SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gewoon iedereen die niet aan de kant gaatquote:Op maandag 14 januari 2013 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
Alle fossielen van de weg ja...
En gefrustreerde midlife crisis mannen![]()
![]()
![]()
SerieusIk heb zo'n zin om terug te lopen om ze een knal voor hun kunstgebit te geven
Maar dat doen we maar niet
Broodje gezond maken en me afreageren op het snijden van tomaten en ei
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ja mannen dusquote:Op maandag 14 januari 2013 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
gewoon iedereen die niet aan de kant gaat![]()
![]()
Dat denk ik niet, maar ik weet wel dat ik niet zo stom benquote:Op maandag 14 januari 2013 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
mevrouw heeft 1 keer op de ring gereden en denkt meteen dat ze Sabine Schmitz is hoor
En ik kan prima achteruit inparkerenMijn naam beging wel met een S maar nee...quote:![]()
Ik hou altijd rekening met andere weggebruikers.
Maar ik weet ook dat zij geen rekening met mij houden dus als ik zie dat ik klemgereden ga worden schuif ik hem gewoon lekker voor de auto die mij wilt inhalen.Rustig aan.![]()
we hebben weer een prutserquote:Op maandag 14 januari 2013 14:31 schreef kingtoppie het volgende:
Maar ik weet ook dat zij geen rekening met mij houden dus als ik zie dat ik klemgereden ga worden schuif ik hem gewoon lekker voor de auto die mij wilt inhalen.![]()
![]()
jouw naam begint met een Lquote:Op maandag 14 januari 2013 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, maar ik weet wel dat ik niet zo stom ben
En ik kan prima achteruit inparkeren
[..]
Mijn naam beging wel met een S maar nee...![]()
![]()
Jij rijdt nooit op de rechterstrook of altijd 10 kilometer te hard?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
daar bang zijn om klemgereden te worden
Of rij je nooit auto?Rustig aan.![]()
Beter anticiperen.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:31 schreef kingtoppie het volgende:
Maar ik weet ook dat zij geen rekening met mij houden dus als ik zie dat ik klemgereden ga worden schuif ik hem gewoon lekker voor de auto die mij wilt inhalen.![]()
ik laat mezelf nooit klemrijden maar gooi hem ook nooit voor iemand. ik anticipeer en pas me aanquote:Op maandag 14 januari 2013 14:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij rijdt nooit op de rechterstrook of altijd 10 kilometer te hard?
Of rij je nooit auto?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: