PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
1 2 3 4 | <?php Marc Mousley @MarcMousley @EAFUT13help how do I get this ronaldo then ? ?> |
1 2 3 4 | <?php Marc Mousley @MarcMousley Sold tha falcao an dani alves now, thanks for the 2million coins @EASPORTSFIFA ?> |
?quote:Op maandag 14 januari 2013 15:15 schreef Der_Rudi het volgende:
Oh lol, heb ik de jaarlijkse populariteitswedstrijd weer gemist?
Ik heb er maar 1 gehad dit jaar en die zat in een 15k packquote:Op maandag 14 januari 2013 15:23 schreef vanpers het volgende:
In welke packs hebben jullie de meeste IF kaartjes gehaald?
Die van 5k of 7,5k?
1 gehad in een 35k packquote:Op maandag 14 januari 2013 15:23 schreef vanpers het volgende:
In welke packs hebben jullie de meeste IF kaartjes gehaald?
Die van 5k of 7,5k?
Wnr kom je xbox ?quote:
Gold teams.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
FUT is soms een ongebrijpelijk spel. Ik speel al weken met mijn 352 BPL-team (Balo, Tevez, SIF Santi, Bale, Kompany, Hart), maar afgelopen dagen liep het ineens voor geen meter meer. Balo en Tevez bleven maar kansen missen, mijn verdediging leek ineens zo lek als een mandje, ik verloor partijen met 4-0 (zwaar geflatteerd qua schotenverhouding, maar toch), dus ik was het een beetje beu.
Dus POTS dacht: zoek het allemaal maar uit: terug naar de basis met een goedkoop 433 teampje van Argentijnen (Lucho, Lamela, Campagnaro, Ansaldi, Zanetti, Costa, Romero). POTS heeft in totaal nog geen 20k uitgegeven ervoor, gaat weer eens spelen, en wint ineens weer 2 partijen achter elkaar, afgetekend
Ik snap er alleen geen ruk meer van: dit valt met enige ratio niet meer uit te leggen?
Weet niet of je sarcastisch bent, maar bij mij was dat wel het geval. Met zilveren teams gebeurt minder random crap (bij mij)quote:Op maandag 14 januari 2013 15:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, want met mn silvers en bronzen had ik prima reeksen
Je bent mentaal te zwak voor FUT en dus de zwakste schakel. Tot ziens.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
FUT is soms een ongebrijpelijk spel. Ik speel al weken met mijn 352 BPL-team (Balo, Tevez, SIF Santi, Bale, Kompany, Hart), maar afgelopen dagen liep het ineens voor geen meter meer. Balo en Tevez bleven maar kansen missen, mijn verdediging leek ineens zo lek als een mandje, ik verloor partijen met 4-0 (zwaar geflatteerd qua schotenverhouding, maar toch), dus ik was het een beetje beu.
Dus POTS dacht: zoek het allemaal maar uit: terug naar de basis met een goedkoop 433 teampje van Argentijnen (Lucho, Lamela, Campagnaro, Ansaldi, Zanetti, Costa, Romero). POTS heeft in totaal nog geen 20k uitgegeven ervoor, gaat weer eens spelen, en wint ineens weer 2 partijen achter elkaar, afgetekend
Ik snap er alleen geen ruk meer van: dit valt met enige ratio niet meer uit te leggen?
Nee sorry, was niet sarcastisch bedoeld. Het is gewoon echt zo: met silvers blijf ik gewoon winnen. Maar er is helaas op dit moment geen silver thematoernooiquote:Op maandag 14 januari 2013 15:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Weet niet of je sarcastisch bent, maar bij mij was dat wel het geval. Met zilveren teams gebeurt minder random crap (bij mij)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |