omdat dat zielig is en klef en afgesproken niet klef te.doenquote:
Jij bent pas zielig.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
omdat dat zielig is en klef en afgesproken niet klef te.doen
dat bedoel ikquote:
waarom?quote:
awww knuffelquote:
Nou, ik stortte mijn hart uit bij jou, ga je lachen omdat je weer vieze plaatjes in je hoofd had.quote:
Ik kan er niets aan doen dat ik dat helemaal voor me zag ja.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, ik stortte mijn hart uit bij jou, ga je lachen omdat je weer vieze plaatjes in je hoofd had.
Bah, hoe kan je het nou voor je zienquote:Op maandag 14 januari 2013 17:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen dat ik dat helemaal voor me zag ja.![]()
en daarna zei ik sorry
ik denk in plaatjes jaquote:Op maandag 14 januari 2013 17:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bah, hoe kan je het nou voor je zien
Oké, vergeven alweer, lafjoe
Probeer het eens?quote:Op maandag 14 januari 2013 17:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sneeuw in je kut lijkt me pas kut
Ik denk dat dat wel mee gaat vallen. Probeer het nou maarquote:Op maandag 14 januari 2013 17:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee dat wordt zo'n kledderzooi
ik ben niet zo'n pervquote:Op maandag 14 januari 2013 17:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel mee gaat vallen. Probeer het nou maar
ijsklontjes zijn waarschijnlijk efficiënter, just sayin'quote:Op maandag 14 januari 2013 17:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel mee gaat vallen. Probeer het nou maar
sacherijnigquote:Op maandag 14 januari 2013 17:30 schreef Taexon het volgende:
KUTTTTSNEEEEEUWWWWWWWWWW
Me telefoon staat roodgloeiend of ik kan werken terwijl ik al 2x heb gezegd dat ik al ergens anders moet werken
En die kut sneeuw maakt me sacherijnig want het is gewoon KUT
Dan neem je wat sneeuw mee naar binnen?quote:Op maandag 14 januari 2013 17:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ga niet naakt in de tuin staan om sneeuw in mn kut te doen nee
quote:Op maandag 14 januari 2013 17:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ga niet naakt in de tuin staan om sneeuw in mn kut te doen nee
quote:Op maandag 14 januari 2013 17:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ijsklontjes zijn waarschijnlijk efficiënter, just sayin'
dan smelt het voor ik het erin kan doenquote:Op maandag 14 januari 2013 17:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dan neem je wat sneeuw mee naar binnen?
Als je snel genoeg bent niet?quote:Op maandag 14 januari 2013 17:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan smelt het voor ik het erin kan doen
Sneeuw.. ijs.. allemaal hetzelfde joh.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja true maar het ging over kutsneeuw
mooizo anders sla ik jequote:Op maandag 14 januari 2013 17:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oke nu staat autocorrect eindelijk weer uit
Heb je die grap uit je vetrol geschud?quote:Op maandag 14 januari 2013 17:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weet je wat pas kut is,
Jouw hoofd.
haha origineelquote:Op maandag 14 januari 2013 17:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Heb je die grap uit je vetrol geschud?
dan heb je zeker geen spiegels in huis? Ohnee die zijn gebroken toen jij er in keekquote:Op maandag 14 januari 2013 17:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je hoofd ook, nog nooit zo iets lelijks gezien.
suggesties?quote:Op maandag 14 januari 2013 17:42 schreef LETMEIN het volgende:
Laten we het ergens anders over hebben!
Yupquote:Op maandag 14 januari 2013 17:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Zeg zijn jullie nu ook FOK!stelletje of niet?
quote:Op maandag 14 januari 2013 17:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee dat zit al aan je moeder
Deze grappen zijn bijna net zo belabberd als je lichaamquote:Op maandag 14 januari 2013 17:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan heb je zeker geen spiegels in huis? Ohnee die zijn gebroken toen jij er in keek
BAM!quote:Op maandag 14 januari 2013 17:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
[..]
Deze grappen zijn bijna net zo belabberd als je lichaam
ja gelukkig maar dat jij zo geweldig bent.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
[..]
Deze grappen zijn bijna net zo belabberd als je lichaam
quote:
quote:
quote:
quote:
Hoe gaat het hierquote:
Thnxquote:Op maandag 14 januari 2013 17:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja gelukkig maar dat jij zo geweldig bent.
Prima.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:48 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hoe gaat het hierlekker dagje gewerkt/geleerd/niks gedaan/whatever?
Ja goed hoorquote:
ik heb iemand anders wat geleerd, jij lekker gewerkt?quote:Op maandag 14 januari 2013 17:48 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hoe gaat het hierlekker dagje gewerkt/geleerd/niks gedaan/whatever?
gelukkigquote:Op maandag 14 januari 2013 17:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja goed hoorwerk was weer leuk, dus dat is altijd mooi
hoe ging je toets?
ohja, was vandaag dat meisje er? Hoe ging het?quote:Op maandag 14 januari 2013 17:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb iemand anders wat geleerd, jij lekker gewerkt?
awh wat rotquote:Op maandag 14 januari 2013 17:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
gelukkigNiet gemaakt, was een onverwachts dagje ziekenhuis en huisarts voor mij.
![]()
ja beter dan verwacht eigenlijkquote:Op maandag 14 januari 2013 17:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ohja, was vandaag dat meisje er? Hoe ging het?
[..]
awh wat rotgaat het wel goed?
Ah dat is mooiquote:Op maandag 14 januari 2013 17:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja beter dan verwacht eigenlijk
mwa ze heeft een achterstand dus ik moet haar wel steeds helpen maar ze snapt het wel opzichquote:Op maandag 14 januari 2013 17:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ah dat is mooiLeert ze het snel, of moet je haar constant helpen?
onterechte klachtquote:
sportenquote:Op maandag 14 januari 2013 18:24 schreef Angel-Joy het volgende:
First world problem: sporten of lekker warm binnen blijven?
rook een blunt dan heb je het warm én kun je sportenquote:Op maandag 14 januari 2013 18:24 schreef Angel-Joy het volgende:
sporten met je luie reet.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:24 schreef Angel-Joy het volgende:
Binnen blijvenquote:Op maandag 14 januari 2013 18:24 schreef Angel-Joy het volgende:
Binnen blijven!quote:Op maandag 14 januari 2013 18:24 schreef Angel-Joy het volgende:
Ja mamaquote:
Maar dan ben ik half lam, hoe moet ik dan fanatiek sporten??quote:Op maandag 14 januari 2013 18:25 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
rook een blunt dan heb je het warm én kun je sporten
Mijn kont is niet lui, alleen ik ben lui.quote:
Geen idee, ik eet meestal twee zakken chips en een broodje hamburger weg.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar dan ben ik half lam, hoe moet ik dan fanatiek sporten??
Hèhèquote:Op maandag 14 januari 2013 18:28 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
Geen idee, ik eet meestal twee zakken chips en een broodje hamburger weg.
Sportenquote:Op maandag 14 januari 2013 18:24 schreef Angel-Joy het volgende:
buiten in de sneeuw gaan rollenquote:Op maandag 14 januari 2013 18:31 schreef Ro-ald het volgende:
Zal ik binnen blijven of binnen blijven?
Je hoofd insmeren met de uitwerpselen van je hondquote:Op maandag 14 januari 2013 18:31 schreef Ro-ald het volgende:
Zal ik binnen blijven of binnen blijven?
Ik had een keer van die chocolate chip cookies van de Lidl, was ik stoned heb ik die helemaal leeggetenquote:
Het heeft hier (nog) niet gesneeuwdquote:Op maandag 14 januari 2013 18:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
buiten in de sneeuw gaan rollen
oh houden zoquote:Op maandag 14 januari 2013 18:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Het heeft hier (nog) niet gesneeuwd
quote:Op maandag 14 januari 2013 18:34 schreef Ro-ald het volgende:
Je moet een pita kaas broodje maken als je stoned bent
Sporten krijg je het ook warm van dus lekkah sportenquote:Op maandag 14 januari 2013 18:24 schreef Angel-Joy het volgende:
Hoe doe je datquote:Op maandag 14 januari 2013 18:34 schreef Ro-ald het volgende:
Je moet een pita kaas broodje maken als je stoned bent
quote:Op maandag 14 januari 2013 18:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Rot jij eens op met je kut emogiffen de hele tijd verdomme
inderdaad, ik ga morgen en donderdag weerquote:Op maandag 14 januari 2013 18:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
Sporten krijg je het ook warm van dus lekkah sporten
Lekkerrrr ik heb geen idee.. heb de laatste tijd weer weinig zin in sportschool vanwege de drukte etcquote:Op maandag 14 januari 2013 18:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
inderdaad, ik ga morgen en donderdag weer
ja, misschien ga ik nu 40 minuten cardio want jeweetquote:Op maandag 14 januari 2013 18:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Lekkerrrr ik heb geen idee.. heb de laatste tijd weer weinig zin in sportschool vanwege de drukte etcmaar eens kijken wanneer ik weer ga
Als er geen sneeuw lag dan was ik gaan hardlopen maar nu is het te glad en heb geen zin om mezelf weer eens te blesserenquote:Op maandag 14 januari 2013 18:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja, misschien ga ik nu 40 minuten cardio want jeweet
Ja, maar ik moet eerst helemaal erheen fietsenquote:Op maandag 14 januari 2013 18:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
Sporten krijg je het ook warm van dus lekkah sporten
Hahahaquote:Op maandag 14 januari 2013 18:32 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
Ik had een keer van die chocolate chip cookies van de Lidl, was ik stoned heb ik die helemaal leeggetenIk had nog nooit zo'n lekkere koekjes gehad. Dag erna nog zo'n pak gekocht, waren ze harstikke vadsig
Ik krijg tenminstens icetea flesjes open trutquote:
Nee dat moet je maar niet doen inderdaadquote:Op maandag 14 januari 2013 18:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als er geen sneeuw lag dan was ik gaan hardlopen maar nu is het te glad en heb geen zin om mezelf weer eens te blesseren
Boeien, fietsen is ook alvast sportenquote:Op maandag 14 januari 2013 18:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet eerst helemaal erheen fietsen
[..]
Hahaha
Oh my, nou, gelukkig zijn ze niet duur
[..]
Ik krijg tenminstens icetea flesjes open trut
lekker beginnen als de sneeuw weg isquote:Op maandag 14 januari 2013 18:44 schreef Ro-ald het volgende:
Ik zeg elke keer dat ik wil gaan beginnen met hardlopen,maar nog steeds niet gedaan
Nog beter,als er weer zon isquote:Op maandag 14 januari 2013 18:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lekker beginnen als de sneeuw weg is
Das waar.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Boeien, fietsen is ook alvast sporten
Nee dat is juist rot want dan zweet je je kapot en dan word hardlopen al helemaal rotquote:
Ja dat wel,maar ja ik moet toch nog eerst naar de stad om de juiste kleding te hebben voor hardlopenquote:Op maandag 14 januari 2013 18:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee dat is juist rot want dan zweet je je kapot en dan word hardlopen al helemaal rot
Gewoon zodra sneeuw weg is beginnen want van het rennen ben je zo warm
Voor alles?quote:
Lijkt me helemaal niksquote:
Als je dood bent, kan je niks fijn vinden.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me helemaal niksKlinkt egoïstisch maar het idee vind ik nog steeds niet fijn
misschien later nog wel
Nee dat snap ikquote:Op maandag 14 januari 2013 18:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je dood bent, kan je niks fijn vinden.
Tof roald.
Meh. Ik vind het idee dat ze je vaak eerst nog een tijd kunstmatig in leven houden voordat ze die organen zeg maar nodig hebben kut. Dan ga je dood zonder dat je nabestaanden daarbij zijn.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me helemaal niksKlinkt egoïstisch maar het idee vind ik nog steeds niet fijn
misschien later nog wel
Hoezo dan?quote:Op maandag 14 januari 2013 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat snap ikIs gewoon gevoelsmatig
Ik weet niet. ik denk daar gewoon niet graag aan. Misschien moet iemand anders het dan maar beslissen voor mij inderdaadquote:Op maandag 14 januari 2013 19:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoezo dan?
In principe zou ik het ook wel willen doen, ga ook maar eens kijken
Thanksquote:Op maandag 14 januari 2013 18:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je dood bent, kan je niks fijn vinden.
Tof roald.
Dat kan ookquote:Op maandag 14 januari 2013 19:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet niet. ik denk daar gewoon niet graag aan. Misschien moet iemand anders het dan maar beslissen voor mij inderdaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat kan ook
Van mij mogen de onderzoekers ook mijn lichaam hebben hoor, mits ze knap zijn en ik nog in leven benIk verander gelijk van studieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik verander gelijk van studie![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je bent zo dom, tegen de tijd dat je afgestudeerd bent, ben ik al doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar je bent zo dom, tegen de tijd dat je afgestudeerd bent, ben ik al doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Verontschuldig jezelf maar in natura straks als proefkonijn.quote:
quote:
tofquote:Op maandag 14 januari 2013 19:09 schreef Ro-ald het volgende:
Vanaf nu sparen om misschien dit jaar of 2014 naar mijn zus te kunnen gaan in Australië
Maar ik wou een hamster zijnquote:Op maandag 14 januari 2013 19:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verontschuldig jezelf maar in natura straks als proefkonijn.
Ik weet wel waar je aan kan knagen XD XD gr grquote:
Koudquote:
zo slechtquote:Op maandag 14 januari 2013 19:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet wel waar je aan kan knagen XD XD gr gr
Mooizo, ja ook welquote:Op maandag 14 januari 2013 19:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Koudverder wel goed hoor
met jou ook?
Gvdquote:Op maandag 14 januari 2013 19:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet wel waar je aan kan knagen XD XD gr gr
wattanquote:Op maandag 14 januari 2013 19:15 schreef Ro-ald het volgende:
Ik zou het niet eens durven,om daar een foto te posten
ah okeequote:
ooh, als ze het snapt komt het vanzelf wel goedquote:Op maandag 14 januari 2013 17:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa ze heeft een achterstand dus ik moet haar wel steeds helpen maar ze snapt het wel opzich
ooh zoquote:Op maandag 14 januari 2013 19:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Bedoel sommige users hebben mij in het echt gezien en dan weten ze hoe mijn pener eruit ziet
daarom en ze was nog aardig ook dus ben er wel blij mee ookquote:Op maandag 14 januari 2013 19:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ah okeemooi
[..]
ooh, als ze het snapt komt het vanzelf wel goed
dat is wel awkward jaquote:Op maandag 14 januari 2013 19:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Bedoel sommige users hebben mij in het echt gezien en dan weten ze hoe mijn pener eruit ziet
Er zijn sowieso geen `bekende'leden die daar fotos postenquote:
haha nouquote:Op maandag 14 januari 2013 19:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zijn sowieso geen `bekende'leden die daar fotos posten
In dat foto topic allemaal van die kansloze figurenquote:Op maandag 14 januari 2013 19:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zijn sowieso geen `bekende'leden die daar fotos posten
echt hequote:Op maandag 14 januari 2013 19:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
In dat foto topic allemaal van die kansloze figurenals ze een stukje bloot zien gaan ze helemaal adoreren
!__
Wel?quote:
vooral in dat naakte damestopicquote:Op maandag 14 januari 2013 19:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
In dat foto topic allemaal van die kansloze figurenals ze een stukje bloot zien gaan ze helemaal adoreren
!__
heb er wel een gezien ja, door Rockquote:Op maandag 14 januari 2013 19:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
echt heAlsof ze nog nooit een vrouw naakt hebben gezien
[..]
Wel?
Oh mooiquote:Op maandag 14 januari 2013 19:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daarom en ze was nog aardig ook dus ben er wel blij mee ook
helaas is ze er maar 1 weekquote:Op maandag 14 januari 2013 19:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh mooimisschien ga je je dan minder vervelen
Oh dat is wel jammer. Even van genieten danquote:Op maandag 14 januari 2013 19:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
helaas is ze er maar 1 week
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
echt heAlsof ze nog nooit een vrouw naakt hebben gezien
Ja, en dan is het ook nog eens niet aan te zienquote:Op maandag 14 januari 2013 19:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vooral in dat naakte damestopic
En kritiek? ho maar. wat een omhooggevallen teven zegquote:Op maandag 14 januari 2013 19:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
Ja, en dan is het ook nog eens niet aan te zien
ja doe ikquote:Op maandag 14 januari 2013 19:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh dat is wel jammer. Even van genieten dan
Kritiek mag niet, zelfs meningen niet xdquote:Op maandag 14 januari 2013 19:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En kritiek? ho maar. wat een omhooggevallen teven zeg
ja maar dat mag je niet zeggenquote:Op maandag 14 januari 2013 19:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
Ja, en dan is het ook nog eens niet aan te zien
yoo latersquote:Op maandag 14 januari 2013 19:27 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben weg verjaagdag vieren van een vriend
Gefeliciteerd met een vriend.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:27 schreef Ro-ald het volgende:
veel plezierquote:Op maandag 14 januari 2013 19:27 schreef Ro-ald het volgende:
Ik maakte ruzie met zo`n wijf, en toen werd mijn toegang ontzegtquote:Op maandag 14 januari 2013 19:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Kritiek mag niet, zelfs meningen niet xd
Ik zou dat topic aan haar man laten zien als je hem kende xdquote:Op maandag 14 januari 2013 19:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik maakte ruzie met zo`n wijf, en toen werd mijn toegang ontzegtMaar ik vind je gewoon ziek in je hoofd als je zwanger bent en je gaat dan naaktfotos van jezelf op internet zetten. En die fotos waren niet `mooi'' ofzo gewoon super ordinair
Die man deed er gewoon aan meequote:Op maandag 14 januari 2013 19:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zou dat topic aan haar man laten zien als je hem kende xd
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die man deed er gewoon aan meeze posten soms ook filmpjes van hunzelf XD
Ja ik, maar zo bijzonder is het ook weer nietquote:Op maandag 14 januari 2013 19:29 schreef JRRY het volgende:
Serieus, zijn er hier mensen met toegang?
Gehadquote:Op maandag 14 januari 2013 19:29 schreef JRRY het volgende:
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja ik, maar zo bijzonder is het ook weer niet
Wordt er veel gepost?quote:
Neequote:Op maandag 14 januari 2013 19:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
[..]
Wordt er veel gepost?
Ook door 'normale' FOK!kers?
Ja best wel denk ikquote:Op maandag 14 januari 2013 19:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
[..]
Wordt er veel gepost?
Ook door 'normale' FOK!kers?
Ja als reacties op fotos danquote:Op maandag 14 januari 2013 19:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja best wel denk ik
Heb in paar fokkers hun index gezien dat kpd ertussen stond
Johquote:Op maandag 14 januari 2013 19:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja als reacties op fotos danZelf posten ze niks hoor
Haha lol, of klonen. Je moet toch eerst ff actief zijn en wat posts hebbenquote:Op maandag 14 januari 2013 19:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NeeIs echt een apart slag mensen wat daar post
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb er wel een gezien ja, door Rock
jaquote:Op maandag 14 januari 2013 19:29 schreef JRRY het volgende:
Iel gewoonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |