abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121591701
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 14:05 schreef HD9 het volgende:

[..]

[quote]Het kabinet stimuleert dit en wil dat woningcorporaties minstens 75% van hun woningen te koop aanbieden aan hun huurders.[/quote]
Het wetsvoorstel dat dit regelt, moet nog goedgekeurd worden door de Tweede Kamer en de Eerste Kamer.

Over selectief quote gesproken, 2 regels er onder. :')

Is dit al goedgekeurd door beide kamers? Nee he :W
  dinsdag 15 januari 2013 @ 14:12:39 #177
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_121591730
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 14:07 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Heb je ook niet nodig, je betaalt namelijk geen cent belasting :)

Doe nog maar een keer een rant over belastingdruk die je niet ervaart ;)

En welke uitkering mag dat zijn die 580 euro per maand is?
Bijstand.... ooit in de bijstand gezeten?

Vroeger toen ik nog werkte en een te hoge belastingdruk ondervond had ik nog de hoop dat een liberaal kabinet daar wat aan ging doen. Helaas.... dat bleek een illusie.

Dus als je je centjes terug wilt moet je de hand ophouden ;)
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_121591750
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 14:05 schreef HD9 het volgende:

[..]

[quote]Het kabinet stimuleert dit en wil dat woningcorporaties minstens 75% van hun woningen te koop aanbieden aan hun huurders.[/quote]
dat is heel wat anders dan wat je beweerde...

En over de bouwprijs zegt het ook niets.
pi_121591877
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 14:12 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Bijstand.... ooit in de bijstand gezeten?

Vroeger toen ik nog werkte en een te hoge belastingdruk ondervond had ik nog de hoop dat een liberaal kabinet daar wat aan ging doen. Helaas.... dat bleek een illusie.

Dus als je je centjes terug wilt moet je de hand ophouden ;)
¤ 660,98 volgens overheids websites. Dus de gemeente dronten naait je waar je bij staat. Hoe kan het trouwens zomaar zijn dat je met je ruime werkverleden niet eerst nog een 2 jaar WW hebt getrokken.

http://www.rijksoverheid.(...)standsuitkering.html
  dinsdag 15 januari 2013 @ 14:17:29 #180
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_121591921
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 14:07 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
En welke uitkering mag dat zijn die 580 euro per maand is?
Een daklozenuitkering is nog hoger...
censuur :O
pi_121592169
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 14:16 schreef Basp1 het volgende:

[..]

¤ 660,98 volgens overheids websites. Dus de gemeente dronten naait je waar je bij staat. Hoe kan het trouwens zomaar zijn dat je met je ruime werkverleden niet eerst nog een 2 jaar WW hebt getrokken.

gekort door de gemeente dus, goh, verassend, hoe komt dat? :)

wmb gooien ze mensen met een baggerinstelling gewoon onverkort uit de bijstand, en reserveren ze die voor mensen die buiten eigen schuld buiten de boot vallen, en daar mag de uitkering daarvan dan ook gerust van omhoog. Daar betaal ik dan weer graag belasting voor, om maar op CC's vraag antwoord te geven (ook al heet ik geen Mark en vindt het mij niet lief)_

Centjes niet uitgeven is overigens beter dan ze (deels) terugvangen, maar dat terzijde :)
pi_121592251
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 14:23 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

gekort door de gemeente dus, goh, verassend, hoe komt dat? :)

Zoals ik al vaker hier gezegd heb, is xeno in mijn optiek een pathologische leugenaar en heeft deze geen bijstandsuitkering en zit niet in de WSNP, ent zoals hij geen vrouw is. Maar het is wel grappig om hem steeds op zijn leugens te betrappen.
pi_121592549
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 14:26 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Zoals ik al vaker hier gezegd heb, is xeno in mijn optiek een pathologische leugenaar en heeft deze geen bijstandsuitkering en zit niet in de WSNP, ent zoals hij geen vrouw is. Maar het is wel grappig om hem steeds op zijn leugens te betrappen.
Ik zou het grappiger vinden als het een zinvolle discussie aan dit onderwerp zou leveren zonder al die bagger eromheen ;) En als je bluft, bluf dan gvd goed. Da's net zo triest als een uit zijn verband gerukte quote voor de zoveelste maal trachten te pushen.
pi_121592874
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 13:58 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Zoeken we op! De laatste toevoeging op Funda:
Sont 13, Lelystad:
Gebouwd in 1982, vraagprijs ¤ 112.500 k.k., 120 m2 woonoppervlak en 150 m2 perceel. Geen energielabel, balkenplafond.

[ afbeelding ]

Tevens in de keuken: een wakbrander... Misschien voor als het vriest?

En nou het probleem, zelf incluis wakbrander, wie wil daar wonen?

Het is is op zijn minst bijzonder dat als je dertig km naar het westen gaat, een dergelijk huis het drievoudige doet? En wat is dan 'duur' en wat is 'goekoop'? En waarom betalen mensen dan toch liever een veelvoud voor het ene pand tov van het ander pand wat relatief dicht bij elkaar ligt (in meeste landen wordt hard gelachen om 30 km, dat is daar op een steenworp afstand zeg maar)
  dinsdag 15 januari 2013 @ 14:50:46 #185
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_121593122
mensen met een te dure huurwoning moeten gewoon indikken, thuisblijven wonen, een vriend op kamers nemen., samen een huurwoning delen

kopen gaat niet en huren is te duur, dus indikken
Is nog veel te winnen op dat gebied en levert veel, heel veel op

Ik doe het ook en woon voor 150 euro, na aftrek van bijdragen van medehuurders
en t is bog gezellig ook
Nivelleren, als je het erg vaak doet, ga je het steeds leuker vinden :)
  dinsdag 15 januari 2013 @ 15:08:52 #186
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_121593914
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 13:54 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Wat wil je nu toch? Voor een dubbeltje op de eerste rang blijven zitten, je ben een verwende blaag die graag voor niets wilt wonen en je niet wil realiseren dat wonen met luxe gewoon geld kost. Hoe meer luxe hoe meer geld dat kost, en die kosten moeten toch verhaald worden WBV's zijn ook geen filantropische instellingen.

Hoeveel huurtoeslag incasseer jij en op welk netto bedrag komt je huur uit?
CC zit niet met huurtoeslag, dat is een scheefwoner.
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
pi_121593956
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 14:50 schreef HD9 het volgende:
mensen met een te dure huurwoning moeten gewoon indikken, thuisblijven wonen, een vriend op kamers nemen., samen een huurwoning delen

kopen gaat niet en huren is te duur, dus indikken
Is nog veel te winnen op dat gebied en levert veel, heel veel op

Ik doe het ook en woon voor 150 euro, na aftrek van bijdragen van medehuurders
en t is bog gezellig ook
Ik lees hierboven al een klantje voor je, het betaalt nu in het uppie 553 euro per maand, dus daar kan je vast onder gaan zittten, over de bog gezelligheid zal ik maar geen uitspraken doen.

Overigens zit er wel een kern van waarheid in, in de meeste landen blijven jonge mensen langer thuiswonen of delen ze een woning, om eerst maar eens wat te sparen. En eigenlijk is dat ook vrij normaal, en onze verwachtingen hier (waarbij iedereen heel veel en heel snel wil) een beetje abnormaal, imho.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 15:12:28 #188
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_121594081
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:09 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Overigens zit er wel een kern van waarheid in, in de meeste landen blijven jonge mensen langer thuiswonen of delen ze een woning, om eerst maar eens wat te sparen. En eigenlijk is dat ook vrij normaal, en onze verwachtingen hier (waarbij iedereen heel veel en heel snel wil) een beetje abnormaal, imho.
Wat mij betreft gaat IEDEREEN in de bijstand indikken. Niks huursubsidie: als je het niet kan betalen ga je maar op een kamertje wonen, dat moeten studenten ook.
pi_121594329
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:12 schreef RemcoDelft het volgende:
Wat mij betreft gaat IEDEREEN in de bijstand indikken. Niks huursubsidie: als je het niet kan betalen ga je maar op een kamertje wonen, dat moeten studenten ook.
Ik vind het sowieso al vreemd dat een alleenstaande 661,- krijgt en een stel/koppel/paar exact het dubbele, 1322,- terwijl die allerlei kosten kunnen delen. 8)7
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
  dinsdag 15 januari 2013 @ 15:19:43 #190
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_121594413
Volgens http://www.rijksoverheid.(...)standsuitkering.html is dat niet waar:
-Paar: EUR 1255,86
-Alleen: EUR 627,93
Excl. vakantiegeld, huurtoeslag, zorgtoeslag, kindertoeslag, alleenstaandeoudertoeslag, nog meer toeslag, zieligheidstoeslag, extra toeslag, witgoedtoeslag, TV-toeslag, enz. enz.

't Klopt wel, jij had het vakantiegeld er al bij. Inderdaad vreemd, heel vreemd!
Is dat om stiekem samenwonen te voorkomen?
  dinsdag 15 januari 2013 @ 15:29:49 #191
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_121594895
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 14:16 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ik zei toch ook dat het BIJNA de helft van mijn uitkering was. Tjonge... jonge.. lezen blijft toch wel een beetje een achtergebleven vaardigheid bij sommigen :D

290 euro is bijna de helft van 660 euro. Zelfs groep 3 leerling kan dat voor je uitrekenen :*

Tja... ik heb ruim 2 jaar van de WW mogen profiteren maar daarna wacht de bijstand hè :Y)
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
  dinsdag 15 januari 2013 @ 15:35:39 #192
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_121595151
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 14:44 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

Het is is op zijn minst bijzonder dat als je dertig km naar het westen gaat, een dergelijk huis het drievoudige doet?
Best begrijpelijk want 30 km ten westen van Lelystad woont Jan Smit O+
pi_121595308
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:29 schreef ComplexConjugate het volgende:

Ik zei toch ook dat het BIJNA de helft van mijn uitkering was.
Eerlijk zijn en normaal verhalen neerzetten ipv halve waarheden en verzinsels, raadsels dat is het grootste probleem bij jou, als we het dan fout intrepeteren moet je niet ons de schuld geven, dat komt gewoon door gebrekkige informatie vanuit jou kant dat ze/we maar iets erbij bedenken.

Is het trouwens zo moeilijk om in dronten in 3 jaar een baan te vinden dat je al zolang werkzoekend bent? Of heb je bij je baan ook zoveel noten op je zang als je over de woningmarkt hebt. :D
  dinsdag 15 januari 2013 @ 15:44:46 #194
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_121595637
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:38 schreef Basp1 het volgende:

Is het trouwens zo moeilijk om in dronten in 3 jaar een baan te vinden dat je al zolang werkzoekend bent? Of heb je bij je baan ook zoveel noten op je zang als je over de woningmarkt hebt. :D
Ik wonen hier wel een hoop Polen, geen idee wat voor een werk die doen?

Maar ook hun huisvesting is een probleem, de gemeente wilde ze eerst weren uit de woonkern en in de andere polder willen ze een concentratiekamp voor Polen bouwen nadat het plan om een Polenhotel te bouwen gesneuveld is. Zo'n concentratiekamp heet natuurlijk niet zo... men noemt het een vakantiepark. Die Polen komen dus gewoon op werkvakantie. Tja... seizoensarbeid bied geen perspectief op een riant inkomen hè... ga ik dus niet eens onderzoeken.
  Moderator dinsdag 15 januari 2013 @ 15:46:38 #195
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_121595719
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:38 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Eerlijk zijn en normaal verhalen neerzetten ipv halve waarheden en verzinsels, raadsels dat is het grootste probleem bij jou, als we het dan fout intrepeteren moet je niet ons de schuld geven, dat komt gewoon door gebrekkige informatie vanuit jou kant dat ze/we maar iets erbij bedenken.

Ach geloof die onzin toch allemaal niet joh :') als je in 3 jaar tijd geen enkele baan kunt vinden doe je iets verkeerd. Dat dat dan banen zijn waarmee je nog steeds geen huis kunt kopen, tja.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_121595754
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:44 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]
Tja... seizoensarbeid bied geen perspectief op een riant inkomen hè... ga ik dus niet eens onderzoeken.
Lui figuur.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 15:47:41 #197
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_121595768
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:19 schreef RemcoDelft het volgende:

Excl. vakantiegeld, huurtoeslag, zorgtoeslag, kindertoeslag, alleenstaandeoudertoeslag, nog meer toeslag, zieligheidstoeslag, extra toeslag, witgoedtoeslag, TV-toeslag, enz. enz.

Hier in Dronten krjig je geen wit en bruingoed toeslag, kiek maar op Marktplaats of bij de kringloop :{
Langdurigheidstoeslag is ook niet meer dan een avondje zuipen in de kroeg, valt me eigenlijk een beetje tegen.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 15:49:13 #198
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_121595837
quote:
15s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:47 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Lui figuur.
Ik ben nog steeds moe van het belastingbetalen, schijnt chronisch te zijn. Vroeger kon je dan nog een tijdje de WAO in maar tegenwoordig kan je je alleen nog maar ziek melden in de bijstand -O-
  Moderator dinsdag 15 januari 2013 @ 15:49:15 #199
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_121595840
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:47 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Hier in Dronten krjig je geen wit en bruingoed toeslag, kiek maar op Marktplaats of bij de kringloop :{
Langdurigheidstoeslag is ook niet meer dan een avondje zuipen in de kroeg, valt me eigenlijk een beetje tegen.
je bent gewoon een grote troll, met je 'valt me eigenlijk een beetje tegen' :')
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 15 januari 2013 @ 15:50:50 #200
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_121595915
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:49 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

je bent gewoon een grote troll, met je 'valt me eigenlijk een beetje tegen' :')
Nou... ik dacht eigenlijk dat de PvdA wel beter voor haar achterban had gezorgd :{

Zal eens een mailtje sturen naar Spekman om opheldering te vragen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')