SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gewoon iedereen die niet aan de kant gaatquote:Op maandag 14 januari 2013 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
Alle fossielen van de weg ja...
En gefrustreerde midlife crisis mannen![]()
![]()
![]()
SerieusIk heb zo'n zin om terug te lopen om ze een knal voor hun kunstgebit te geven
Maar dat doen we maar niet
Broodje gezond maken en me afreageren op het snijden van tomaten en ei
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ja mannen dusquote:Op maandag 14 januari 2013 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
gewoon iedereen die niet aan de kant gaat![]()
![]()
Dat denk ik niet, maar ik weet wel dat ik niet zo stom benquote:Op maandag 14 januari 2013 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
mevrouw heeft 1 keer op de ring gereden en denkt meteen dat ze Sabine Schmitz is hoor
En ik kan prima achteruit inparkerenMijn naam beging wel met een S maar nee...quote:![]()
Ik hou altijd rekening met andere weggebruikers.
Maar ik weet ook dat zij geen rekening met mij houden dus als ik zie dat ik klemgereden ga worden schuif ik hem gewoon lekker voor de auto die mij wilt inhalen.Rustig aan.![]()
we hebben weer een prutserquote:Op maandag 14 januari 2013 14:31 schreef kingtoppie het volgende:
Maar ik weet ook dat zij geen rekening met mij houden dus als ik zie dat ik klemgereden ga worden schuif ik hem gewoon lekker voor de auto die mij wilt inhalen.![]()
![]()
jouw naam begint met een Lquote:Op maandag 14 januari 2013 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, maar ik weet wel dat ik niet zo stom ben
En ik kan prima achteruit inparkeren
[..]
Mijn naam beging wel met een S maar nee...![]()
![]()
Jij rijdt nooit op de rechterstrook of altijd 10 kilometer te hard?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
daar bang zijn om klemgereden te worden
Of rij je nooit auto?Rustig aan.![]()
Beter anticiperen.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:31 schreef kingtoppie het volgende:
Maar ik weet ook dat zij geen rekening met mij houden dus als ik zie dat ik klemgereden ga worden schuif ik hem gewoon lekker voor de auto die mij wilt inhalen.![]()
ik laat mezelf nooit klemrijden maar gooi hem ook nooit voor iemand. ik anticipeer en pas me aanquote:Op maandag 14 januari 2013 14:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij rijdt nooit op de rechterstrook of altijd 10 kilometer te hard?
Of rij je nooit auto?![]()
![]()
Nee, want je zegt dat je 'm zo voor iemand anders schuift. Dit klinkt in mijn oren alsof de inhalende auto moet afremmen voor jou.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat doe ik dan toch goed door hem een baantje op te schuiven.![]()
![]()
Ik laat mezelf dus ook nooit klemrijden omdat ik een baan opschuif als ik zie dat iemand mij gaat klemrijden.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
ik laat mezelf nooit klemrijden maar gooi hem ook nooit voor iemand. ik anticipeer en pas me aanRustig aan.![]()
Dat dus niet, ik kan wel rijden hoor.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, want je zegt dat je 'm zo voor iemand anders schuift. Dit klinkt in mijn oren alsof de inhalende auto moet afremmen voor jou.
Rustig aan.![]()
dan moet je jezelf beter leren uitenquote:Op maandag 14 januari 2013 14:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat dus niet, ik kan wel rijden hoor.![]()
![]()
![]()
Als je je klem (laat) rijd(t)(en) dan doe je iets verkeerd.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat het net maar is hoe je het leest![]()
dat doet ie ook. want hij zegt nergens dat ie eerst netjes versnelt oid.... nu praat hij het goed omdat we tegen hem ingaan....quote:Op maandag 14 januari 2013 14:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, want je zegt dat je 'm zo voor iemand anders schuift. Dit klinkt in mijn oren alsof de inhalende auto moet afremmen voor jou.![]()
Zo verwoord je het wel.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat dus niet, ik kan wel rijden hoor.![]()
![]()
Ik voel een zinloze discussie opkomen. I'm outta here!
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Dat doe ik dus niet omdat ik een baantje opschuif daar gaat het juist omquote:Op maandag 14 januari 2013 14:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je je klem (laat) rijd(t)(en) dan doe je iets verkeerd.
Rustig aan.![]()
Nee ik versnel niet, ik schuif gewoon tijdig een baantje op.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
dat doet ie ook. want hij zegt nergens dat ie eerst netjes versnelt oid.... nu praat hij het goed omdat we tegen hem ingaan....Rustig aan.![]()
Ja, of hij verwoord het verkeerd. Maar dat denk ik niet.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
dat doet ie ook. want hij zegt nergens dat ie eerst netjes versnelt oid.... nu praat hij het goed omdat we tegen hem ingaan....![]()
Gewoon afstand houdenquote:Op maandag 14 januari 2013 14:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je je klem (laat) rijd(t)(en) dan doe je iets verkeerd.Niks aan de hand
Je had het iets beter kunnen verwoordenquote:Op maandag 14 januari 2013 14:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat doe ik dus niet omdat ik een baantje opschuif daar gaat het juist om![]()
Precies. En vrachtwagens en traag rijdende auto's zie je van ver aankomen.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon afstand houdenNiks aan de hand
[..]
Je had het iets beter kunnen verwoorden![]()
Situatieschets snelweg 3 baans:
Ik rij op de rechterstrook +- 103 kilometer per uur, er rijdt op 100 meter voor mij een vrachtwagen 80 kilometer per uur, en achter mij zit een personen auto die rijdt met 126 kilometer per uur.
Dan schuif ik als ik op 50 meter van de vrachtwagen zit een baantje op zodat ik niet klemgereden word door de personen auto achter mij.
Volgens mij is hij zo duidelijk.Rustig aan.![]()
I will never give up!quote:Op maandag 14 januari 2013 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
nee het belangrijkste laat je buiten beschouwing. maar geef gewoon op jong
Wat hou ik buiten beschouwing?Rustig aan.![]()
het belangrijkste. maar het feit dat je er niet over schrijft en zelfs nu niet weet wat ik bedoel zegt toch al genoeg?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
I will never give up!
Wat hou ik buiten beschouwing?![]()
![]()
Vooruit met die geit.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
het belangrijkste. maar het feit dat je er niet over schrijft en zelfs nu niet weet wat ik bedoel zegt toch al genoeg?
Ik wil eventueel best versnellen als ik zie dat de auto achter mij geen baan kan opschuiven, maar dat is vaak gewoon niet nodig.Rustig aan.![]()
Ik zou mijn gas loslaten en afstand houden van de vrachtwagen, wachten tot personen auto voorbij gereden is en dan op dooie gemak die vrachtwagen in halenquote:Op maandag 14 januari 2013 14:45 schreef kingtoppie het volgende:
Ik rij op de rechterstrook +- 103 kilometer per uur, er rijdt op 100 meter voor mij een vrachtwagen 80 kilometer per uur, en achter mij zit een personen auto die rijdt met 126 kilometer per uur.
Dan schuif ik als ik op 50 meter van de vrachtwagen zit een baantje op zodat ik niet klemgereden word door de personen auto achter mij.
Volgens mij is hij zo duidelijk.
Zo anticipeert iedereen weer anders natuurlijkquote:Op maandag 14 januari 2013 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ja nu wel natuurlijk ik kan je bij Huppel vast vindenHij geeft toch een situatieschets? is het weer niet goed...quote:Op maandag 14 januari 2013 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
het belangrijkste. maar het feit dat je er niet over schrijft en zelfs nu niet weet wat ik bedoel zegt toch al genoeg?
MOOI WEER HE HOPEN JULLIE OOK OP SNEEUW?![]()
ik zit gewoon te kijken hoe lang ik daar mee door kan gaanquote:Op maandag 14 januari 2013 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
Hij geeft toch een situatieschets? is het weer niet goed...![]()
![]()
Dat is niet goed voor het milieu!quote:Op maandag 14 januari 2013 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou mijn gas loslaten en afstand houden van de vrachtwagen, wachten tot personen auto voorbij gereden is en dan op dooie gemak die vrachtwagen in halen
Zo anticipeert iedereen weer anders natuurlijk
Milieu barbaar.
Kost ook bakken met geld aan brandstofkosten
Rustig aan.![]()
Die auto achter jou haalt jou waarschijnlijk eerst in. Of doet in ieder geval een poging tot.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:45 schreef kingtoppie het volgende:
Volgens mij is hij zo duidelijk.
Wat krijg je dan? Die auto achter jou moet nog een baan.opschuiven, omdat hij jou wilt inhalen en als jij dan ineens naar links gaat, dan heeft hij geen ruimte meer op diezelfde baan. Dus of hard remmen, of hij moet snel opschuiven indien dat kan .
Zo creëer je dus gevaarlijke situaties.![]()
Waarom? Beetje jammerquote:Op maandag 14 januari 2013 14:49 schreef rival het volgende:
[..]
ik zit gewoon te kijken hoe lang ik daar mee door kan gaan![]()
Dan had ik de fiets moeten pakkenquote:Op maandag 14 januari 2013 14:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is niet goed voor het milieu!
Milieu barbaar.
Kost ook bakken met geld aan brandstofkosten![]()
No shitquote:Op maandag 14 januari 2013 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
Jij heet hetzelfde als mijn aller aller aller eerste liefde![]()
![]()
![]()
Ik doe het ook zo. Alleen maar zodat degene die duidelijk harder rijdt om in te halen niet op de rem hoeftquote:Op maandag 14 januari 2013 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou mijn gas loslaten en afstand houden van de vrachtwagen, wachten tot personen auto voorbij gereden is en dan op dooie gemak die vrachtwagen in halen
Zo anticipeert iedereen weer anders natuurlijk.
Remmen op de snelweg is kut met peren. Helemaal omdat het vaak een kettingreactie veroorzaakt en achterliggers dus ook gaan remmen terwijl dat niet nodig is.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hij heeft dus tijd zat om op te schuiven.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die auto achter jou haalt jou waarschijnlijk eerst in. Of doet in ieder geval een poging tot.
Wat krijg je dan? Die auto achter jou moet nog een baan.opschuiven, omdat hij jou wilt inhalen en als jij dan ineens naar links gaat, dan heeft hij geen ruimte meer op diezelfde baan. Dus of hard remmen, of hij moet snel opschuiven indien dat kan .
Zo creëer je dus gevaarlijke situaties.Rustig aan.![]()
deze discussies heb ik in PTA echt eeuwen gedaan. je komt nooit op hetzelfde uit. iedereen denkt dat zijn/haar manier de enige juiste is enzo... dat soort discussies ga ik niet al te serieus meer in anders verdwaal ik erinquote:![]()
![]()
JA is het nou godferdorie klaar danquote:Op maandag 14 januari 2013 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
deze discussies heb ik in PTA echt eeuwen gedaan. je komt nooit op hetzelfde uit. iedereen denkt dat zijn/haar manier de enige juiste is enzo... dat soort discussies ga ik niet al te serieus meer in anders verdwaal ik erin
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2013 14:53:21 ]![]()
Nee, niet dus.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij heeft dus tijd zat om op te schuiven.![]()
Nee dank jequote:Op maandag 14 januari 2013 14:53 schreef charmed_angel het volgende:
Welke niet-meeter van vrijdag, wilt mijn buikgriepje?![]()
![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja ik ga kindjes halen van school![]()
![]()
![]()
Poepchinees, ik maak een situatie schets waarbij je kunt concluderen dat iedereen op 50 meter afstand van elkaar kan anticiperen op de voorligger om een baantje om te schuiven om de ander in te halen.quote:
Niemand rijdt niemand in de weg, dat is het hele punt.Rustig aan.![]()
op de duitse manier, als Heren! (of Dames natuurlijk)quote:Op maandag 14 januari 2013 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe het ook zo. Alleen maar zodat degene die duidelijk harder rijdt om in te halen niet op de rem hoeft.
![]()
Ik ben dan ook een heer in het verkeerquote:Op maandag 14 januari 2013 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
op de duitse manier, als Heren! (of Dames natuurlijk). Spreekwoordelijk dan, he.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Vraagje voor wie het weet:
Ik heb ergens gesolliciteerd via een formulier op internet en ben uitgenodigd, via e-mail, voor een kennismakingsgesprek met datum en tijd. Nu vragen ze in die mail of die datum en tijd mij uitkomen en of ik dit even wil laten weten.
Hoe kan ik het beste reageren? Op welke toon? Ze spraken me aan met ''Beste'' in de aanhef en sloten af met: "Team (bedrijfsnaam)", verder stond er geen naam bij.
Dit is de eerste keer dat ik een uitnodiging via e-mail krijg, normaal gesproken gaat het via telefoon.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 14:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Poepchinees, ik maak een situatie schets waarbij je kunt concluderen dat iedereen op 50 meter afstand van elkaar kan anticiperen op de voorligger om een baantje om te schuiven om de ander in te halen.
Niemand rijdt niemand in de weg, dat is het hele punt.maw, als je iets langzamer bent zou je klem zitten. maw, die persoon zit best vlak achter je, maw hij moet jou nu ontwijken oid. maw, hou gewoon opquote:om niet klemgereden te worden gooi ik hem er voor!![]()
![]()
Tijd zat om te anticiperen op de situatie door een baan op te schuiven zonder te hoeven remmen.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
maw, als je iets langzamer bent zou je klem zitten. maw, die persoon zit best vlak achter je, maw hij moet jou nu ontwijken oid. maw, hou gewoon opRustig aan.![]()
in mijn straat heeft een dame de volgende stikker.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een heer in het verkeer. Spreekwoordelijk dan, he.
De heer in het verkeer is vaak een vrouw!
als ik de deuken zie, geloof ik haar niet![]()
![]()
Wat voorn bedrijf?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:56 schreef Fera het volgende:
Ik heb ergens gesolliciteerd via een formulier op internet en ben uitgenodigd, via e-mail, voor een kennismakingsgesprek met datum en tijd. Nu vragen ze in die mail of die datum en tijd mij uitkomen en of ik dit even wil laten weten.
Hoe kan ik het beste reageren? Op welke toon? Ze spraken me aan met ''Beste'' in de aanhef en sloten af met: "Team (bedrijfsnaam)", verder stond er geen naam bij.
Dit is de eerste keer dat ik een uitnodiging via e-mail krijg, normaal gesproken gaat het via telefoon.
Ik doe het altijd een beetje informeel
Rustig aan.![]()
Jij: 28,6 m/squote:Op maandag 14 januari 2013 14:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Poepchinees, ik maak een situatie schets waarbij je kunt concluderen dat iedereen op 50 meter afstand van elkaar kan anticiperen op de voorligger om een baantje om te schuiven om de ander in te halen.
Niemand rijdt niemand in de weg, dat is het hele punt.
Ander: 35 m/s
Die 50 meter is zo weg.![]()
Dat kunnen ook paaltjes of brievenbussen zijn bij het fout inparkeren.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
in mijn straat heeft een dame de volgende stikker.
als ik de deuken zie, geloof ik haar nietA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Is dat belangrijk? Ik hou dat liever privé. Het is geen deftig iets of zo.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat voorn bedrijf?
Ik doe het altijd een beetje informeel
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
maw, als je iets langzamer bent zou je klem zitten. maw, die persoon zit best vlak achter je, maw hij moet jou nu ontwijken oid. maw, hou gewoon op![]()
![]()
kom ik toch nog op 7.8 seconde hoorquote:Op maandag 14 januari 2013 14:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij: 28,6 m/s
Die 50 meter is zo weg.![]()
![]()
Verschil van 6.4 meter per seconde... +- 8 seconden... Dat is lang.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij: 28,6 m/s
Die 50 meter is zo weg.Rustig aan.![]()
Nee, want je wilt niet botsen.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Verschil van 6.4 meter per seconde... +- 8 seconden... Dat is lang.![]()
gewoon altijd formeel.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dat belangrijk? Ik hou dat liever privé. Het is geen deftig iets of zo.![]()
Ik gebruik altijd geachte heer/mevrouw en tutoyeer pas wanneer de tegenpartij daar wat over zegt.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:56 schreef Fera het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik een uitnodiging via e-mail krijg, normaal gesproken gaat het via telefoon.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
als je dat niet kan, dan heb ik weinig hoop voor het delen van de weg met de restquote:Op maandag 14 januari 2013 14:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kunnen ook paaltjes of brievenbussen zijn bij het fout inparkeren.![]()
![]()
Tuto wattus?quote:Op maandag 14 januari 2013 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd geachte heer/mevrouw en tutoyeer pas wanneer de tegenpartij daar wat over zegt.
Ik doe altijd ''beste''Rustig aan.![]()
Nou ja, als zij de heer in het verkeer is betekent dat nog niet dat niemand anders op haar kan botsen door de fout van de anderquote:Op maandag 14 januari 2013 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
in mijn straat heeft een dame de volgende stikker.
als ik de deuken zie, geloof ik haar niet.
Maar geloofwaardig is het idd niet.
dit dus.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd geachte heer/mevrouw en tutoyeer pas wanneer de tegenpartij daar wat over zegt.![]()
Ik niet. Ik blijf altijd formeel, altijd.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tuto wattus?
Ik doe altijd ''beste''
En tutoyeren is bijvoorbeeld jij zeggen in plaats van u. Ik zeg altijd u, tenzij diegene aangeeft dat ik je mag zeggen.
Ah, ja ik zeg ook U.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Ik blijf altijd formeel, altijd.
En tutoyeren is bijvoorbeeld jij zeggen in plaats van u. Ik zeg altijd u, tenzij diegene aangeeft dat ik je mag zeggen.
Maar ''geachte'' komt over op mij als ''edelachtbare'' dus dat past niet bij mij dus pas ik niet echt toe.
Ik kom dan ook altijd in werksferen terecht waar niet echt hierarchie is ofzo... Dat is ook een verschil.Rustig aan.![]()
Nee, hoor, een edelachtbare spreek je aan met edelachtbare of edelgrootachtbarequote:Op maandag 14 januari 2013 15:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, ja ik zeg ook U.
Maar ''geachte'' komt over op mij als ''edelachtbare'' dus dat past niet bij mij dus pas ik niet echt toe.
Ik kom dan ook altijd in werksferen terecht waar niet echt hierarchie is ofzo... Dat is ook een verschil.. In het geval van rechters, that is.
Waarom L.S. in deze context?quote:Op maandag 14 januari 2013 15:04 schreef AldoTheApache het volgende:
Ls,
bla bla bla
vriendelijke groeten,
Aldo dé Apache
@De rest: Dank jullie wel. Ik speel ook altijd liever op safe (formeel), maar ik hoorde laatst dat het niet altijd goed is.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Wat was de argumentatie daarachter?quote:Op maandag 14 januari 2013 15:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom L.S. in deze context?
@De rest: Dank jullie wel. Ik speel ook altijd liever op safe (formeel), maar ik hoorde laatst dat het niet altijd goed is.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
als je niet weet aan wiequote:Op maandag 14 januari 2013 15:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom L.S. in deze context?
@De rest: Dank jullie wel. Ik speel ook altijd liever op safe (formeel), maar ik hoorde laatst dat het niet altijd goed is.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
het gaat er niet zo om of het bij je past of niet. het gaat er stiekem een beetje om dat het zo hoort.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, ja ik zeg ook U.
Ik kom dan ook altijd in werksferen terecht waar niet echt hierarchie is ofzo... Dat is ook een verschil.![]()
Dit dus.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:07 schreef rival het volgende:
[..]
het gaat er niet zo om of het bij je past of niet. het gaat er stiekem een beetje om dat het zo hoort.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik kreeg het geleerd bij mijn lessen Zakelijke Communicatie. Tijden veranderen en te formeel zijn kan een afstand creëren die onnodig is, aangezien de ander jou informeel benaderd. Zoiets geloof ik, maar dat is al dik een maand of 1,5 geleden.quote:Ik weet wat L.S. betekent, maar ze sluiten af met ''team bladiebla".quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
dannog kun je overwegen om LS te gebruiken, omdat je niet weet aan wie van dat team je brief geadresseerd is. 'geachte team bladiebla' klinkt ook zo vreemdquote:Op maandag 14 januari 2013 15:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kreeg het geleerd bij mijn lessen Zakelijke Communicatie. Tijden veranderen en te formeel zijn kan een afstand creëren die onnodig is, aangezien de ander jou informeel benaderd. Zoiets geloof ik, maar dat is al dik een maand of 1,5 geleden.
[..]
Ik weet wat L.S. betekent, maar ze sluiten af met ''team bladiebla".Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Oké.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dannog kun je overwegen om LS te gebruiken, omdat je niet weet aan wie van dat team je brief geadresseerd is. 'geachte team bladiebla' klinkt ook zo vreemd
Ik begin mijn berichtjes altijd met: Hallo schoonheid.
En eindig altijd met: kusje op je buik
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ah, zoquote:Op maandag 14 januari 2013 15:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kreeg het geleerd bij mijn lessen Zakelijke Communicatie. Tijden veranderen en te formeel zijn kan een afstand creëren die onnodig is, aangezien de ander jou informeel benaderd. Zoiets geloof ik, maar dat is al dik een maand of 1,5 geleden.
[..]
Ik weet wat L.S. betekent, maar ze sluiten af met ''team bladiebla".. Tijden veranderen inderdaad, maar ik merk toch in het zakelijke verkeer dat informaliteit, vooral in het begin, gewaardeerd wordt
. Je communiceert immers niet met je vrienden, maar met iemand waar je zakelijke betrekkingen mee hebt of wilt ontwikkelen. Maar goed, ik zou zelf ook nooit informeel een formele brief beantwoorden
.
Mocht je diegene al 3 jaar benaderen, dan is het een ander verhaal, natuurlijk.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Daarom dus: Geachte heer/mevrouw,quote:Op maandag 14 januari 2013 15:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dannog kun je overwegen om LS te gebruiken, omdat je niet weet aan wie van dat team je brief geadresseerd is. 'geachte team bladiebla' klinkt ook zo vreemd
Met vriendelijke groeten,
-Naam-“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
ik doe liever Ls, maarja. Persoonlijke voorkeurquote:Op maandag 14 januari 2013 15:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom dus: Geachte heer/mevrouw,
Met vriendelijke groeten,
-Naam-
Straks beloof ik nog dingen die ik niet wil beloven.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik begin mijn berichtjes altijd met: Hallo schoonheid.
En eindig altijd met: kusje op je buikIs ook zo. Ik voel me er zelf niet prettig bij om informeel te zijn in het begin. Vooral als het zo'n mail betreft.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, zo. Tijden veranderen inderdaad, maar ik merk toch in het zakelijke verkeer dat informaliteit, vooral in het begin, gewaardeerd wordt
. Je communiceert immers niet met je vrienden, maar met iemand waar je zakelijke betrekkingen mee hebt of wilt ontwikkelen. Maar goed, ik zou zelf ook nooit informeel een formele brief beantwoorden
.
Mocht je diegene al 3 jaar benaderen, dan is het een ander verhaal, natuurlijk.
Misschien is het omdat ik 4 gesprekken tegelijk aan het houden ben, maar ik snap je even niet.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Straks beloof ik nog dingen die ik niet wil beloven.
Problem solved, dusquote:Op maandag 14 januari 2013 15:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Straks beloof ik nog dingen die ik niet wil beloven.
[..]
Is ook zo. Ik voel me er zelf niet prettig bij om informeel te zijn in het begin. Vooral als het zo'n mail betreft..
Onze Taal zegt dat het als ouderwets en onpersoonlijk wordt ervarenquote:Op maandag 14 januari 2013 15:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik doe liever Ls, maarja. Persoonlijke voorkeur.
is Ls ouderwets en onpersoonlijk?quote:Op maandag 14 januari 2013 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Problem solved, dus.
[..]
Onze Taal zegt dat het als ouderwets en onpersoonlijk wordt ervaren.
ik ben ook ouderwets en onpersoonlijk![]()
"kusje op je buik"quote:Op maandag 14 januari 2013 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien is het omdat ik 4 gesprekken tegelijk aan het houden ben, maar ik snap je even niet.
Straks zeggen ze nog: "Kom dan".
Jup.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is Ls ouderwets en onpersoonlijk?
ik ben ook ouderwets en onpersoonlijk
Mijn baas typt ook L.S. als het om een massamail gaat naar alle typistes.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
* AldoTheApache gaat zijn pantoffels zoeken, spencer uit de kast trekken en zijn haardvuur aanstekenquote:Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ah zo. Nee, laten we dat maar niet doen.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:15 schreef Fera het volgende:
[..]
"kusje op je buik"
Straks zeggen ze nog: "Kom dan".Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dan gaat het om een massamail, een sollicitatiebrief is doorgaans niet voor de massa bedoeld, maar voor een persoonquote:Op maandag 14 januari 2013 15:16 schreef Fera het volgende:
Mijn baas typt ook L.S. als het om een massamail gaat naar alle typistes..
Nee oké, een massa is natuurlijk ook onpersoonlijk. Of misschien bedoelt ze wel: "Lieve Schatten". Zou namelijk echt iets voor haar zijn.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan gaat het om een massamail, een sollicitatiebrief is doorgaans niet voor de massa bedoeld, maar voor een persoon.
Gegroet!quote:
Als het mag van mijn moeder ga ik donderdag mee.
LS,quote:
mooi en nou opzouten
met de hartelijke groeten, ook namens de feestcommisie
ADA
Ben jij niet ATA?quote:Op maandag 14 januari 2013 15:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
LS,
mooi en nou opzouten
met de hartelijke groeten, ook namens de feestcommisie
ADAA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Whatsapp maar als het definitief is, ik ben om 6 uur klaar met werkenquote:Op maandag 14 januari 2013 15:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Gegroet!
Als het mag van mijn moeder ga ik donderdag mee..
![]()
Oké. Ik ga alleen vrijdag alweer terug, maar dan kan ik ook wel met de trein.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Whatsapp maar als het definitief is, ik ben om 6 uur klaar met werken.
Ik ben viro vergeten te pm-en!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ja, kan hendig sjiek.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Ik ga alleen vrijdag alweer terug, maar dan kan ik ook wel met de trein.![]()
![]()
Huppel, wat versta jij onder slaapspullen? Ook luchtbedden enzulcks?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ja.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Huppel, wat versta jij onder slaapspullen? Ook luchtbedden enzulcks?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik heb alleen een twee-persoonsluchtbed.quote:
Haiquote:Op maandag 14 januari 2013 15:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb alleen een twee-persoonsluchtbed.![]()
![]()
Ik bedenk me net dat ik niet eens een luchtbed bezit.
Als het goed is heb je nu pm!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ga alleen vrijdag al weg, dus als je tot zaterdag blijft moet je één nacht op de koude grond.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ah, met wie?quote:Op maandag 14 januari 2013 15:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar geskyped hoorEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Er is vast wel iemand die naast je wil kruipen.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb alleen een twee-persoonsluchtbed.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar dan heeft die persoon dus de andere nacht een probleem.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand die naast je wil kruipen.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
True.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dan heeft die persoon dus de andere nacht een probleem.
[b]AirwiN schreef [/b]
heb ik iig 1 warme nachtquote:Op maandag 14 januari 2013 15:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga alleen vrijdag al weg, dus als je tot zaterdag blijft moet je één nacht op de koude grond.![]()
![]()
Dan wil je ook niet naast mij slapen.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Of bij Jules.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 14 januari 2013 15:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan wil je ook niet naast mij slapen.![]()
![]()
![]()
Heb ikquote:Op maandag 14 januari 2013 15:45 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga kijken of ik een 2 persoons luchtbed kan fixen.
![]()
![]()
Yay.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:45 schreef muhahaha het volgende:
kom ik er gezellig bijquote:Op maandag 14 januari 2013 15:45 schreef muhahaha het volgende:
Sandwich!quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat geloof ik graagquote:Op maandag 14 januari 2013 15:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je wel komt kom je meerdere keren.
![]()
![]()
![]()
Ik ben veel te dik om beleg te zijn.quote:
Nomnomnom.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij bent de hamburger van de Big Tasty.
Rustig aan.![]()
Mag jij nog wel zo slijmen tegenwoordig?quote:Op maandag 14 januari 2013 15:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tuurlijk mag datquote:Op maandag 14 januari 2013 15:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mag jij nog wel zo slijmen tegenwoordig?.
![]()
Waarom zou hij dat niet mogen, dan?quote:Op maandag 14 januari 2013 15:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mag jij nog wel zo slijmen tegenwoordig?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
True, maar erg gezond is het niet.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sommigen houden van dik beleg.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 15:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Romantisch ditdat.
Vaak is dat ook zoquote:Op maandag 14 januari 2013 15:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij denkt dat je ineens niks meer mag van de ander wanneer je samen bent.![]()
Vandaag een teringeind gefietst met mijn nieuwe fiets. En binnenkort zwemmen. Nu kan ik tenminste naar het zwembad fietsen.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wanneer gaat het beleg weer sporten?
Ben je samen? Cool. Wist ik niet.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij denkt dat je ineens niks meer mag van de ander wanneer je samen bent.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Zolang jij niks zegt over die dame, weet ik niet wat je wel en niet mag.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij denkt dat je ineens niks meer mag van de ander wanneer je samen bent.
Nouja, irl zou ik het minder snel doen maar hier moet het gewoon kunnen hoorquote:.
Nice, goed bezig jijquote:Op maandag 14 januari 2013 15:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Vandaag een teringeind gefietst met mijn nieuwe fiets. En binnenkort zwemmen. Nu kan ik tenminste naar het zwembad fietsen..
En nee, ik ben verdomme niet sarcastisch!.
![]()
Daar lach je om, maar dat is serieus wel veel beter hoorquote:Op maandag 14 januari 2013 15:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Vandaag een teringeind gefietst met mijn nieuwe fiets. En binnenkort zwemmen. Nu kan ik tenminste naar het zwembad fietsen.![]()
![]()
Ik detecteerde ook geen sarcasme.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja, irl zou ik het minder snel doen maar hier moet het gewoon kunnen hoor.
[..]
Nice, goed bezig jij.
En nee, ik ben verdomme niet sarcastisch!.
Nog niet zo langquote:.
We denken over veel zaken hetzelfde en ik denk niet dat ze wakker ligt van wat ik hier allemaal postquote:Op maandag 14 januari 2013 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang jij niks zegt over die dame, weet ik niet wat je wel en niet mag..
![]()
Ga je baantjes trekken? Erg goed voor jequote:Op maandag 14 januari 2013 15:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Vandaag een teringeind gefietst met mijn nieuwe fiets. En binnenkort zwemmen. Nu kan ik tenminste naar het zwembad fietsen.
Rustig aan.![]()
Ik lach erom, omdat ik anders niet eens bij het zwembad kan komen.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Daar lach je om, maar dat is serieus wel veel beter hoorA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Tot op zekere hoogtequote:Op maandag 14 januari 2013 15:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja, irl zou ik het minder snel doen maar hier moet het gewoon kunnen hoor.
.
Daten of relatie?quote:Op maandag 14 januari 2013 15:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nog niet zo lang.
[..]
We denken over veel zaken hetzelfde en ik denk niet dat ze wakker ligt van wat ik hier allemaal post.
Hardlopen, nog beterquote:Op maandag 14 januari 2013 15:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik lach erom, omdat ik anders niet eens bij het zwembad kan komen.![]()
![]()
Ga je in Druten zwemmen?quote:Op maandag 14 januari 2013 15:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik lach erom, omdat ik anders niet eens bij het zwembad kan komen.![]()
Jup. Alleen nog een bikinitopje kopen waar ik lekker in kan zwemmen. Die ik normaal heb zijn daar niet echt geschikt voor. Maar natuurlijk geen winkel die bikini's verkoopt deze tijd van het jaar.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ga je baantjes trekken? Erg goed voor je
Topshelf in Beuningenquote:Op maandag 14 januari 2013 15:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Jup. Alleen nog een bikinitopje kopen waar ik lekker in kan zwemmen. Die ik normaal heb zijn daar niet echt geschikt voor. Maar natuurlijk geen winkel die bikini's verkoopt deze tijd van het jaar.![]()
Kan ik niet met m'n klotebeen.quote:
Badpak is beter als je de borstcrawl gaat doen, anders vind je je topje een eind verderop ineensquote:Op maandag 14 januari 2013 15:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Jup. Alleen nog een bikinitopje kopen waar ik lekker in kan zwemmen. Die ik normaal heb zijn daar niet echt geschikt voor. Maar natuurlijk geen winkel die bikini's verkoopt deze tijd van het jaar..
![]()
Jup, waarschijnlijk wel. Beuningen had ook nog gekund in principe. Druten is iets dichterbij.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nou ja, vind ik nietquote:Op maandag 14 januari 2013 15:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, die grens is lastig.
[..]
We haten daten en relatie klinkt zo definitief.
. Ik bedenk gewoon voor ik iets post of ik het leuk zou vinden wanneer mijn lief datzelfde post, zo nee, dan post ik het niet, zo ja, dan post ik. Even globaal
.
Ssst, ik wou net aanbieden om mee te gaan zwemmen.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Badpak is beter als je de borstcrawl gaat doen, anders vind je je topje een eind verderop ineens.
Rustig aan.![]()
Maar het is wel meer dan alleen batsen neem ik aan? Wel elkaar leuk vinden enz.?quote:Op maandag 14 januari 2013 15:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, die grens is lastig.
[..]
We haten daten en relatie klinkt zo definitief.
Goed punt welquote:Op maandag 14 januari 2013 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, vind ik niet. Ik bedenk gewoon voor ik iets post of ik het leuk zou vinden wanneer mijn lief datzelfde post, zo nee, dan post ik het niet, zo ja, dan post ik. Even globaal
.
.
![]()
Ik denk dat zwemmen beter werkt eerlijk gezegd... Daar gebruik je veel meer spieren mee. Minder belastend voor je gewrichten ook..quote:Op maandag 14 januari 2013 15:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Minder, want wellicht de meest effectieve manier om af te vallenRustig aan.![]()
Veel meer dan alleen dat jaquote:Op maandag 14 januari 2013 16:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar het is wel meer dan alleen batsen neem ik aan? Wel elkaar leuk vinden enz.?.
![]()
Dank voor de tip.quote:
Altijd handig, een FOK!ker in de regio.
Is die niet alleen op hele achterlijke tijden open?quote:Op maandag 14 januari 2013 15:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Jup, waarschijnlijk wel. Beuningen had ook nog gekund in principe. Druten is iets dichterbij.![]()
Ik ga geen badpak dragen.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Badpak is beter als je de borstcrawl gaat doen, anders vind je je topje een eind verderop ineens.
Daar hebben ze echt allesquote:Op maandag 14 januari 2013 16:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank voor de tip.
Altijd handig, een FOK!ker in de regio.![]()
Wat ga je doen dan, recreatief zwemmen of echt trainen?quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik weet er alles van. Ex is een fervent hardloper, ik heb een tijd met hem meegedaan. Maar kon dus niet verder. Erg jammer, ik had er verder wel aanleg voor, scheen. En buiten lopen is best tof.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Minder, want wellicht de meest effectieve manier om af te vallen
's avonds. Ik vind het niet erg.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is die niet alleen op hele achterlijke tijden open?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik wil ook zwemmenquote:Op maandag 14 januari 2013 16:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Adviesje, ik zwem ook wekelijks, baantjes trekken.
![]()
![]()
Ik kan niet eens een borstcrawl.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Adviesje, ik zwem ook wekelijks, baantjes trekken.
Kom langs danquote:. Ik heb wel een slaapplekje voor je
.
Kun je lerenquote:. Het is wel vermoeiender dan alleen de schoolslag
.
![]()
Verdommequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik wel, alleen zwem ik altijd als een hondquote:.
Mja, uiteindelijk blijf ik toch altijd aan de kant zittenquote:Op maandag 14 januari 2013 16:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom langs dan. Ik heb wel een slaapplekje voor je
.
![]()
![]()
Dat is wel jammer maar dan kun je mijn handdoek bewakenquote:Op maandag 14 januari 2013 16:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, uiteindelijk blijf ik toch altijd aan de kant zitten.
![]()
Ga jij ook naar de meet?quote:Op maandag 14 januari 2013 16:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel, alleen zwem ik altijd als een hond.
![]()
![]()
Nee, dat zou inderdaad niet kunnen.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dan heb ik niet goed gekeken denk ik, ik dacht alleen 's morgens heel vroeg.Heb ik ooit ''geleerd'', maar ik ben er gewoon bar slecht in.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom langs dan. Ik heb wel een slaapplekje voor je
.
[..]
Kun je leren. Het is wel vermoeiender dan alleen de schoolslag
.
Paar euro per keer, maar je kunt van die rittenkaarten kopen.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zo ben ik ook
Rugkrol + schoolslag ftw.
Hoe duur is dat zwemmen?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik was weekend weg, ik ben thuis, start laptop vast op, Foto ziet mij online komen op Xfire, en post het hier voordat ik gepost hebquote:Op maandag 14 januari 2013 16:07 schreef arachide. het volgende:
Ik mis iets? Waarom is het zo bijzonder dat hij thuis is?![]()
![]()
Haha, ik neem altijd slokken water bij de ademhaling, dat werkt niet zo goedquote:Op maandag 14 januari 2013 16:08 schreef Fera het volgende:
Heb ik ooit ''geleerd'', maar ik ben er gewoon bar slecht in..
![]()
Ik speciaal nog de NS gebeld en ze verteld dat er 3 sneeuwvlokjes zouden vallenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hmm toch maar eens kijken dan.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dat zou inderdaad niet kunnen.
[..]
Heb ik ooit ''geleerd'', maar ik ben er gewoon bar slecht in.
[..]
Paar euro per keer, maar je kunt van die rittenkaarten kopen.![]()
Volgens mij zag ik net toen ik de fiets in de schuur deed een sneeuwvlokje vallenquote:Op maandag 14 januari 2013 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik speciaal nog de NS gebeld en ze verteld dat er 3 sneeuwvlokjes zouden vallen!
![]()
Voor de donderdag-meeters!
Jullie krijgen nog PM van -Engel- !! Die wil keukenprinses gaan spelen
[b]AirwiN schreef [/b]
Ook goed toch, wel niet jaloers worden als ik naar andere mannen kijk hequote:Op maandag 14 januari 2013 16:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is wel jammer maar dan kun je mijn handdoek bewaken.
![]()
![]()
Ik heb net door de sneeuw gefietstquote:Op maandag 14 januari 2013 16:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik net toen ik de fiets in de schuur deed een sneeuwvlokje vallen!
[b]AirwiN schreef [/b]
Als je geen kieuwen hebt gaat het inderdaad lastig worden.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha, ik neem altijd slokken water bij de ademhaling, dat werkt niet zo goed.
Jij bent blijquote:Op maandag 14 januari 2013 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie krijgen nog PM van -Engel- !! Die wil keukenprinses gaan spelen!
Zielige jijquote:Op maandag 14 januari 2013 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb net door de sneeuw gefietst![]()
![]()
Gezellig.quote:![]()
Waar moet jij vandaan komen eigenlijk?quote:Op maandag 14 januari 2013 16:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je geen kieuwen hebt gaat het inderdaad lastig worden.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zou het raar vinden als je niet zou kijkenquote:Op maandag 14 januari 2013 16:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ook goed toch, wel niet jaloers worden als ik naar andere mannen kijk he.
![]()
Cool.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie krijgen nog PM van -Engel- !! Die wil keukenprinses gaan spelen
Uiteraard!!quote:
Mij moet je alleen in de keuken laten om bier te pakken of de afwas te doen!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nicequote:Op maandag 14 januari 2013 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie krijgen nog PM van -Engel- !! Die wil keukenprinses gaan spelen![]()
![]()
Nijmegen, maar ik rijd vanaf Den Bosch met muhahaha mee.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar moet jij vandaan komen eigenlijk?
Of Jules van het aanrecht jagenquote:Op maandag 14 januari 2013 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteraard!!
Mij moet je alleen in de keuken laten om bier te pakken of de afwas te doen!![]()
![]()
Kan je niet "makkelijker" met Royco1 meerijden dan?quote:Op maandag 14 januari 2013 16:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Nijmegen, maar ik rijd vanaf Den Bosch met muhahaha mee.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Lekker, al dat chloor in je maagquote:Op maandag 14 januari 2013 16:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha, ik neem altijd slokken water bij de ademhaling, dat werkt niet zo goed.
. Of gebruiken ze inmiddels iets anders in zwemwater?
Of om snacks te friturenquote:Op maandag 14 januari 2013 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteraard!!
Mij moet je alleen in de keuken laten om bier te pakken of de afwas te doen!![]()
True, maar ik wist niet dat Roy ging.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je niet "makkelijker" met Royco1 meerijden dan?
Neuh, chloor.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lekker, al dat chloor in je maag. Of gebruiken ze inmiddels iets anders in zwemwater?
Kut spul wel eigenlijk...Rustig aan.![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 16:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou het raar vinden als je niet zou kijken.
![]()
Dat is dan geregeld als ik in Den Bosch ben![]()
![]()
Dat is niet echt aan te radenquote:![]()
Ik vergeet dat ding altijd en dan heb je ontplofte snacks
[b]AirwiN schreef [/b]
Meestal proest ik het uit als een zieke zeehondquote:Op maandag 14 januari 2013 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lekker, al dat chloor in je maag. Of gebruiken ze inmiddels iets anders in zwemwater?
.
![]()
Ik ook niet dat jij gingquote:Op maandag 14 januari 2013 16:12 schreef Fera het volgende:
[..]
True, maar ik wist niet dat Roy ging.![]()
Bij dezen.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:12 schreef Fera het volgende:
[..]
True, maar ik wist niet dat Roy ging.
Je moet het uiteraard zelf weten he
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 14 januari 2013 16:13 schreef muhahaha het volgende:
Gaat Royco de dames nu al inpikken?![]()
.
![]()
![]()
Heeft muahaha, een reisvriendinnetje, pak jij haar van hem afquote:Op maandag 14 januari 2013 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij dezen.
Je moet het uiteraard zelf weten he
Rustig aan.![]()
Jouw lader ligt idd nog hierquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Scheelt haar toch weer OV!quote:Op maandag 14 januari 2013 16:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heeft muahaha, een reisvriendinnetje, pak jij haar van hem afIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zoals je ziet heeft Royco personeel die voor hem de dames inpiktquote:Op maandag 14 januari 2013 16:13 schreef muhahaha het volgende:
.
[b]AirwiN schreef [/b]
Awww, dat vind ik sneu.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:13 schreef muhahaha het volgende:
.
En bovendien had jij misschien een 2 persoons luchtbed, dus ik moet je wel te vriend houden.
Verstandigquote:Op maandag 14 januari 2013 16:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Meestal proest ik het uit als een zieke zeehond.
.
Ik bevestig het toch alleen maar sukkelquote:Op maandag 14 januari 2013 16:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, dat heb ik je zelf ge-appt
[b]AirwiN schreef [/b]
Is gratis!quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nouja, gelukkig is er alcoholquote:Op maandag 14 januari 2013 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoals je ziet heeft Royco personeel die voor hem de dames inpikt.
![]()
En koud en sloomquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Heel goedquote:Op maandag 14 januari 2013 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoals je ziet heeft Royco personeel die voor hem de dames inpikt![]()
Ach, vrijdag moet ik er toch gebruik van maken.quote:
Oh, nou, dan heb je gelijkquote:Op maandag 14 januari 2013 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bevestig het toch alleen maar sukkel.
Trein was lekker warmquote:. Het wachten/overstappen echter niet
.
![]()
Nou idd!!quote:
Wie pikt Samzz even op?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb immer gelijkquote:Op maandag 14 januari 2013 16:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, nou, dan heb je gelijk.
[..]
Trein was lekker warm. Het wachten/overstappen echter niet
.
[b]AirwiN schreef [/b]
Niemandquote:Op maandag 14 januari 2013 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou idd!!
Wie pikt Samzz even op?. Want uithoek
.
Xfire, dat mensen het nog gebruikenquote:Op maandag 14 januari 2013 16:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was weekend weg, ik ben thuis, start laptop vast op, Foto ziet mij online komen op Xfire, en post het hier voordat ik gepost heb![]()
![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 16:16 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Xfire, dat mensen het nog gebruiken![]()
![]()
Vrijwel nietquote:Op maandag 14 januari 2013 16:16 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Xfire, dat mensen het nog gebruiken![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: