjes ook steeds meer waarderen. Als er dan echt een potje wat goed op gaat en spannend is tot het laatste moment, wil ik tegenwoordig wel eens uit pure naastenliefde mijn tegenstander complimenteren en bedanken voor het leuke potjequote:
Op de laatste dag dat ik Fifa speelde, speelde ik ook tegen zo'n verdedigende ...quote:Op maandag 14 januari 2013 16:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En Spanjaarden, Italianen en Amerikanen ook. Eigenlijk zijn wij van dit forum de enige FIFA-spelers die normaal kunnen doen.
Zuid Afrika toch?quote:Op maandag 14 januari 2013 16:44 schreef DutchSL het volgende:
Italianen die 's nachts spelen had ik ook altijd last van en al die ventjes die RSA in hun naam zetten alsof ze uit Saudi Arabië komen (geloof er weinig van).
Heb je wel eens tegen mij gespeeld dan? 80% balbezit, ultra-defensive en pacevoorhoede.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En Spanjaarden, Italianen en Amerikanen ook. Eigenlijk zijn wij van dit forum de enige FIFA-spelers die normaal kunnen doen.
Potje doen nu?quote:Op maandag 14 januari 2013 16:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb je wel eens tegen mij gespeeld dan? 80% balbezit, ultra-defensive en pacevoorhoede.
Nee, waarom denk je dat ik niet tegen je wil spelen?quote:Op maandag 14 januari 2013 16:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb je wel eens tegen mij gespeeld dan? 80% balbezit, ultra-defensive en pacevoorhoede.
Ik had Pelle 4-3-3quote:Op maandag 14 januari 2013 16:44 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit pack had ik laatst.Niet heel veel waard, maar toch wel bijzonder.
Beter dan KSI. Die gaat gewoon in z'n onderbroek uit z'n dak als 'ie TOTY Iniesta in een pakje heeft.quote:
Ik dacht dat je mij niet mocht.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, waarom denk je dat ik niet tegen je wil spelen?
[..]
Ik had Pelle 4-3-3
Niet gezien.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Beter dan KSI. Die gaat gewoon in z'n onderbroek uit z'n dak als 'ie TOTY Iniesta in een pakje heeft.
DS2quote:Op maandag 14 januari 2013 16:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is goed, maar ik wil niet soeverein winnen. Ik wil ook graag een Bergkamp goal maken, dus als jij dan even de hele tijd verkeerd loopt...quote:Op maandag 14 januari 2013 16:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Potje doen nu?
Laat ik je winnen stop jij met huilen.![]()
Goedkoop inkopen, duur verkopen.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Heeft iemand nou al die guide gelezen? Graag een 2 pagina's tellende samenvatting in stripvorm![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 16:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
DS2Je bent niet voor de trein gesprongen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij post hier gewoon nog continu hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij heeft alleen geen 100k pack gekocht
.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 16:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
DS2Je bent niet voor de trein gesprongen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap hem niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb trouwens gelogen, ik heb wel een 100k pack gekocht![]()
![]()
Gister zei je dat je zo'n 100k pack ging kopen en toen ineens was je weg. Sindsdien had ik je nog niet weer gezien dus ik vermoedde het ergste.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik snap hem niet?
Ik heb trouwens gelogen, ik heb wel een 100k pack gekocht![]()
Ik ging toen weg + daarna had ik weer een JJ2 event (nu weten jullie wel wat JJ2 betekent)quote:Op maandag 14 januari 2013 16:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gister zei je dat je zo'n 100k pack ging kopen en toen ineens was je weg. Sindsdien had ik je nog niet weer gezien dus ik vermoedde het ergste.![]()
Nee, wasda?quote:Op maandag 14 januari 2013 16:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ging toen weg + daarna had ik weer een JJ2 event (nu weten jullie wel wat JJ2 betekent)![]()
Net stond het er wel goed.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:52 schreef StijnDa het volgende:
30-0 wedstrijd afgelopen.. Duurt lang zo'n pot dat alleen maar stil ligt
Zijn spelers lopen wel weer 1:1 in ieder geval.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:52 schreef StijnDa het volgende:
30-0 wedstrijd afgelopen.. Duurt lang zo'n pot dat alleen maar stil ligt![]()
![]()
TOTY Alonso:
Gekocht voor: 400k. Laagste BIN momenteel: 470k.
TOTY Marcelo:
Gekocht voor: 516k. Laagste BIN momenteel: 565k.
Nog even wat stijgen en dan verkoop ik ze. Toch 100k winst gemaakt dan.![]()
![]()
prima teamquote:Op maandag 14 januari 2013 17:00 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Die reactie erop ook:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 17:00 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Die reactie erop ook:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 17:00 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Die reactie erop ook:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
2
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Stuk voor stuk, allemaal dezelfde ...... daarquote:Op maandag 14 januari 2013 17:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Deze is ook triestig hoor
[ afbeelding ]
Zelfs Djeetje is niet meer clean.![]()
![]()
Wat zat je nou te huilen, er zit je weinig tegen.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:08 schreef pascal08 het volgende:
Neuer.Wat een mafkees. Zo heeft 'ie nog nooit gekeept.
![]()
godallemachtig zo erg maak ik ze nog niet eensquote:Op maandag 14 januari 2013 17:09 schreef Ajacied7 het volgende:
Dit is het team van Siemenn:
[ afbeelding ]
Vrij origineel en zulks.![]()
![]()
Hoe kom je daar nu bij?quote:Op maandag 14 januari 2013 17:10 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb het gevoel dat dat forumpje een grote troll is.
5atb verdedigend spelen is toch niet trollen?![]()
Die mensen daar hebben nog nooit van goed voetbal gehoord. Ik moet wel zeggen dat je met defensive heel goed speelt want ik speelde net een 4-4-2 Engels pace team van de mat met mijn Poolse/Australische team waardoor ik mijn 300e overwinning binnen heb.
Die mensen daar zijn vast allemaal fan van Joey en hij krijgt zijn views daardoor![]()
![]()
Je kan veel zeggen over Joey, maar die speelt tenminste geen 5atb...althans, daar heb ik hem nog niet op kunnen betrappenquote:Op maandag 14 januari 2013 17:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die mensen daar hebben nog nooit van goed voetbal gehoord. Ik moet wel zeggen dat je met defensive heel goed speelt want ik speelde net een 4-4-2 Engels pace team van de mat met mijn Poolse/Australische team waardoor ik mijn 300e overwinning binnen heb.
Die mensen daar zijn vast allemaal fan van Joey en hij krijgt zijn views daardoor
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
McGinn is op de Xbox ook veel duurder dan op de PS3. Ik moet hem nog halen (en IF Davies ook)quote:Op maandag 14 januari 2013 17:13 schreef Lindgren. het volgende:
Jammer dat IF Rojas (die bronzen baas) zo duur is gebleven.
![]()
Bizar ja, nu liep alles gewoon zoals het hoort. Neuer heb ik nog nooit zo zien keepen.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat zat je nou te huilen, er zit je weinig tegen.TOTY Alonso zuigt wel nog steeds.
![]()
Gadverdamme wat verlies ik een hoop potjes onterecht.. Zielige op de counter spelende pacehoertjes die net zo lang de bal naar welliton blijven schoppen totdat ze een keer de bal per ongeluk meekrijgen en zo vrij mogen doorlopen...![]()
2-2 was eerlijker maar gratzquote:Op maandag 14 januari 2013 17:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bizar ja, nu liep alles gewoon zoals het hoort. Neuer heb ik nog nooit zo zien keepen.TOTY Alonso zuigt wel nog steeds.
![]()
![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Ja tot de 80' minuut. Was een paar keer 1 op 1 maar miste steedsquote:
En die tackles van achter natuurlijk. Nog een?![]()
Vast wel. Kijk even op de webapp.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:21 schreef nistelaria het volgende:
Heeft er iemand toevallig CA > SP kaartjes voor een redelijke prijs?
Staan er vast genoeg opquote:Op maandag 14 januari 2013 17:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vast wel. Kijk even op de webapp.![]()
![]()
Tackles van achter zijn yum.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja tot de 80' minuut. Was een paar keer 1 op 1 maar miste steeds
En die tackles van achter natuurlijk. Nog een?Nog 1 ja. Nu mag jij winnen.
![]()
Zeg dat hij zich kapot moet schamen en dat Johan Cruijff zich zou omdraaien in zijn graf.quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 17:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik heb zojuist ook mijn zegje gedaan op dat forum![]()
![]()
Die prank dat we je controller-settings hadden aangepast was wel goed geslaagdquote:Op maandag 14 januari 2013 17:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb er meerdere. Doe ze altijd om voor het clubben omdat jullie mij cyberpesten.![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 17:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is nog erger dan een pedofielen forum
Fonsje Spooren anyone?quote:Op maandag 14 januari 2013 17:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is nog erger dan een pedofielen forum![]()
Er zijn toch nog levende mensen op dat forum:
Hoe is het mogelijk tussen 5 pakhuizen vol met gehandicapten.![]()
Ik kom net tegen een team met IF Jordi Alba, IF Falcao, IF Busquets, Iniesta, Sergio Ramos, IF Cesc, Casillas en hij kan er echt niets van. Steeds fout instappen enzo. Wat is dat toch met zulke spelers. Wel de tradingskills hebben, maar totaal geen fifa kunnen spelen? Ik kom zulke spelers echt vaak tegen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Zal wel toeval zijn dat het ook een ajacied is hequote:Op maandag 14 januari 2013 17:32 schreef Ajacied7 het volgende:
Er zijn toch nog levende mensen op dat forum:
[ afbeelding ]
Hoe is het mogelijk tussen 5 pakhuizen vol met gehandicapten.![]()
![]()
Daar val ik ook onderquote:Op maandag 14 januari 2013 17:32 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kom net tegen een team met IF Jordi Alba, IF Falcao, IF Busquets, Iniesta, Sergio Ramos, IF Cesc, Casillas en hij kan er echt niets van. Steeds fout instappen enzo. Wat is dat toch met zulke spelers. Wel de tradingskills hebben, maar totaal geen fifa kunnen spelen? Ik kom zulke spelers echt vaak tegen.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 17:32 schreef Maver24 het volgende:
De website van EA doet het nog steeds niet, lekker bezig daar.
grgr vanuit de wepepp![]()
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=167430&page=145quote:Op maandag 14 januari 2013 17:34 schreef Kamikazie het volgende:
Wat is dat voor forum dan? Zal ik ook is gaan kijken!![]()
Bij mij doet ie het ook gewoon ja.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
grgr vanuit de wepepp![]()
Ik ben er ook één van!quote:Op maandag 14 januari 2013 17:32 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kom net tegen een team met IF Jordi Alba, IF Falcao, IF Busquets, Iniesta, Sergio Ramos, IF Cesc, Casillas en hij kan er echt niets van. Steeds fout instappen enzo. Wat is dat toch met zulke spelers. Wel de tradingskills hebben, maar totaal geen fifa kunnen spelen? Ik kom zulke spelers echt vaak tegen.![]()
Nog in-game tips die me beter maken?![]()
![]()
Godverdomme niet nog eenquote:Op maandag 14 januari 2013 17:36 schreef Voltreffer het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/3846623/
Iemand nog tips? Esswein, Boateng, Muller heb ik al.![]()
![]()
futwizz gebruikenquote:Op maandag 14 januari 2013 17:36 schreef Voltreffer het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/3846623/
Iemand nog tips? Esswein, Boateng, Muller heb ik al.![]()
![]()
Jij bent de leider van de gay movement in Noord-Brabantquote:Op maandag 14 januari 2013 17:38 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ga denk ik naar dat andere topic, 5 atb![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Waar heb je dat gehoord? Ben je misschien zelf in de Pallaz geweest?quote:Op maandag 14 januari 2013 17:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jij bent de leider van de gay movement in Noord-Brabant![]()
ctrl + f5quote:Op maandag 14 januari 2013 17:32 schreef Maver24 het volgende:
De website van EA doet het nog steeds niet, lekker bezig daar.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Iedereen heeft het erover in Brabant, me zusje hoorde het zelfs in Bredaquote:Op maandag 14 januari 2013 17:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waar heb je dat gehoord? Ben je misschien zelf in de Pallaz geweest?
Hala Madrid !
quote:Op maandag 14 januari 2013 17:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb het iets minder netjes verwoord![]()
![]()
Baasquote:Op maandag 14 januari 2013 17:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb het iets minder netjes verwoord![]()
![]()
Ik zou met haar poezie wel in de jacuzzi willen hoorquote:Op maandag 14 januari 2013 17:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
Iedereen heeft het erover in Brabant, me zusje hoorde het zelfs in BredaEn dat zeg ik als leider van de gay movement.
![]()
Pascal trekt even mijn hele shirtje uit in de 90' minuut en ik krijg niets. Scoort hij uit de counter 3-3![]()
![]()
Sierd de vosquote:“Galatasaray is geen goede club voor Sneijder, want Galatasaray is voor geen enkele West-Europese voetballer een goede club. Turkije is Azië. En begrijp me niet verkeerd, Turken zijn hele vriendelijke mensen, maar de Turkse cultuur is net zo ondoorgrondelijk als de Koreaanse”, legt De Vos maandag uit in gesprek met NUsport. Hij beaamt dat voetballers goed geld kunnen verdienen in de Türk Telekom Arena. “Ze tekenen dan voor drie jaar, maar verlaten na een half jaar Turkije weer.”![]()
![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 17:42 schreef Thorb het volgende:
Pascal trekt even mijn hele shirtje uit in de 90' minuut en ik krijg niets. Scoort hij uit de counter 3-3M'n nagel zat vast in je shirt.
![]()
![]()
![]()
Ik kom je opzoekenquote:Op maandag 14 januari 2013 17:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zou met haar poezie wel in de jacuzzi willen hoorEn dat zeg ik als leider van de gay movement.
Hala Madrid !
Nee, het is een waarschuwing voor het gebruikquote:Op maandag 14 januari 2013 17:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Poezië als in gedichten he
Weet niet waar jij aan dacht dat je er zo boos over wordt?
Hala Madrid !
Laten we erover ophouden, dit wordt nogal ongemakkelijk.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee, het is een waarschuwing voor het gebruikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHH![]()
![]()
![]()
Hala Madrid !
Kijk uit jongen, kijk uit !quote:Op maandag 14 januari 2013 17:46 schreef Thorb het volgende:
Oh ik dacht dat je me kwam opzoeken om haar af te leveren![]()
Nopequote:Op maandag 14 januari 2013 17:46 schreef Thorb het volgende:
Oh ik dacht dat je me kwam opzoeken om haar af te leverenHala Madrid !
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: